Stranica 1 od 1
Tomazi
Poslato: Sre Feb 01, 2012 7:43 am
od alfa1
Cao svima imam problem sa alfa 146 1.4 ts kretanjem sa semafora iz lera
jednostavno zagusi skroz i posle par sekundi pocne lagano da se zalece
kad je uzbrdica veliki problem jer je par sekundi nemozes pokrenuti
cim krene sve normalno radi kao kod nove samo kad se ceka semafor je problem
da li ima neko ideju sta bi moglo biti .unapred zahvalan

Re: Tomazi
Poslato: Sre Feb 01, 2012 8:27 am
od ljube-kugla
proveri svecice,desava se kad je velik zazor da radi ali gubi snagu,da nije protokomer zaglavljen,na plinu kad ispadne redukcija sa usisa...lupam ali i do toga moze biti
Re: Tomazi
Poslato: Sre Feb 01, 2012 10:05 am
od Ducero
Taj problem sam ja imao.
1.vukao mi je fals vazduh posle protokomera(pogledaj ono ''koleno'' zna da pukne sa donje strane,gde ne moze da se vidi)
2.svecice su mi bile lose
3.filter goriva i zaprljane dizne
Od,kad sam to sredio 1.4 ide kao da je v6

Re: Tomazi
Poslato: Čet Feb 02, 2012 9:01 am
od alfa1
Jesi li siguran Dusane da na 146 1.4 2000 god ima filter za gorivo
meni su rekli da ga nema,provericu koleno itd. a svecice sam spremio hteo sam nesto sam pa kad sam skinuo poklopac odustao sam, kakva kompilkacija bez potrebe.
Dal neko moze da me slikovito uputi za zamenu svecica ili mora majstor
Hvala na pomoci
Re: Tomazi
Poslato: Čet Feb 02, 2012 7:42 pm
od alexa
Neka me neko ispravi ako gresim,ali treba da je isto kao na 2.0 ts 16v motoru.
Skines poklopac 4 torexa,ispod odvrnes 3 toreksa na onoj sini,nosacu bobina,pocupas polako kablove i bobine izvuces gore sve komplet,ima i neka masa na zadnjoj bobini,treba i nju otkaciti.Vadis sve kompet napolje i opusteno,nista ne smeta,lako je.Treba ti kluc 16 za svecice i magnet da ih lakse izvuces..Ja sam menjao skoro i mogu ti reci da su skupe(uzimao sam NGK)..E sad ono skolski-sve vratis na svoje mesto obrnutim redosledom skidanja..

Re: Tomazi
Poslato: Sub Feb 04, 2012 8:43 am
od alfa1
Hvala na pomoci ,probacu to da odradim delovalo mi je kad sam skinuo poklopac mnogo komplikovano pogotovo kad neznam sta se od srafova skida a sta ne
probacemo nove Champion svecice Pozdrav

Re: Tomazi
Poslato: Sub Feb 04, 2012 12:37 pm
od Ducero
Filter za gorivo mora da ima.Taj koji ti je to rekao,verovatno radi samo golfove,pa je navikao da mu je filter odmah pored usisne grane.Kod tebe nije tako i on je zakljucio da na Alfi nema filter goriva
Filter goriva je pozadi,ispod zadnjeg sedista.Dakle moras kanal da bi ga skinuo.Njega drzi jedan nosac(kljuc 10) i posle samo skines creva(ima neka vrsa zabica na krajevima creva).Za taj posao ti je potrebno 10 min.Ne mozes da poverujes sta sam sve nasao u filteru koji je bio star god dana.
Pazi kad skidas kablove,zna da ''zalepi''ona guma koja stiti da ne udje voda do svecice.Znaci nemoj da cimas,nego polako.
Nzm kakve su te champion,ali ja licno nisam imao dobrog iskustva sa njima.
Meni su sad NGK,debele svecice su trokrake,a uske su dvokrake.Mnogo bolje radi
NGK vs Champion
Evo ti par slika,mozda pomogne
I nebi bilo lose da nabavis ovakav kljuc za skidanje,ja sam onaj mali(KINESKI)slomio na drugoj svecici(ne zato sto sam zapinjao,nego zato sto su spojevi na zgloboima kljuca losi)
Znaci ono sto si skinuo poslednje,njega prvo vracas.

Re: Tomazi
Poslato: Sub Feb 04, 2012 5:51 pm
od alfaskorpion
Ako je 2000god NEMA FILTER ZA BENZIN sto ce i podrazumevati da je ecu m1.5.5 (nalazi se na klapni ) i da je poklopac ventila plastican.
Nema povratnog creva za gorivo , regulator pritiska je na kucistu pumpe u rezervaru ...
Re: Tomazi
Poslato: Sub Feb 04, 2012 7:12 pm
od Ducero
Malopre sam saznao da nema

.Izvinjavam se na dezinformaciji.
Re: Tomazi
Poslato: Sub Feb 04, 2012 7:24 pm
od lalicspecial
moguci problem je KATALYSATORE i nije nista strasno da se operise na licu mesta ili da stavis ugradni lonac a njega prodas za 30 -50e tako se meni ponasalo caletu na fiat punto td mada se nije mnogo gusio ali kada sam ga operisao poleteo je i zadimio gore nego sleper dok nije izduvao svu cadj!
