Stranica 1 od 3
1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 6:52 am
od alfamen
Kakva zver....ako je tacno!

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 8:51 am
od SCHUMACHER
Zbog ovoga se Alfe i prodaju tako kako se prodaju.
Fi"j"at razvija za Alfu
Kupac Alfa Romea nece Fiat,hoce Alfu-mada nebitno.
Fantasticne vijesti-ako je ovo tacno.
Mada,da nije kasno sad da ga razvijaju,jer bi 4C trebalo da se pojavi iduce godine...
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 8:58 am
od Tomic
Zar nije 2013 godine?
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 9:36 am
od starac vujadin
Ne razumem poentu razvijanja novog 1.8 turbo motora kada vec imaju takav...mislim da imaju more drugih izbora...verovatno da ima neki razlog, jer ovako izgleda potpuno nelogicno.
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 10:51 am
od Dragon
Neka, neka...samo neka pojacavaju. Jel ovo prvi motor te kubikaze i snage?
A i registracija je oko 30.000 dinara...

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 11:12 am
od SCHUMACHER
Mislim da jeste ako izuzmemo Porscheove turbo motore.
Samo oni su izvukli vise konja iz 1l.
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 11:53 am
od JaMaL
Ok.. vracamo se opet u 1985...
ovo je dakle updatovani 1.8t iz 1985... aluminijumski motor... dakle mora imati celicne hilzne... stim da znajuci fiat ne verujem da ce biti plivajuce, verovatno kao stari v6 turbo... glava sa 16v... direktno ubrzgavanje...
nista novo... ovo su vec imali pa su prestali da ga prave

zbog crap elektronike... videcemo kakva je sada
ne radi se ovde o izvlacenju konja... vec o dugotrajnosti... i vozljivosti... tj. elasticnosti...
tj. posto ovom njihovom motoru koji sada imaju od 1.8t fale obrtaji koji se zbog konstrukcije motora ne mogu dobiti...
a da bi izvukli 300ks+ iz 1.8t moraju da idu preko 7000... nema drugog nacina... dakle treba im jednostavniji, klasicni motor sa modernim ubrizgavanjem i kontrolom koji ce moci da se vrti...
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 3:11 pm
od SCHUMACHER
Da ne bude da pametujemo nesto i mi njih ucimo,ali:Zar ne bi onda bolje bilo da skrate hod,i povecaju promjer klipa?
Onda bi dobili masinu koja se lako vrti,i samo tome prilagode turbo i imaju i Nm i obrtaje?
Mada Audi RS6 je V10 Turbo pa se vrti samo do 6.5 k otprilike...
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 3:58 pm
od vojaalfa
Ko dosad nije skonto nece ni u buduce, nemere turbo i obrtaji - jednostavno neide, mozda malo kod Japanaca.
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 4:29 pm
od losdokosti
1.8 t 300 ks ccc to ce da bude dugovecan motor kao i vankelova masina iz mazde sa dva rotora i valjda 250-300 ks 100 000 km i kanta za djubre . ne sumnjam da ce izvuci 300 konja ali tolika snaga iz 4 cilindra jedino potpomognuta i mehanickim kompresorom i turbo kompresorom . po meni 4 cilindra + 300 ks + trenutno postojeci materijali = pristupacna cena ,dugotrajnost ,performanse hmmm tesko mogu da stoje u istoj recenici, da je v6 ili v8 pozdravljam ali ovako tesko bogami. daj boze ali cisto sumnjam.
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 4:31 pm
od starac vujadin
Pa, tako je...ne moze drugacije biti, osim ako se ne upotrebljavaju bolesno skupi materijali.
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 5:20 pm
od JaMaL
ma... ne sumnjam da ce oni to uciniti vozljivim.. elektronski i mehanicki... ima sada mnogo vishe trikova sa turbinama, bregastima i ubrizgavanjem koje mogu da koriste...
sama tvrdnja za euro 6 je meni sumanuta...
tj. naravno da je moguce... ali po kojoj ceni po performanse i izdrzljivost...
uostalom kako losdokosti rece... 100k km i to je to... realno... 150k ce izdrzati bar... ili koliko su planirali da je potrebno da 2012+ godine biti prosecni zivotni vek motora... nije da ne mogu da ga naprave dugotrajnim... nije im samo u interesu...
nije toliko nemoguce napraviti 300ks iz 1800 ccm koliko je tesko to prodati ljudima... jer osecaj u voznji takvog motora sigurno se ne bi svideo vecini ljudi... kapiram da ce ga elektronski ugusiti i ispeglati maximalno... ali u cemu je onda poenta? to nisu "pravih" 300ks... to je marketing i sarena laza, realno taj auto bi trebalo da bude veoma neprijatan za voznju, veoma... sa uskim power bandom i kasnim dolaskom snage, cimav i vrlo pipav za voznju... jer takvi su turbo motori koji imaju malo kubika... a opet kada ga ubijes i ispeglas... dobijes finiji motor koji u vecem delu vozi kao atmosferac ali izgubis mnogo na performansama...
kompromisi, kompromisi... unistavaju sve zabavno na svetu...
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 7:14 pm
od Alfanatic
Ne znam kako će sve na kraju izgledati, ali tih 300 KS treba da nosi karoseriju tešku 850 kg i to prosto mora da leti. Treba nam jedan takav model u portfoliu, što pre...
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 8:43 pm
od mobtel
NEW ALFA ROMEO ENGINE TO BE PRODUCED IN ITALY
A new gasoline direct injection turbo engine for Alfa Romeo is to be developed in Italy for production at the FMA plant in Pratola Serra beginning in early 2013.
Designed for both transverse and longitudinal applications, the new 4-cylinder engine will have a displacement of 1.8 litres and maximum output of 300 hp, setting a new performance standard in its category. It will also be compliant with future emissions standards in both Europe (Euro 6) and the U.S. (Tier 2 Bin 5).
Made entirely of aluminium, the engine will incorporate the most advanced technological content, including a 200-bar gasoline direct injection system, dual variable timing and a high-efficiency turbocharger.
The all-aluminium design, combined with the most innovative technologies, will offer a power-to-weight ratio figure, fuel efficiency, acoustic and vibrational comfort, and driving performance that are the very best in its category and characteristic of Alfa Romeo engines.
"This is an extremely important step for Alfa Romeo, as we continue to reposition our brand and prepare it for global distribution. The United States remains our primary objective as we prepare for a 2013 introduction of our models," added Harald J. Wester, Fiat's Chief Technology Officer and head of the Alfa Romeo and Maserati Brands. "The dedication of Group-wide resources to develop specific powertrain solutions for the specific needs of Alfa Romeo is a reflection of the renewed thrust we are placing on the development of this brand. This is a first step in a series of initiatives to be implemented in the near future which will reconnect Alfa Romeo to its historical roots as a premium Italian sports car brand."
News Source: Alfa Romeo
ajd i to da vidimo...samo da ne bude kao i "global distribution"...sledeće godine, pa tako deset godina

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 8:45 pm
od starac vujadin
Ja bih ipak voleo da ne bude all-aluminium konstrukcija...bar da stave celicne hilzne il` ce se raspadne to odma`...
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 10:56 pm
od SCHUMACHER
Pretpostavljam da se celicne hilzne podrazumijevaju jer aluminijum 160 konja iz litra tu kompresiju,temperaturu i trenje jednostavno ne bi podnio.
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 11:02 pm
od starac vujadin
Trebalo bi da se podrazumevaju...jos bitnije je koliko kvalitetno ce se to uraditi. Ja licno sam konzervativan i imam vise poverenja u turbo motore u gusanom bloku.
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Sre Okt 05, 2011 11:39 pm
od kilson
SCHUMACHER napisao:Pretpostavljam da se celicne hilzne podrazumijevaju jer aluminijum 160 konja iz litra tu kompresiju,temperaturu i trenje jednostavno ne bi podnio.

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Čet Okt 06, 2011 8:36 am
od SCHUMACHER
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Čet Okt 06, 2011 8:54 am
od YUgisa
Ne znam sto se svi tako kriticni prema tom motoru, japanci jos pre 10 godina su izvlacili 200ks/l, ne vidim zasto Fiat ne bi sada mogao da razvije takav motor? Verovatno ce imati neke krace intervale servisiranja i to je to

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Čet Okt 06, 2011 9:43 am
od alfaskorpion
Samo neka prave oni pa ima da ga otvaram svaki dan ako treba

Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Čet Okt 06, 2011 12:30 pm
od darko qv
YUgisa napisao:Ne znam sto se svi tako kriticni prema tom motoru, japanci jos pre 10 godina su izvlacili 200ks/l, ne vidim zasto Fiat ne bi sada mogao da razvije takav motor? Verovatno ce imati neke krace intervale servisiranja i to je to

Da,kao Lancer EVO IX.Na svakih 6000km servis,a kosta djavo i po.Ipak iz 2.0 400ks jbg.
Bolje da su montirali katalizatore na postojece 8v motore i zdravo.Ovo sto je novije sve je gore.
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Čet Okt 06, 2011 12:49 pm
od Dragon
Pa dobro, niko ne kupuje takav auto da bi mu motor trajao 400.000 i da mu je mali servis 60 evra.
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Čet Okt 06, 2011 12:53 pm
od Tomic
Re: 1.8 turbo benzin 300 KS
Poslato: Čet Okt 06, 2011 1:13 pm
od vojaalfa
Ja nisam cuo da je neko stavljao aluminijumske hilzne

a da li se motori sa gusanim blokom ili celicnim hilznama i alu. glavom isto zovu aluminijumski motori ni to neznam? Tako da ako neko moze da mi objasni sta znaci aluminijumski motor bio bih mu zahvalan.