Problem (Rešen, regulator pritiska goriva)

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
Bug
Contact:
Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
Lokacija: SUbotica
Lokacija: SUbotica
Postovi: 844
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:41 pm

Re: Problem

Pon Apr 30, 2012 12:04 pm

Darkstar napisao:slucajno upalim radio stoji mi da unesem kod, uneo kod onda nestao kod kljuc upozorenja (da li je moguce da zbog toga baca kljuc tj blokira start zbog radija ako se ne ukuca kod)
Nije moguce, ja sam vadio par puta akumulator i vozio auto bez koda za radio, i kad sam kuci dosao tek onda sam ga ukucao.
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7550
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Problem

Pon Apr 30, 2012 12:07 pm

A da ja tebe ipak otslepam do rikambia
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Pon Apr 30, 2012 12:10 pm

Probacu sad da krenem, ako stanem zovem :)
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7550
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Problem

Pon Apr 30, 2012 12:12 pm

Ok
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Pon Apr 30, 2012 2:50 pm

Bio u servisu , kazu pumpa visokog pritiska, ok zamenicu je , ali me i dalje kopka sto je palio vdc i nije mi dao da upalim kola
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 7:00 pm

Reseni problemi konacno, ispostavilo se da nije pumpa visokog pritiska tako da sam bacio 150e dzabe, zahvaljujuci strucnjacima iz servisa nego je regulator visokog priticka goriva, sad radi bez problema do 7700rpm posto smo je malo cipovali kod Gumetine :D.
Ostalo je bilo ono da mi ne da da upalim koje sam takodje resio nadam se, a to je kontakt na injektoru prvom sa desne strane, sad je sve ok i pali regularno ne baca mi greske, ali me i dalje boli zasto sam bacio pare za pumpu koja je ispravna.
Moglo je biti i gore, da sam pristao da mi se zameni pumpa u servisu cena je blaga jeza, dobili bi isti problem onda bi na kraju verovatno utvrdili da je taj regulator pa bi mi sve komplet skockali u cenu i rekli da je i pumpa i regulator i kad to crkne povlaci jedno za drugim.
Eto koliko servisi znaju i kako nam otimaju pare (cast izuzecima, ovo je drugi servis koji sam stavio na crnu listu), znaci kod mene je bilo prvo pumpa u rezervoaru, pa posle komp (ovo mi je receno preko telefona kad sam opisao kvar) i na kraju pumpa visokog pritiska sto je ustanovljeno na nekom examineru i sve greska do greske i nisu pogodili niti jedan put.
Ne smem ni da zamislim koliko bi me kostao izlet da sam kola ostavio u servisu od pocetka.
Korisnikov avatar
Dragon
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 6395
Pridružio se: Uto Maj 26, 2009 6:43 pm

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 7:13 pm

Uf, dobro da si resio. Ovakvi kvarovi idealni za sisanje. Dok sam vozio Forda isto su mi dijagnostikovali kvar elektronike pumpe, remont oko 300 evra, bla, bla...ispostavilo se da je jedno crevo imalo malo lufta i vukao je fals vazduh. Samo na dijagnostike sam dao jedno 60 evra.

Davno sam ja rekao da je bolje da sam ucio zanat u nekoj radionici nego sto sam zavrsio fakultet.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Korisnikov avatar
srlealfa
Garaža: 156 2.0 jts
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 202
Pridružio se: Pet Jun 17, 2011 12:41 pm

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 7:38 pm

Darkstar napisao:Reseni problemi konacno, ispostavilo se da nije pumpa visokog pritiska tako da sam bacio 150e dzabe, zahvaljujuci strucnjacima iz servisa nego je regulator visokog priticka goriva, sad radi bez problema do 7700rpm posto smo je malo cipovali kod Gumetine :D.
Ostalo je bilo ono da mi ne da da upalim koje sam takodje resio nadam se, a to je kontakt na injektoru prvom sa desne strane, sad je sve ok i pali regularno ne baca mi greske, ali me i dalje boli zasto sam bacio pare za pumpu koja je ispravna.
Moglo je biti i gore, da sam pristao da mi se zameni pumpa u servisu cena je blaga jeza, dobili bi isti problem onda bi na kraju verovatno utvrdili da je taj regulator pa bi mi sve komplet skockali u cenu i rekli da je i pumpa i regulator i kad to crkne povlaci jedno za drugim.
Eto koliko servisi znaju i kako nam otimaju pare (cast izuzecima, ovo je drugi servis koji sam stavio na crnu listu), znaci kod mene je bilo prvo pumpa u rezervoaru, pa posle komp (ovo mi je receno preko telefona kad sam opisao kvar) i na kraju pumpa visokog pritiska sto je ustanovljeno na nekom examineru i sve greska do greske i nisu pogodili niti jedan put.
Ne smem ni da zamislim koliko bi me kostao izlet da sam kola ostavio u servisu od pocetka.
U nekim slučajevima se isplati biti sam svoj majstor.Za taj servis ne želim ništa da komentarišem. :)
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 7:44 pm

Naravno, pogotovo ovo sto se meni desilo, ne smem ni da zamislim cifru kad servis pogadja sta nije u redu i onda odvezes kola i kazes sta je sve bilo i sta je provereno potom se nakaci na dijagnostiku, i pri tom pitam da li je sigurno pumpa, jer para nemam za bacanje, oni kazu jeste jer ne daje pritisak 50bari kako treba. Na kraju se ispostavi da nije nego je taj regulator i on laze komp i pri tom komp ogranicava rad motora jer pritisak nije kako treba.
Ja se trudim sto vise da naucim oko kola sam, realno ne mogu da menjam neke delove kao sto su amortizeri viljuske itd jer nemam opremu za to, ovo ostalo koliko mogu resicu na kraju, isto kao i kod racunara, kad ne radi tj neki gremilini se pojave da ne moze da se ustanovi greska, sve se povadi sa maticne ploce i onda se deo po deo ubacuje i tako se resavaju problemi, ok kod kola je to mnogo komplikovanije ali opet neki slican sistem postoji.
Na kraju za alfe, batalite priucene servisere i servise, jer pojma nemaju da rade alfe pogotovo ovaj jts motor i zato nas oderu jer nemaju blage veze sta je po sredi, nagadaju i menjaju delove koji veze nemaju sa problemom, a nama uvecavaju racune i izmisljaju neke leve kvarove samo da bi opravdali greske i naravno te delove koje su ubacili, videli smo to kroz probleme par clanova na forumu kako su prosli, i evo moj takodje moze da se uzbaci ali sva sreca pa nisam ostavio auto kod njih.
Znaci samo provereno pa koliko kosta da kosta makar covek bude miran posle toga.
Mozemo napraviti cak i listu servisa, koji su nas zeznuli tj dali levu dijagnostiku i naplatili nesto sto nije bio problem, pa smo pomoc morali da potrazimo na drugom mestu, takodje i da ostali znaju sta treba zaobici.
Samo da se ogradim i da kazem da i ti problematicni servisi odlicno odrade posao za koji znaju sta je po sredi, ali ako ne znas nesto nemoj da radis i da nagadjas, samo reci ne znam i to je to.
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7550
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 8:12 pm

Extara druze, pozz :wave: :wave: :wave:
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
srlealfa
Garaža: 156 2.0 jts
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 202
Pridružio se: Pet Jun 17, 2011 12:41 pm

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 8:35 pm

Kad bi rekli ne znam to bi bilo super,ali retkost je da naletiš na takvog majstora.Slažem se da treba da napravimo listu dobrih i loših servisa.Pogotovu za jts motore.Poludim kad vidim kako se neko uči na našim automobilima.
Korisnikov avatar
interceptor
Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
Lokacija: B. Petrovac
Postovi: 2173
Pridružio se: Čet Dec 23, 2010 2:55 pm

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 8:37 pm

Darkstar napisao: ali ako ne znas nesto nemoj da radis i da nagadjas, samo reci ne znam i to je to.
E...ali kod nas je ovo veliki problem, skoro niko neće da prizna da nešto nezna već misli da je bolje odraditi nekako pa se nada da će se problem "rešiti sam"
Korisnikov avatar
Bug
Contact:
Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
Lokacija: SUbotica
Lokacija: SUbotica
Postovi: 844
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:41 pm

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 8:40 pm

Darkstar napisao: Ostalo je bilo ono da mi ne da da upalim koje sam takodje resio nadam se, a to je kontakt na injektoru prvom sa desne strane, sad je sve ok i pali regularno ne baca mi greske.
Mozes da opises ovaj problem? :)Kakvu gresku? kako ne da da pali?
A za onih 150e, jel si nekog naucio pameti? Mislim da si trebo dizalicu iz gepeka pa udri ...
Korisnikov avatar
lalicspecial
Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts
Lokacija: svilajnac
Lokacija: svilajnac
Postovi: 936
Pridružio se: Sub Feb 12, 2011 12:14 am

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 8:52 pm

eh..koliko prevaranata...neznalica..priucenih...kada bi pitao sve te servisere ko je zavrsio skolu tesko da bi ih bilo 20% :wave: :arflag
Korisnikov avatar
srlealfa
Garaža: 156 2.0 jts
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 202
Pridružio se: Pet Jun 17, 2011 12:41 pm

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 8:57 pm

Bug napisao:
Darkstar napisao: Ostalo je bilo ono da mi ne da da upalim koje sam takodje resio nadam se, a to je kontakt na injektoru prvom sa desne strane, sad je sve ok i pali regularno ne baca mi greske.
Mozes da opises ovaj problem? :)Kakvu gresku? kako ne da da pali?
A za onih 150e, jel si nekog naucio pameti? Mislim da si trebo dizalicu iz gepeka pa udri ...
ma ne verujem da će sad zbog 150eur da pravi sebi problem.Ja sam na mom motoru pukao preko 2500eur...Eto ovo sad prvi put kažem.Uračunato naravno sve moguće što sam menjao.Najviše me je koštao taj kreten u prvom servisu i tu sve smatram skupim jer zapravo nisam dobio ništa.Po onome što sam video tamo shvatio sam da on bukvalno prvi put vidi JTS motor.(Nisam mislio na Ricambi,čisto da se zna,nego na pajsera u Borči).Molio sam se samo da izvučem auto sa što manje štete..Otišaoo sam kod Deše bukvalno očajan,sva sreća pa je Dešin kasniji rad bio predobar pa je sve doveo na svoje mesto i sad imam motor i auto sa kojim smem da odem negde i da ne razmišljam previše o bilo čemu.Sve papire imam od tog prvog mentola što je napravio svo s*nje,ali me mrzi da se sudim,jer neću biti tako često u zemlji da bih se cimao po sudovima.
I zato sem kod Deše iskreno se bojim da auto bilo gde drugde oteram.Treba naći jedan servis i držati se njega ili raditi sam to je moje mišljenje... :arflag
Korisnikov avatar
Marko NS
Contact:
Garaža: AR Brera 2.0jtdm
ex AR 156 2.0jts
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 564
Pridružio se: Ned Jul 04, 2010 7:31 am

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 9:12 pm

Darkstar napisao: Na kraju za alfe, batalite priucene servisere i servise, jer pojma nemaju da rade alfe pogotovo ovaj jts motor i zato nas oderu jer nemaju blage veze sta je po sredi, nagadaju i menjaju delove koji veze nemaju sa problemom, a nama uvecavaju racune i izmisljaju neke leve kvarove samo da bi opravdali greske i naravno te delove koje su ubacili.
:podrzava Baš tako, nažalost svi smo se sami opekli jednom, ali neću se zeznuti opet...
Living for the open roads.
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 9:18 pm

Bug napisao:
Darkstar napisao: Ostalo je bilo ono da mi ne da da upalim koje sam takodje resio nadam se, a to je kontakt na injektoru prvom sa desne strane, sad je sve ok i pali regularno ne baca mi greske.
Mozes da opises ovaj problem? :)Kakvu gresku? kako ne da da pali?
A za onih 150e, jel si nekog naucio pameti? Mislim da si trebo dizalicu iz gepeka pa udri ...
Ma tih 150e je nista, nego boli dzep sto se moralo kupiti nesto sto nije problem + mi je registracija za 12 dana+moram krov da ispravim, na preporuku servisa koji je ustanovio da je to 100% kvar, kupio sam polovno naravno jer nisam imao nameru da dajem 500e i da se ispostavi da je taj deo u redu a meni da se naplati na kraju kako uvek i biva.
Problem je veruj mi tesko opisati, ima sve na prehodnim stranama, ali ukratko ne da mi da upalim kola, kad dam kontakt izbaci gresku vdc failure i code kljuc, pumpa ne radi, moze da se vergla do prekosutra, dalje resetujem komp ponisti se kljuc vdc ostaje i ne mogu nikako da sklonim, samim tim mi ne da da upalim auto jer blokira pumpu i sve ostalo. Taj vdc failure ponekad nestane sam od sebe i onda je sve normalno tj 2x palio ujutro nije hteo i kad ogreje sunce i zapece haubu onda mi ne prijavljuje, gremlini u najavi. Ali eto danas uzmem slucajno zavucem ruku kod injektora i skinem dzek posto nisam mogao da upalim i nestane mi vdc ko zna mozda je to samo privremeno resenje, mozda je injektor dizna u pitanju sto bi znacilo ceo motor da se rastura da bi se izvadile, koliko sam izvalio do sad pre paljenja komp prekontrolise ceo sistem ako ima neka falinka koja moze drasticno da utice na motor nema paljenja tj jednostavno nece da dozvoli. Necu da pricam da je sve ok sad, moze sutra ujutro da mi se vrati, u principu to ce biti test da li ce sve biti ok.
I samo da se nadovezem kao sto sam rekao neki znaju da rade donekle i za to cu i dalje ici u servis gde sam isao do sad jer nisam imao nikakav problem, viljuske, menjac, zamena kaiseva itd, ostalo neka hvala.
Korisnikov avatar
Marko NS
Contact:
Garaža: AR Brera 2.0jtdm
ex AR 156 2.0jts
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 564
Pridružio se: Ned Jul 04, 2010 7:31 am

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 9:30 pm

Što se tiče povremenog VDC failure greške- samo nagađam ali može biti da je loš kontakt na releju od ECUa... meni je auto ostao na stazi sad na skupu baš iz tog razloga, desilo mi se da mi izbaci grešku, i da mi ne dozvoli da upalim auto... već sa drugim davanjem kontakta to bi nestalo. Na stazi sam milion puta probao da ga upalim, i uvek je izbacivao grešku i nije prepoznavao code ključa- tamošnji majstor Ogi je došao i za 2min skontao da ECU nema dobro napajanje, samo je našpricao kontakt sprej na relej i rešio problem...
Living for the open roads.
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Sre Maj 02, 2012 9:33 pm

Pa da sauriann je pomenuo tvoj problem, ja sam sve moguce releje isprskao sto sam nasao, komp sam premerio dobija ok napajanje i masa je ok, iskreno ne znam gde je taj relej tj njegova pozicija, gledao sam u eperu tamo nema nista
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Čet Maj 03, 2012 9:51 am

Problem kompletno resen, znaci regulator visokog pritiska goriva (trokiranje i nemogucnost preko 5000rpm i kontakt u ECU nemogucnost paljenja i VDC, jutros krenuo na posao da upalim nece isto VDC i ja se iznerviram i uhvatim kabal sto ide u ECU da cimam i kako cimnem tako klikne klapna (automatska), zezam se oko kabla nije on sve ok, uzmem pritisnem ECU odozgo klapna klikne i ugasi VDC, skapiram da je neki hladan lem unutra. Odem kuci duvaljka fluks ceo ECU "prelemim" vratim u kola radikao sat.
Eto ako se nekome desi ovakav problem da nece da pali izbacuje VDC gresku na kontaktu, pregledati ECU zbog pojave hladnog lema (prvo releje i osigurace naravno)
Sad sam happy :grin:
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Problem

Čet Maj 03, 2012 11:16 am

Koliko muke :scratch:
Ipak drago mi je na kraju što je problem definitivno rešen i nadam se da će te ubuduće muke zaobilaziti u širokom luku!
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
interceptor
Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
Lokacija: B. Petrovac
Postovi: 2173
Pridružio se: Čet Dec 23, 2010 2:55 pm

Re: Problem

Čet Maj 03, 2012 12:02 pm

Eto i sretan završetak.Naravno nije lepo kako te zaje*avali "majstori" a ipak si morao problem rešiti sam.Ali eto primera za druge da znaju ako im se dese isti simptomi da nije sve kako "majstori" kažu...
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Pet Maj 04, 2012 8:37 pm

Samo da potvrdim da je sve ok i da je totalno reseno ali je bilo problema, naime juce sam ok krenuo na posao ali se jedva vratio, isto sve bilo (inace nisam nesto mnogo lemio komp samo nabrzaka) morao sam komp da otvorim na prakingu i da vidim dok je na kontaktu sta se desava kad nategnem malo plocu, posto vise nije hteo da mi spaja na pritisak, izvalio sam kad malo nategnem plocu da dobije kontakt, uzeo isrpesavijao papiric stavio ga ispod ploce da napravim vestacki nategnuce, malo zasrafio , upalio i otisao kuci. Dosao izvadio ecu lepo rastavio sve, oistio sa nekom hemikalijom kontakte, potom sve lepo oszvezio fluksom i duvaljkom (lemilicom ne pokusavati) i eto od sinoc sve ok, otisao na posao, vratio se pali kao sat.
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7550
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Problem

Pet Maj 04, 2012 10:01 pm

KONACNO :grin:
Bar ti nije bilo dosadno :good:
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Pet Maj 04, 2012 10:30 pm

Bilo je veoma napeto, ali ni malo dosadno :)

Povratak na “Area Servizio”