Stranica 1 od 1
Ne toliko luda zamisao, menjanje motora
Poslato: Sre Okt 19, 2011 11:26 am
od cheyenne
147 1.6 105 KS,
Ako bih jurio da umesto ovog 1.6. 105 KS, ubacim 2.0 , da li je to prakticno izvodljivo, da li je to neko radio,isplati li se uopste ta operacija ako je uopste moguca? Cini mi se da je bilo vec price al nisam uspeo da nadjem pretragom.
Poz,

Re: Ne toliko luda zamisao, menjanje motora
Poslato: Sre Okt 19, 2011 12:23 pm
od milos80
I mene bi interesovala slicna tematika... Zapravo mene zanima da li je moguce i sa koliko prepravki ubaciti 2.0 v6 TB iz GTV-a... Stranci se mogu naci bas povoljno, a imam i varijantu za carinjenje, atest ne bi bio problem, tako da ostaje samo problem tehnicke izvodljivosti (koliko prepravki, nosaci, izduv, sta sa menjacem)...
Unapred hvala svima na odgovorima.
P.S.
I konstruktivna misljenja su vise nego dobrodosla.
Re: Ne toliko luda zamisao, menjanje motora
Poslato: Čet Okt 20, 2011 2:30 pm
od sErGiO
Sve je moguće. Kad je lik uspeo da spakuje 2.0 motor u Yuga onda definitivno ništa nije nemoguće ali pitanje isplativosti je ono što kvari priču. Isplati se ako ćeš sam da prepakuješ motor, eventualno uz pomoć nekog drugara koji će da pomogne jer nema pametnija posla i pod uslovom da pronađeš motor u dobrom stanju sa svim agregatima, instalacijama, kompjuterom... Ne znam da li se razlikuju poluosovine, menjač, pumpa za benzin, kočnice?. Ako ćeš da plaćaš majstora onda zaboravi. Koštaće te ko svetog Petra kajgana i najverovatnije neće raditi kako treba

Re: Ne toliko luda zamisao, menjanje motora
Poslato: Čet Okt 20, 2011 4:55 pm
od Presretach
Sta motor 2.0 u juga

, trag kocenja mu je 2 km ?

Re: Ne toliko luda zamisao, menjanje motora
Poslato: Čet Okt 20, 2011 5:06 pm
od sErGiO
Pa i kočnice su zamenjene

Re: Ne toliko luda zamisao, menjanje motora
Poslato: Pet Okt 21, 2011 9:30 pm
od cirko83
Ima i jedan v6 u Yugiću, ali je samo školjka izgleda od Yuga

Re: Ne toliko luda zamisao, menjanje motora
Poslato: Pet Okt 21, 2011 10:06 pm
od TheWickerMan
@ cirko V6 u Jugu?

Kod nas?
Ima dosta Yugica sa 2.0 , ima jedan sa Opelovim C20LET-om,faza 3 itd,oko 400 konja

Re: Ne toliko luda zamisao, menjanje motora
Poslato: Pet Okt 21, 2011 10:13 pm
od cirko83
Da v6, ali ne znam gde je. Imao je klip na you tube kako ga neki lik vozi po komšiluku.
Re: Ne toliko luda zamisao, menjanje motora
Poslato: Ned Okt 23, 2011 12:03 am
od DushanSD
cheyenne napisao:147 1.6 105 KS,
Ako bih jurio da umesto ovog 1.6. 105 KS, ubacim 2.0 , da li je to prakticno izvodljivo, da li je to neko radio,isplati li se uopste ta operacija ako je uopste moguca? Cini mi se da je bilo vec price al nisam uspeo da nadjem pretragom.
Poz,

2.0 16v Twin Spark? Pa trebalo bi...
Predpostavimo da su nosaci motora i menjaca isti... Taj 1.6 od 105HP nema varijator, ventil za isti, i instalaciju. Takodje je i ECU drugaciji. Znaci trebalo bi zameniti ECU, povezati kompletnu instalaciju za tzv solenoid ventil (ventil varijatora), i ubaciti motor. E sad. Bilo bi zanimljivo videti kako bi 2.0 16v Twin Spark isao sa menjacem od 1.6 16v

.
Sve je to kad se pise lako, ali u praksi ima zezanja. Samo nadji dobrog mehanicara koji poznaje Alfe u sraf i ne sekiraj se

.
Posle toga bi morao i kocnice da stavljas druge. Diskove i kljesta od 2.0 16v. Toga bar ima k'o drva, tako da tu nije nikakav problem.
E da, mozda bi morao i izduv da se prepravlja...
Re: Ne toliko luda zamisao, menjanje motora
Poslato: Ned Okt 23, 2011 12:29 am
od SCHUMACHER
Ja sam imao "situaciju" slicnu tvojoj.
Umjesto 1.7 TS bez varijatora,ubacio sam 2.0 TS sa varijatorom.
Mjenjac,izduvna,usisna-sve je "saraf na saraf",trebala mi je samo druga instalacija i ECU.
Ako bi se vec cimao da uvezes stranca,ne uvozi 2.0 vec 2.5 v6,svaki majstor za Alfe ce moci da ti prepakuje motor,mjenjac i instalaciju i moci ces preostale djelove da rasprodas i izvuces minimum pola ulozenog novca-ali vidji sam...