Stranica 1 od 1

Kablovi TS ...

Poslato: Uto Mar 06, 2012 12:15 pm
od Slaven
Znam da je o njima pricano do sad milion puta i da je vec prezvakana tema :D

trazio sam na search ali ne nadjoh nidje temu ...

Doslo vrijeme da se moraju uzeti novi kablovi (a mozda i svjecice) u pitanju je motor 1.6 T.S.

znam da je do skoro bilo kablova u Lika ali koliko cuh Like vishe nema ... Dje sad uzeti kablove, po kojoj cijeni , koji proizvodjac ???

ja sam nasao kod nas Facet 4 kabla i 4 blokade ali je cijena 105e (ovo mi djeluje malo preskupo a i ne znam kakav je kvalitiet ovog proizvodjaca,...)

dakle vas predlog , dje uzeti kablove , koje i po kojoj cijeni
:arflag :arflag :arflag :wave: :drink

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Uto Mar 06, 2012 7:04 pm
od Owner
Da ja sam to bas zamenio pre mozda 5 dana, ovaj uzeo sam od jednog lika iz subotice, ali ne verujem da ima vise, i uzeo sam metalne dosta su izdrzljivi, a novi su 110 evra, svecice naravno boshove imas u kragujevcu set je 5000din. :) A sta ti je, jel ti puca alfa kad je vozis, ono gusi se ?

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Uto Mar 06, 2012 7:05 pm
od Owner
Auuu, izvini, nisam video da si u Podgoricu, kasno :D

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Uto Mar 06, 2012 8:56 pm
od Slaven
ne puca ali tacno ima ujutro po malo problema sa strujom dok se malo ne ugrije, a i evo vec tri puta pukne po jedan kabal pa trazim po otpadima pa mijenjam , a i ove blokade su dosta lose (tj. one gume su ispucale u dno) .
Uvece kad u mrak se vidi da ponekad probije po koji kabal u one otvore-rupe dje su svjecice

auto u sustini radi ok ali moglo bi bolje. Sto se tice svjcica stavljne su NGK prije nekih mozda 40 000km , e sad deklarisane su na 80 000-100 000km provjerio bih prvo samo sa kablovima a ako ne onda cu i njih morat zamijenit


steta sto nema vishe one Like svi su se hvalili da su ok kablovi a koliko vidjeh bili su po 30-40e a sad 100+e :this:

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Sre Mar 07, 2012 9:31 pm
od dekideki
nema Lika Sistema, zaboravite na tu opciju. inace jesu bili super, ja vozim Liku 80.000km kao i svecice NGK. nisam pogledao ni jedno ni drugo. ne puca, ne zeza, trosi 11l gasa po gradu...

*"Tesla" su neka sad ponuda ovde, kazu da su O.K. Amerikanski :D

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Sre Mar 07, 2012 9:35 pm
od Slaven
Da ne znas deki koliko su ti teslini

Pa meni je malo i potrosnja gore, a protokomjer i lambda su promijenjeni a i na dijagnostiku su uredu

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Sre Mar 07, 2012 9:58 pm
od dekideki
evo pa pitaj sam :wave:
viewtopic.php?f=64&t=51379&start=325

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Pet Mar 09, 2012 10:30 am
od Slaven
zahvaljujem :arflag :arflag :arflag

postavio sam pitanje sad cekamo odgovor

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Sub Apr 07, 2012 9:48 pm
od Brana
Da ne otvaram novu temu, zanimam me kakva su iskustva sa facet kablovima?Da li su bolji od teslinih ili losiji?

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Ned Jun 24, 2012 8:37 pm
od Slaven
Aj da ne otvaram novu temu :)
Nesto mi se auto umrtvilo uzbrdo ili kad upalim klimu , tacno kao da mu je obrtni moment i snaga barem 30-40ks manja ...

Sto da isprovjeravam , ocistim ... Mogu li biti problem svjecice ili kablovi opet ?
Auto lijepo radi ,mirno , po gradu ide super ali brdo i klimu ne voli nikako

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Ned Jun 24, 2012 8:55 pm
od Presretach
Da ti neko ne krade kompresiju na parkingu hahaha ?

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Ned Jun 24, 2012 9:40 pm
od darko qv
Slaven napisao:Aj da ne otvaram novu temu :)
Nesto mi se auto umrtvilo uzbrdo ili kad upalim klimu , tacno kao da mu je obrtni moment i snaga barem 30-40ks manja ...

Sto da isprovjeravam , ocistim ... Mogu li biti problem svjecice ili kablovi opet ?
Auto lijepo radi ,mirno , po gradu ide super ali brdo i klimu ne voli nikako

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Ne voli ni moja klimu. thinkof: thinkof:

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Ned Jun 24, 2012 10:03 pm
od dekideki
a ja stavio kompresor sa 2.0 16V, hladi ko lud ali otkida motor maltene jedva da dise kad sastavi lamelu :)

ako je potrosnja o.k. i sve ostalo je ispravno... :wave:

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Ned Jun 24, 2012 10:13 pm
od Slaven
Presretach napisao:Da ti neko ne krade kompresiju na parkingu hahaha ?
a mjerio sam skoro kompresiju na tri cilindra je ~14,1 dok je na jedan ~13.9 to bi valjda trebalo da je ok :D



PS. nego sad zakacih dijagnostiku i vidm da na ler protokomjer je ok
Air quantity: 11.8 Kg/h
Desired air quantity: 12.3 Kg/h

ali na gas rpm 2140 Air quantity 26.7kg, Desired air quantity 20.2kg

rpm 3080, Air quantity 22.7, Desired air quantity 20.6 ...

e sad makao sam prije nedje onaj silencer sa kutije od vazduha (ne znam ima li i to veze )

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Ned Jun 24, 2012 10:15 pm
od Slaven
pps. i klima ga ubije muski ... da mi se ne mili palit je :D
ja napunio freon da bi je palio kad krenem na otvoreno a izgleda je necu palit (jer mogu mislit kakvo bi to bilo mucenje uz brdo)

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Ned Jun 24, 2012 10:27 pm
od erdeljan
Pali samo na nizbrdici :grin:

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Ned Jun 24, 2012 10:59 pm
od Slaven
jedina dobra stvar kad je upaljena imam bolje motorno kocenje hahhahahaha

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Pon Jun 25, 2012 1:59 pm
od dekideki
trebas da reduciras usis zbog gasa (ako vozis pretezno na gas), da bi dobio idealni odnos smeshe. meni mesac reducira i idealna mi je smesha ali zato na benzinu imam nekoliko konja manje. to su izbegli kod novih sekventa pa je sve 1:1...

*dobro, zato imam drugaciju mapu, drugaciji usis a o izduvu da ne pricam... :grin: tako da se sve, tu negde, iznivelisalo...

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Uto Jun 26, 2012 7:31 am
od Slaven
kako mislish da reduciram :D ???

meni je sequent (ne znam ima li to veze). Mada nasao sam neko crijevo f7 pa cu najvjerovatnije njega nakacit na kutiju i spustit do branika

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Uto Jun 26, 2012 8:43 am
od alessandro
I ja sam isto primjetio to sa klimom (Delta II 76 kW). Troje ljudi u kolima i klima...uzbrdo fali 20-30 KS k'o jedan. Tacno sam se prepao. :)

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Uto Jun 26, 2012 10:14 am
od vojaalfa
Ja ništa nisam reduciro, čak sam ga i otvorio. Potrošnja gasa je OK samo je na benzinu malo bogatija smeša što ponekad i nije tako loše :grin:

Re: Kablovi TS ...

Poslato: Uto Jun 26, 2012 11:07 am
od dekideki
imao si srece da se sve "ubolo". inace, pecurka na usisu i gas se bas i "ne vole" previse, tesko je sve to podesiti da radi lepo na oba goriva... svaka cast! ja promenim filter sa MAN na Clean i motor potpuno drugacije radi na gas (Clean je mnogo protocniji).

ne kaze dzabe Dora na CBC: "ko napise u istom pitanju K&N i TNG (LPG, gas) bice banovan po kratkom postupku" :mrgreen: plus ti na 8V imas prednost protokomera sa klapnom koji ne moze da se pokvari od nauljene pecurke... :thumbsup:

nije mi najjasnije, kako to imas bogatiju smeshu na benzinu kad si otvorio dotok vazduha? dodao si malo vazduha na usis pa je ECU dodao u smeshu mnogo vise benzina? sa standardnim brizgaljkama? jesi radio novu mapu?

uglavnom, smesha gorivo/vazduh uvek mora biti idealna da bi se izvukao maksimum iz motora. takav auto ce biti stedljiv ako se lagano vozi a s druge strane moci ce da da sve od sebe u nekom preticanju. zavrtanjem goriva se ne dobija usteda vec se siluje motor sa siromasnom smeshom, a s druge strane prebogata smesha je prljanje sklopova, izduva, svecica i bacanje goriva bez potrebe. i u jednom i u drugom slucaju auto ce ici losije.

odosmo u off, ali sve to indirektno ima veze sa temom :wave: