Problem (Rešen, regulator pritiska goriva)

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Problem (Rešen, regulator pritiska goriva)

Pon Apr 23, 2012 10:02 pm

Pre otprilike 3h auto je krenuo da trza i da se gasi sam od sebe, ponekad nece da upali odmah nego mora da se vergla jedno 20 sek, mislim da je pumpa u pitanju, posto mi uz sve to kad trza izbacuje na ekranu klasiku motor system control failure i naravno pisti, tu je neizbezna lampica MSCF-a ali ona se gasi kad prekine i krene da radi normalno. U dijagnostici je greska P1670 fuel pressure. E sad kao sto sam napisao mislim da je pumpa u pitanju ali od svega me odvraca greska koju mi je 2x izbacivao u voznji tj VDC failure i svetli dok ne ugasim kola. Sa tim me malo koleba i onda mislim da ima neke veze mozda sa strujom jer je radio npr normalno i ortak uzeo ukljucio grejac zadnjeg stakla i odmah se ugasio, tj otisao do Zemuin polja da odbacim devojku sve bilo ok, posto sam pre toga ispred svoje zgrade palio gasio prikljucivo na komp itd, da vidim sta je, kad se unormalio resio da ga probam taman , sve bilo ok autoput 190 bez problema ikakvih, dodjem do njene zgrade ortak upali grejac, ugasi se i krene ponovo pakao, jedva stigao kuci i sad ispred zgrade jedno 5-6 puta palio samo da bi se parkirao.
Samo jos da napomenem sipao sam euro95 na lukoilu i sinoc kad sam je palio zatrokirala je 2x ispred zgrade i sve je bilo ok do danas. Nikad mi se ovako nesto do sad nije desavalo tj ovo je da kazemo prvi kvar od kad je imam.

Dakle ako se neko snadje u ovome, bio bih zahvalan na bilo kakvoj pomoci da resim i vidim sta je, ja nisam pametan vise.

update: Sad sam se setio jos necega, kad sam samo davao kontakt lampica greske je svetlucala i pojavljivalo se upozorenje, znaci kola nisu bila upaljena sto mi se do sad nije nikad desilo (uvek ssam osvetli dok se ne upale kola), ja sam gledao to logicki kad se da kontakt pumpa iz rezervoara salje gorivo do motora i to je ok onda ali kod mene ocigledno nesto ne valja kad lampice svetluca i pali upozorenje na kontaktu
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 10:09 am

Da nisi ubio auto vodom, pardon, "dobrim" gorivom? :scratch:
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Uto Apr 24, 2012 10:11 am

ja bih za pocetak skinuo filter goriva i presuo iz njega u cistu flashu cisto da vidis da nije nesto povukao iz rezervoara pa zastopalo... to ono kao najbezbolniju mogucnost da eliminises... kod JTD kad dajes kontakt pumpa salje gorivo i mozes da vidis tu na filteru na crevima da li ide gorivo, ako ide moguce da nije pumpa vec ili struja ili neka prljavstina ko ce ga znati...
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 10:40 am

Idem sad da skidam pumpu pa da vidim da li ima vode, ako ima idem na pumpu gde sam sipao da im ..... takodje cu da proverim i onaj relej za pumpu koji se nalazi kod akumulatora
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 10:55 am

ili vode ili taloga... ja sam jednom mislio da mi gasi auto zbog toga popizdio i na kraju iskopam na netu i po forumima da moze biti i senzor radilice (broja obrtaja) i tako se i ispostavi :) ... dzaba sam skidao filter goriva...
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 12:29 pm

:podrzava
Imao slicnih problema, moj ti je savet da odes na neku dijagnostiku prvo, obzirom da je LUK u prncipu OK
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 1:32 pm

DjomlaN napisao:ili vode ili taloga... ja sam jednom mislio da mi gasi auto zbog toga popizdio i na kraju iskopam na netu i po forumima da moze biti i senzor radilice (broja obrtaja) i tako se i ispostavi :) ... dzaba sam skidao filter goriva...
Da postoji i ta mogucnost, proverio sam releje sve je ok , skinuo sam pumpu i ona deluje ok nema taloga vode itd u rezervoaru lepo se sve vidi unutra, skinuo i filter goriva (za sve oni kojima su majstori rekli da jts nema filter, dokaz da ima) on je bogami imao taloga kao rdja da se skupila.
Moram da proverim pumpu kasnije kako radi, napravicu mali test u akvarijumu (naravno sa benzinom) pa neka radi malo da vidikm da li ce da prekida.

Dosao sad malo kuci da odmorim :) pa posle da vidim ovo sa pumpom i taj senzor radilice
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 1:33 pm

edin napisao::podrzava
Imao slicnih problema, moj ti je savet da odes na neku dijagnostiku prvo, obzirom da je LUK u prncipu OK
Imam dijagnostiku, a luk veruj mi kod mene u paviljonima samo zaobilazi moj iskren savet, eto ja sam se zeznuo posle .... vremena i odmah neko .....
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 1:36 pm

Inace evo sa dijagnostike sta izbacuje, zato i mislim da je pumpa

READING ERROR CODES:
1: P1670 - Pritisak goriva
No help available
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 1:41 pm

samo to?
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 1:48 pm

Da, inace ta greska se javljala vec ima nekoliko meseci sa nekim drugim greskama npr lambda 2 pre katalizatora nesto kad zaglupi itd, ali se ova konstantno provlacila, kazme prvi put prekljuce je zatrokirala 2 puta kad sam je upalio kao da se zagusila i sve je ok bilo do sinoc kad me je razvalila ali opet 11km voznje ka zemun polju od mene nista i onda kad sam se trebao vratiti sou ponovo, ali bas sam se ispresecao idem 90 i samo odjednom 3-4 puta sasece dobrano itd, gasio je samo na manjim obrtajima ili kad stojim na semaforu i trebam da krenem, nisam pametan

Evo sad gledam o senzoru radilice uglanvom se javlja kad je motor vruc tj kad je sam senzor zagrejan i onda npr nece vise da pali dok se ne ohladi takodje izbacuje i greske p0336 ili p0335 a to kod mene nikad nije bilo, tako da mi sve lici na pumpu
Poslednja izmena od Darkstar u Uto Apr 24, 2012 2:20 pm, izmenjeno 2 puta ukupno.
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 1:58 pm

Sta ti je majstor rekao?
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 2:01 pm

Ja sam majstor :D
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 2:05 pm

Onda izvini hahaha
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 2:07 pm

Probaj da je resetujes i vozi je dok ti ne izbzci gresku, i onda je dijagnostikuj, to ce ti najverovatnije biti tacna dijagnoza kvara, tako sam i ja uradio kad sam imao problem sa senzorom obrtaja radilice.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 2:08 pm

P.S. Mozda je glupo posto vidim da vozis JTS i da verovatno nemas plin, ali vozi na benzin bok isprobavas posle resetovanja kompa. :wave:
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 2:18 pm

Protivnik sam plina od kad znam za sebe, samo benzin dolazi u obzir.
Inace spojim ja sve na tablet pa partim u voznji parametre i resetujem npr na semaforu i naravno krene da trokira i opet P1670. zato mislim da je pumpa, kao sto sam napisao dam kontakt samo bez paljenja pocne da mi baca gresku a lampica greske samo treperi, znaci da pumpa secka ne moze da nabije taj predpritisak od 5.5 bara, posle kad se pokrenu kola pritisak je ok 50 bari koliko i treba da ide po speckama na leru , ovo dole je kad se sam od sebe ugasio na leru na 8.40sek dize pritisak i voltazu i onda sece, a nista pipao nisam

vreme/ Izmjereni pritisak goriva Izracunati pritisak goriva/Napon senz. prit. goriva
vreme Bar Bar V
0,00 495,650 500,000 18,970
0,77 505,350 500,000 18,704
1,53 506,900 500,000 18,890
2,29 494,200 500,000 19,476
3,05 497,750 500,000 18,704
3,81 492,900 500,000 19,608
4,57 503,600 500,000 18,860
5,34 498,050 500,000 19,290
6,11 503,500 500,000 18,860
6,86 489,400 500,000 20,056
7,63 487,200 500,000 18,625
8,40 713,750 745,550 24,438
9,33 650,850 0,0000 0,0000
10,66 0,0000 0,0000 0,0000
11,65 0,0000 0,0000 0,0000
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 2:28 pm

definitvno nije senzor radilice kao sto i sam napisao on zeza kad se ugrije auto pa nece da se upali dok se ne ohladi malo i tako u krug...

ako imas taloga u filteru goriva jasno je gdje je uzrok eventualnog kvara pumpe... postene pumpadzije :)
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 2:38 pm

Pa to je najverovatnije uzrok, inace nasao sam samo pumpu bez kucista za 60e, ali iskreno gledam ona creva sad ono je sve radjeno grejanjem da bi se navuklo, jedino da upalim duvaljku pa da skidam, drugo ne vidim resenje, ove pumpe se inace prodaju kompletne, kod drugih modela ima ili ulozak (pumpa) ili kuciste da se kupi, ova samo komplet 19~20k cena po radnjama ko ima
Korisnikov avatar
srlealfa
Garaža: 156 2.0 jts
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 202
Pridružio se: Pet Jun 17, 2011 12:41 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 6:19 pm

prao sam ceo rezervoar kad sam sipao običan BMB 95.Sad sipam samo ovaj što bi neki rekli sa uračunatim porezom za budale ali ne želim da razmišljam preterano. :D
Potražiću ti pumpu još negde pa ako bude šaljem info na PM.
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Uto Apr 24, 2012 7:55 pm

Sad sam izvalio zasto mi treperi ono za gresku i pistu kad se da kontakt, dao sam kontakt vidim treperenje i cujem sljkocanje koje nisam izvalio do sad i provalim da dolazi od step motora leptira usisa samo klikce i kao namotava (da napomenem da je izvadjena pumpa), da li je moguce da je meni tu kvar a ne gorivo, roknucu se majke mi
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: Problem

Sre Apr 25, 2012 8:05 am

mozda je to zato sto dajes kontakt a izvadjena pumpa iz sistema?
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Sre Apr 25, 2012 2:59 pm

Update: Nije pumpa, radila u akvarijumu 3h bez ikakvih problema (naravno sa benzinom)

Stavio u kola upalio isto se ponasalo i ustanovim izgleda pravi kvar klapna usisa tj step motor odlepio samo klikce pa se unormali radi malo i onda opet klikce, skinuo usis da vidim kako se ponasa i on je da kazemo 99% radi i vidim kako podesava klapnu i onda odjednom pocne da vileni (samo otvara zatvara sitno na brzinu) i ugasi motor, u onih 1% su mi 2 senzora koja se nalaze blizu njega tj jedan je senzor drugi je neki relej, sad cu da vidim sta je u pitanju u eperu :)
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Sre Apr 25, 2012 3:51 pm

video sam sta su ta dva senzora jedan je regulator pritiska goriva, drugi senzor pritiska goriva, tako da se nadam da je step motor u pitanju :D
Korisnikov avatar
Darkstar
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm

Re: Problem

Čet Apr 26, 2012 1:19 am

Danas sam bukvalno pola dana proveo kod kola, sve zivo sam istestirao sto sam mogao i crv sumnje mi je na step motoru klapne, jednostavno nikad se tako nije ponasao, ali opet ne mogu da budem 100% siguran jer njegovo ponasanje moze da bude uzrokovano nekim drugim kvarom.

Sta se desava sem onoga sto sam napisao da u radu krece da klikce i uzima vise vazduha ili goriva tj dozira i onda kao da krene da se gusi i panicno pocne da mlatara klapnom i ugasi motor (skinuto crevno sa klapne , raskacen maf), btw ovo toliko smesno izgleda u radu kad pocne da mlatara kao da se gusi, ali meni nije do smeha.

Dok se ne ugasi kontakt on i dalje mlatara tj klikce klapnom i navija do kraja i otpusta i cuje se konstantno neko pistanje od tog step motora koji upravlja klapnom.

Dalje kad se ugasi i onda se da kontakt, samo klikce, lampica greske umesto da svetli, sad treperi kako on klikce (kad ovo radi ne mogu da povezem elm na ecu samo me izbacuje konstantno pa onda poveze i odmah izbaci kao da ecu gubi struju zbog ovoga i jednostavno ne ostavruje kontakt sa racunarom) i onda odjednom se pojavi VDC system failure (ovo me totalno zbunjuje) i da ovo je verovatno takodje vazno igla obrtaja se pomera sama od sebe ode do 1000 pa se vrati na 500 pa na 0 i tako klizi sama a samo je dat kontakt (ovo je jos veci trip)

Da napomenem jos da mi vise ne prijavljuje nikakve greske kao sto je bila P1670, sad je sve cisto ali i dalje pisti za gresku i odmah ugasi sijalicu, kad se udje da se vidi koja je greska, sve cisto

I tako dva dana prodjose kola da se poprave nikako :D

Oterao bi ja kod majstora ali ne mogu da je pomerim nazalost, da ne misle drugi da pametujem i da hocu sam da resim problem, naprotiv razlog je sto nece da se pokrene zato se i smaram sam :(

Ali dobro ima i tu nesto dobro sve sto sam mogao sam isproveravao i prekontrolisao, ocistio pumpu goriva koja je imala u dnu taloga takodje i na njenom filteru, zamenio filter goriva (na koji mi je ukazano u dve radnje da to ne postoji na jts i da ne pitam gluposti), ociscen regulator pritiska goriva (dobrano me okupalo kad je siknulo gorivo pod pritiskom) koji je verovali ili ne imao prljavstine na svom malom filtercicu, takodje proveren i ociscen senzor pritiska goriva, takodje imao truncice neke u sebi.
I to je to sutra menjam klapnu, pa cemo da vidimo da li je to problem na kraju.

Uostalom ako se pozivitno zavrsi, nekome moze posluziti da brze odgonetne kvar ako se ovako nesto javi, ne da lupa glavu ko ja. Inace pitao sam u dva servisa sta bi mogao biti problem sa detaljnim opisom kvara, receno mi je da je pumpa goriva 100% i da treba da se menja, pa eto dao bih 20k za pumpu + ruke i ostao na istom.

Povratak na “Area Servizio”