1.9jtd gubi snagu poslije zustrije voznje
Poslato: Pon Jan 23, 2012 7:49 am
Par puta u poslednjih... pa recimo pola godine mi se desila slijedeca situacija, i to na 2 slicna nacina:
1. Autoput Sid-Beograd. Vozio sam u rasponu od 140-190 tih nekih 80 kilometara (od naplatne rampe do naplatne rampe). Kada sam stigao do Simanovaca, i to bas do same rampe, auto mi je zatrokirao i ugasio se. Pokusao sam da ga upalim par puta, ali bez uspjeha. Zatim sam ga parkirao sa strane i sacekao jedno 10 minuta, sve vrijeme kontajuci sta da radim. Majstor me je savjetovao da ga ostavim tu, ili negdje u blizini i vratim se kuci, pa bi to zajedno pogledali. Srecom, auto je upalio, posto je malo "predahnuo". Medjutim, kao da je imao 3KS ukupno (sa sve mojom malenkoscu za volanom)
! Cimao je najstrasnije i gotovo da nikako nije primao gas. Poslije jedno.... pa... 5 kilometara, uspio sam da naberem jedno 60km/h. Sve vrijeme je izbijao bijeli dim iz auspuha. Cak je jednom zastekao kao traktorski dizel. A onda, odjednom, kao da je nesto kliknulo, osjetio sam poznati "udar" uzrokovan reakcijom auta na pritisnutu papucicu gasa i auto je proradio najnormalnije. Majstor nije mogao da pronadje nista na dijagnostici. Temperatura motora je bila 90 stepeni, ulja uvijek imam tacno koliko treba...
2. JUTROS, posto sam zurio na posao, u situaciji u kojoj nisam smio da zakasnim, moram da priznam da sam ubrzo posto sam krenuo, dok je motor jos bio hladan, krenuo da vozim zustrije i preticem automobile po gradu. Taj stil voznje je potrajao jedno 20 minuta, jer mi treba jedno 30 minuta do posla u susjednom gradu. Medjutim, poslije tih 20 minuta, pri nekih 70 km/h, osjetio sam da auto uopste ne prima gas, tj. ne reaguje na pritiskanje papucice, sem sto odrzava zadatu brzinu, dok bi poceo normalno da usporava ukoliko bih je pustio. SRECA, pa mi se to nije desilo za vrijeme preticanja, Bogu hvala! Opet kontam "Sad sam ga "ugasio", nema sanse da stignem na vrijeme, da i ne pomisljam na izdatke koji me cekaju dok ne istjeram "gremline" iz auta". Temperatura opet 90 stepeni, sve najnormalnije, ali motor kao da ima sopsteni mozak, nece i BOG! Poslije jedno 3km, sve se postepeno vratilo u normalu, ali sam sad zaista zabrinut sta da radim, jer moj mehanicar, iako je izuzetno posten, korektan i dobar u svom poslu, i sa cijim sam radom jako zadovoljan, nije uspio da nadje koji joj je klinac, koji sigurno postoji. Kontam da mozda ovdje neko ima sta da doda....
Da li je do loseg goriva mozda ili sta vec?
P.S.: Slicno mi se jos jednom desilo, ali je to bilo odmah po paljenju automobila, i to sa jako malo goriva, pa je naravno motor povukao visak vazduha i izgubio snagu (i to mi se ugasio dok sam izlazio na raskrsnicu pod nagibom - nasred puta). Trebalo mu je jedno 10 kilometara dok se nije oporavio i izbacio to iz sistema.
Svaka pomoc je dobrodosla.
1. Autoput Sid-Beograd. Vozio sam u rasponu od 140-190 tih nekih 80 kilometara (od naplatne rampe do naplatne rampe). Kada sam stigao do Simanovaca, i to bas do same rampe, auto mi je zatrokirao i ugasio se. Pokusao sam da ga upalim par puta, ali bez uspjeha. Zatim sam ga parkirao sa strane i sacekao jedno 10 minuta, sve vrijeme kontajuci sta da radim. Majstor me je savjetovao da ga ostavim tu, ili negdje u blizini i vratim se kuci, pa bi to zajedno pogledali. Srecom, auto je upalio, posto je malo "predahnuo". Medjutim, kao da je imao 3KS ukupno (sa sve mojom malenkoscu za volanom)
2. JUTROS, posto sam zurio na posao, u situaciji u kojoj nisam smio da zakasnim, moram da priznam da sam ubrzo posto sam krenuo, dok je motor jos bio hladan, krenuo da vozim zustrije i preticem automobile po gradu. Taj stil voznje je potrajao jedno 20 minuta, jer mi treba jedno 30 minuta do posla u susjednom gradu. Medjutim, poslije tih 20 minuta, pri nekih 70 km/h, osjetio sam da auto uopste ne prima gas, tj. ne reaguje na pritiskanje papucice, sem sto odrzava zadatu brzinu, dok bi poceo normalno da usporava ukoliko bih je pustio. SRECA, pa mi se to nije desilo za vrijeme preticanja, Bogu hvala! Opet kontam "Sad sam ga "ugasio", nema sanse da stignem na vrijeme, da i ne pomisljam na izdatke koji me cekaju dok ne istjeram "gremline" iz auta". Temperatura opet 90 stepeni, sve najnormalnije, ali motor kao da ima sopsteni mozak, nece i BOG! Poslije jedno 3km, sve se postepeno vratilo u normalu, ali sam sad zaista zabrinut sta da radim, jer moj mehanicar, iako je izuzetno posten, korektan i dobar u svom poslu, i sa cijim sam radom jako zadovoljan, nije uspio da nadje koji joj je klinac, koji sigurno postoji. Kontam da mozda ovdje neko ima sta da doda....
Da li je do loseg goriva mozda ili sta vec?
P.S.: Slicno mi se jos jednom desilo, ali je to bilo odmah po paljenju automobila, i to sa jako malo goriva, pa je naravno motor povukao visak vazduha i izgubio snagu (i to mi se ugasio dok sam izlazio na raskrsnicu pod nagibom - nasred puta). Trebalo mu je jedno 10 kilometara dok se nije oporavio i izbacio to iz sistema.
Svaka pomoc je dobrodosla.