Milos164 napisao:Hvala puno. Probacu danas, pa cu da javim sta sam uradio...

)... Samo da pitam jos nesto, da li moze usled toga da podigne temperaturu?
ne to sa temperaturom nema veze a odgovor za temperaturu imas na drugom mestu gde si postavio pitanje tu sa odgovorio detaljno u stvari ajde da ne trazis evo opet
Milos164 wrote:
Imam slican problem... Kod mene je u pitanju 2.5 TD.. Iskrivila se glava motora... Pre toga je nekoliko puta podizao temperaturu, a razlog toga jesu los hladnjak (koji je zamenjen) i neka creva, koja su pukla...Sve je to sredjeno, glava motora izravnjana... Auto je normalno dizao radnu temperaturu, malo predje 90°, ukljuci se ventilator, i spusti... Sve je normalno radilo, sa autom je predjeno 1000Km nakon ravnjanja glave... Nakon toga, jednom prilikom smo posli negde s njom, i ispod nje je bila bara neke vode... Dopunili smo malo vode, i krenuli... Uz brdo je ponovo podigla temperaturu.. Kada smo stali, na leru je isto izbacivala vodu, a i ispod nje je doosta vode iscurelo... Molim za pomoc, unapred hvala...
da li ti je ispravan termostat
koja marka dihtunga glave je koriscena i da li je iz jednog ili 4 dela
na koliko ste kilograma stegli glavu veliki toreksi se stezu na 12 a mali na 10 kila i naravno pravilnim redosledom
da li ste dotegli glavu posle 1000 predjenih km
da li ti sada pali ventilator
evo sta bih ja uradio skinuo sve 4 glave odneo ponovo na hidro test i ponovo proverio da se nisu pokrivile, kupio skuplji dihtung znaci ne glasera ume da pravi probleme
kada si vec skinuo glavu proveri da ti hilzne nisu potonule moraju neznatno da budu starije od bloka 0,1-0,15 ovo proveri kod ovih sto obradjuju glave...... ja sam zaboravio vec davno sam je imao
ako su glave sve ok sklapaj sve kao sto rekoh skuplji dihtung obavezno i uzmi iz 4 dela bokji je nego onaj iz jednog dela, velike torekse zategni na 12 kg male na 10 kg i safovi za glavu se koriste stari njeni ne moras da kupujes nove
zatezi glavu obavezno po redu ( pogledati u auto dati redosled ) ja sam moju glavu stezao postepeno na 3, 5, 7, 10 i 12 kg naravno svaki put istim pravilnim redosledom
pproveri termostat da li otvara ili jos bolje kupi nov ne bi trebao da je skup proveri i termo davac
i obavezno dotegnuti glave posle predjenih 1000 km obavezno naravno po redu.....
eto to bi trebalo da je sve mislim da nisam zaboravio nista
