Stranica 1 od 2
problem sa vazduhom ili...
Poslato: Sre Feb 29, 2012 1:59 pm
od boris_014
Evo ovako,pokusacu da sto jasnije objasnim problem..malo je,meni bar neobjasnjiv..ali dobro,ovde ima ljudi koji znaju..problem je taj,da kad palim hladan auto,dugo vergla i ne upali,ali cim mu rukom malo prekrijem otvor na kucistu filtera vazduha pali kao mina..do neki dan sam imao "pecurku" ili kako se vec zove onaj sportski filter vazduha..pa sam mislio da je do njega,onda uzmem originalno kuciste sa filterom,ali i dalje se isto desava..znaci treba da zatvorim "rupu" skoro celu ili bar 3/4 samo dok vergla..kad upali,sve je ok i radi bez problema..da napomenem,da pali samo na plin..sta je uzrok,gde da jos gledam u vezi sa ovim problemom..hvala unapred..pozdrav
Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Sre Feb 29, 2012 9:25 pm
od lalicspecial
Naravno da nije nista strasno resavas problem dok trepnes!Verovatno nemas taster za direktno pustanje gasa pa ti stoji samo na gas jer je onaj automatski sto prebacuje.Da ne bi imao problema sa verglanjem[zezas najvise anlaser] naravno i akomulator postavis taster prekidac u kabini,izbuces samo jedan plus-dirktnu struju sa nekog osiguraca gde ima struje i kada nije pod kontaktom i preko tog tastera povezes na elektroventil od gasa na mesto oznaceno sa + !Kada ga budes palio ujutru prvi put uradis sledece; Nagazis papucicu gasa kako bi otvorio lepstir za usisavanje smese-vazduha -gasa i das kontakt tasterom drzis jedno 2 sec. zaverglas i auto upali kao mina!Znaci ne zuris da verglas opusteno polako i brmm!Auto kresne jedva da osetis anlaser jos kada uhvatis ruku bice sve extra!To sam ja uradio i tako radim evo vec godinu dana...

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Sre Feb 29, 2012 10:10 pm
od boris_014
evo ovako..nemam nikakav taster,plin je direktno povezan,jer mi je busan rezervoar,takvog sam ga uzeo..mislim auto,e sad,ja pokusavam,pre paljenja ovaj nacin..drzim na kontaktu nekoliko sekundi,sad ne znam da li sta dobijam sa tim...ali pokusacu taj tvoj princip..samo da mi malo docaras u cemu je razlika kod ovog mog postojeceg stanja i tvog resenja..
Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Sre Feb 29, 2012 11:26 pm
od lalicspecial
Nije ti na kontaktu ukljucen elektroventil komutator ga ukljuci pa iskljuci znaci izvuces direktno jedan taster na elektroventil koji se nalazi kod filtera za plin treba ti samo jedna zica i resis problem na taj nacin zaobilazis elektroniku sada si razumeo.Mnogo je prosto i lako za namestanje i bice ti sve ok!Najvise ti treba vremena da provuces kabal sve ostalo je sica ali pazi ne na - nego na + :arflage nisi mi rekao da li je skinuta elektronika mislim da nije zato ti se to desava....
Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Sre Feb 29, 2012 11:55 pm
od boris_014
mislim da nije nista skinuto..da je jednostavno iskljucen benzin,da li skinuto crevo sa pumpe ili sa motora,nisam siguran..e da..reci mi,mislis na onaj taster,klasican plinski ili moze bilo koji ce da reaguje da pusti elektroventil..
Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Čet Mar 01, 2012 12:06 am
od lalicspecial
moze bilo koji ima ih u prodaji jeftino je to...stvarno ti je lako da namestis i brzo...kada namestis javi

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Čet Mar 01, 2012 12:13 am
od boris_014
ok..mozda vec koliko sutra namestim,hvala ti puno na svim savetima...
Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Čet Mar 01, 2012 4:56 pm
od boris_014
evo ovako..kod mene je napravljeno,da fakticki,kad dam kontakt kljucem,u tom trenutku cvakne elektro ventil i pusti plin..tako da je kod mene to kao i kod tebe,samo drugacije izvedeno..ne bih nista dobio sa prekidacem,kao kod tebe..znaci da trazim problem na drugoj strani..mada,meni je tu nekako najsumnjivije to sto,bar po meni,je "daleko" isparivac od mesta gde crevo ulazi u motor,crevo od plina,ne znam da li bih dobio sta kad bih premestio isparivac na drugu stranu,gledano iz kabine,on je na levoj strani..
Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Čet Mar 01, 2012 8:20 pm
od lalicspecial
I kod mene je na levoj strani tako da nema to veze ajde slikaj odozgo motor kako bi video gde ti dolazi dovod plina na usisu!Probaj ujutru za svaki slucaj direktno jednom zicom sa + kleme da das kontakt jedno 3 sec. na elektroventil i odmah ga upali!To kada cakne on ukljuci ali odmah i iskljuci plin i to je problem ukljucuje ga tek u verglanju sve to zeza elektronika meni se isto desavalo i morao sam tako da uradim i meni je cakcao elektroventil ali verglam kao sivonja dok ne upali....Kako ti je do sada radio?jel to odjednom ili si ga palio na benzin?

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Čet Mar 01, 2012 9:07 pm
od boris_014
lalicspecial napisao:I kod mene je na levoj strani tako da nema to veze ajde slikaj odozgo motor kako bi video gde ti dolazi dovod plina na usisu!Probaj ujutru za svaki slucaj direktno jednom zicom sa + kleme da das kontakt jedno 3 sec. na elektroventil i odmah ga upali!To kada cakne on ukljuci ali odmah i iskljuci plin i to je problem ukljucuje ga tek u verglanju sve to zeza elektronika meni se isto desavalo i morao sam tako da uradim i meni je cakcao elektroventil ali verglam kao sivonja dok ne upali....Kako ti je do sada radio?jel to odjednom ili si ga palio na benzin?

evo slike,gde creva ulaze u usis..mene malo buni to oko elektro ventila..i te struje..inace,od kad ga imam,ne radi na benzin..jesi ti sve to lepo i potanko objasnio..ali jbg,ne kapiram,jer mislim da kad je kljuc na kontaktu,on ima istu funkciju kao i ta zica direktno sa + kleme..ajde,probacu sutra jos jednom ovo sto si mi predlozio..pa cemo videti..
Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Pet Mar 02, 2012 1:58 pm
od lalicspecial
Namesteno ti je dovod gasa ispred protokomera tako da je moguce da te zeza protokomer onajleptir unutra ali kada pritisnes papucicu gasa on se otvara ja da sam na tvom mestu prebacio bih gas sto blize usisu po mogucstvu ispred gumenog creva jeste malo posao ali bliza je putanja gasa nego ovako i samim tim pre ce da upali.Mozes i plasticnu cevku da namestis koja se nadovezuje na gumu izbusis rupu za dovod gasa neznam napamet kakva ti je ploca/rasplinjac ali nije nista problematicno/tesko za resavanje

Voleo bih da si blize pa da dodjem ja da ti to resim samo da pevas!hehhe pozz..

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Pet Mar 02, 2012 7:15 pm
od VladaTs
Cek bre i ja da pitam,i kod mene mesac ide ispred protokomera,i sad kontao sam dosta vremena zasto je bas tu,nije mi logicno zasto stoji ispred ako kad vozis na plinu protokomer nema nikakve veze,a ionako se protokomer prlja bezveze od smese,sutra cu bas da vidim da prebacim da bude iza protokomera pa da vidim sta ce da se desi

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Pet Mar 02, 2012 7:26 pm
od boris_014
VladaTs napisao:Cek bre i ja da pitam,i kod mene mesac ide ispred protokomera,i sad kontao sam dosta vremena zasto je bas tu,nije mi logicno zasto stoji ispred ako kad vozis na plinu protokomer nema nikakve veze,a ionako se protokomer prlja bezveze od smese,sutra cu bas da vidim da prebacim da bude iza protokomera pa da vidim sta ce da se desi

Kad sam uzeo alfu,prvo sam bio kod plinadzije..i sad ne mogu da se tacno setim,ali postoji razlog zasto je tako..sad,da li moj protokomer ima nesto ,tipa klapna koja se otvara ili ne otvara sama,tako nesto,i to je razlog zasto mora da stoji,kako stoji..bas mi krivo sto ne mogu da se setim tacno razloga...
Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Pet Mar 02, 2012 8:53 pm
od lalicspecial
Da ima klapnu koju skines ja sam moju skinuo i auto mi radi super i na benzin i plin.Po mogucstvu stavi dovod-rasplinjac na sam usis ispred creva za protok vazduha.Kod mene je isto bio dalje plin pa sam patio muke ali ne dugo brzo sam to prepravio i evo nemam nikakvih problema!Ta klapna se otvara kada motor usisava vazduh a moras da je skines zbog slucaja povratka plina ono kada nekada pukne jer ce ti napraviti sranje!Znaci slobodno je skini meni kazem ti radi super i na benzin bez te klapne....tebi i onako ne radi na benzin i nemas nikakvu ulogu protokomera.Imao bi kada bi ti uredjaj bio sekvent jer je on povezan sa njim i dobija informaciju od njega koliko da ubrizga gas....malo sam otisao u k... sa objasnjenjima..pozz..javi kako je!

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Pet Mar 02, 2012 10:25 pm
od VladaTs
Kad sam uzeo alfu,prvo sam bio kod plinadzije..i sad ne mogu da se tacno setim,ali postoji razlog zasto je tako..sad,da li moj protokomer ima nesto ,tipa klapna koja se otvara ili ne otvara sama,tako nesto,i to je razlog zasto mora da stoji,kako stoji..bas mi krivo sto ne mogu da se setim tacno razloga...
Moguce da je zato sto se ta klapna pomera vise ili manje kad radi na leru u zavisnosti od spoljne temperature,jer primetio sam da na samom ulazu u protokomer ima neki senzor,ali mislim da to nema veze kad radi na plinu jer kolicinu vazduha i plina tj smese regulise rasplinjac odnosno sam motor vuce koliko mu treba,i moguce da ta klapna samo pravi smetnju u protoku smese,tacno je da se ona otvara pod dejstvom centrifuge kad se da gas ali moguce i da zaglavi pa sprecava protok..ja cu sutra da probam lalicev fazon pa da vidim da izvadim tu klapnu

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Pet Mar 02, 2012 11:19 pm
od boris_014
VladaTs napisao:Kad sam uzeo alfu,prvo sam bio kod plinadzije..i sad ne mogu da se tacno setim,ali postoji razlog zasto je tako..sad,da li moj protokomer ima nesto ,tipa klapna koja se otvara ili ne otvara sama,tako nesto,i to je razlog zasto mora da stoji,kako stoji..bas mi krivo sto ne mogu da se setim tacno razloga...
Moguce da je zato sto se ta klapna pomera vise ili manje kad radi na leru u zavisnosti od spoljne temperature,jer primetio sam da na samom ulazu u protokomer ima neki senzor,ali mislim da to nema veze kad radi na plinu jer kolicinu vazduha i plina tj smese regulise rasplinjac odnosno sam motor vuce koliko mu treba,i moguce da ta klapna samo pravi smetnju u protoku smese,tacno je da se ona otvara pod dejstvom centrifuge kad se da gas ali moguce i da zaglavi pa sprecava protok..ja cu sutra da probam lalicev fazon pa da vidim da izvadim tu klapnu

ok..ajde ti onda prvi..

i vidi ako ti nije tesko da slikas koju sliku samog procesa rasturanja..da bi mi olaksao kad se ja budem upustio u sve to..

)
Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Pon Mar 05, 2012 12:15 am
od boris_014
boris_014 napisao:VladaTs napisao:Kad sam uzeo alfu,prvo sam bio kod plinadzije..i sad ne mogu da se tacno setim,ali postoji razlog zasto je tako..sad,da li moj protokomer ima nesto ,tipa klapna koja se otvara ili ne otvara sama,tako nesto,i to je razlog zasto mora da stoji,kako stoji..bas mi krivo sto ne mogu da se setim tacno razloga...
Moguce da je zato sto se ta klapna pomera vise ili manje kad radi na leru u zavisnosti od spoljne temperature,jer primetio sam da na samom ulazu u protokomer ima neki senzor,ali mislim da to nema veze kad radi na plinu jer kolicinu vazduha i plina tj smese regulise rasplinjac odnosno sam motor vuce koliko mu treba,i moguce da ta klapna samo pravi smetnju u protoku smese,tacno je da se ona otvara pod dejstvom centrifuge kad se da gas ali moguce i da zaglavi pa sprecava protok..ja cu sutra da probam lalicev fazon pa da vidim da izvadim tu klapnu

ok..ajde ti onda prvi..

i vidi ako ti nije tesko da slikas koju sliku samog procesa rasturanja..da bi mi olaksao kad se ja budem upustio u sve to..

)
ima li glasa od alfe..

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Pon Mar 05, 2012 8:15 pm
od lalicspecial
izgleda da nema nije sigurno imao vremena;;

Da li si probao direktno na ventil?
Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Uto Mar 06, 2012 7:19 pm
od VladaTs
E evo mene sa zakasnejnjem,ma skinuo sam protokomer i nisam mogao nikako da skinem klapnu,tj morao bi ceo onaj mehanizam da iscupam,nego sam drugo nesto uradio,otvorio sam protokomer i zaglavio klapnu da nemoze vise da se vraca tako da je sad non stop otvorena,ali nisam primetio neku razliku u radu,osim sto nemogu da ustelujem ler gas,

jer sam u medjuvremenu skinuo isparivac i izmenjao membrane i gumice!Stvarno mi cudno nekako radi auto,em sto lose radi na leru,on i kad ga ugasim cuje se nesto kao klok klok oko filtera za vazduh,i dok radi ispod auspuha se napravi bara,izlecu kapljice,sad dal je to kondezat ili izbaca ziv plin pojma nemam

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Uto Mar 06, 2012 7:56 pm
od boris_014
VladaTs napisao:E evo mene sa zakasnejnjem,ma skinuo sam protokomer i nisam mogao nikako da skinem klapnu,tj morao bi ceo onaj mehanizam da iscupam,nego sam drugo nesto uradio,otvorio sam protokomer i zaglavio klapnu da nemoze vise da se vraca tako da je sad non stop otvorena,ali nisam primetio neku razliku u radu,osim sto nemogu da ustelujem ler gas,

jer sam u medjuvremenu skinuo isparivac i izmenjao membrane i gumice!Stvarno mi cudno nekako radi auto,em sto lose radi na leru,on i kad ga ugasim cuje se nesto kao klok klok oko filtera za vazduh,i dok radi ispod auspuha se napravi bara,izlecu kapljice,sad dal je to kondezat ili izbaca ziv plin pojma nemam

mislim da ja ipak necu cackati tu nista..nego sam ja nesto drugo cackao u medjuvremenu,ali ovde mi moze pomoci samo neko ko ima 1.5 motor..naime,primetio sam da je do sad jedno malo crevce koje ide sa vakuum pumpe,koja stoji tik uz razvodnik paljenja,bilo slobodno na drugom kraju,e sad,na samom motoru,otprilike tacno negde preko puta te vakuum pumpe imaju kao dve sisice,na koje treba da ide crevo..e sad,kad taj kraj creva stavim na tu gornju sisicu,na primer,desava se da mi motor na leru ne spusta ispod 1200-1300,i hladan i zagrejan,ali zato mnogo brze i lakse pali..e sad nikako da resim misteriju cemu sluze u stvari te dve sisice i kako i sta povezati na njih..napomenuo sam da ce to bolje znati ko je imao ili ima 1.5 motore,jer sam gledao na 1.3 i nisam to video i sasvim je drugacije reseno...hvala unapred..
Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Uto Mar 06, 2012 8:54 pm
od lalicspecial
Iz auspuha je kondenzacija nema sanse da izadje ziv plin u toj kolicini inace ne bi mogao da ga upalis!To oko stelovanja nije komplikovano moras sam da usaglasis koliko mozes,inace ja sam isao u BG na komp.stelovanje i od tada mi je ok potrosnja.

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Uto Mar 06, 2012 8:59 pm
od lalicspecial
Dobro znaci da ti je spalo vakum crevo i verovatno si u medjuvremenu odvijao ventil za stelovanje plina..pokusaj sa smanjenjem protoka plina na malom srafu kod isparivaca sto sluzi za ler gas...ako ne uspe presteluj na srafcetu gde je poluga gasa na usisnoj grani...sve to moze da se nasteluje verovatno nisi nikada to radio pa se ne snalazis..Slobodno probaj dok ne preobas neces znati a u stvari je prosto..videces znacice ti to malo znanje ni ja nisam bio upucen kao ti ali...imam drugara mehanicara koji sve zna pa sam malo nesto ukapirao pored njega...

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Sre Mar 07, 2012 3:30 pm
od VladaTs
Iz auspuha je kondenzacija nema sanse da izadje ziv plin u toj kolicini inace ne bi mogao da ga upalis!To oko stelovanja nije komplikovano moras sam da usaglasis koliko mozes,inace ja sam isao u BG na komp.stelovanje i od tada mi je ok potrosnja
Ko zna sta je ali mi je cudno da ovoliku kondezaciju pravi,danas sam nesto cackao i malo se smanjilo tj sad samo dok se ne zagreje izbaca kondezat posle kad postigne radnu temp.prestane,a to za majstora e da je srece da sam blizu Bg-a pa da idem na komp. stelovanje,al ovako sam ogranicen na ove lokalne nazovi "majstore" koji steluju na "uvce" a u stvari pojma nemaju,zamisli traze 1500 din samo za ruku za zamenu membrana na isparivacu

,a po meni zamena membrana i gumica je najprostija stvar koju sam ja ikad uradio sto se tice popravke necega

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Sre Mar 07, 2012 10:39 pm
od lalicspecial
Ja to ne menjam..membrane ..kupim na bubanj potoku nov isparivac 25 e i gotovo!Inace nije nikakav posao a stelovanje veruj mi da nema sanse da se nasteluje kao sa sondom mislim rucno...Meni su 20 min stelovali dok nisu nastelovali a rucno bez ikakvih podateka je pre ces dobti 7 na loto nego nastelovati isto...

Re: problem sa vazduhom ili...
Poslato: Sre Mar 07, 2012 10:44 pm
od boris_014
lalicspecial napisao:Ja to ne menjam..membrane ..kupim na bubanj potoku nov isparivac 25 e i gotovo!Inace nije nikakav posao a stelovanje veruj mi da nema sanse da se nasteluje kao sa sondom mislim rucno...Meni su 20 min stelovali dok nisu nastelovali a rucno bez ikakvih podateka je pre ces dobti 7 na loto nego nastelovati isto...

znaci mi,iz manjih mesta gde nema ni krsteni majstor a kamoli komp.stelovanje ipak treba da se oslonimo na uvo ..

)