Stranica 1 od 1

alfa 145 1.4 ie

Poslato: Pon Sep 05, 2011 6:13 pm
od milosks
da li je neko imao problem na plinu kada se u voznji pritisne kvacilo da broj obrtaja nemoze da se smiri na 850obrtaja vec varira od 500-1300obrtaja i tek posle nekog vremena se smiri i ima mala variranja na leru

Re: alfa 145 1.4 ie

Poslato: Uto Sep 06, 2011 8:09 am
od Gorstak33
Step motor,probaj drugi,pa ces videti.

Re: alfa 145 1.4 ie

Poslato: Uto Sep 06, 2011 1:10 pm
od dekideki
moze da bude i lambda sonda, zavisi koji je gasni sistem.
naime, ako sonda na leru ne daje dobar signal, onda gasni kompjuter u tom rezimu nema jasnu predstavu koliko goriva da izbaci preko isparivaca i onda lupeta: bogatija smesa - siromasnija i tako u krug...

Re: alfa 145 1.4 ie

Poslato: Uto Sep 06, 2011 8:18 pm
od Flavio
Ako je uređaj za tng tzv. "običan plin" :grin: i bez kerefeka kakav je LCS ... onda takav problem vrlo često izaziva falš vazduh koji se pojavljuje u usisu motora a posle mixera (iliti ploče) za plin.

Znači,detaljno proveriti da li motor negde vuče falš vazduh,na relaciji protokomer-cilindri.
Ako je to,rad na plin je otprilike takav kako je opisano a ler na benzinu je nestabilan ili ga skoro i nema (ako je falširanje više izraženo) .

Re: alfa 145 1.4 ie

Poslato: Sre Sep 07, 2011 7:07 am
od milosks
nema kompijuter za plin,najobicniji je plin

Re: alfa 145 1.4 ie

Poslato: Sre Sep 07, 2011 2:20 pm
od Flavio
Proveri onda da li falšira negde ;) .

Kako se ler ponaša kad motor radi na benzinu ?
Ako je OK,onda teško da je prob. "step motor" ...