Stranica 1 od 1

diag. i neka pitanja

Poslato: Ned Nov 20, 2011 11:36 pm
od Slaven
evo ispasce da samo ja odje postavljam pitanja , ali natjera covjeka muka :D

auto mi u zadnje vrijeme trosi mnogo nekad zn ujutro da nece daprimi gas sve dok se malko ne ugrije (20c makar) , a i ne ide bas kako bi trebalo da ide (ili se ja tripujem) u pitanju je Alfa 145 1.6TS (motronic m2.10.3) . Imam sequent ugradjen i na plinu sve radi bolje.


nocas sam radio dijagnostiku ali je problem sto sam je radio sa FiatECUScan a on nema granicne vrijednosti pa i ne znam kad nesto nije uredu.

da skratim pricu , diag. je otkrio gresku Lambda sensor integrator, izbrisao sam gresku i nije se pojavila ponovo . Odradio sam jedan grafik pa ako ima neko da se razumije da mi kaze nesto o tome ...

http://www.imagebanana.com/view/by1kqjm8/diag.jpg
evo josh nekoliko shotova iz diag.
http://imageshack.us/photo/my-images/69/63589406.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/94/50501897.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/210/38811500.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/834/55176816.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/31/10694128.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/254/29500285.png/

Lambdu sam mijenjao prije nekih 10 000km, auspuh je malo losiji , protokomjer sam isto mijenjao sad prije 2mj (polovan stavio), kablove i svjecice nisam provjeravao ...

bash ne znam od cega da pocnem i sta da radim da to sredim i dovedem u red

PS. Sta je ovaj Lambda sensor integrator , primijetio sam da je prije isao i u minus i u plus sa vrijednostima , a sad vidim da ne izbaca bez u plus

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Pon Nov 21, 2011 12:25 am
od Santino
Slaven napisao:
bash ne znam od cega da pocnem i sta da radim da to sredim i dovedem u red
Ocisti dizne i ocisti dizne i ocisti dizne i mozes ocistiti dizne... :D

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Pon Nov 21, 2011 12:47 am
od losdokosti
Santino napisao:
Slaven napisao:
bash ne znam od cega da pocnem i sta da radim da to sredim i dovedem u red
Ocisti dizne i ocisti dizne i ocisti dizne i mozes ocistiti dizne... :D

hehe kao sto kolega rece a mozes i ocistiti dizne,

ako pogledas na ovim slikama sto si ih okacio sa dijagnostike videces da su vrednosti lamba sonde otisle u nebesa nevalja da budu ni preterano male ni velike od 450-550 mv kod tebe ide cak i do 800 i vise status sonde ti cak pise da je rich tj bogata smesa osim dizni ja bih skinuo i sondu i osmirglao bih je odnosno ocistio male rupice na njoj za protok gasova to se kod mene bilo zapusilo bas zbog prljavih dizni :arflag :wave:

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Pon Nov 21, 2011 11:36 am
od alfaskorpion
Pokusaj sa ciscenjem dizni , lambda moze odlicno da pokaze u kakvom su stanju dizne .
Prvo ovo sto si stiklirao sve opcije nema nikakve veze , stvorio si totalnu konfuziju plus sto su se svi parametri menjali sporo da bi ista mogao realno da izmeris .
Prva stvar koja mi je zapala u oko je isuvise mali protok vazduha 1.4kg/h
, druga stvar je da nigde nema vremena ubirizgavanja dizni .
Lambda nikako ne sme da ima konstantne vrednosti ni jedne sek i na leru bi trebalo da varira od 0.2v do 0,8v sto je nromalno .

Stikliraces sledece opcije , temperaturu motora, vreme ubrizgavanja dizni , protok vazduha, voltazu lambde , broj obrtaja. Odradices merenje kada je motor oko 40c i na punoj radnoj temp. Sve ovo odradi na benzinu naravno .
I nadji verziju fiatecuscan bar 2.6

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Pon Nov 21, 2011 2:23 pm
od Slaven
ja tek sad vidim da je ovo dolje zeljana vrijednost vazduha, a da je moja vrijednost 1.4kg , bice da je i ovaj protokomjer rikavela.

danas je slava , al sjutra cu vidjeti da podjem do majstora da skinem , lambdu , protokomjer i dizne pa da odradim komplet ciscenje ...


ps. ako neko ima FiatECUScan noviju verziju bio bih zahvalaaan kao bi htio da je podijeli/posalje :D

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Pon Nov 21, 2011 2:46 pm
od alfaskorpion
Kupovina polovnog protokomera sa toplim filmom je uvek bacanje para , ciscenje je isto gubljenje vremena ....
Imam ja 2.6 , na karaju krajeva mozes i sa njihovog sajta da skines besplatnu 3.03 zavrsice ti posao .

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Pon Nov 21, 2011 5:00 pm
od Slaven
ovo mi je vec 2-3 opolovni protokomjer , uzas. problem je sto ga ovdje kod nas novog nisam mogao naci , moglo je jednino da se poruci pa kad stigne 15-30dana, a i cijena je bila ~200e (bosch-ov)

e sad ne znam vrijedi li kupiti neki koji nije bosch ???

ps. polovni sam placao 50e

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Pon Nov 21, 2011 5:20 pm
od interceptor
Evo pitaj ovde pošto protokomer viewtopic.php?f=64&t=51379&start=200" onclick="window.open(this.href);return false; ja sam za 156 2.0 ts od njih uzimao (sve pohvale na račun usluge) Bosh i daleko je bio jeftiniji od 200 evrića.A što se tiče kineskih ja nisam hteo da rizikujem ali svi kažu na je to bacanje para...

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Pon Nov 21, 2011 6:26 pm
od alfaskorpion
Kineski je los zaboravi , 200e sigurno nije to je preterano puno . Ricambi ima sigurno sa dosta povoljnijom cenom, pokusaj kod njih . Fiatecu scan ti saljem :wave:

diag. i neka pitanja

Poslato: Pon Nov 21, 2011 9:43 pm
od Slaven
Evo sad sam bas pitao na ovaj topic za protokomjer. Nadam se da ce ga imati i da ce cijena biti puno bolja nego kod nas u cg . Od ovih polovnih nema srece .

Moram i ove ostale stvari isprovjeravati , nadam se da cu sjutra ugrabiti vremena

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Uto Nov 22, 2011 3:07 pm
od Slaven
Bosch 0 280 217 111 - 17011 din. sa maksimalnim popustom

uh uh rekoh ja ukrv ...

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Uto Nov 22, 2011 7:28 pm
od Slaven
Evo sad sam iz radionice, lambsa je bila bash nagrdjena od garezi sto je predpostavljam od loshe smjese , osmirglao sam je , ocistio isprskao odmascivacem i vratio .
Onda sam presao ispod haube, skinuo poklopac dekla, prvo sto sam uocio kabal na prvi cilindar probio drma li struja drma. Skinuo svjecice ocistio ih , ocistio one rupe dje su svjecice jer su na dva mjesta bile malo popunjene uljem (los dihtung dekla pa protocilo)

Razlika se osjeca auto masu zivlji ali i dalje prekid , sjutra cu vidjet da uzmem taj jedan kabal, a brzo cu morat i svaki zamijenit, i dalje je prekid i gusenje na hladan start...

Josh dizne da ocistim i da provjerim pritisak na pumpi od goriva

diag. i neka pitanja

Poslato: Ned Dec 04, 2011 12:52 pm
od Slaven
Evo napokon ugrabih vremena($$$) za ove dizne i kablove :)) . Kad sam zamijenio kablove to je drugo auto

Ostaje josh ovaj protokomjer ali je preskup u pm pa ce malo sacekati

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Ned Dec 04, 2011 1:13 pm
od darko qv
:clapping: :clapping: :clapping:

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Pet Dec 23, 2011 10:08 am
od Slaven
interesuje me sto moze biti problem da auto nece da ucita nijedna dijagnostika bez FiatEcuScan, isao sam na par mjesta na par razlicitih dijagnostika ali nema sanse da moze da ga ucitaju. FijatECU radi od prilike ok , mada primjecujem da postoji neki lag (tj. kasnjenje)


moze li da pravi smetnju alarm(fabricki) koji nije uredu i koji je iskljucen trenutno ?

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Ned Jan 01, 2012 12:55 am
od one
Slaven napisao:interesuje me sto moze biti problem da auto nece da ucita nijedna dijagnostika bez FiatEcuScan, isao sam na par mjesta na par razlicitih dijagnostika ali nema sanse da moze da ga ucitaju. FijatECU radi od prilike ok , mada primjecujem da postoji neki lag (tj. kasnjenje)


moze li da pravi smetnju alarm(fabricki) koji nije uredu i koji je iskljucen trenutno ?
Probaj AlfaOBD, osim FES to je jedina dijagnostika koju ja imam da radi sa Alfom i ELM 327, jos uvek mi nije jasno zasto ni jedna druga ne radi :scratch:

Re: diag. i neka pitanja

Poslato: Ned Jan 01, 2012 8:00 pm
od one
Evo sta kaze:
Pre Sept 2000 156 (Euro2 spec) were OBD using a protocol specific to the Fiat group (OBD was not a universal standard).
Post Sept 2000 (Euro3/4/5 spec, including your JTS) are EOBD. EOBD was introduced as a universal standard for all cars sold in Europe. So an EOBD scanner will work with any EOBD vehicle.
OBD2 was a standard for vehicles sold in the USA, as Alfas were not sold in the USA at the time they were not OBD2 compliant.
It may be that EOBD is actually compatible with OBD2, or that your OBD2 scanner is also compliant with EOBD but as most OBD2 kit is aimed at the USA market they tend not to mention the existence of EOBD (the European std).
Sto znaci da samo FES i Alfadiag podrzavaju Alfa-specificni protokol koji radi sa Alfama pre sept. 2000 god. Kasnije Alfe koriste standaridzovan EOBD (OBD2) protokol sa kojima radi vecina programa.
Ovo nisam proverio, ali je verovatno tacno jer moja Alfa 156 1.8TS '99 ('98) radi samo sa ova dva programa sto znaci da nije EOBD kompatibilna.