Stranica 1 od 1

147 jtd ne pali turbinu

Poslato: Sub Dec 03, 2011 6:41 pm
od kolence
Kao sto naslov glasi,ne pali turbinu,eger ventil ociscen,kao i onaj senzor u usisu,na dijagnozi sve ok,nije upaljena nijedna lampica na tabli.Sada je 1.9 D :oops:

Re: 147 jtd ne pali turbinu

Poslato: Sub Dec 03, 2011 8:11 pm
od Dragon
Overboost ventil?

Mada, prijavio bi gresku sigurno. :scratch:

Re: 147 jtd ne pali turbinu

Poslato: Sub Dec 03, 2011 8:21 pm
od kolence
DRAGON jel se taj ventil nalazi sa prednje strane,dole blizu turbine,okruglastog oblika i sa njega od ispod ide neka cevka do neke druge dzidze?

Re: 147 jtd ne pali turbinu

Poslato: Sub Dec 03, 2011 8:32 pm
od Dragon
Slika

Ovako izgleda. Kod 156 se nalazi iznad hladnjaka, tj. zakacen je na njega, a kod 147 ne znam, ali verovatno je tu negde.

Pored tubine je wastegate ventil...

Re: 147 jtd ne pali turbinu

Poslato: Sub Dec 03, 2011 9:48 pm
od losdokosti
Dragon napisao:Slika

Ovako izgleda. Kod 156 se nalazi iznad hladnjaka, tj. zakacen je na njega, a kod 147 ne znam, ali verovatno je tu negde.

Pored tubine je wastegate ventil...


Slika
proveri i ovaj ventil u njemu se nalazi opruga i membrana desi se da membrana pukne i eto problema ako ti je sto rece "Dragon" gornji ventil ok ovaj donji bi mogao da zeza jer sa gornjeg ventila crevo ide na donji ventil
i otvara ga vise ili manje

:wave: :arflag :arflag :arflag

Re: 147 jtd ne pali turbinu

Poslato: Ned Dec 04, 2011 7:30 am
od dusanGT
a) šta znači "ne pali turbinu"? Jel' ta 147ca ide loše? Da li dimi? Potrebno je više detalja...
b) 147 JTD nema wastegate.
c) na overboost ventil (na starim 147cama je na kućištu filtera za vazduh) dolazi jedno tanko crevo za vakuum, a odlazi drugo tanko crevo na vakuum ventil turbine (tzv. "pašteta")...
d) ako bi pukla opruga u "pašteti", poluga tog ventila bi bila maksimalno uvučena (naravno, ako ima vakuuma), a krilca turbine bi uvek bila u položaju za manji broj obrtaja i ta 147ca bi išla preterano dobro, dok ne javi grešku, P0238 zbog overboosta...
e) ako je pukla membrana "paštete" ili negde pušta (a opruga je OK), poluga bi bila maksimalno izvučena, a krilca turbine bi uvek bila u položaju za veliki broj obrtaja i ta 147ca bi išla loše na malom broju obrtaja, a na većem ne toliko loše...
Na slici je stara "pašteta" sa moje 147ce:
Slika
U jednom udesu je udaren (ulubljen) donji deo "paštete", pa poluga nije mogla da se uvuče dovoljno...

Re: 147 jtd ne pali turbinu

Poslato: Ned Dec 04, 2011 8:45 am
od Dragon
Lapsus. U pravu je Dusan, mislio sam na tu "pastetu" - aktuator.

Re: 147 jtd ne pali turbinu

Poslato: Ned Dec 04, 2011 12:35 pm
od kolence
Dusane,auto ne dimi,slabo vuce na malim, ajde na vecim ne tako lose,ali daleko od toga kako bi trebala,nekako i zvuk motora mi je malo cini mi se dublji,kada slusas iz kabine,ne znam kako da ti objasnim.Ne zatrcava se,ler normalan,pali na pola kljuca.
Dragon,na tu sam pastetu mislio u predhodnom pitanju,probacu sutra da uzmem sa druge 147 i zamenim sa mojom pa cu videti da li je u njoj problem.Znate mozda cenu nove "pastete"?

Re: 147 jtd ne pali turbinu

Poslato: Ned Dec 04, 2011 4:43 pm
od dusanGT
Onda verovatno e)
"Paštetu" su mi poklonili u "Turbo NS" servisu u Veterniku (pozdrav Saši Petriću - vlasniku).
Kod nje je najvažnija dužina poluge! Ta dužina ne sme da se menja (na slici se vidi da je matica zafarbana).
Najsigurnije je probati "paštetu" sa druge 147ce, pa videti da li je stvarno problem u njoj. Ako je problem bio u njoj - Alfa će da poleti, pa pripazi...

Re: 147 jtd ne pali turbinu

Poslato: Ned Dec 04, 2011 9:52 pm
od kolence
Nadam se da je samo "istekao rok pasteti". :)