Stranica 1 od 2
Trese auto - problem!
Poslato: Čet Jun 16, 2011 4:24 pm
od teske
Naime,auto je poceo da mi trese prednji kraj kad ubrzavam u drugoj i trecoj brzini...onako kao da idem po kaldrmi...kad postignem neku vecu brzinu ono se smanji...takodje dok vozim kad izbacim iz brzine on ne trese...odem kod majstora i on skine i jednu i drugu poluosovinu i stvarno ona ne valja,razdrndala se oba krsta poluosovine...odem i kupim obe druge poluosovine i zamenim,kad ono skoro sve isto,mlo manje trese...da napomenem da sam skoro promenio donje viljuske,krajeve spona,uradio optiku i utegao ga maksimalno,nigde nista ne skripi i ne kvrcka,zglobovi su dobri,takodje nosaci motora odllicni...da li je neko imao slicno oskustvo , jer ne znam sta mi je ciniti,ne znam sta da menjam,da li to uopste ima veze sa pogonom ili je nesto do motora...
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Čet Jun 16, 2011 5:01 pm
od Tihomirce

može biti da je plivajući zamajac , al sačekaj još nekog

Re: Trese auto - problem!
Poslato: Čet Jun 16, 2011 6:48 pm
od darko qv
Isto mi je palo na pamet ovo sto Tiho kaze.
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Čet Jun 16, 2011 8:18 pm
od Dragon
Kako se ponasa kad kreces? Probaj na uzbrdici da krenes polako.
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Čet Jun 16, 2011 9:34 pm
od teske
Pa kad krecem na ravnom onda je ok,ali kad krecem uzbrdo pa na primer drugom onda dosta trese...uzbrdo krenem polako on trese i onda kad malo dodam gas jos vise trese...kad dodjem do 60-70 skoro da ne trese...
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Čet Jun 16, 2011 9:47 pm
od Dragon
Proveri i nosace motora, mene je zezeo jedan. Moguce je da ima veze i sa plivajucim, ali mora da se skine, pa da se vidi.
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Pet Jun 17, 2011 3:07 am
od plastik
Meni se ovo desilo na Alfi posle udarca u rupcagu i pucanja felne(pukao i nosac motora)
Doduse ne tokom voznje, nego prilikom paljenja auta i polaska istog.
E sad moguce je i plivajuci da izdise kao sto su vec napisali tako da jedino ti ostaje da se nadas da je nosac a ne zamajac.
Ne secam se tacno cene nosaca ali je bio nesto djaba u poredjenju sa zamajcem.
Ne znam koji je problem sa zamajcem na JTD motorom, ali po cistoj logici mislim da je u pitaju vek trajanja.
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Pet Jun 17, 2011 11:17 am
od teske
danas sam isao na balans tockova i guma i sad je i to sredjeno...i dalje se trese auto...ne znam vise sta da cackam,sta da radim...
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Pet Jun 17, 2011 12:18 pm
od Dragon
Kakva je situacija kod vas sa majstorima za Alfe? Mozda bi prekratio muke da skoknes do Bg kod nekog.
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Pet Jun 17, 2011 3:59 pm
od Martin
Teske, ako si iz Rume, preporučio bih ti servis "Torino" u Glušcima....rade sve živo od Fiata, preko Lanče pa do Alfe.

Re: Trese auto - problem!
Poslato: Pet Jun 17, 2011 7:46 pm
od pedja_156
Meni licno ovo deluje kao da je zamajac u pitanju... mada moze da bude da je do korpe...
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Sre Jun 29, 2011 7:01 pm
od teske
Proverio sam kod majstora,korpa i lamela su odlicne,takodje zamajac ne treba da se dira jer radi odlicno,ne cuje se...utvrdili smo da trese samo kad se optereti pogonski deo...kada ubrzavam on trese,kad postignem neku brzinu i ostavim da tako ide on ne trese,takodje trese u svim brzinama kad se doda gas,osecaj je kao da vozim po kaldrmi...kad izbcim iz brzine i nastavim da se krecem on ne trese...ono u sta sad sumnjamo je glavcina u desnom tocku,mozda je ona malo elipsasta ili mozda homokineticki zglob,mada on se ne cuje,ne kvrcka...ne znam ni sam sta da mislim...da odem u neki ovlasceni servis pa da me jos dodatno neko odere...ne znam sta mi je ciniti...
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Sre Jun 29, 2011 9:59 pm
od alaza
Pogledaj poluosovine.
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Sre Jun 29, 2011 10:06 pm
od teske
Poluosovine promenjene pre 10-ak dana...
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Sre Jun 29, 2011 10:24 pm
od alaza
Onda ostaju nosaci da se iskontrolisu.
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Sre Jun 29, 2011 10:39 pm
od plastik
teske napisao:Poluosovine promenjene pre 10-ak dana...
Gde si menjao i koja je cena obe poluosovine i cena radne ruke.
Pozdrav
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Sre Jun 29, 2011 10:45 pm
od plastik
Btw jesi proverio nosace motora?
Mislim da sam napisao, ali evo da pokusam da pomognem mojim iskustvom.
Ja sam imao jako slicni problem samo sto kod mene se nije javljalo u toku voznje nego tokom paljenja.
Auto se tresao kao sumanut, ne cesto ali postalo je iritantno.
Odveo kod majstora, proverio prvo zamajac, lamelu i korpu.Nista, sve je bilo ok.
Menjanje viljiuske, amorti i slicno.Jok, to se opet desavalo s vremena na vreme.
Ispostavilo se da je bio prednji nosac motora i prilikom paljenja nije vrsio svoju fukciju i sve vibracije je prenosivao na motor.
Zamenjen i vise se nije ponovilo.
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Sre Jun 29, 2011 11:03 pm
od teske
Menjao sam ovde u Rumi,u servisu Majstorovic...oba krsta poluosovine sam uzeo nova to je 80 eura,solje poluosovine sam uzeo polovne ,to me je izaslo 70 eura i ruke 30 eura...ukupno sve 180 eura...
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Čet Okt 27, 2011 6:40 pm
od nnnselakovic
BRATE KAKO SI RESIO PROBLEM.MENI SE TO ISTO DESAVA 156 2.4JTD :cray: .MALO KASNIM NA TEMU.AKO TI NIJE PROBLEM NAPISI STA JE BILO U PITANJU.
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Čet Okt 27, 2011 8:04 pm
od losdokosti
pozdrav svima
po meni su moguce samo 3 stvari
1. zamajac plivajuci sa naravno korpom i lamelom
2. nosaci motora
3. proverite pritisak u diznama to jest u celom sistemu kod dobrog bosiste sve dizne pretresti sa pumpom
na mojoj staroj dizelki je bilo sledece na leru manje trese nego kada dodajem gas po postizanju bryine tresenje prestaje bio problem do dizni ispostavilo se da je pritisak bio razlicit i do 50 bara sve nastelovane na istu vrednost otvaranja od 150 bara i problem nestao
moglo bi da i kod vas bude slicno nesto naravno ako ste prvo proverili ono pod (1) i (2)

Re: Trese auto - problem!
Poslato: Pet Okt 28, 2011 5:22 am
od dusanGT
losdokosti napisao:
1. zamajac plivajuci sa naravno korpom i lamelom
2. nosaci motora
3. proverite pritisak u diznama to jest u celom sistemu kod dobrog bosiste sve dizne pretresti sa pumpom
4. neravnomernost kompresije po cilindrima (obično cilindar do usisa ima problem u odnosu na ostale)
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Pet Okt 28, 2011 11:22 am
od nalfa
dusan147 napisao:losdokosti napisao:
1. zamajac plivajuci sa naravno korpom i lamelom
2. nosaci motora
3. proverite pritisak u diznama to jest u celom sistemu kod dobrog bosiste sve dizne pretresti sa pumpom
4. neravnomernost kompresije po cilindrima (obično cilindar do usisa ima problem u odnosu na ostale)
Zasto bas do usisa? Mislim, zbog cega se toj javlja?
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Pet Okt 28, 2011 1:57 pm
od dusanGT
Zbog blizine izvora svežeg vazduha (usis) taj cilindar radi u nepovoljnijem temperaturnom režimu u odnosu na ostale, pa obično klip u tom cilindru bude malo "okrnjen". Ako su karike stare/dotrajale, moguće je da materijal (veličine zrna peska, pa i malo veći) sa tog klipa dođe između klipa i i cilindra, pa se naprave "risevi", što kvari kompresiju...
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Pet Okt 28, 2011 2:48 pm
od Sauriann
Ajd javite obavezno šta je bilo. Četri varijante mi nekako mnogo

.
Baš me interesuje.
Re: Trese auto - problem!
Poslato: Pet Okt 28, 2011 6:30 pm
od icemilos
losdokosti napisao:pozdrav svima
po meni su moguce samo 3 stvari
1. zamajac plivajuci sa naravno korpom i lamelom
2. nosaci motora
3. proverite pritisak u diznama to jest u celom sistemu kod dobrog bosiste sve dizne pretresti sa pumpom
na mojoj staroj dizelki je bilo sledece na leru manje trese nego kada dodajem gas po postizanju bryine tresenje prestaje bio problem do dizni ispostavilo se da je pritisak bio razlicit i do 50 bara sve nastelovane na istu vrednost otvaranja od 150 bara i problem nestao
moglo bi da i kod vas bude slicno nesto naravno ako ste prvo proverili ono pod (1) i (2)

Tvoja alfa nema pritisak 50 bara na diznama!!!, možda 0,5 bara da je bila razlika. Kod JTS motora imamo velike pritiske u diznama kao i kod dizela jer oni direktno brizgaju gorivo u cilindar.