Stranica 1 od 1
Podloska za cep kartera
Poslato: Sre Jul 27, 2011 8:23 am
od srdjan_pop
Posle 4 menjanja ulja od kad je 164 kod mene izgleda da je doslo vreme za novu podlosku za cep (sraf) za ispustanje ulja na karteru, malko flisuje. A mislim da lepo pise da se menja sajbna svaki put

.
Problem je sto ovako unapred dok ne skinem (a to je tek pri sledecoj zameni) ja neznam kolika podloska treba

. Nekako bih voleo da imam i novu podlosku kad budem kupiio i novo ulje

.
Zna li neko dimenziju podloske?
Re: Podloska za cep kartera
Poslato: Sre Jul 27, 2011 10:38 am
od TheWickerMan
Ako je ista kao na 145 2.0,javljam popodne,da dodjem kuci ... imam jednu u rezervi

Re: Podloska za cep kartera
Poslato: Sre Jul 27, 2011 11:30 am
od darko qv
Ja na QV-jci nemam nikakvu podlosku.Samo saraf.

Re: Podloska za cep kartera
Poslato: Sre Jul 27, 2011 11:45 am
od TheWickerMan
Ja imam,zbog "stila zivota" mog auta pre dolaska u moje vlasnistvo

Re: Podloska za cep kartera
Poslato: Sre Jul 27, 2011 11:51 am
od freedom
Jel to neka posebna podloška koja se kupuje namenski ili
staviš koju imaš, samo da pasuje?
Re: Podloska za cep kartera
Poslato: Sre Jul 27, 2011 12:23 pm
od TheWickerMan
Ja sam stavio bakarnu,kao dupla izgleda,kad se stegne ona se presuje pa dihtuje dobro,ali svaki put je menjas kad menjas ulje... Dao mi je drugar,nije napomenuo da i je namenska...
Re: Podloska za cep kartera
Poslato: Sre Jul 27, 2011 7:57 pm
od alaza
Pomaze i teflon traka.
Re: Podloska za cep kartera
Poslato: Sre Jul 27, 2011 9:49 pm
od Santino
ako nije pukla i dibidus otanjena mozes je upotrebiti vise puta.
osmirglaj i jednu i drugu stranu dok se cedi ulje, kad je poravnas uhvati je kljestima i pre vracanja na karter tj srafljenja zapali upaljacem, ona ce totalno smeksati i nema teorije da ti flisuje ulje...
sve ovo mozes i bez grejanja, ako je sraf i povrsina na karteru zdrava nece biti problema da je vratis...
Re: Podloska za cep kartera
Poslato: Sre Jul 27, 2011 11:03 pm
od srdjan_pop
Santino napisao:ako nije pukla i dibidus otanjena mozes je upotrebiti vise puta.
osmirglaj i jednu i drugu stranu dok se cedi ulje, kad je poravnas uhvati je kljestima i pre vracanja na karter tj srafljenja zapali upaljacem, ona ce totalno smeksati i nema teorije da ti flisuje ulje...
sve ovo mozes i bez grejanja, ako je sraf i povrsina na karteru zdrava nece biti problema da je vratis...
Hvala na odgovorima, ali ja bi i dalje da kupim novu

. Znam za grejanje, objasnili mi neki skolovani da je to "oslobadjanje unutrasnjih napona u materijalu"

.
Nazalost moja sajbna je i tanusna vec i izubijana doooobro. Uz to za donju povrsinu srafa isto znam da nije bas ideala a verujem ni povrsina naleganja na karteru posle 18 godina

. Uostalom mislim da je ova odradila svoje, pa 4 puta je vracana samo od kako je auto kod mene, a pre toga jos....ko zna. Retko se to menja u Srbiji

.
Lepa nova fina i ravna podloska zaista mislim da ne bi bio luksuz

. Samo jos da znam dimenzije

.
Mislim da tesko moze da bude isto kao na 16v motorima...kod mene je karter sa rebarcima za hladjenje a sraf je "mali" 32mm OK glava

.
U teflon traku i druga lepljenja jednostavno nemam poverenja...i slicice u album zasrafim za svaki slucaj

Re: Podloska za cep kartera
Poslato: Sre Jul 27, 2011 11:09 pm
od TheWickerMan
srdjan_pop napisao:
Mislim da tesko moze da bude isto kao na 16v motorima...kod mene je karter sa rebarcima za hladjenje a sraf je "mali" 32mm OK glava

.
Isto karter sa rebarcima a i meni je neki veliki OK sa imbusom... provericu sutra,kod burazera mi auto...
Re: Podloska za cep kartera
Poslato: Sre Jul 27, 2011 11:16 pm
od alaza
Ja sam isto probao na jednoj 155-ci sa podloskama i na kraju odustao, bacio sraf u PM skinuo karter, ocistio, uradio nov navoj i sraf i posle bilo milina kao iz fabrike!