Kod JTD i do 1350bar, a kod JTDm i do 1600bar...
Kod JTS i do 120bar...
Trese auto - problem!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
kao sto rekoh pritisak na diznama je do 150 bara na staroj 2.5 td kod mene je razlika bila bas velika na dve dizne mislim morao sam ja da ubedjujem bosistu da je do dizni i da mi skine i pogleda na sta je on rekao da je to do nosaca motora valjda ga je mrzelo da skida ne budem lenj odem kuci i skinem sve 4 i odnesem kod njega da mi ih proveri i nasteluje 0.5 bara je zanemarljivo kao sto sam vec rekao raylika je isla do 50 bara sto je reseno podmetanjem podloski pod opruge-stelovanje i od tada nije nilo bilo problema
znam da su pritisci na vasim masinama mnogo veci ali isto tako kvar na injektorima diznama pumpi pa cak i na prelivnim crevima moze da uzrokuje slicne probleme sve ovo sto sam naveo kod bosiste moze da se proveri za 30 min max ukljucujuci i kompresiju sto rece kolega ( dusan147 ) ja nisam pominjao kompresiju posto pretpostavljam da je masina u nekom normalnom stanju relativno dobra
Re: Trese auto - problem!
icemilos napisao:Tvoja alfa nema pritisak 50 bara na diznama!!!, možda 0,5 bara da je bila razlika. Kod JTS motora imamo velike pritiske u diznama kao i kod dizela jer oni direktno brizgaju gorivo u cilindar.losdokosti napisao:pozdrav svima
po meni su moguce samo 3 stvari
1. zamajac plivajuci sa naravno korpom i lamelom
2. nosaci motora
3. proverite pritisak u diznama to jest u celom sistemu kod dobrog bosiste sve dizne pretresti sa pumpom
na mojoj staroj dizelki je bilo sledece na leru manje trese nego kada dodajem gas po postizanju bryine tresenje prestaje bio problem do dizni ispostavilo se da je pritisak bio razlicit i do 50 bara sve nastelovane na istu vrednost otvaranja od 150 bara i problem nestao
moglo bi da i kod vas bude slicno nesto naravno ako ste prvo proverili ono pod (1) i (2)
kao sto rekoh pritisak na diznama je do 150 bara na staroj 2.5 td kod mene je razlika bila bas velika na dve dizne mislim morao sam ja da ubedjujem bosistu da je do dizni i da mi skine i pogleda na sta je on rekao da je to do nosaca motora valjda ga je mrzelo da skida ne budem lenj odem kuci i skinem sve 4 i odnesem kod njega da mi ih proveri i nasteluje 0.5 bara je zanemarljivo kao sto sam vec rekao raylika je isla do 50 bara sto je reseno podmetanjem podloski pod opruge-stelovanje i od tada nije nilo bilo problema
znam da su pritisci na vasim masinama mnogo veci ali isto tako kvar na injektorima diznama pumpi pa cak i na prelivnim crevima moze da uzrokuje slicne probleme sve ovo sto sam naveo kod bosiste moze da se proveri za 30 min max ukljucujuci i kompresiju sto rece kolega ( dusan147 ) ja nisam pominjao kompresiju posto pretpostavljam da je masina u nekom normalnom stanju relativno dobra
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: Trese auto - problem!
losdokosti
Gledao sam u avataru šta voziš tako da sam mislio v6 turbo.
E sad
Naime,auto je poceo da mi trese prednji kraj kad ubrzavam u drugoj i trecoj brzini...onako kao da idem po kaldrmi...kad postignem neku vecu brzinu ono se smanji...takodje dok vozim kad izbacim iz brzine on ne trese...odem kod majstora i on skine i jednu i drugu poluosovinu i stvarno ona ne valja,razdrndala se oba krsta poluosovine...odem i kupim obe druge poluosovine i zamenim,kad ono skoro sve isto,mlo manje trese...da napomenem da sam skoro promenio donje viljuske,krajeve spona,uradio optiku i utegao ga maksimalno,nigde nista ne skripi i ne kvrcka,zglobovi su dobri,takodje nosaci motora odllicni...da li je neko imao slicno oskustvo , jer ne znam sta mi je ciniti,ne znam sta da menjam,da li to uopste ima veze sa pogonom ili je nesto do motora...
Plivajući zamajac je rješenje i kvit!!! Koliko god to bilo surovo
Gledao sam u avataru šta voziš tako da sam mislio v6 turbo.
E sad
Naime,auto je poceo da mi trese prednji kraj kad ubrzavam u drugoj i trecoj brzini...onako kao da idem po kaldrmi...kad postignem neku vecu brzinu ono se smanji...takodje dok vozim kad izbacim iz brzine on ne trese...odem kod majstora i on skine i jednu i drugu poluosovinu i stvarno ona ne valja,razdrndala se oba krsta poluosovine...odem i kupim obe druge poluosovine i zamenim,kad ono skoro sve isto,mlo manje trese...da napomenem da sam skoro promenio donje viljuske,krajeve spona,uradio optiku i utegao ga maksimalno,nigde nista ne skripi i ne kvrcka,zglobovi su dobri,takodje nosaci motora odllicni...da li je neko imao slicno oskustvo , jer ne znam sta mi je ciniti,ne znam sta da menjam,da li to uopste ima veze sa pogonom ili je nesto do motora...
Plivajući zamajac je rješenje i kvit!!! Koliko god to bilo surovo
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: Trese auto - problem!
icemilos
slazem se sa tobom (sa obzirom na simptome) 99.99 % je do plivajuceg zamajca licno sam video 2 komada sa 1.9 jtd ispravan i pokvaren vizuelnim ispitivanjem nije moguce utvrditi 100 % koji je dobar a koji los svi plivajuci imaju malo praznog hoda (osim u extremnim situacijama) itd ko je probao zna o cemu govorim jedino da nabavis neki polovan koji je 100 % ispravan pa da probas ili nov.
e sad nemoj da se zaleces i da trazis zamajac bas za tvoj model auta pouzdano znam da se neki modeli fiata alfe lance pogadjaju sto znaci i do 2 x niza cena drugar mi je mehanicar menjali smo na 156 1.9 jtd taj zamajac i ispostavilo se da pasuje sa nekog fiata naravno zamajac smo nabavili polovan 2 x jeftinije za tog fiata nego sto je bio za alfu
slazem se sa tobom (sa obzirom na simptome) 99.99 % je do plivajuceg zamajca licno sam video 2 komada sa 1.9 jtd ispravan i pokvaren vizuelnim ispitivanjem nije moguce utvrditi 100 % koji je dobar a koji los svi plivajuci imaju malo praznog hoda (osim u extremnim situacijama) itd ko je probao zna o cemu govorim jedino da nabavis neki polovan koji je 100 % ispravan pa da probas ili nov.
e sad nemoj da se zaleces i da trazis zamajac bas za tvoj model auta pouzdano znam da se neki modeli fiata alfe lance pogadjaju sto znaci i do 2 x niza cena drugar mi je mehanicar menjali smo na 156 1.9 jtd taj zamajac i ispostavilo se da pasuje sa nekog fiata naravno zamajac smo nabavili polovan 2 x jeftinije za tog fiata nego sto je bio za alfu
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: Trese auto - problem!
[quote="icemilos"]losdokosti
Gledao sam u avataru šta voziš tako da sam mislio v6 turbo.
hehe nekad bila dizelka a sad i jeste v6
Gledao sam u avataru šta voziš tako da sam mislio v6 turbo.
hehe nekad bila dizelka a sad i jeste v6
- kovalski
- Garaža: ex 156 1.9 JTD 16V giugiaro
remap;
ex 166 2.0 TS
ex 156 SW 2.0 SP3
ex159 SW
ex GTV CUP limitata No_076 2.0 TS
Vectra C CDTI 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trese auto - problem!
pre neki dan zamenjen set kvacila i zamjac, uzet polovan (pri tome kao nov) i to sa 2.4 JTD
pasuje provereno
kvacilo se potpuno raspalo, a zamajac imao malo vise praznog hoda treslo, lupalo, pogotovo pri kretanju iz prve, vibracije pri dodiru pedale kvacila.... Posle zamene novi auto
A sa ovim polovnim setom i zamajcem sam prosao vise nego povoljno
pasuje provereno
kvacilo se potpuno raspalo, a zamajac imao malo vise praznog hoda treslo, lupalo, pogotovo pri kretanju iz prve, vibracije pri dodiru pedale kvacila.... Posle zamene novi auto
A sa ovim polovnim setom i zamajcem sam prosao vise nego povoljno
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
koliko te kostala zamena ?
Re: Trese auto - problem!
kovalski napisao:pre neki dan zamenjen set kvacila i zamjac, uzet polovan (pri tome kao nov) i to sa 2.4 JTD
pasuje provereno
kvacilo se potpuno raspalo, a zamajac imao malo vise praznog hoda treslo, lupalo, pogotovo pri kretanju iz prve, vibracije pri dodiru pedale kvacila.... Posle zamene novi auto
A sa ovim polovnim setom i zamajcem sam prosao vise nego povoljno
koliko te kostala zamena ?
- kovalski
- Garaža: ex 156 1.9 JTD 16V giugiaro
remap;
ex 166 2.0 TS
ex 156 SW 2.0 SP3
ex159 SW
ex GTV CUP limitata No_076 2.0 TS
Vectra C CDTI 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trese auto - problem!
180e set kvacila i zamajac + 50e ruke.
nov set valeo je nesto preko 16.000, a nov zamajac 25.000
nov set valeo je nesto preko 16.000, a nov zamajac 25.000
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
- Ghost2123
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: KRAGUJEVAC
Post
Re: Trese auto - problem!
Pozdrav ljudi!!
Naime imam problem, alfa 147 1.9 jtd 16v 140ks je u pitanju. Kada vozim malo duže (nekih sat vremena) počne da trese i to u četvrtoj brzini na 2200 obrtaja u petoj na 1900 i u šestoj na 1500 i to se bas oseća treskanje i posle tih sat vremena vožnje spustim u petoj brzini na 1100 obrtaja potopim gas i počne da trese i čuje se zvuk kao da stružem metal o metal pa ako neko zna otprilike sta je uzrok tome
Hvala unapred!!!
Naime imam problem, alfa 147 1.9 jtd 16v 140ks je u pitanju. Kada vozim malo duže (nekih sat vremena) počne da trese i to u četvrtoj brzini na 2200 obrtaja u petoj na 1900 i u šestoj na 1500 i to se bas oseća treskanje i posle tih sat vremena vožnje spustim u petoj brzini na 1100 obrtaja potopim gas i počne da trese i čuje se zvuk kao da stružem metal o metal pa ako neko zna otprilike sta je uzrok tome
Hvala unapred!!!
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Trese auto - problem!
Potapanje gasa na 1100 ili 1500 obrtaja u 5 i 6 brzini je milina za plivajuci zamajac. A i za sve ostalo.
Ako imas utisak da se ceo motor i menjac tresu, kao da idu levo desno onda su najverovatnije zglobovi poluosovina do menjaca.
Savet, u visim stepenima prenosa izbegavaj voznju ispod 2000 obrtaja.
Ako imas utisak da se ceo motor i menjac tresu, kao da idu levo desno onda su najverovatnije zglobovi poluosovina do menjaca.
Savet, u visim stepenima prenosa izbegavaj voznju ispod 2000 obrtaja.
- Ghost2123
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: KRAGUJEVAC
Post
Re: Trese auto - problem!
Da, da ide levo desno, kao da je van balansa i to osećam ispod sedišta. Ne potpam cesto, al npr dostigne motor radnu temperaturu i onda ga malo poteram, ne oseća se treskanje, al nakon duže vožnje oseti se konstantno treskanje u višim brzinama i to baš iritira. Stanem i pokušam da krenem počne da tj osete se udarci i moram da dam malo jači gas
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Trese auto - problem!
Ja sam imao problem sa zglobovima. Manifestovalo se u voznji, ne prilikom kretanja.
Najlakse se primeti u trecoj i cetvrtoj oko 2000 obrtaja na dodavanje gasa kao da kotor pocne da seta levo desno, ljulja ceo auto.
A ako trza prilikim kretanja to moze da bude kvacilo, i izrazenije je kad se motor dobro ugreje.
Najlakse se primeti u trecoj i cetvrtoj oko 2000 obrtaja na dodavanje gasa kao da kotor pocne da seta levo desno, ljulja ceo auto.
A ako trza prilikim kretanja to moze da bude kvacilo, i izrazenije je kad se motor dobro ugreje.
- Ghost2123
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: KRAGUJEVAC
Post
Re: Trese auto - problem!
Pozdrav ljudi. Imam jedan problem koji jako iritira.Krenem da put i sve je ok nekih sat do sat I po vožnje i onda nastaju problemi. U petoj brzini na 1900 obrtaja pocinje da trese ispod nogu, tu negde ispod pedala i čuje se malo grublji zvuk, isto tako i u setoj brzini na 1600 obrtaja. Da napomenem kad ubrzavam ima bas vibracije unutar kabine. Nakon tih sat I po vožnje stanem i hocu da krenem počinje da lupa i trese i treba bas da mu dam gasa jer imam osećaj da će sve da otkine. Ima li neko ideju ili je imao sličan problem pa neka se javi, značilo bi mi. Hvala unapred. Da napomenem, u pitanju je alfa 147 1.9 jtd 103kw (140ks)
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trese auto - problem!
Poluosovine, tj flansne do menjaca sa krstovima.
AutoRicambi iz Zemuna ima zamenske ZetaErre.
AutoRicambi iz Zemuna ima zamenske ZetaErre.
Alfa Romeo - The car inside the driver.