Stranica 1 od 1

Alfa 159 problem sa elektronikom

Poslato: Sre Maj 16, 2012 2:27 pm
od matovic
Desava mi nesto cudno sa autom tj. kompjuterom. Kad vozim auto putem 140-150 i stisnem gas krene da mi dize temp skroz na 130... cim pustim gas posle par sekundi padne temp na normalu 90C.

Sve se to desava u roku od 3-4 sekunde, i dizanje temp i padanje... dakle nema veze sa motorom vec je komp/senzor poludeo. Problem se pojavio pre jedno 2-3 nedelje, do tad je sve bilo ok i pri brzini od preko 200.

Bio sam na servisu, nakacili ga na examiner, nema ni jednu gresku i sve radi ok. Ne trosi ulje, tecnost za hladjenje ok, motor normalno radi i vuce...

Jel se desavalo nekom nesto slicno? Ako neko ima dobrog elektronicara koji radi alfe da se posavetujem i nadam se resim problem bio bih zahvalan :)

:arflag

Re: Alfa 159 problem sa elektronikom

Poslato: Sre Maj 16, 2012 7:25 pm
od Sauriann
Po svemu sudeći što videšmo, možemo da pretpostavimo da ti je zapušen katalizator ili nešto oko izduva...Pri dodavanju gasa vreo vazduh ne može da otekne od turbine i zato diže istu nenormalno. Evo slike grafikona (fajl ti šaljem na mail).

Slika

A evo kako otprilike izgleda sve to u praksi

Slika

Kod tebe je u jednom trenutku tempretaura u pre-catalyseru bila oko 560C.
Treba proveriti sa Raletoma (Gumetina) da li to tako sme da bude (jest da ti nije on radio remap ali kontam da on zna najviše).

pozz

p.s
baci pogled i ovamo (viewforum.php?f=54)
pa postavi pitanje u "imate problem" pa linkuj vamo ili kako god.

Re: Alfa 159 problem sa elektronikom

Poslato: Sre Maj 16, 2012 8:11 pm
od matovic
Tomo kralju sta bih ja bez tebe! :D

Molim admin-e da promene title na "Alfa 159 problem sa pregrevanjem" jer problem nije elektronika ipak :)

Evo vece slike diagrama

Ovo je najveca vrednost :bye:

READ PARAMETERS:
Engine Temperature: 124,96 °C
Air Temperature (Boost/Manifold): 34,46 °C
Air Temperature (Boost/Manifold) Signal: 2.736,7 mV
Air Temperature (MAF): 14,36 °C
Baro Pressure: 994 mBar
Desired Boost Pressure: 1.154 mBar
Boost Pressure: 1.240 mBar
Boost Pressure Signal: 1.974,3 mV
Fuel Consumption: 0,0000 l/h
Fuel Temperature: 30,66 °C
EGR Valve Opening: 4,00 %
EGR control: OFF

A pitam se je li i ovo normalno??

Pre-Catalyser Temperature: 503,76 °C
Particle Filter Temperature: 403,46 °C