Stranica 1 od 1
Zadnji trap GTV vs zadnji trap 145
Poslato: Pet Apr 20, 2012 8:26 am
od darko qv
Sta mislite o ovome?
Znam da je izvodljivo,ali koliko se isplati?Nisam nikad vozio GTV,pa me interesuje koliko bi se dobilo na stabilnosti na 145-ci sa zadnjim trapom od Gtv-a?
Re: Zadnji trap GTV vs zadnji trap 145
Poslato: Pet Apr 20, 2012 12:16 pm
od SCHUMACHER
Guglao sam svojevremeno na ovu temu...
Ovako:Zavisi za sta te interesuje,tj. koja ce ti bit "svrha" trapa...U normalnoj svakodnevnoj voznji ne dobijas nista osim cesceg servisiranja istog,dok se kod zahtjevnije voznje dobija bas,bas mnogo (kazu 155-icari koji su to radili)...
E sad,koliko se isplati? Ne isplati se ni malo znajuci da se GTV donor nalazi tesko i da je skup,a ako ga nadjes na nekom otpadu,cio zadnji trap ce ti naplacivat parcijalno tako da ce te izac dosta para,a da ne spominjemo ruke majstora...
A i to da uradis-sta ce ti i dje ces ti da koristis pogodnosti tog trapa?
Po meni-jeftinije (a sigurno bolje) rjesenje je neka Kayaba nazad (opruge vec imas),semi slick gume (mislim da su Toyo R1R 195 50 R15 bile oko 80 eura),i eventualno distanceri...
Re: Zadnji trap GTV vs zadnji trap 145
Poslato: Pet Apr 20, 2012 2:46 pm
od sErGiO
A čak ni to neje jeftino

Re: Zadnji trap GTV vs zadnji trap 145
Poslato: Pet Apr 20, 2012 2:49 pm
od StefanMih
GTV se vozi potpuno drugachije ali tu, koliko zadnji trap ima uticaja, toliko ima i shiri gaz, nizha tachka tezhishta, chvrshca shasija itd...Ali kad bih radio zadnje vjeshanje od GTV-a, onda bih vala radio i prednje od 156...to bi bilo interesantno, ali isto tako, onda tu ide i prevarivanje shasije i roll bar, moozhda maaalo chachnuti motor.......i onda podjesh i kupish polovne gume
