Stranica 1 od 1
Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Sre Nov 09, 2011 12:43 am
od Gerg
Dakle,imao sam probleme sa paljenjem manje vise stalno,ali ovaj me izludjuje.....ujutru iz trece do pete zavisi kakvo je vreme,posle u toku dana pali ko mina...dijagnostika ne pokazuje nista,majstor koji mi je kucni prijatelj nema razloga da me zavlaci,i ssam je ljubitelj alfi posedovao je vise primeraka,je promenio sve zivo i mrtvo i nema poboljsanja,sipam omw gorivo evvro premijum,sipao sam dry fuel,nista nista nista....raskacinjali smo plin tako da je auto bio samo na benzu i opet neece,nove svecice,nov aku,nov protokomer nove dizne novi senzori sto se ticu motora i tepmerature,pregleao je pumpu,dovod itd....sve zivooo...da li ima neko ideju sta bi moglo biti jer vec ludim.napominjem,auto u toku dana kad je upaljen prvi putt pali ko miina,cim se ohladi eto muke,ide ko zmaj..
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Sre Nov 09, 2011 1:09 am
od JaMaL
jeste li proverili kompresiju? koliko je presao auto? karike? moze samo jedna da bude...?
senzor temperature motora je takodje odgovoran za to prvo paljenje ujutru... i hoce da pravi iste probleme kakve opisujes?
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Sre Nov 09, 2011 1:32 am
od Gerg
Kompresija je kao da je iz fabrike izasla,iako je presla mnogo,majstor kaze da je video na dijagnostici da je presla oko malo manje od pola miliona km.Sve je temperaturne senzore menjao,mesec dana je alfa bila kod njega,poludeo je vise od nje...Bas mi je rekao da ima kompresija je fabricka....ne znam ljudi sta joj je,dodje mi da je ne gasim kad uvece dodjem iz grada.Motor je savrsen,ne trosi ullje,nema dima iz auspuha kad ga turiram u visoke orbtaje,ne cuje se kad radi,skoro sam uradio vel. Servis,nema 4000km...Dakle alfa mi je u savrsenom stanju sveukupno,ali to paljenje me ubi!
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Sre Nov 09, 2011 7:02 am
od misar
Da li probleme pravi samo ujutro ili i posle 2-3 sata stojanja? Nisi napisao da li ste merili pritisak goriva. Kada se motor isključi, pritisak goriva u sistemu treba da se održi još neko vreme.
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Sre Nov 09, 2011 9:40 am
od JaMaL
neko je onda tu lud... auto sa 400k+ km kome je kompresija "savrsena", koji ne trosi ulje i ne baca dim...
ne znam sta da ti kazem, ali verovatno imas specijalno izdanje najboljeg primerka alfe koji je ikada napravljen...
da ti nije majstor slucajno sudelovao u kupoprodaji tog auta? a i takvih majstora koji sve promene a ne otvore motor pre nego sto te baca u trosak od 1000+ eur koliko kosta sve sto si naveo da si menjao se kloni, to ti je moj poslednji savet...
i dok neko ne pocne da prica istinu ovde stvarno me ne zanima da se smaram sa ovakvim trolovskim postovima...
over and out....
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Sre Nov 09, 2011 9:51 am
od Sauriann
Greg, da li je majstor specijalizovan za Alfe jer po onome što si napisao 100% je propustio nešto jer nema šanse da imaš takav problem ako je auto zaista u takvom stanju...
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Sre Nov 09, 2011 10:07 am
od Djo83
slazem se da je tesko da 2.0 benzin sa blizu pola miliona km bude u tako dobrom stanju, nesto tu ne stima, ja bih potrazio misljenje jos nekog majstora...
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Sre Nov 09, 2011 12:41 pm
od Gerg
Nije mi naplacivao nista,vec stavljao na moju alfu delove,narucivao iz ap sporta i kad video da nema nista od toga,zadrzao je za sebe delove,majstor je radio pored moje u isto vreme oko 7-8 alfi,sve novije 156,147,166,tako da zna covek sta radi,on samo alfe,fijat i lancije radi,imao je dve 156,jednu 99 godine tako da nije suntav...sto se tice kilometraze dijagnostika je pokazala da je presla toliko,i ja sam skeptican prema tome,jer po enterijeru moje alfe odgovara kilometrazi koja je napisana na satu,jer nista nije izlizano ni malo,sedista su kao da je sad kupljena osim vozacevog,gde je sundjer malo utonuo,zbog izlaska iz skroz spustenog polozaja,inace sve je u enterijeru neogrebano i nepohabano....e sad dal je stvarno toliko pressla,on najbolje zna,jer piiiip u njegovom servisu dugo,a ne znam sta se vi cudite kad ja znam boxer motore 1.7 presli jedan 400.000km ide ko blesav, a drugi je 87 godiste i presao je preko toga.A ti jamal dodji u Trstenik pa se uveri,nije mastor sudelovao u kupovini.Do juce je alfa bila na vracaru,hteo sam da je teram kod deshe,nego kod njega mora 10 dana da se ceka...
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Sre Nov 09, 2011 1:27 pm
od Kaligula
Odakle ti to da kod Deše mora da se čeka 10 dana?Jel si ga zvao?
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Sre Nov 09, 2011 1:50 pm
od Gerg
Ja nisam za moju alfu,ali jedan ortak za alfu njegovu ga je zvao zakazao mu je za 5 dana,to nista ne govori lose o coveku,naprotiv,govori da je dobar majstor,ali ja nisam imao vremena 24h mi alfa u Bg-u bila,pa tako sledeci put obavezno kod Deshe,jer sam cuo da nema bolji,samo sam cuo razlicita iskustva oko cena

Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Čet Nov 10, 2011 1:01 pm
od DushanSD
Kako se auto ponasa kad ga odmah palis na LPG? Prvo paljenje naravno

.
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Čet Nov 10, 2011 1:24 pm
od milosks
druze posto si iz trstenika javi mi se imam majstora za tebe koji ce da ti resi problem on je u krusevcu.javi se meni dacu ti broj.063/634-009
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Čet Nov 10, 2011 9:23 pm
od Gerg
Valjda sam resio problem,ne pitajte kako

,sutra cekam jutro da vidim da li hoce da upali...inace imam landirenzzo plin i nemam mogucnost da ga palim samo na lpg,ne znam iz kojeg razloga...ako ovo opravim,sadasnja se prodaje,a trazi se istta sa 2.5 motorom

Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Čet Nov 10, 2011 9:39 pm
od lalicspecial
Gerg napisao:Nije mi naplacivao nista,vec stavljao na moju alfu delove,narucivao iz ap sporta i kad video da nema nista od toga,zadrzao je za sebe delove,majstor je radio pored moje u isto vreme oko 7-8 alfi,sve novije 156,147,166,tako da zna covek sta radi,on samo alfe,fijat i lancije radi,imao je dve 156,jednu 99 godine tako da nije suntav...sto se tice kilometraze dijagnostika je pokazala da je presla toliko,i ja sam skeptican prema tome,jer po enterijeru moje alfe odgovara kilometrazi koja je napisana na satu,jer nista nije izlizano ni malo,sedista su kao da je sad kupljena osim vozacevog,gde je sundjer malo utonuo,zbog izlaska iz skroz spustenog polozaja,inace sve je u enterijeru neogrebano i nepohabano....e sad dal je stvarno toliko pressla,on najbolje zna,jer piiiip u njegovom servisu dugo,a ne znam sta se vi cudite kad ja znam boxer motore 1.7 presli jedan 400.000km ide ko blesav, a drugi je 87 godiste i presao je preko toga.A ti jamal dodji u Trstenik pa se uveri,nije mastor sudelovao u kupovini.Do juce je alfa bila na vracaru,hteo sam da je teram kod deshe,nego kod njega mora 10 dana da se ceka...
to sto si naveo izlizana sedista,prekidaci to moze samo kod nas inace vozila sa zapada predju oko 400 hiljada km. za 5 god a neka i vise tako da ne moze nista da se upropasti jer su duge relacije u pitanju.Takav auto dodje kod nas i vrati se na 130 hiljada km. pa nas covek kaze vidi kako je ocuvan pa da toliko je presao vidi se..hehehhLicno znam coveka koji je u nemackoj prasao sa mercedesom naravno novim e klasa 190 hilj.km za 1.5 god i dosao ovde da ga proda kaze vec je odradio svoje i vracena je kilometraza na 30 hilj. km. pa nas covek kaze vidi novo jos je mnogo i prosao...Po tome se jos vidi koja smo mi beda i sirotinja nevidjena..nas covek sipa za jednu crvenu goriva i vozi se do poslednje kapi...Malo sam ga oduzio a zao mi je sto te toliko muci ta alfa mislim da je neka sitnica i nadam se da ces je lako popraviti...pozz..
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Čet Nov 10, 2011 11:47 pm
od Gerg
Isto tako,ortak kupio pasata 2008 ne pise ni 50.000,uvezo iz nemacke,ovde ga nije vozio ni dva meseca sta mu nije otislo na motoru,dizel je u pitanju,i utvrdjeno je da je presao vise oko 200.000km...tako da se ja uopste ne opterecujem sa motorom mojim,jer mi je majstor rekao da motor ima fabricku kompresiju i da je mnogo dobro odrzavan...a ovu sitnicu sam resio,cekam jutro da je upalim,dace bog da upali iz prve

...za ovu alfu imam kupca kad hoces,i najverovatnije cu to da uradim,a ja prelazim na 156 2.5...

......nisi me dobro razumeo enterijer mi je kao nov,samo sto sam ja postavio na najnizi polozaj da sedim i volan sam skroz spustio,pa kad izlazim ,sediste mi se malo deformise,moze da se vrati,nije nista izlizano

Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Pet Nov 11, 2011 12:31 am
od losdokosti
i koja je to sitnica bila u pitanju ?????

Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Pet Nov 11, 2011 7:16 am
od icemilos
I mene zanima?

Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Pet Nov 11, 2011 9:56 am
od Sauriann
Jel pali ko mina sad. Sta je bilo po sredi?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Pet Nov 11, 2011 7:21 pm
od Gerg
Ociscene su mase i naprskane wdom,i jos nesto mi rece majstor da zbog SS-a nije palio,pa je to sredio,onaj kontakt je otvorio procistio,kalibrisao...uglavnom kad mi rece da pali,nisam ga ni slusao i jos neke sitnice oko instalacije.

Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Pet Nov 11, 2011 8:12 pm
od icemilos
Ne razumijem, ali ako ti kažeš da pali kad si sredio mjenjač i meni je bolje!

Re: Problem sa jutarnjim paljenjem.....
Poslato: Sub Nov 12, 2011 12:08 am
od Gerg
Kolega,ocigledno ne znaas SS menjac,i kakve sve probleme moze da napravi,osim toga sredjivao je struju i cistio mase,ne razumem se ja bas u to.....ali vazno je da sad pali.....Veliki pozdrav za Igora.
