Stranica 1 od 1

Alfa 147 restajling VS početni model

Poslato: Pon Avg 08, 2011 10:53 pm
od al.ro.147
Društvo,
ne znam da li postoji neka tema na ovaj fazon, ja sam tražio ali nešto ne nadjoh pa otvaram novu...možda grešim...
Ukratko šta mene interesuje...kao i svaki alfista čovek voli svoju alfu ali shvata da je godine polako jedu, odžavanje svakim danom sve veće i češće pa se polako sprema i za neku novu:)Moji planovi za sad teku ka tome da ostajem na 147 1.6 samo prelazimo na restajling model :arflag
Ima li neko iskustva sa ovim modelom, sta je konkretno unapredjeno u odnosu na prvu verziju, da li je trap malo pojačan, ima li nekih izmena ma motoru-menjaču, sobzirom da je spoaljašnjost i enterijer minimalno menjan...
Najviše mi smeta što su na restajlingu ukinuti "tuneli" na instrument satu, koji su meni bili prelepi i spojeni u jednu celinu...to im nikad neću oprostiti... :fight_twak:
Bilo kakva iskustva i informacije bi bila od koristi, hvala! :drink :wave:

Re: Alfa 147 restajling VS početni model

Poslato: Uto Avg 09, 2011 9:09 pm
od Gerg
Matora je matora :)
FL mi nije nesto.

Re: Alfa 147 restajling VS početni model

Poslato: Uto Avg 09, 2011 11:37 pm
od milorad1987
:podrzava

Re: Alfa 147 restajling VS početni model

Poslato: Sre Avg 10, 2011 1:00 am
od DejanGT
U suštini nikakve fundamentalne razlike između originalnog i FL modela nema. Veliko je pitanje da li se isplati prelazak na FL za nekog ko već ima originalnu 147-icu.

Verovatno bi morao da uporediš konkretne primerke da bi napravio matematiku da li je povoljnije servisirati auto koji već imaš ili ga prodati i doplatiti za FL.

FL proizvodnjom doseže do pre par godina, tako da ako pređeš sa auta iz 2001. na auto iz 2009. svakako ćeš napraviti korak na bolje, pogotovo što je proizvodnja od 2002. pa nadalje svake godine unapređivana po pitanju kvaliteta, bar tako kažu novine i fiatov PR.

Ako skočiš sa benzinca 1.6 sa 105 KS na dizela od 170 KS i to će te sigurno obradovati, ali ako skočiš sa 1.6 benzinca na isti takav samo 4 godine mlađi, može da se desi da se zapitaš za šta si zapravo dao nekoliko hiljada eura. Osim ako taj na koji prelaziš nema usput i brdo opreme više i brdo pređenih km manje nego tvoj stari auto.

Trap je, čini mi se, identičan tokom čitavog proizvodnog veka, navodno je vešanje na FL-u bilo drugačije tj. mekše podešeno od prve serije, ali jedini dokaz o tome sam našao na nekom engleskom testu i na fiatovom press sajtu. Motori nisu nešto unapređivani tokom vremena, pogotovo ne benzinci, jači dizel u gami je doduše sa 140 stigao na 170 konja pred kraj i to je manje više to. Naravno naći tu verziju kod nas polovnu je nemoguća misija. Enterijer na FL-u je ”kao” unapređen kvalitetom materijala, naročito obloge vrata i tkanine sedišta, ali instrumenti su na žalost stradali (mada noću u mraku izgledaju i dalje super).

Re: Alfa 147 restajling VS početni model

Poslato: Sre Avg 10, 2011 5:22 pm
od al.ro.147
ufff bas lepo sroceno kolega, respect :clapping:
znas kako kolega ja licno dizele uopste ne gotivim, pogotovu kao polovne varijente jer tu može očas posla da ode 1000 jevreja, ne volim njihovu "galamu", trešenje, muke sa paljenjem zimi, tako da se drzim benzinca, miran gotovo bešuman rad, održavanje dosta jeftinije, a sobzirom da i vozim na benzin taj 1.6 mi je taman. nije meni baš prioritet jurnjava jaka mašina, imam ja službeni ford sa kojim se svaki dan sit navozah i od jurnjave mi je iskreno više i muka.Cini mi se da je FL malo povećana kao auto,dimanzijama, čini se šira i prostranija jer sam sedao u jednu...to mi je baš OK.a mislim da vredi doplatiti tih 2-3000 eura i imati gotovo nov auto koji ce moci da perfektno sluzi bar 4-5 god...mada razmislicemo jos...