Stranica 1 od 2
Pitanje za kvacilo
Poslato: Sub Jul 07, 2012 3:45 pm
od Darkstar
Danas sam drugaru popravljao jts ista kao moja, samo gugiaro novijiu model 2004. Nebitno sta je bilo , nego mene muci nesto drugo. Kad sa zavrsio sve krenuo u jedan krug da vidim da li je ok, primetio sam veoma cudnu stvar, tj tvrdocu kvacila.
Isti dan smo menjali korpu, lamelu i druk lager, a tvrdoca je nebo i zemlja, kod mene bas mekano, kod njega tvrdo do zla boga, u voznji ne znam zasto ali njegov auto dosta dobro ide prihvata gas nekako laganije i stvarno lep odziv ima, takodje menjanje brzina u svakoj bukvalno grize asfalt, lepo se oseti druga i treca kako prokliza tj zakuca za sediste. Kod mene hmmm kao da je to sve mnogo tromo, druga grize lepo i pali se asr za proklizavanje, ali treca ne, treca lagano, takodje ne znam da li je to normalno, kad npr u trecoj krenem (namerno), bukvalno mu treba 1000 godina da ubrza, pocne da se gusi, kod njega je to nekako mnogo brze.
Samo da napomenem da njegov nema katalizator vise, tj izvadili su mu sace jer se raspalo.
Pitanje: cije je normalnije kvacilo iz gore navedenog i da li je moguce da njegov ima lepsi i brzi odziv , da li je motor prodisao zbog uklanjanja katalizatora.
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Ned Jul 08, 2012 11:39 am
od fan
Sve ovo vezano za ubrzanje i odziv na papucicu gasa tesko da ima veze sa setom kvacila jer kako na vodis oba su nova.Pre ce biti da trba proveriti svecice napajenje gorivom i tome slicno i dijagnostika naravno.Katalizator odnosno njegovo skidanje nemenja stvari preterano.Kvacilo bi nakon zamene ako je sve uredu trebalo biti kao tvoje.
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Ned Jul 08, 2012 10:38 pm
od Djo83
ja mislim da je tvoje kvacilo "bolje"

a da je kod njega motor "lakse dishe" e sad zasto, mislim da kat ne pravi toliku razliku vec je ensto drugo u pitanju, a to ne bih znao, mozda lambde, mozda svecice...
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Ned Jul 08, 2012 11:38 pm
od Darkstar
Moram da probam onda jos neku 156-cu JTS da vidim kako se ponasa i kakav odziv ima

kvacilo i meni deluje da je moje ok, a da njegovo nesto nije u redu, posto iskreno odpadne noga ako treba da se salta duzi period.
Da se ne lazemo i moja ima stvarno odlican odziv i dobro ubrzanje, ali tu nesto nije kako treba.
Inace trenutno ta alfa ima problema sa gusenjem npr 2-3 brzina a da je ispod 1500rpm kad da gas naglo isecka nekoliko puta kao da ugusi, pa tek onda probije i ubrza, 2 dana mu je bilo ok, kad sam video da majstor koji mu je radio klimu nije zakacio lambdu jednu i sto mu je bukvalno izgorela bobina na drugom cilindru , kad sam je izvadio raspala se u ruci. Posle toga je isla kao metak, i evo danas ponovo i izbacio opet greske na bordu, pa cu sutra videti sta je u pitanju.
Evo pitanje za poznavaoce motora, posto mene ocigledno prave ludim, JTS motor ima injection dizne u glavi motora i ne mogu da se izvade kao na ostalim modelima, nego mora glava da se rastura.
Da li sam u pravu ili ne, posto eto tog ortaka je nabedio jedan servis gde je bio da radi tu klimu, da mogu dizne da se reprariraju i da to kosta 60e i ne rastura se glava.
Jos jedno pitanje i necu vise majke mi

Sta mislite o ovome, da li je neko bio i da li je pomoglo
http://www.wynns.rs/fileadmin/Wynns_Fue ... er_web.pdf
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pon Jul 09, 2012 1:05 pm
od Djo83
sva ta sredstva su dobra kao preventiva, dakle dok vec ne nastupi kvar i zapusenje... i ne treba pretjerivati, recimo sipas jednom na pun rezervoar u 5 hiljada u km...
sto se tice cjepkanja u voznji, ja bi uvek krenuo od ciscenja usisa/izduva/katova/provere lambdi...
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pon Jul 09, 2012 1:49 pm
od Darkstar
ovo gore je neki uredjaj, na koji se nakaci auto, pa onda kao cisti, nije aditiv koji ide u benzin
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pon Jul 09, 2012 3:53 pm
od fan
Darkstar napisao:ovo gore je neki uredjaj, na koji se nakaci auto, pa onda kao cisti, nije aditiv koji ide u benzin
Jedno sam siguran da skodi nece

Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pon Jul 09, 2012 4:22 pm
od Djo83
pa da, gledao sam to jos ranije, ali kad bi to bilo efektno na zapusenim diznama ne bi ih niko skidao/cistio/menjao vec bi ih samo kacili na to
i dalje stojim pri stavu da je to ok kao preventiva i kod pocetnih simptoma problema sa diznama, ali kad se bas zapushe mislim da nece da pomogne 100%.... mozda i grijesim ko zna
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pon Jul 09, 2012 4:24 pm
od peya
I ja sam imao problema sa kvacilom…. tvrdo… zamenio set kvacila (vec je proklizavalo) … tvrdo… na kraju proverili cilindre kvacila i zamenili onaj u kabini i sada je sve kako treba….
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pon Jul 09, 2012 6:24 pm
od dusanGT
Najverovatnije cilindar kvačila (ako su stavljena ista kvačila u obe Alfe)... A ako je neko "sportsko" kvačilo, sa njim bude tvrđe na pedali...
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pon Jul 09, 2012 8:58 pm
od Darkstar
Verovatno mu je u kabini, posto sam ga malopre pitao, on kaze da je takvo od kad je kupio auto i da mu ne smeta.
Uglavnom sad je sve ok, resetovao sam mu komp, ocistio kontakte lambdi i maf koji je bio malcice prljav, ne secka vise u voznji.
Za koji dan cemo stati na crtu, da vidimo da li je meni nesto zagusen motor ili sam to ja istripovao.
Inace hoce da ide za neki dan kod tog nekog majstora (bio na specijalizaciji u Italiji i time se hvali) sto mu je rekao da na jts moze da se ciste dizne za 60e, ja mislim da ce da ga izvara, posto koliko znam mora glava da se skida, da bi se izvadile dizne, a to za 60e nema sanse da se uradi. Sem toga te dizne ne mogu da se ociste na masini nego se kupuju nove, svadjao sam se juce sa njih troje koji su isli sa njim kod majstora i koji su culi kako je on rekao da moze da se ociste, bez skidanja glave.
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pon Jul 09, 2012 9:18 pm
od dekideki
i ja mislim da to zavisi od seta.
ja sam promenio oba cilindra i ulje i dalje je tvrdo.
probao sam jednu 145 sa istim motorom i menjacem kojoj je onaj lik iz mirijeva remontovao kvacilo, i nisam mogao da verujem koliko mi je letela noga, kao u puter... neverovatno.
*inace vozim kvacilo koje sigurno nije menjano 120.000km, a mozda je cak i fabricko. sad sam na 196.000 i ne pokazuje znake posustajanja. imam nov ceo set spreman, ali ne diram nista dok ne krene.

Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Uto Jul 10, 2012 8:55 am
od darkbgd
i kod mene je kvacilo tvrdo u p.m,tako sam pre 4 godine kupio auto i od tada se nista nije promenilo.Majstori kao po radu motora i sl.kazu da mi je otisao zamajac i da se cuje tako da se ovih dana spremam na totalnu zamenu kvacila pa cu da vidim sta se desava.Inace imam samo problem kad krenem malo kao zatrese,kvacilo je tvrdo, a u voznji nikad nema proklizavanja i slicno.
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pet Jul 13, 2012 1:07 pm
od fan
Zelim da podelim jos neko licno iskustvo sa setom kvacila.
Menjao sam na oba fiata bravo 1,9 jtd kvacilo
Prvi 1,9 jtd 105ks euro 2 99 god..Kvacilo enormno tvrdo nakon zamene (stavljen Valeo set kit komerc cena oko 9300 rsd 2007 godine.Utisci nakon zamene: dosta mekse nema trzanja prilikom starta iz mesta.Prethodno zamenjen cilindar na menjacu a posle izvesnog vremena i onaj na pedali doduse bez potrebe.Razlog losa dijagnoza majstora mislio je da je on razlog zasto se pedala kvacila nedize do kraja vec ostane 1cm jos (pravi uzrok opruga koja je pukla jos ko zna kad i kod kog vlasnika resio u domacoj reziji sa oprugom od Fiat tempre koja se potpuno drugacije montira).
Drugi Fiat Bravo 1.9 jtd 101ks euro 3 2000 god.Kvacilo odnosno pedala meka meksa nego na Alfi 147 benzin koju sam tad vozio medjutim uzasno trza kad se krece pogotovo ako se to radi bez gasa.Zamenjen set stavljen valeo kit komer cena oko 7300 rsd 2010 godina

.Rezultat i dalje jako meka pedala i nakon dve godine sve funkcionise perfektno.
Eto za kvacilo izgleda nepostoji formula po kojoj ce svako biti meko ili tvrdo nakon zamene seta.
Na tri alfe koje sam imao da sada nisam menjao set kvacila vljda me je prvi fiAT BRAVO NAUCIO

Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pet Jul 13, 2012 8:48 pm
od lalicspecial
Samo budite zadovoljni da ide i ne trza a ovo meko-tvrdo to nije preterano bitno.Ja sam patio muke i na kecu i sada na alfi 5 puta vadio menjac menjao sve kombinacije i na kraju zamenio zamajac stavio od 16v i nema da trese ali pocinje polako u nekom polozaju ne uvek ali zatrese kada polazim.Stavio sam novi set mecarm italy kao bajagi ko ce ga znati sta da stavi?!Kod nas se prodaje otpad po velikoj ceni sta da radimo..

Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pet Jul 13, 2012 9:36 pm
od Marko NS
Darkstar, ako hoćeš da uporediš kvačilo na još jednoj JTS i uporediti ubrzanje možemo se naći jedan dan (ccc... a danas sam bio u BG), inače ja sam nedavno 2 dizne menjao a 2 mi je Deša "sredio" šta to tačno znači nisam siguran ali uglavom one 2 loše su bile oko 90% zagušene... svi su se čudili kako je auto uopšte radio, a realno minimalno se osetila potreba da se to radi... sada super radi, čeka me u dogledno vreme menjanje kvačila jer i ako mi nije preterano tvrdo počela je korpa malo da škripuće- a to su mi rekli da su prvi znaci izdisaja ako nije pre toga spaljena lamela

Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pet Jul 13, 2012 11:19 pm
od Darkstar
poslao sam ti pm
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Sub Jul 14, 2012 8:12 am
od srlealfa
Meni moje kvačilo deluje da je ok.Isto mi je Deša dve dizne zamenio.Valjda se neki tefloni u njima menjaju.Imaju iglice i te iglice prestanu u jednom trenutku da idu od početka do kraja jer se skupi talog na njima,tako sam ga razumeo.

Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Sub Jul 14, 2012 9:42 am
od Marko NS
srlealfa napisao:Imaju iglice i te iglice prestanu u jednom trenutku da idu od početka do kraja jer se skupi talog na njima,tako sam ga razumeo.

tako sam i ja razumeo- imaju 4 pozicije u kojima rade (zavisno od količine goriva koja je tražena) pa se desi da npr ne ubacuje u 1. ili 4. poziciju. Pričao mi je i za iskustvo da se dizna skroz zaglavila u 4. pa je konstantno puštala gorivo koje se slivalo do katalizatora i tamo zapalilo... posledice možete zamisliti

Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Čet Maj 09, 2013 2:51 pm
od BanE147
Da ne otvaram novu temu pitacu ovde
Imam problema sa papucicom kvacila,zadnjih par dana mi se povecao prazan hod papucice,znaci tek na pola osetim neki otpor i malo mi je vislja papucica kvacila u odnosu na kocnicu.
Pogledao sam ulje i fali mi 1 cm do max ali ne znam da li je sipano do max kad sam ga kupio nisam pogledao

a ne vidim da negde curi
Inace nemam problema sa saltanjem brzina ali moram stisnuti papucicu skroz do patosa.
Da li je to u pitanju cilindar kod papucice ili nesto gore??
Hvala unapred

Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Čet Maj 09, 2013 5:53 pm
od Falcon037
Propišao ti je neki cilindar verovatno, meni kad se to desilo pustio je donji na menjaču.
Što će reći zamena ne gine.
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Čet Maj 09, 2013 5:58 pm
od BanE147
Dosuo sam sad ulje na max pa cu da vidim sta se desava i ja mislim da je jedan pustio jos samo da saznam koji

Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Čet Maj 09, 2013 7:54 pm
od dexxxter
Kvacilo "pozajmljuje" kocionu tecnost tako da se nivo smanjuje kad se trose plocice...
Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Pet Maj 10, 2013 8:08 am
od BanE147
Vozicu ovako par dana da vidim sta se desava,ako opadne nivo onda negde sigurno curi

Re: Pitanje za kvacilo
Poslato: Ned Maj 12, 2013 7:26 pm
od fan
BanE147 napisao:Vozicu ovako par dana da vidim sta se desava,ako opadne nivo onda negde sigurno curi

Ili na pedali ilil na menjacu cilindar.Pogledaj da li nema neka fleka od ulja ispod automobila.