Stranica 1 od 1
Kablovi TS ...
Poslato: Uto Mar 06, 2012 12:15 pm
od Slaven
Znam da je o njima pricano do sad milion puta i da je vec prezvakana tema
trazio sam na search ali ne nadjoh nidje temu ...
Doslo vrijeme da se moraju uzeti novi kablovi (a mozda i svjecice) u pitanju je motor 1.6 T.S.
znam da je do skoro bilo kablova u Lika ali koliko cuh Like vishe nema ... Dje sad uzeti kablove, po kojoj cijeni , koji proizvodjac ???
ja sam nasao kod nas Facet 4 kabla i 4 blokade ali je cijena 105e (ovo mi djeluje malo preskupo a i ne znam kakav je kvalitiet ovog proizvodjaca,...)
dakle vas predlog , dje uzeti kablove , koje i po kojoj cijeni

Re: Kablovi TS ...
Poslato: Uto Mar 06, 2012 7:04 pm
od Owner
Da ja sam to bas zamenio pre mozda 5 dana, ovaj uzeo sam od jednog lika iz subotice, ali ne verujem da ima vise, i uzeo sam metalne dosta su izdrzljivi, a novi su 110 evra, svecice naravno boshove imas u kragujevcu set je 5000din.

A sta ti je, jel ti puca alfa kad je vozis, ono gusi se ?
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Uto Mar 06, 2012 7:05 pm
od Owner
Auuu, izvini, nisam video da si u Podgoricu, kasno

Re: Kablovi TS ...
Poslato: Uto Mar 06, 2012 8:56 pm
od Slaven
ne puca ali tacno ima ujutro po malo problema sa strujom dok se malo ne ugrije, a i evo vec tri puta pukne po jedan kabal pa trazim po otpadima pa mijenjam , a i ove blokade su dosta lose (tj. one gume su ispucale u dno) .
Uvece kad u mrak se vidi da ponekad probije po koji kabal u one otvore-rupe dje su svjecice
auto u sustini radi ok ali moglo bi bolje. Sto se tice svjcica stavljne su NGK prije nekih mozda 40 000km , e sad deklarisane su na 80 000-100 000km provjerio bih prvo samo sa kablovima a ako ne onda cu i njih morat zamijenit
steta sto nema vishe one Like svi su se hvalili da su ok kablovi a koliko vidjeh bili su po 30-40e a sad 100+e

Re: Kablovi TS ...
Poslato: Sre Mar 07, 2012 9:31 pm
od dekideki
nema Lika Sistema, zaboravite na tu opciju. inace jesu bili super, ja vozim Liku 80.000km kao i svecice NGK. nisam pogledao ni jedno ni drugo. ne puca, ne zeza, trosi 11l gasa po gradu...
*"Tesla" su neka sad ponuda ovde, kazu da su O.K. Amerikanski

Re: Kablovi TS ...
Poslato: Sre Mar 07, 2012 9:35 pm
od Slaven
Da ne znas deki koliko su ti teslini
Pa meni je malo i potrosnja gore, a protokomjer i lambda su promijenjeni a i na dijagnostiku su uredu
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Sre Mar 07, 2012 9:58 pm
od dekideki
evo pa pitaj sam
viewtopic.php?f=64&t=51379&start=325
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Pet Mar 09, 2012 10:30 am
od Slaven
zahvaljujem
postavio sam pitanje sad cekamo odgovor
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Sub Apr 07, 2012 9:48 pm
od Brana
Da ne otvaram novu temu, zanimam me kakva su iskustva sa facet kablovima?Da li su bolji od teslinih ili losiji?
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Ned Jun 24, 2012 8:37 pm
od Slaven
Aj da ne otvaram novu temu
Nesto mi se auto umrtvilo uzbrdo ili kad upalim klimu , tacno kao da mu je obrtni moment i snaga barem 30-40ks manja ...
Sto da isprovjeravam , ocistim ... Mogu li biti problem svjecice ili kablovi opet ?
Auto lijepo radi ,mirno , po gradu ide super ali brdo i klimu ne voli nikako
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Ned Jun 24, 2012 8:55 pm
od Presretach
Da ti neko ne krade kompresiju na parkingu

?
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Ned Jun 24, 2012 9:40 pm
od darko qv
Slaven napisao:Aj da ne otvaram novu temu
Nesto mi se auto umrtvilo uzbrdo ili kad upalim klimu , tacno kao da mu je obrtni moment i snaga barem 30-40ks manja ...
Sto da isprovjeravam , ocistim ... Mogu li biti problem svjecice ili kablovi opet ?
Auto lijepo radi ,mirno , po gradu ide super ali brdo i klimu ne voli nikako
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Ne voli ni moja klimu.

Re: Kablovi TS ...
Poslato: Ned Jun 24, 2012 10:03 pm
od dekideki
a ja stavio kompresor sa 2.0 16V, hladi ko lud ali otkida motor maltene jedva da dise kad sastavi lamelu
ako je potrosnja o.k. i sve ostalo je ispravno...

Re: Kablovi TS ...
Poslato: Ned Jun 24, 2012 10:13 pm
od Slaven
Presretach napisao:Da ti neko ne krade kompresiju na parkingu

?
a mjerio sam skoro kompresiju na tri cilindra je ~14,1 dok je na jedan ~13.9 to bi valjda trebalo da je ok
PS. nego sad zakacih dijagnostiku i vidm da na ler protokomjer je ok
Air quantity: 11.8 Kg/h
Desired air quantity: 12.3 Kg/h
ali na gas rpm 2140 Air quantity 26.7kg, Desired air quantity 20.2kg
rpm 3080, Air quantity 22.7, Desired air quantity 20.6 ...
e sad makao sam prije nedje onaj silencer sa kutije od vazduha (ne znam ima li i to veze )
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Ned Jun 24, 2012 10:15 pm
od Slaven
pps. i klima ga ubije muski ... da mi se ne mili palit je
ja napunio freon da bi je palio kad krenem na otvoreno a izgleda je necu palit (jer mogu mislit kakvo bi to bilo mucenje uz brdo)
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Ned Jun 24, 2012 10:27 pm
od erdeljan
Pali samo na nizbrdici

Re: Kablovi TS ...
Poslato: Ned Jun 24, 2012 10:59 pm
od Slaven
jedina dobra stvar kad je upaljena imam bolje motorno kocenje hahhahahaha
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Pon Jun 25, 2012 1:59 pm
od dekideki
trebas da reduciras usis zbog gasa (ako vozis pretezno na gas), da bi dobio idealni odnos smeshe. meni mesac reducira i idealna mi je smesha ali zato na benzinu imam nekoliko konja manje. to su izbegli kod novih sekventa pa je sve 1:1...
*dobro, zato imam drugaciju mapu, drugaciji usis a o izduvu da ne pricam...

tako da se sve, tu negde, iznivelisalo...
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Uto Jun 26, 2012 7:31 am
od Slaven
kako mislish da reduciram

???
meni je sequent (ne znam ima li to veze). Mada nasao sam neko crijevo f7 pa cu najvjerovatnije njega nakacit na kutiju i spustit do branika
Re: Kablovi TS ...
Poslato: Uto Jun 26, 2012 8:43 am
od alessandro
I ja sam isto primjetio to sa klimom (Delta II 76 kW). Troje ljudi u kolima i klima...uzbrdo fali 20-30 KS k'o jedan. Tacno sam se prepao.

Re: Kablovi TS ...
Poslato: Uto Jun 26, 2012 10:14 am
od vojaalfa
Ja ništa nisam reduciro, čak sam ga i otvorio. Potrošnja gasa je OK samo je na benzinu malo bogatija smeša što ponekad i nije tako loše

Re: Kablovi TS ...
Poslato: Uto Jun 26, 2012 11:07 am
od dekideki
imao si srece da se sve "ubolo". inace, pecurka na usisu i gas se bas i "ne vole" previse, tesko je sve to podesiti da radi lepo
na oba goriva... svaka cast! ja promenim filter sa MAN na Clean i motor potpuno drugacije radi na gas (Clean je mnogo protocniji).
ne kaze dzabe Dora na CBC: "ko napise u istom pitanju K&N i TNG (LPG, gas) bice banovan po kratkom postupku"

plus ti na 8V imas prednost protokomera sa klapnom koji ne moze da se pokvari od nauljene pecurke...
nije mi najjasnije, kako to imas bogatiju smeshu na benzinu kad si otvorio dotok vazduha? dodao si malo vazduha na usis pa je ECU dodao u smeshu mnogo vise benzina? sa standardnim brizgaljkama? jesi radio novu mapu?
uglavnom, smesha gorivo/vazduh uvek mora biti idealna da bi se izvukao maksimum iz motora. takav auto ce biti stedljiv ako se lagano vozi a s druge strane moci ce da da sve od sebe u nekom preticanju. zavrtanjem goriva se ne dobija usteda vec se siluje motor sa siromasnom smeshom, a s druge strane prebogata smesha je prljanje sklopova, izduva, svecica i bacanje goriva bez potrebe. i u jednom i u drugom slucaju auto ce ici losije.
odosmo u off, ali sve to indirektno ima veze sa temom
