Stranica 1 od 1

dva pitanja odjednom

Poslato: Čet Sep 01, 2011 6:14 pm
od boris_014
pozdrav svima,

Prvo pitanje je kako najlakse zameniti sajlu od bunkera,koliko sam primetio ona kao da ide kroz sajtnu ili kroz neki kanal,u pitanju je alfa romeo 33,1989 god i da li moze bilo kakva sajla ili mora neka bas namenska,njegova i ako moze neko da me uputi kako je najbezbolnije odraditi plin koji je ugradjen i nije atestiran,i nemam nikakav papir uz instalaciju,kako je najbezbolnije da ga pripremim za atest,jer nemam ama bas nikakav papir uz njega

hvala svima unapred

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Čet Sep 01, 2011 9:53 pm
od Bug
Za sajlu ... upis obicnu sajlu te debljine i miran si ..a kako sam ja menjao ne secam se tacno..dal sam izvukao staru pa kroz buzir novu ili sam zakacio za staru pa izvlacio na drugom kraju komplet...nisam siguran...

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Pet Sep 02, 2011 7:09 am
od sErGiO
Za atest plina moraš da imaš papire od boce. Ako nemaš onda ništa od atesta, treba ti nova boca. Za ostatak instalacije mislim da ne trebaju nikakvi posebni papiri samo da ispunjava standarde ugradenje ali nisam 100% siguran.

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Pet Sep 02, 2011 7:12 am
od alfamen
sErGiO napisao:Za atest plina moraš da imaš papire od boce. Ako nemaš onda ništa od atesta, treba ti nova boca. Za ostatak instalacije mislim da ne trebaju nikakvi posebni papiri samo da ispunjava standarde ugradenje ali nisam 100% siguran.
100% :podrzava

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Pet Sep 02, 2011 7:51 am
od ljube-kugla
obaveza papir od boce,a od isparivaca sam kopirao moj blanko i zavrsio par auta,u krajnjem slucaju kupis nov bugarski isparivac i evo meni radi godinama,kopija lovata najjeftiniji je oko 25e i boca oko 40e a za ostatak instalacije ce ti reci dal dobro stoji ili ne,mozda pre atesta otici kod nekog sto radi pa da pogleda i eventualno promeni ili premesti ako ne stoji po propisu

a za sajlu odes na buvljak i kupis na metar ili kod onih sto prave sajle,ne mora da ima krajeve sem ako nema mesta pa jedna strana mora da ima kuglicu ili valjak,zavrsetak mozes da namestis od luster kleme

nesto ovako,meni je na gasu tako reseno za pedalu a na ostatak sto viri namestio rucni gas zbog hladnog starta na rucicu menjaca od bicikla i sastavio luster klemom

Slika

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Pet Sep 02, 2011 11:19 am
od boris_014
ok,sad mi je dosta toga jasnije,i da samo jos ovo...da li je moguce da je nesto nabudzeno,jer ja definitivno ne mogu da nadjem gde je ona sipkica za merenje ulja?

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Pet Sep 02, 2011 8:57 pm
od lalicspecial
boris_014 napisao:ok,sad mi je dosta toga jasnije,i da samo jos ovo...da li je moguce da je nesto nabudzeno,jer ja definitivno ne mogu da nadjem gde je ona sipkica za merenje ulja?
Sa desne strane se nalazi merac ulja gledano sa sedista vozaca i blizu je poprecne sipke koja se srafi na karoseriju ili kod filtera za vazduh ako imas tu kutiju naravno ako nije skinuta i stavljen neki drugi sportski filter...jedino ako nije trebalo nekome ali to se ne skida...nije za zezanje..

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Pet Sep 02, 2011 11:33 pm
od boris_014
nisam kuci do utorka,ali cim dodjem kuci videcu,i nemam klasican filter,vec neki "sportski", i on bas dosta zaklanja pogled na taj deo motornog prostora

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Ned Sep 11, 2011 12:03 am
od boris_014
Nasao sam merac..:) tacno ispod filtera vazduha,ali je malo neobican,to je u stvari jedna dugacka opruga,koja na kraju ima mali metalni deo na kome ima max i min..a "drska" je malko iskrivljena da moze da se podvuce pod filter...

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Uto Sep 13, 2011 2:49 pm
od boris_014
sredjena sajla od bunkera,danas bio kod trapadzije,otisla letva volana..sad moram u potragu za njom,za sat vremena idem kod plinadzije,nadam se da cu i tu dobro proci..javljam rezultate..pozzz svima

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Uto Sep 13, 2011 5:13 pm
od boris_014
Izgleda da sam imao srece sa plinskom instalacijom,ne treba nikakav papir,samo je bitno da boca nije starija od 10 god,srecom i nije..a to sto je direktno povezano je,iz razloga sto je kod njega ubrizgivanje,tako da u situaciji kad ne radi uopste na benzin,"normalno" i bez prekidaca,mada na atestu,mora biti postavljen,samo zbog komisije..i cim se da kontakt,plin ulazi u cilindre...tako da ne sme da duze stoji na kontaktu..to nisam ukapirao zasto..cena atesta je 5400 i za neke sitnije prepravke oko 2000...tako stoje sa ovom alfom..:)

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Uto Sep 13, 2011 7:04 pm
od cirko83
:good: Samo polako sa njom, malo strpljenja i vratiće duplo :)

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Sre Sep 28, 2011 1:16 pm
od boris_014
danas stigla letva volana,polovna,uzeta kod darka i slavise...sutra bi vec trebalo da se kaci..:)))

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Sre Sep 28, 2011 4:50 pm
od Gorstak33
Koliko ti izasla letva?

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Sre Sep 28, 2011 7:55 pm
od boris_014
30 evra,sa sve manzetnama...u pitanju je zupcasta ili mehanicka letva

Re: dva pitanja odjednom

Poslato: Sre Sep 28, 2011 8:28 pm
od boris_014
i jedno informativno pitanje..koliko vremenski traje zamena letve i koliko majstori otprilike uzimaju za to..da znam,da me ne bi zavrnuli ..:))