Stranica 1 od 1
muke moje
Poslato: Čet Sep 15, 2011 3:47 pm
od djidja
Pozdrav imam alfu 75 1,6 motor i hocu da ugradim plin,pa me zanima dali se buse karburatori ili na neki nacin drugi se to odrađuje inace ja sam iz trebinja a sad mi se karburator nalazi u nišu.

Re: muke moje
Poslato: Čet Sep 15, 2011 4:52 pm
od ljube-kugla
pozdrav,nemoj da busis karburatore nego ispred njih izbusi kuciste i stavi cevke ukoso odsecene i treba ti racva sa jednog velikog na cetiri mala creva i jedna slavina na debljem crevu
ja sam pravio tu racvu,jer one kupovne nisu ni za kkkkk,imao sam pa se raspalo u centru grada u raskrsnici ali sam bio pod zaletom i prosao
isparivac sam stavio popreko iza kucista filtera i ne vakumski nego elektronac a sa vakumskog samo prednji poklopac da bi imao el. magnet za hladan start da ne bi verglao bez veze i pali na -25*C samo ne sme da se ugasi dok je hladan ako se ugasi,onda na prekidac stavis na neutral i verglas sa punim gasom i kad sastavi onda ponovo pustis plin
ima jos jedan problem ne sme4 da bude pod kontaktom jer curi plin ali jedino tako sam uspeo da dobijem miran ler i da ide lepo,ali obavezno i rucni gas napravi da moze hladan da radi
rucica od menjaca od bicikla i vezes za kraj pedale gde se i kaci sajla
imam negde slike,aj kad ih nadjem ili prelistaj moju temu u virusu mozda ima neka
Re: muke moje
Poslato: Čet Sep 15, 2011 8:46 pm
od djidja
hvala velika ljube slike cu da potrazim ali ako ih ne nadjem zamolio bih te da ih ti zalijepis
Re: muke moje
Poslato: Čet Sep 15, 2011 10:17 pm
od ljube-kugla
evo slike
redukcija mora obavezno na usis,i stelujes ga da drzis gas ili dignes ler na oko 3000rpm i skoro skroz zavijnu slavinu odvijas dok motor ne pocne da se zalece i kad predje granicu zaletanja malko zavijes i kad se smiri ler dostelujes na isparivacu
onda provozas i vidis dal jos treba odviti ili povecati ili smanjiti redukciju,ja sam se igrao skoro dve godine dok nisam nasao dobitnu kombinaciju i izbusio cetiri karburatora,tj upropastio ih,mada su se mnogi ucili na njima pa su i osovinu uvrnuli...
jedina kombinacija koja radi odlicno,klasican prekidac i klasicni ventili samo isparivac za injection motore,moze i vakumski ali ima problem na hladnom startu zimi,momentalno se zamrzava,i obavezno na oba creva od malog hladnjaka stavi racve za isparivac jer slavina kad zatvori grejanje zatvori i isparivac,i zato mora na oba creva

Re: muke moje
Poslato: Pet Sep 16, 2011 8:51 am
od Pittatore
@Ljube
A za tebe mi je Bumbar trazio to kuciste filtera,sad se setih

Re: muke moje
Poslato: Pet Sep 16, 2011 7:20 pm
od ljube-kugla
he verovatno
ako je u zivotu,prosledi ga dalje
Re: muke moje
Poslato: Pet Sep 16, 2011 8:48 pm
od bokac
Ajde Ljube jedno obavestenje-kakva je razlika izmedju vakumskog i elektronskog isparivaca.
Njihove prednosti i mane za odredjene motore

Re: muke moje
Poslato: Pet Sep 16, 2011 9:15 pm
od ljube-kugla
elektronac ima elektro ventil na sebi i ako nema napon nece ni curiti plin i zato se koristi za injection motore a ima i sraf sa oprugicom da bi se ogranicio protok plina i dobio miran ler
dok vakumski ima dodatnu membranu unutra i preko vakuma iz motora povlaci i pusta veliku membranu koja regulise kolicinu pustenog plina a sa onim srafom sa prednje strane isparivaca se zatezi ili odpusta oprugica koja stiska klackalicu na koju je zakacena velika membrana i tako se dobije miran ler i odredjena kolicina gasa za trenutni vakum koji ima na tom rezimu rada
i kako se daje gas vakum opada i membrana se vise otvara i daje vecu kolicinu plina
a u nasem slucaju kao sto je karburatoski motor i sto niko nece da se prihvati posla,svi kako pomenes duple karburatore odma pitaju dal je boxer jer za njih ima mixera plina a posto nije onda nema i nece da se upuste u igru i tako sam ja posle dugi niz godina experimenisao i dobio pravu kombiunaciju a isparivac sam imao iz predhodnih auta koji su prepravljani sa inejction na carb pa je za obican karb morao vakumski
i problem je sto nema stalni vakum,nego trenutni kako radi motor a kad namestim da ima stalni vakum na prikljucak kod prvog grla za malo crevo iberlaufa hladan bude bogata smesa i zamrzava se,automatski dize potrosnju na nenormalnih 25L,ne ide nikako gasi se pa mora da bude pod sauhom dok ne dodje na radnu temperaturu... problemi
Re: muke moje
Poslato: Sub Sep 17, 2011 7:06 pm
od djidja
hvala na slikama sad cu da kopiram i da odnesem majstor zejlkz
Re: muke moje
Poslato: Sub Sep 17, 2011 7:35 pm
od ljube-kugla
sa ovim mi je potrosnja od 17-20L ali voznje,ne jajarenja,svaka krivina me cuje i desava se na naglom startu u trecoj da zatrokira kao da zafali plina na oko 6000rpm i vec sledeca prihvati normalno
do mora i nazad,nas petoro i puni stvari,vozeno skoro kao na reliju 13.5L tamo a 14L nazad,samo nazad sam na kratko isao oko 160km/h na autoputu nekih 20km