Problem (Rešen, regulator pritiska goriva)
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Problem
Ako hoces, posto smo komsije, mogu da te otslepam do nekog servisa
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
Posto danas nisam imao vremena da vise radim oko nje, zamenio sam samo klapnu i nije ona, znaci nesto je deseto u pitanju, akumulator nije proban drugi, pumpa eliminisana, klapna eliminisana, vakumi takodje, maf, lambde, senzor radilice sve ok, plasim se da nije neki injector, ili da je nesto zestoko zeznuto oko motora zbog goriva ocigledno punog vode.
Edine ipak ce mi trebati pomoc da je odslepam
Edine ipak ce mi trebati pomoc da je odslepam
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Problem
nije dzaba Mercedes pre par godina ukinuo garanciju na svoje benzince (na motor) kod nas sjecam se dobro kad su pisali u novinama u tome... iskljucivo zbog loseg goriva... ne znam da li su vratili do sada... pricao mi drugar da je Mikom (zastupnik u NS) bio pun Mecki <3god sa zastopalim injektorima i pumpama...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Problem
A za opele na daju garanciju na dizele
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Problem
Da, JTS je osetljiviji na loše gorivo od TS i svakako su noviji motori u većoj opasnosti, pa se plašim da definitivno ima veze sa tim
Inače je to trenutno moja najveća briga vezana za MiTo, ovde ih još nema dovoljno da mogu čuti tuđa iskustva, a kako sam prilikom kupovine dobio kompletnu servisnu istoriju uopšte me nije radovalo kada sam video da su mališi već na 20.000 km čišćene dizne, baš se pitam zašto
Zanima me samo kad će se ovom kriminalu stati na put, uopšte više ne razmatram pitanje cene goriva, ali da za te pare sipamo đubre i uništavamo automobile - e to je definitivno za dugogodišnju robiju! Dajem glas na izborima svakome ko obeća čvrsto da će se tome posvetiti, ne zalazeći uopšte u politiku
Inače je to trenutno moja najveća briga vezana za MiTo, ovde ih još nema dovoljno da mogu čuti tuđa iskustva, a kako sam prilikom kupovine dobio kompletnu servisnu istoriju uopšte me nije radovalo kada sam video da su mališi već na 20.000 km čišćene dizne, baš se pitam zašto
Zanima me samo kad će se ovom kriminalu stati na put, uopšte više ne razmatram pitanje cene goriva, ali da za te pare sipamo đubre i uništavamo automobile - e to je definitivno za dugogodišnju robiju! Dajem glas na izborima svakome ko obeća čvrsto da će se tome posvetiti, ne zalazeći uopšte u politiku
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Problem
alfanatic napisao:Dajem glas na izborima svakome ko obeća čvrsto da će se tome posvetiti, ne zalazeći uopšte u politiku
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- srlealfa
- Garaža: 156 2.0 jts
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem
Ne znam dal si ga palio na minusima većim od -15.Meni su menjane dve dizne i očišćene i reparirane te dve polovne i one što su valjale,ali opet mi je napomenuto da ako hoću da ga vozim na većem minusu moram da kupim ipak nove....Pošto je to investicija preko 1000eur,koristiće se busplus ili službena makina,jer sam i ovako puko za još jednu alfu..Za gorivo mi je rečeno nikako BMB95 da mu sipam,ali nikako...
Moj ti je savet da ga odšlepaš do Deše i vrlo brzo ćeš znati šta je i kako.Ako ikako mogu da pomognem javljaj.
Moj ti je savet da ga odšlepaš do Deše i vrlo brzo ćeš znati šta je i kako.Ako ikako mogu da pomognem javljaj.
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
Palio naravno iz prve, nikada problema nije bilo do sad, videcemo u ponedeljak je slepam do majstora, cak sam i sv osigurace promenio , reseotvao ecu, posle toga upalim i ne gasi vise ali se cuje kao da radi na 3 cilindra pogotovo kad se da gas jedno 3~4sek ionda probije i radi normalno, cim pustim isto trokira inace to je jutos bilo.
Sad dosao kuci pokusao da upalim , verglao duzejedva upalio i odamh ugasio, pokusao ponovo da upalim nema sanse, samo mi izbacuje VDC system failure i kad dam kontakt odmah izbaci ovo i nema boga da upalim do sutra mogu da verglam
Sad dosao kuci pokusao da upalim , verglao duzejedva upalio i odamh ugasio, pokusao ponovo da upalim nema sanse, samo mi izbacuje VDC system failure i kad dam kontakt odmah izbaci ovo i nema boga da upalim do sutra mogu da verglam
- srlealfa
- Garaža: 156 2.0 jts
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem
Ma to je on nešto pobrljavio,kad ti stalno izbacuje drugačiju grešku.Verujem da je nešto banalno skroz.
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
Ona je jos kad je sve pocelo i kad je prvi put krenuo da gasi u voznji izbacivao vdc system failure, a sad cim dam kontakt i ne da mi da upalim, jednostavno kao da ne baca varnicu.
Zanimljivo sad gledam da taj vdc kad pali i kad ne mogu kola da se startuju je znak da je akumulator pri kraju i da brljavi sa strujom, ja imam exide oko godinu dana star, merio voltazu ok, gledao sam na njemu ono pametno oko svetli zeleno tj sve ok. Uzeo od drugara drugi akumulator sve isto ali je njegov slabiji mislim da je oko 50ah.
Sutra cu da probam treci akumulator, tj da pozajmim od drugara iz radnje pa da vidim. Taman malo da se zezam dok je ne odslepam u ponedeljak
Ne da mi djavo mira odoh do kola da izmerim ponovo voltazu na akumulatoru.
12.44V, kad dam kontakt 12.21~12.33 da li je to normalno
Zanimljivo sad gledam da taj vdc kad pali i kad ne mogu kola da se startuju je znak da je akumulator pri kraju i da brljavi sa strujom, ja imam exide oko godinu dana star, merio voltazu ok, gledao sam na njemu ono pametno oko svetli zeleno tj sve ok. Uzeo od drugara drugi akumulator sve isto ali je njegov slabiji mislim da je oko 50ah.
Sutra cu da probam treci akumulator, tj da pozajmim od drugara iz radnje pa da vidim. Taman malo da se zezam dok je ne odslepam u ponedeljak
Ne da mi djavo mira odoh do kola da izmerim ponovo voltazu na akumulatoru.
12.44V, kad dam kontakt 12.21~12.33 da li je to normalno
- srlealfa
- Garaža: 156 2.0 jts
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem
Znam kako je Akumulator mi je bio i jak i slab,čak se jednom zbog moje nepažnje ispraznio,ali nikad nisam imao te gremline kao što ti sad imaš.
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
Sto je najgore sad ne pali vise, cim dam kontakt samo izbaci vdc failure i to je to nema varnice ocigledno da upali smesu, tj komp nece da je da jer nesto ne valja. Na dijagnostici nista po njoj je sve u redu.
Nista, sutra probavam novi (treci) akumulator i u ponedeljak servis
Nista, sutra probavam novi (treci) akumulator i u ponedeljak servis
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem
Ne bih da te plasim ali sve to mi sluti da ti je otisao komp. Ako hoce neko od kolega da ti pozajmi da samo probas ali koliko znam taj drugi komp. koji budes stavljao obavezno moraju da mu se obrisu greske jer ce sve zapamtiti sa tvog auta i onda nece raditi ni na jednom od ta dva!
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
Cek, koliko znam ako hocu drugi komp da probam moram imati i njegove kljuceve posto bez istih nece da upali, uglavnom videcu, ne bih nekom da zeznem komp, najbolje da ode u servis
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Problem
Jesi li možda proveravao kakve su mase
premeri voltažu i na drugim mestima ,
prvenstveno na ECU proveri dal dobija dobar napon
A ta varijanta sa probanjem drugog ECU je prava zajebancija
premeri voltažu i na drugim mestima ,
prvenstveno na ECU proveri dal dobija dobar napon
A ta varijanta sa probanjem drugog ECU je prava zajebancija
- lalicspecial
- Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts - Lokacija: svilajnac
- Lokacija: svilajnac
Post
Re: Problem
Struja je bas specificna ume da napravi problem sa najmanjom sitnicom-kontaktom.Probaj pa na vitalne kontakte gde ti je glavna struja kompa rastavi dzek pa i na drugim mestima poprskaj kontakt sprejom i probaj..ako ti ne uspe stvarno moras kod nekog majstora na dijagnostiku!
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
@Tihomirce
U pravu si, nije mala zezancija nego ogromna i ne moze kao sale_75 sto je rekao, da se da kazemo pozajmi sa drugoga auta, jer treba sledece sa tog donora da se uzme, kljuc, imobilizer, antenica, ecu i mora da bude jts, tako da je to otpalo u startu
@lalicspecijal
Struja je cudo, danas sam bukvalno svaki kontakt koji sam mogao da nadjem rasckacio i poprskao sa kontakt sprejom cak i ecu i krenuo je da pali normalno to mi je bilo jedino sto nisam probao.
Pre toga tj od juce nisam mogao uopste da upalim auto samo je verglao, danas je na kontaktu non stop izbacio vdc gresku vdc lampica je stajala upaljena na instrument tabli, nije mi dao uopste na ecu da se nakacim, stajao je i kljuc i nije hteo da ugasi tj imobilizer, a sve to koliko sam gledao je znak da je slab akumulator, medjutim proban i treci akumulator isto je bilo, sve dok eto nisam poskidao sve kontakte i naprskao.
Znaci napredovao sam upalio je ali problem ima jer ne moze da predje 4~5k obrtaja, tj ja dam gas cuje se trokiranje kao da radi na 3 cilindra onda kad se da gas probije na kratko ode sa 4 na 5k obrtaja i to je to, zatim izbaci gresku P1670 Fuel pressure i tu je kraj, ali ne gasi motor vise sto je dobro.
Sutra je novi i poslednji dan da probam sam da resim problem, ako ne resim idemo u servisu u ponedeljak
I da se zahvalim Edinu koji je banuo do mene i doneo mi njegovu pumpu goriva da proverimo, ali isto se ponasalo.
Uglavnom nema vise VDC greske, ne gasi auto, ali trokira i ne moze preko 5k i naravno kad se da gas izbaci p1670 pritisak goriva, dizne sam eliminisao posto bi koliko sam gledao izbacio gresku da je neka u pitanju, moguce da je ECU ali videcemo jos, nasao sam za 200e komplet pa sta da se radi, za nju cu i poslednji dinar da dam
U pravu si, nije mala zezancija nego ogromna i ne moze kao sale_75 sto je rekao, da se da kazemo pozajmi sa drugoga auta, jer treba sledece sa tog donora da se uzme, kljuc, imobilizer, antenica, ecu i mora da bude jts, tako da je to otpalo u startu
@lalicspecijal
Struja je cudo, danas sam bukvalno svaki kontakt koji sam mogao da nadjem rasckacio i poprskao sa kontakt sprejom cak i ecu i krenuo je da pali normalno to mi je bilo jedino sto nisam probao.
Pre toga tj od juce nisam mogao uopste da upalim auto samo je verglao, danas je na kontaktu non stop izbacio vdc gresku vdc lampica je stajala upaljena na instrument tabli, nije mi dao uopste na ecu da se nakacim, stajao je i kljuc i nije hteo da ugasi tj imobilizer, a sve to koliko sam gledao je znak da je slab akumulator, medjutim proban i treci akumulator isto je bilo, sve dok eto nisam poskidao sve kontakte i naprskao.
Znaci napredovao sam upalio je ali problem ima jer ne moze da predje 4~5k obrtaja, tj ja dam gas cuje se trokiranje kao da radi na 3 cilindra onda kad se da gas probije na kratko ode sa 4 na 5k obrtaja i to je to, zatim izbaci gresku P1670 Fuel pressure i tu je kraj, ali ne gasi motor vise sto je dobro.
Sutra je novi i poslednji dan da probam sam da resim problem, ako ne resim idemo u servisu u ponedeljak
I da se zahvalim Edinu koji je banuo do mene i doneo mi njegovu pumpu goriva da proverimo, ali isto se ponasalo.
Uglavnom nema vise VDC greske, ne gasi auto, ali trokira i ne moze preko 5k i naravno kad se da gas izbaci p1670 pritisak goriva, dizne sam eliminisao posto bi koliko sam gledao izbacio gresku da je neka u pitanju, moguce da je ECU ali videcemo jos, nasao sam za 200e komplet pa sta da se radi, za nju cu i poslednji dinar da dam
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
Jutros opet nije htela da pali VDC je blokirao (ne daje signal pumpi da pumpa gorivo), Skinuo elektroniku abs-a/vdc-a ocistio , takodje i neki senzor sa strane i onda je odjednom upalio i radi ok i ne trokira vise, ali opet ne da mi preko sad 6000, uglavnom ustanovljen kvar za to ogranicenje, regulator visokog pritiska goriva koji ne mogu da skinem jer je oblajznuo sraf tj mesto za seskant (inace sam ga cistio i nisam nista specijalno zategao) eto nikada verovatno necu ustanoviti zasto je sve ovo bilo odnosi se na paljenje i na vdc uglavnom je elektronika podivljala totalno, ali sam makar nasao kvar na kraju i to je taj regulator koji cu videti sutra da resim, kamen mi je pao sa srca kad sam ustanovio da je ecu ispravan
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Problem
Au, baš te poteralo i svakako bi imao manje muke da si odmah oterao negde auto, ali ovako si makar svojeručno pretresao mnogo toga
Valjda ćeš sada to rešiti u najskorije vreme...
Valjda ćeš sada to rešiti u najskorije vreme...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Problem
Javi sa si uradio sutra
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
Nista, lazna nada, upalio ga malopre da odvezem kod majstora, sve isto ne da mi da upalim vergla stoji vdc greska i code kljuca ne gasi.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
isti, ali isti kvar kao sto je kolega imao u BL na stazi...koji si srecnik. U pitanju je prekid struje u kompu a resava se prskanjem releja za comp...hehe
pozdrav
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
pozdrav
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
Pod haubom negde ipred vozača jbg. ja sam bio u kabini sa ekipom koja je "verglala" a ostali su prepipavali te kontakte na relejima...Nađi na eperu...
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
Sve sam pod haubom isprskao, dalje sad sam sisao do kola rekoh da probam da nadjem relej, pri tome je bio raskacen akumulator vise od 1h, dam kontakt isto sve, slucajno upalim radio stoji mi da unesem kod, uneo kod onda nestao kod kljuc upozorenja (da li je moguce da zbog toga baca kljuc tj blokira start zbog radija ako se ne ukuca kod) dalje verglam nista, uzmem drkam neke releje kod osiguraca unutra (sad sam tek video 2 komada zavucena) i nestane mi vdc greska i nakon toga upalim Isprskao sam ih naravno pa cu da vidim
Ali katastrofalno radi kad dam gas nece se pomeri od 4k obrtaja, sad cu da vidim da ga odvezem do majstora dok jos pali, ako mi stane n... sam
Ali katastrofalno radi kad dam gas nece se pomeri od 4k obrtaja, sad cu da vidim da ga odvezem do majstora dok jos pali, ako mi stane n... sam