Da li je dihtung glave?
Poslato: Ned Jan 08, 2012 9:52 pm
Pozdrav svima i sretni praznici!
Poznavaoci, dajte savet. U zadnje vreme je antifriz poceo da fali u posudi te sam dolivao nekad destilovanu nekad G11. Oterao sam je kod majstora skoro jer je do malo ispod minimuma gubila bas brzo, a temperatura nije isla u visoko. Ispostavilo se da je cantra imala pukotinu na 2 mesta, i da je ispustala tecnost. Kupljena nova, proverena creva i selne i sve ok. Usput i kais, vodenu pumpu itd. ALI, kad je skinut plasticni poklopac motora, ustanovljeno je da antifriza ima NA glavi, svez zelen natopljen u svih 5 rupa tj lezista odozgo gledano. Prodje 10-ak dana, i primetih sve veci dim plavicaste boje iz auspuhaaa. Grozno. A ide vuce pali radi, sve kao i uvek. Temp normalna.
*Da li je zveknuo dihtung glave? Sta je sad najpametnije raditi?
*Bonus pitanje-koliko sve to moze kostati? Da li je moguce kupiti glavu od 2.4 MJET(175ks) 20ventila umesto JTD(150) 10ventila, uz odgovarajucu elektroniku i tutnuti je? Kolika je to zezancija?

Poznavaoci, dajte savet. U zadnje vreme je antifriz poceo da fali u posudi te sam dolivao nekad destilovanu nekad G11. Oterao sam je kod majstora skoro jer je do malo ispod minimuma gubila bas brzo, a temperatura nije isla u visoko. Ispostavilo se da je cantra imala pukotinu na 2 mesta, i da je ispustala tecnost. Kupljena nova, proverena creva i selne i sve ok. Usput i kais, vodenu pumpu itd. ALI, kad je skinut plasticni poklopac motora, ustanovljeno je da antifriza ima NA glavi, svez zelen natopljen u svih 5 rupa tj lezista odozgo gledano. Prodje 10-ak dana, i primetih sve veci dim plavicaste boje iz auspuhaaa. Grozno. A ide vuce pali radi, sve kao i uvek. Temp normalna.
*Da li je zveknuo dihtung glave? Sta je sad najpametnije raditi?
*Bonus pitanje-koliko sve to moze kostati? Da li je moguce kupiti glavu od 2.4 MJET(175ks) 20ventila umesto JTD(150) 10ventila, uz odgovarajucu elektroniku i tutnuti je? Kolika je to zezancija?