Stranica 1 od 2
145/146 jtd 105
Poslato: Sub Maj 26, 2012 8:22 pm
od Jurke
Kolege ne mogu da nađem u pretrazi na forumu skoro ništa za 145/6 sa ovim jtd 105 motorom, a zanima me sledeće:
-ima li nekih razlika u odnosu na one sa TS motorima u trapovima
-kako ide taj jtd u odnosu na neki TS ako je neko vozio pa da prenese utiske
-koliko troše
-imaju li nešto karakteristično itd.?
Jako malo ima informacija na netu za taj motor na 145/6, a i retke su do bola
Svrbi me jedna 145 jtd

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Sub Maj 26, 2012 8:26 pm
od Santino
Najbolja verzija motora za 145/6.
Nema razlike u trapovima, ide odlicno. Ako je stanje dobro kupuj!
Najzahvalniji auto za voznju i odrzavanje...
Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Sub Maj 26, 2012 8:29 pm
od Jurke
Jesi vozio (ili se vozio)?
Svašta sam očekivao od odgovora, ali da neko napiše da je bolji toliko od TS-ova to nikad

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Sub Maj 26, 2012 9:14 pm
od darko qv
Ne moze ici kao na pr.neki 1.6,ali sa 1.4 vjerovatno moze da se nosi.A,na kraju mozes i da je chipujes ako je u dobrom stanju.Super je to auto.

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Sub Maj 26, 2012 9:28 pm
od Jurke
Pazi ovo:
1.4 103 ks 124 Nm
1.6 120 ks 144 Nm
a
1.9 jtd 105 ks
255 Nm
Ja kontam da to ide fino (ako su podaci tačni)

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Sub Maj 26, 2012 9:41 pm
od darko qv
Nego sta.Moja

ima 187 nm,i jaaako se osjeti.A tek to.Ma jtd je po meni za nas obicne smrtnike best-buy.

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Sub Maj 26, 2012 9:56 pm
od erdeljan
Darko, prvo moze pa ne moze? Hoce kaki, nece kaki? Odluci se
Naravno da moze da pocepa i 1.4 i 1.6 ako je dobro ocuvan primerak i nisu mu pomrli svi pastuvi!
Diesel je keva. Kao sto Milos kaze, ako je dobar primerak pazari!

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Sub Maj 26, 2012 10:52 pm
od Jurke
Ma skontao sam šta su Nm kad sam se vozio u 147 1.6 105 ks pa u 1.9 jtd 116 ks.
Na papiru je razlika oko 11 ks u korist dizelke, a ja da npr. nisam znao pomislio bih da je dizelka bar 50-ak konja jača, eto toliko bolje vuče, moje mišljenje
Treba prvo prodati Francuskinju...

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 3:35 pm
od Santino
Gumeni mi je dao jednom da probam njegovu bivsu 146 jtd istina cipovanu. U toj kombinaciji mislim da ni 2.0 benzin nema sta da trazi... treca-cetvrta i peta ubrzava sumanuto!

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 6:53 pm
od darko qv
Koliko je chipovana kad nema sta da trazi 2.0?Ako pricamo o 145.

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 7:32 pm
od djolers4
S'obzirom da je Guma majstor za cip,sve ispod 140ks nije+je tu obrtni momenat od 320-340Nm i eto rezultata.Evo jednog Fiat Brava cipovanog
[youtube]7WyFUjB9yTk[/youtube]
Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 7:43 pm
od Jurke
Ma da, u tom Fiatu je isti motor kao u Alfama ako se ne varam. Ovaj je iz NS-a, dakle komšija, a auto ide ko popi*deo

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 9:11 pm
od erdeljan
Ljudi, ja ipak mislim da sam pogresio....
P.S. Pogledajte potpis

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 9:58 pm
od bane
Jurke vozio sam 1.9 u 146 i sto kaze Milos stvarno je bolesno, ova koju sam ja probao nije bila ni cipovana ali je isla kao blesava.
Iako imam i vozim ovu 146 1.4 osecaj u naftarici je sasvim druga prica, dva ista automobila a opet toliko razlicit osecaj!!
Gledaj samo da je dobro ocuvana a motor je cini mi se nepoderiv.
Puno srece u potrazi.
Pozdrav
Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 10:02 pm
od darko qv
erdeljane
Mislis da stock 1.9 jtd sa 105 ks je brza od 1.6 ts sa 120 ks?
Ne govorim o chipovanim motorima.Fabricko ubrazanje im je isto od 0-100 nekih 10.5 sek,samo sto ts ima vecu max brzinu.
Ide Bravo vrh,nema price,al zvuk u leru...

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 10:06 pm
od Jurke
Ljudi ne dižimo tenziju, samo opušteno, pričamo o glupim stvarima da bi se bilo ko našao uvređen
@bane
To, to kolega, taj osećaj sam i imao na umu kad sam postavljao pitanje na početku

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 10:09 pm
od darko qv
Ne dizem tenziju,cak naprotiv,prvi put sam iskulirao.Dosadno coveku izgleda...
Sve cool.

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 10:13 pm
od alfa&omega
Znate kako kazu, NO TURBO-NO FUN...
Subjektivan je osecaj da jtd bolje vuce od nekog ts 2.0 ako su oba stock i ako su im motori dobri, turbina ucini svoje da izgleda tako
Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 10:41 pm
od Jurke
darko qv napisao:Ne dizem tenziju,cak naprotiv,prvi put sam iskulirao.Dosadno coveku izgleda...
Sve cool.

Ma Dare nisam mislio na tebe, već uopšte
Jel ima taj motor plivajući zamajac?
Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Maj 27, 2012 11:20 pm
od mali radojica
koje su pare u pitanju? ono sto sam vidjao po oglasima je preskupo. lično uvek bi pre isao na varijantu jači benzinac plus plin.
Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Pon Maj 28, 2012 4:08 pm
od Jurke
Jeste jbg skupo... za auta stara 11+ godina
Oko 2200-2300. Za te pare ima i 147-ica, još više 156-ica u koje naravno treba koji dinar uložiti, ali su i modernija auta itd. Sve u svemu, dileme, trileme i ostali za*ebi, kao i uvek kad se kupuje auto

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Pon Maj 28, 2012 6:46 pm
od Santino
Jurke, na zalost svaka ima plivajuci zamajac...

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Sub Dec 07, 2013 10:33 am
od Flavio
Ajd i ja malo da gnjavim
Čisto informativno, koju potrošnju u proseku očekivati od 1.9 JTD motora u 145/6 ?
Nisam nikad imao zeldi pa nemam neku realnu predstavu. Računam gradsku sa 7-8 možda 9 a van grada 5-8, zavsino od težine noge. Da li je to realno obzirom na
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=76681 ?
Neki problemi specifični za ovu generaciju JTDa, obzirom da je svaki već sa doobrom kilometražom (EGR, cev turbine, neki senzori, ...) ?
Kako da provalim bar približno stanje zamajca ?
p.s.
Možda sam nešto i lupio al ne zamerite, nisam detaljno pratio na časovima za JTD

Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Sub Dec 07, 2013 11:38 am
od OMP
odakle bre vadite ove teme
sve ti je to manje vise isto kako i za 115 konja motor, nema tu neke razlike u potrosnji, odrzavanju i sl.
potencijalnih problema uvek ima kao i kod svakog auta
od prilike bitno je da ne dimi na gasu (moze trenutno kad se odvrne gas ali ako je sve ok treba brzo i da nestane dim, hoce da zadimi ako je auto dugo vozen laganica pa se natalozi garez) gledas da ne svira turbina i da nije masna, vizuelni pregled creva i šelni oko turbine (da ne vuce negde fals i da nije puklo, lepljeno i sl.)
zamajac bi trebalo da lupka na leru ili proizvodi neki cudan zvuk kad radi i da se auto trese kad se pali i gasi ali opet to ne mora da znaci moze biti i do nekog drzaca motora, vise se treba usresrediti na zvuk, a manje vise kod svakog dizela mora malo da zatrese pa to nije pravi i glavni parametar za zamajac (npr. kad sam gledao audi a3 i golfa 5 za ortaka na oba je tako lupao zamajac na leru da nije moguce da ne provalis dok se npr. nije nesto preterano osecao kad palis i gasis auto) bas mi neki majstori rekose da nema tih jtd-a koji nemaju bar malo lufta na zamajcu ali da generalno to nije problem na tim motorima jer je navodno reseno bolje nego kod ostalih dizelasa

takdoje i pedala kvacila moze da signalizira los zamajac i ceo set uopste. ne treba biti tvrda kao kod benzinca
bem li ga nisam ni ja nesto mnogo pametan oko tih dizela taze sam u tome

ali to su i meni pricali da gledam i o tome sam citao.
Re: 145/146 jtd 105
Poslato: Ned Dec 08, 2013 1:01 am
od Flavio
Zahvaljujem na datim savetima
