Stranica 1 od 1
Pumpa 164 2.0ts problem zamena
Poslato: Sub Jun 11, 2011 7:30 am
od srdjan
Pozdrav . imam problem kako da odvrnem poklopac na rezervaru koji drzi pumpu probao sam na sve nacine i ne ide .
poklopac je plastican da je bar metalan mislim da bi cekic pomogao

imali neki efikasan nacin za koji ja moyda neznam

Verovatno ima neki alat specijalan za poklopac

Re: Pumpa 164 2.0ts problem zamena
Poslato: Sub Jun 11, 2011 9:12 am
od Tihomirce
Ovako nešto bi ti pomoglo

ključ za skidanje filtera ulja
mora malo po malo da se čuka dok ne popusti

Re: Pumpa 164 2.0ts problem zamena
Poslato: Sub Jun 11, 2011 10:23 am
od alfaskorpion
Cekic + drvo odlicno zavrsava posao za taj poklopac

Samo lagano otvarao sam ih tako iha ha

Re: Pumpa 164 2.0ts problem zamena
Poslato: Sub Jun 11, 2011 10:29 am
od srdjan
alfaskorpion napisao:Cekic + drvo odlicno zavrsava posao za taj poklopac

Samo lagano otvarao sam ih tako iha ha

probao ali vrlo tesko nema gde da oslonim drvo
Re: Pumpa 164 2.0ts problem zamena
Poslato: Sub Jun 11, 2011 10:33 am
od srdjan
Tiho jos jedno pitanje dali kada dam kotakt na bravi treba da ima stalna stuja na pumpi.
Re: Pumpa 164 2.0ts problem zamena
Poslato: Sub Jun 11, 2011 5:37 pm
od Tihomirce
Ne , struju dobije tek u verglanju

Re: Pumpa 164 2.0ts problem zamena
Poslato: Sub Jun 11, 2011 10:48 pm
od srdjan
Tihomirce napisao:Ne , struju dobije tek u verglanju

poveyao sam direktno pumpu nekako drci ali ne baca gorivo.
probao kontrolnom lampom i kad verglam nema struje.
el moze neka spoljna pumpa od nekog auta

Re: Pumpa 164 2.0ts problem zamena
Poslato: Sub Jun 11, 2011 10:55 pm
od srdjan
malo mi nezgodno da svaki put kad treba nesto oko pumpe vadim plinsku bocu od 60l,el moze fotka gde stoji relej za pumpu i interesuje me staje ono ispod levog blatobrana lici na neku pumpu ili slicno vrlo je nepristupacno da se pogleda.
Re: Pumpa 164 2.0ts problem zamena
Poslato: Pon Jun 13, 2011 9:31 am
od srdjan_pop
Ja sam moju prosle nedelje zamenio, isti rad znaci

.
Inace ona koja bi trebala da mu ide kosta oko 120e. Skidanje tupi srafciger u zubic na toj velikoj plasticnoj "matici" i cekic sa kuckanjem na odvijanje resava skidanje. Malo je zeznuto posle vratiti o-ring prsten ispod ali nije nemoguce

.
Moja je drcala dobre dve godine, davala pritisak na rail-u kako treba dok nije otisla u vecna lovista, samo je umrla. Kad sam je skinuo i probao na ispravljac zavrti par puta u kontra stranu ali u onu koju treba ne, zaglavi.
Kad rasturis ceo sklop pumpe (antivibracionu gumu, cance, sito i sijaset drugog...) shvatis da je pumpa ista kao bilo koja druga

. Visinu usisavanja podesis selnom koja je vec tu i steze distanc-gumu oko same pumpe.
Kod mene je usla VDO pumpa namenjena za VAG 1.8T motor tako da ako hrani turbo hranice i moje atmosfersko mezimce lepo. Usput dodao relej sa strujom sa akumulatora (zgodno pa je vec u gepeku), radi kao sat i u odnosu na staru - cuti!
Nadam se da sam pomogao nesto bar.