Stranica 1 od 1
156-termostat
Poslato: Pon Jul 04, 2011 5:35 pm
od Gerg
Temperatura ide preko 90 a manje od 110stepeni,tacnije kazaljka je negdo na sredini 90-130 tu je negde oko crte, a pritom se ne ukljucuje ventilator. Na koliko stepeni se on ukljucuje i da li je moguce da mi jr rikno termostat? auto je radio samo u mestu!
Re: 156-termostat
Poslato: Pon Jul 04, 2011 6:45 pm
od Bug
moze ti biti da nije precizan termostat.. tj da laze kazaljka..to jedino racunarom za sigurno moz' poveriti...
Re: 156-termostat
Poslato: Pon Jul 04, 2011 7:21 pm
od jugi156
i meni se to desava, ali, ukljuci se on tu negde...valjda je tako podesen...idi da ti provere, ali, meni je majstro rekao da se taj termostat pali kasnije
Re: 156-termostat
Poslato: Pon Jul 04, 2011 11:21 pm
od Alfanatic
Gerg napisao:Temperatura ide preko 90 a manje od 110stepeni,tacnije kazaljka je negdo na sredini 90-130 tu je negde oko crte, a pritom se ne ukljucuje ventilator. Na koliko stepeni se on ukljucuje i da li je moguce da mi jr rikno termostat? auto je radio samo u mestu!
Ovde je dosta pisano o tome:
viewtopic.php?f=13&t=49302&hilit=termostat
Bilo kako bilo, 110 C bez uključivanja ventilatora NIJE normalno. Problem treba rešavati kod nekog kompetentnog. Kada rikne termostat obično je problem druge prirode, da teško dostiže radnu temperaturu, te na otvorenom skala pada na oko 70 C!
Re: 156-termostat
Poslato: Uto Jul 05, 2011 1:10 am
od jugi156
aha, nisam video da mu se NE pali ventilator uopšte...pa, to je problem...moj se ventilator upali i odradi posao brzo, tj. vrati sve to na 90... (to je sve slučaj kada stojim na semaforu, kada vozim, uvek je malo ispod 90)
Re: 156-termostat
Poslato: Uto Jul 05, 2011 12:19 pm
od Alfanatic
Isto je i kod mene, nekog ta preterana šetnja skale zaista nervira ili čak uplaši, ali izgleda da kod 156 tako mora, pa se čovek navikne. Ja sam menjao termostat, pumpu, antifriz, proveravao sistem na dijagnostici i pročitao gomile tuđih iskustava i saveta, tako da mi je savest mirna, ali uvek valja pratiti situaciju i reagovati na bilo kakvu osetniju promenu ponašanja...
Re: 156-termostat
Poslato: Uto Jul 05, 2011 6:19 pm
od jugi156
pa, i ja sam proveravao čak i čepove na hladnjaku (

) pošto ništa drugo nije dalo rezultate, ali, ventilator se ipak UVEK upali tamo negde oko 100 i odradi svoj posao kako treba

....nego...znaš kako to ide, ne da đavo mira

uvek se pitaš, hoće li ovog puta otići do kraja ili...je to sve kako treba?!
Re: 156-termostat
Poslato: Uto Jul 05, 2011 10:07 pm
od Dragon
Isto i kod mene...
Dok je kod Stila npr. potpuno drugacije. Secam se, milimo u Grckoj na nekih 35 stepeni, klima ukljucena i on drzi zakucano na 90, ne mrda ni za milimetar.
Re: 156-termostat
Poslato: Uto Jul 05, 2011 10:26 pm
od jugi156
pa ondak je to valjda u redu
mislio sam da je to samo moj trip
ako je kod svih tako, onda nema razloga za brigu.

povremeno baciš oko da li je sve kao i inače (da ne kažem U REDU, pošto meni to nije normalno, ali, kud svi tu i mali mujo)
Re: 156-termostat
Poslato: Sre Jul 06, 2011 12:25 am
od Alfanatic
Kažu kako je kod 156-ice preuzet trkački uobičajen sistem TRENUTNOG merenja temperature, a to je urađeno zato što se vozači Alfe smatraju za prave ljubitelje i poznavaoce koji neće trčati u servis da reklamiraju gluposti
Inače je običaj da skala pokazuje prosečnu vrednost temperature, tako da je potrebno da u nekom dužem intervalu dođe do većeg odstupanja kako bi sistem to prikazao. I naravno da se tako vozači drugih automobila ne štrecaju, a skala biva praktično zakucana na potrebnu vrednost nakon što motor dostige radnu temperaturu.
Ali biće da je to i za vozače Alfi previše "uzbuđenja", pa verujem kako na novijim modelima nema trkačke egzotike.
Inače je zaista interesantno da čak i zimi, čim se nakon vožnje malo zastane na semaforu, odmah skala kreće da skače. Kod mene se ventilator pali odokativno negde na oko 96 C, a čak ni u slučaju najvećih vrućina i klasične stani-kreni vožnje nikada ne ode preko 99-100! Čim se krene normalnim tempom stvari se smire negde na za dlaku ispod 90 i to je to. A tako se ponaša od prvog dana nakon što je u ovlašćenom servisu stavljen nov termostat i proveren ceo sistem...
BTW, i dalje se pitam da li je neki srećnik odavde nekada seo u potpuno novu 156-icu i ispratio ovu pojavu!? Čisto da vozači polovnjaka imaju uvid u to kako se odvija situacija sa temperaturom u fabričkom izdanju, ali nikako da naletim na nekog takvog...
Re: 156-termostat
Poslato: Sre Jul 06, 2011 7:55 am
od Dragon
Pa da. Npr. u Stilu postoji glupi senzor za nivo ulja u motoru. Kome to treba, posebno kod JTD motora, koji ionako ne trosi ulje. E taj senzor se redovno pokvari i pocinje da brljavi, pa svaki put prijavljuje drugaciji nivo i pisti.
Re: 156-termostat
Poslato: Sre Jul 06, 2011 4:49 pm
od Gerg
Sredio sam prolem...Na 100 stepeni pali...Nije tacan termostat..pa sam se uplasio nisam smeo da ga cekam da mnogo ne ode prema 130 to bi skodilo motoru...i ono upali ventlitor,sto znaci da nije riknuo nego kazaljka laze.
Re: 156-termostat
Poslato: Pon Jul 11, 2011 9:36 am
od Dragon
Sinoc sam imao najgori moguci test za termostat. Uz Bubanj potok pola sata stani-kreni. Definitivno je sve OK, pali ventilator negde na 93-94...
Medjutim, kada sam isao za Grcku dok sam stajao na granici, dizao je na 110, ali samo tada...
Mora da se nesto zaglupio
Inace, nikada nisam osetio veci smrad od lamela nego sinoc. Nisi mogao da dises. Prokuvalo je desetak automobila, samo otpadaju sa strane.
Re: 156-termostat
Poslato: Sub Jul 23, 2011 5:27 pm
od jugi156
Re: 156-termostat
Poslato: Ned Jul 24, 2011 7:24 pm
od alfica111
i meni alfa 19jtd pali ventilator na 110c,pretpostavljam da je to normalno