Stranica 1 od 1
Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Sre Nov 16, 2011 3:24 pm
od Bug
Malo glup naziv teme ali ne znam kako drugacije da nazovem.
Ako sam ja dobro skontao u slucaju da ostanes bez goriva, pumpa ce povuci vazduh i stvorices vakum, i nece moci startovati auto dok se ne ispusti vazduh.
Kako to ide kod 156 JTD-a ? Gde se ispusta, sta kako?
Slucajno ostanem negde u nedodjiji ili nije radni dan, nema pomoc majstora moram sam da resavam, pa da znam u slucaju da se tako nesto desi.
Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Sre Nov 16, 2011 3:28 pm
od Sauriann
verovatno ono dugme ispod vozačevog sedišta koje prekida dovod. Pogledaj u uputstvu.
Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Sre Nov 16, 2011 6:26 pm
od Bug
Jesi ti siguran? Jer to dugme je u slucaju da elektronika iz nekog (njoj poznatog razloga) blokira dovod goriva...a u ovom slucaju ti nije blokriam dovod goriva vec imas vazduha u istom..a i ne verujem da ima u uputstvu jer nije to bas stvar za obicnog korisnika...al ajd pogledacu
Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Sre Nov 16, 2011 7:18 pm
od Sauriann
Ima nacrtano u uputstvu a da nije za običnog korisnika sigurno ne bi bilo tako pristupačno...Pitanje je čemu služi.
Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Sre Nov 16, 2011 8:29 pm
od Sone Bg
Ja sam jednom ostao bez goriva, i nije hteo da upali. Onda sam skinuo crevo na filteru goriva dao kontakt i pumpa izbaci vazduh i malo goriva, vratio crevo i upalio kao mina. A sto se tice dugmeta ispod sedista od nekog sam cuo da ono "iskace" kao osigurac za "struju" prilikom udesa i tako prekida dovod goriva. Al sam ga srocio

Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Sre Nov 16, 2011 11:29 pm
od Bug
Pa to sto sone kaze... to je neki osigurac da se ne zapali, ko sto plin ima nesto slicno ...
E sad da mu jos nadjem gde mu je filter za gorivo XD
Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Čet Nov 17, 2011 11:59 am
od DejanGT
Vrlo je preporučivo da nikad ne ostaneš bez goriva. A nije mnogo ni teško

Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Čet Nov 17, 2011 1:35 pm
od Bug
Znao sma... nisam hteo pisati al eto moram jer ce krenuti prica "ne valja na reze4rvu, povuce mulj i sl" znam to ...fora je bila pre koji mesec isao sam na put i trebalo mi pola 30L ja sipa jade 60L ne moze da skodi ..i u putu mi crkne termostat i on posisao vise nego sto je trebao...taman sam do kuce imao...
I da mi se nesto slicno ne ponovi bolje da ja znam gde se to ventilira pa sam miran...a ne da Nedelju u 22H uvece vijam majstora... to tako ne ide...
Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Čet Nov 17, 2011 3:26 pm
od milosh024
Ne mozes da ventiliras bez majstora, treba ti vakuum za tako nesto, ako skines crevo sa filtera goriva tek onda ga neces upaliti nikad (odnosno dok ga ne odslepas majstoru)...stariji dizeli imaju pumpu u sklopu filtera za gorivo, noviji neki imaju elektromotor koji obavlja tu funkciju........znaci djaba ti poso......jednom kad se nadjemo objasnicu ti detaljnije
Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Čet Nov 17, 2011 7:43 pm
od Bug
Cekaj milose, u prevodu, vise ne mozes ni filter za gorivo da promenis bez majstora?
Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Čet Nov 17, 2011 8:09 pm
od milosh024
ako pumpa moze da izbaci sama vazduh iz sistema onda mozes
Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Čet Nov 17, 2011 9:36 pm
od Bug
Pa ..ako :S
Kako ja to da znam?

Ma karbovi su bili zakon XD
Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Pet Nov 18, 2011 12:36 am
od DejanGT
Ima jedna tema na AO forumu u kojoj se jedno 10 -15 ljudi žali da im je nestalo goriva na Alfi 147 pre nego što je kazaljka stigla do nule. Opšti zaključak je, kad počne da ti se pali lampica to znači ”kreni lagano prema pumpi” a ne ”sipaj gorivo do kraja nedelje”... Problem su imali i dizeli i benzinci.
Re: Ventiliranje vazduha u gorivu
Poslato: Pet Nov 18, 2011 9:07 am
od milosh024
Evo Bug sad sam proverio za JTD motore tacno, imaju pumpu kod rezervoara goriva (sto nije slucaj recimo sa TDCI motorima).....skines filter za gorivo, zamenis ga, zatim skines crevo od filtera prema railu, das dva tri puta kontakt da napunis filter gorivom, spojis creva i opet par puta kontakt i onda mozes da ga upalis. Brzopleto sam odgovorio prosli put ali zbog prirode posla slabije se srecem sa JTD, ovi sa kojima se ja srecem svaki dan nemaju pumpu u rezervoaru i kada raspojis crevo na filteru bez vakuuma mozes da se slikas jer nema sta da pogura gorivo do filtera....eto, sad smo svi naucili nesto novo

nadam se da ce ovo pomoci........sonebg je bio u pravu, nisam citao sve postove
