Stranica 1 od 1
Hello from HCS
Poslato: Uto Sep 20, 2011 11:57 pm
od Johnny B lude
Pozdrav svima.
Neki me znaju, a neki ce me upoznati
Ja sam Johnny B lude - Hondas
Clan Honda club Serbia i vozikam se u beloj ludi
tj Honda Prelude 3 gen '91
2.0 16v 4WS oko 150ks
pozz
Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 21, 2011 8:29 am
od gile
Dobrodošao

Long time no see

Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 21, 2011 9:07 am
od G0XY
Dobrodošao
Ekstra izgleda,volim kada se pažnja posveti detaljima,a enterijer je kao nov
još jednom,svaka čast na autu,lepo si ga sredio

Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 21, 2011 9:23 am
od Tihomirce
Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 21, 2011 10:51 am
od darko qv
Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 21, 2011 11:21 am
od Ducero
Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 21, 2011 11:23 am
od Kaligula
Dobrodošao

Hondica je

Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 21, 2011 12:22 pm
od Woodoo
Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 21, 2011 7:56 pm
od Johnny B lude
Hval, hvala

Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 21, 2011 8:56 pm
od OMP
4 wheel steering, na tu foru se upecao i moj drugar, skoro vidimo jednu prelde isto ovako parkiranu sa namotanim tockovima i on stane da se cudi kako ovaj vozi sa otvorenim zadnjim trapom

i nikako da ga ubedim da je to 4ws, inace ima i mazda 626 sa tom varijantom, ne znam kako je to u voznji ali kod nas na trkama postoji prelude u hobi klasi(doduse retko se vozi al znam lika) isto 4ws medjutim odmah ga je "iskljucio" posle prve trke kad je video da ne moze da se povata sa autom tj zadnjim krajem

Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 21, 2011 10:23 pm
od Tihomirce
Samo sam se šalio , jel vidite smajlije
Nego jel uvek zakreće točkove u kontra stranu ili u zavisnosti od brzine ide u istu

Re: Hello from HCS
Poslato: Čet Sep 22, 2011 12:02 am
od OMP
uvek u kontra samo je mozda pregresivno dejstvo, da skrecu u istu ne bi mogao lepo da skrene nego bi isao ko kuce u stranu

Re: Hello from HCS
Poslato: Čet Sep 22, 2011 8:36 am
od Woodoo
Mislim da do 50 km/h u kontra, a preko u istu.
Re: Hello from HCS
Poslato: Čet Sep 22, 2011 9:36 am
od OMP
u pravu si ide u obe strane ali mislim da ne zavisi od brzine nego od ugla motanja volana

Re: Hello from HCS
Poslato: Čet Sep 22, 2011 10:04 am
od starac vujadin
Nije, prema brzini je. Do neke male brzine (mislim da je 5km/h) ide u kontra samo zbog parkiranja. a preko toga progresivno pratiprednje tockove.
Neupotrelbjiv je na sportskim kolima i zbog toga je normalno da je covek iskljucio taj sistem. Ni Renault ga ne koristi u Sport modelima, a ima tu tehnologiju.
Re: Hello from HCS
Poslato: Čet Sep 22, 2011 6:54 pm
od Johnny B lude
Kod mene je po uglu, tj. okretanju volana zato sto je cista mehanicka veza, a na novijim je progresivni, jer njih kontrolise komp.

Re: Hello from HCS
Poslato: Čet Sep 22, 2011 8:12 pm
od OMP
mozda bi na brdu gde nema brzih i dugih krivina imalo svrhe posebno u okretnicama ali na krugu definitivno ne treba
Re: Hello from HCS
Poslato: Pon Sep 26, 2011 11:35 pm
od ljube-kugla
svidja mi se taj sistem a i auto mi se uvek svidjao
mada mi je nekako uvek bio stepenik iznad,u fazonu nije to za mene,pokvario bi tu nesto,mada sam dosta toga popravio i digao ih na noge
Re: Hello from HCS
Poslato: Uto Sep 27, 2011 8:02 am
od alfamen
Dobro dosao "bivsi kolega"
Na pravom si putu

...sada sledi jedna Alfica ali nemoj da se zahebes kao ja pa da prodas najkvalitetniji auto koji sam ikada vozio!
Sto se tice 4WS on je mehanicki i ima kardan izmedju dve letve a zadnji tockovi rade bas tako kao na dijagramu ...Kada skreces recimo ulevo zadnji prate prednje sa manjim uglom a kako dodajes volan ulevo oni se vracaju u nulu i na kraju kako jos namotavas oni odu kontra od prednjih.
U pocetku je cudan osecaj ali resenje je fenomenalno, kako za nagla preticanja tako i za jake krivine gde se ponasa fantasticno. Neverovatno je kako se dobro ponasa po klizavom putu, pod uslovom da je trap namstelovan besprekorno.
Mehanika je savrsena jer meni nikada nista nije riknulo na trapu a bila je izuzetno tvrda a opet preudobna
Servo je fantasticno jak i progresivan, tako da im je sve to za 10.
Evo malo i mojih slika da se i ja pohvalim
Obrati paznju na felne sa kojim sam je kupio Borbet sa abartovim skorpionom 4x98
Veliki pozdrav

Re: Hello from HCS
Poslato: Uto Sep 27, 2011 10:40 pm
od neno-164st
Imam pitanje u vezi tvoje honde kolega Alfamen,zanima me kako je honda podnosila plin,mora li sekvent da se ugradjuje i potrosnja?
hvala na odgovoru,tvoja honda je bila extra sredjena

Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 28, 2011 7:18 am
od alfamen
Lako mi je bilo da je odrzavam jer sam u prebijanju duga dobijo jos jednu crvenu- stranca u top stanju!
kada sam ugradjivao plin(2002), tada je sekvent kostao oko 1000 i to mi je bilo mnogo, pa sam se odlucio na venturi koji je imao automatiku u fazonu mora da se pali na benzin a preko 2500 ob/min on prebaci na plin!
Imao sam grdnih problema sa detonacijama i trokiranjem na leru, kao da radi na tri cilindra i sve smo probali ali nista nije pomoglo ni stelovanje ventila , promena usisne grane, senzora itd.
U tom ludilu odlucim da promenim celu glavu od crvene koja je bila do bola, kao nova i svi moji problemi su nestali
Sta je bilo sa starom glavom nikada nismo utvrdili ali vise nikada nisam imao detonacije!
Potrosnja mi je bila prihvatljiva a koliko se secam benzina ni u najludjim guzvama nije potrosila preko 13 l, znaci od 10 do 12.5 dok je recimo Beograd- Prijepolje bilo standardno 22 litra sto mu dodje oko 7.3 a na plin je bilo nesto manje od 10 l.
Po gradu mi je trosila plafon 16 l plina a neki prosek je bio oko 13l
To su neki proseci a i sam znas da taj auto ne mozes da vozis normalno jer stalno te vuce da ga cepas i tako svih 240000 koliko je bio kod mene

bez i jednog jedinog problema.
Mada uzivam u 166 i nebih je dao nizasta,ne mogu da se nakajem :cray: sto sam je prodao( i crvenu-djuture) pre tri godine kada sam kupio 166 jer je stvarno bila posebna prica!
Re: Hello from HCS
Poslato: Sre Sep 28, 2011 9:27 am
od neno-164st
hvala na odgovoru,inace sam cuo da je taj auto prilicno kvalitetan i pouzdan a uz to i ekonomican.Nisam nikad imao priliku da vozim prelude pa neznam da li je startna,vozio sam jednom davno od drugara civik 1.6 v tek,otprilike to godiste kao tvoja.Ona je malo u zadnjem deli veca od crx-a a napred su iste i enterijer je isti dakle mali auto.Izasao sam na auto put i krenuo da je peglam po gasu.Mogu ti reci da sam vozio svasta;nove i jake bmw-je,mercedesa 500sl kabria, audije,nebitno ali kako je ona potezala pri brzini od preko 100km na preticanju usro sam se,poceo sam na auto putu da preticem bez problema i sa leve i desne strane,kocila je perfektno,odusevila me koliko je upravljiva i lagana za voznju i koliku sigurnost pruza vozacu.Znas nasta mislim, kad krenes u neko preticanje,provlacenje,jednostavno znas da te auto nece izneveriti,i u stanju je svaku tvoju akciju i zamisao na putu da isprati.
