Stranica 1 od 1
Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Uto Maj 17, 2011 8:36 pm
od NikolaBG
Pozdrav svima,
evo mog problema. Vozim 33-ku 1.7 16v na gas (nije sekvent), tako sam je uzeo (pre skoro 2 godine) i nikad je nisam vozio na benzin. Jasno mi je da bi imao posla i ulaganja da sad osposobin benzin pa pokusavam da to izbegnem.
Problem je sa radom motora koliko sam skontao samo kad je vlazno vreme (kad pada kisa ili zimi cesce) dok se ne desava uopste leti, ili kad je bas suvo vreme.
Znaci odmah pri paljenju se oseti da ne radi kako treba, vec i na dodavanje gasa na leru trokira, kao zakasni odziv na gas pa malo probije i tako u krug. Kad je u pokretu isto tako a moze da se desi i detonacija (retko u zadnje vreme).
Svecice su NGK, stavljene pre godinu dana, kablovi sampionovi, od pre par meseci, protokomer je zamenjen (prethodnom je otkinut leptir zbog pomenute detonacije) i taj protokomer je polovan, sa auto otpada. Kapa i ruka takodje zamenjeni skoro.
Ne gubi tecnost, rasprsivac se greje normalno. Potrosnja 10 l gasa kombinovana voznja.
Motor ne trosi ulje koliko vidim ni najmanje i vuce bas bas dobro.
Mogao bih da zamenim membrane na rasprsivacu, jos mi je to ostalo (ako uopste ima veze sa problemom). Ne znam da li bi mogao protokomer tako da pravi problem?
Ima li neko slucajno ideju sta bi moglo biti a da nije ponavljanje (kapa, ruka, kablovi, svecice)
Hvala unapred, znaci mi bilo kakav komentar!
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Sre Maj 18, 2011 6:14 pm
od Smorization
NikolaBG napisao:Pozdrav svima,
evo mog problema. Vozim 33-ku 1.7 16v na gas (nije sekvent), tako sam je uzeo (pre skoro 2 godine) i nikad je nisam vozio na benzin. Jasno mi je da bi imao posla i ulaganja da sad osposobin benzin pa pokusavam da to izbegnem.
Problem je sa radom motora koliko sam skontao samo kad je vlazno vreme (kad pada kisa ili zimi cesce) dok se ne desava uopste leti, ili kad je bas suvo vreme.
Znaci odmah pri paljenju se oseti da ne radi kako treba, vec i na dodavanje gasa na leru trokira, kao zakasni odziv na gas pa malo probije i tako u krug. Kad je u pokretu isto tako a moze da se desi i detonacija (retko u zadnje vreme).
Svecice su NGK, stavljene pre godinu dana, kablovi sampionovi, od pre par meseci, protokomer je zamenjen (prethodnom je otkinut leptir zbog pomenute detonacije) i taj protokomer je polovan, sa auto otpada. Kapa i ruka takodje zamenjeni skoro.
Ne gubi tecnost, rasprsivac se greje normalno. Potrosnja 10 l gasa kombinovana voznja.
Motor ne trosi ulje koliko vidim ni najmanje i vuce bas bas dobro.
Mogao bih da zamenim membrane na rasprsivacu, jos mi je to ostalo (ako uopste ima veze sa problemom). Ne znam da li bi mogao protokomer tako da pravi problem?
Ima li neko slucajno ideju sta bi moglo biti a da nije ponavljanje (kapa, ruka, kablovi, svecice)
Hvala unapred, znaci mi bilo kakav komentar!
Imam slican problem... samo na 156 2.0 TS i plin je sekvencijalan... Takodje nece gas da hvata tj losh odaziv koji se samo u jednom trenutku vrati i onda auto poleti i deshava se da shtuca i trza kada se krece iz mesta ili u toku voznje i to se deshava totalno kad god ona zeli... Kablovi su isto menjani bombina, svecice bukvalno sve shgto se manje vishe tice elktrike i paljenja... Negde sam na drugom sajtu citao da ako ima prilkom paljenja i rada slab dizel zvuk da je problem nekakva varijator koji regulishe rad ventila i da moze da se desi da to gushi motor... Tako da i mene stvarno zanima ako neko moze da me uputi o cemu se radi i ako je imao slican problem...
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Sre Maj 18, 2011 8:16 pm
od delic
Kablovi,na cilindrima otpor do 5 oma na bobini 1 om i eto resenja
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Sre Maj 18, 2011 8:42 pm
od floyd030
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Čet Maj 19, 2011 11:12 am
od NikolaBG
Znaci da menjam kablove i da na novim proverim otpornost.
OK, javljam da li je to resilo problem.
Hvala za savet!
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Čet Maj 19, 2011 2:17 pm
od Smorization
delic napisao:Kablovi,na cilindrima otpor do 5 oma na bobini 1 om i eto resenja
Da li ovo reshava i moj problem?

Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Čet Maj 19, 2011 4:09 pm
od Dejan_Svitac
Ne znam kako je kod 33-ke, ali meni se to desavalo na 156, doduse na dizelasu. Posle visecasovnog trazenja, majstor je resio problem. Dzek koji je vezan za papucicu gasa, a koji se nalazi kod "suvozacevih nogu" , nije imao dobar kontakt ili sta vec. Inace, meni se desavalo isto sto i vama, s tim sto se najvise manifestovalo stucanje kad predjem preko neke rupe (valjda se tad i dzek pomeri) i naglo padne broj obrtaja kao da me neko povuce. Nadam se da je to i kod vas, da se ne mucite oko protokomera.
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Čet Maj 19, 2011 5:30 pm
od Smorization
Dejan_Svitac napisao:Ne znam kako je kod 33-ke, ali meni se to desavalo na 156, doduse na dizelasu. Posle visecasovnog trazenja, majstor je resio problem. Dzek koji je vezan za papucicu gasa, a koji se nalazi kod "suvozacevih nogu" , nije imao dobar kontakt ili sta vec. Inace, meni se desavalo isto sto i vama, s tim sto se najvise manifestovalo stucanje kad predjem preko neke rupe (valjda se tad i dzek pomeri) i naglo padne broj obrtaja kao da me neko povuce. Nadam se da je to i kod vas, da se ne mucite oko protokomera.
Msm da kod mene nije, otac mi je sada rekao da smo mi kablove menjali ali da i dalje shtuca, i dalje se deshava da dok stoj u mestu br obrtaja padne malo ispod 1000 i znaci oko 900-800 obrtaja i oseca se tj manifestuje se u vidu vibracija... Ja mogu da vidim taj dzek sobizrom da moze da se desi da je to vec popravljano jer tapacirung kod suvozacevih nogu je bio skidan i mogu da ga pomerim da vidim shta se nalazi iza... A reci mi taj dzek sluzi za shta tacno, ako ti je majstor objasnio?
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Čet Maj 19, 2011 6:29 pm
od Dejan_Svitac
Pedala sluzi kao potenciometar i predpostavljam da se preko njega regulise dalji broj obrtaja. Ali ako tebi i u mestu pada broj obrtaja, onda nije to.
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Čet Maj 19, 2011 8:40 pm
od Smorization
[quote="Dejan_Svitac"]Pedala sluzi kao potenciometar i predpostavljam da se preko njega regulise dalji broj obrtaja. Ali ako tebi i u mestu pada broj obrtaja, onda nije to.[/quote
Zanimljivo, ja sam mislio da je mehanicki ono standardno pedala-kabal-karburator sistem...
Pa ne negde sam prochitao da je varijator koji kontrolishe rad ventila i da je na svim 156 do 1999 taj deo bio od nekog dobavljacha koji ga nije pravio kako treba i da svaki put kada se auto startuje iz hladnog stanja da ne radi kako treba jer ulje nije zagrejano ili tako neshto, sve u svemu to je kod benzinca i covek je cak i snimio zvuk koji pravi kada taj deo ne valja i ima u pozadini kao sum dizel motora koji kazhe da vremenom postaje sve jachi...
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Čet Maj 19, 2011 9:26 pm
od cirko83
Kakav bre karburator u 156 i kakve veze ima varijator sa bilo čime ovde što je napisano?
p.s. mislim da se ova tvoja rečenica protegla u tri bez zapete i tačke. Piši malo razumnije da bi uopšte razumeli šta hoćeš da kažeš

Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Čet Maj 19, 2011 11:14 pm
od Deki
Simptomi koje si objasnio na pocetku po mom iskustvu ukazuju na struju a mislim da je neko vec to bolje objasnio.
Nebitno je sto si uzeo nove kablove i svece - desava se da i nova sveca oce da prekida ili ne daje varnicu sa zadatom toplotnom vrednoscu (na vecim obrtajima se verovatno isto desava ali zbog turaze ne osecas).
Ako nemas para da menjas ili znanja da meris kako te je neko posavetovao - zabodi auto u totalni mrak i upali ga sa otvorenom haubom pa gledaj da li negde probijaju kablovi - videce se ako smercuju.
Ako ti se desava samo kada je povecana vlaga napolju i kisa - kablovi najverovatnije.
Srecno i pisi sta si uradio.
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Čet Maj 19, 2011 11:18 pm
od Deki
A sto se detonacije tice - imas "pucaljku" (ne znam kako se tacno zove, ja sam tako trazio kada sam kupovao za bmw). Pre dve godine je kostala 400din.
Usrafis taj sigurnosni ventil(od aluminijuma je) negde na usis ili pre usisne grane - kada okine detonacija (losa smesa) ventil izbaci pritisak i sacuvao si delove od raspadanja.
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Pet Maj 20, 2011 4:32 pm
od Smorization
cirko83 napisao:Kakav bre karburator u 156 i kakve veze ima varijator sa bilo čime ovde što je napisano?
p.s. mislim da se ova tvoja rečenica protegla u tri bez zapete i tačke. Piši malo razumnije da bi uopšte razumeli šta hoćeš da kažeš

Izvinjavam se, a je...g kada smo u porodici pre 156 imali zastavu 128 mediteran sa fiatovim motorom pa, koju sam hteo da sredim ali je neko nazalost ukrao.

Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Pet Maj 20, 2011 4:34 pm
od Smorization
Deki napisao:A sto se detonacije tice - imas "pucaljku" (ne znam kako se tacno zove, ja sam tako trazio kada sam kupovao za bmw). Pre dve godine je kostala 400din.
Usrafis taj sigurnosni ventil(od aluminijuma je) negde na usis ili pre usisne grane - kada okine detonacija (losa smesa) ventil izbaci pritisak i sacuvao si delove od raspadanja.
Znaci shta trebalo bi da se javljaju varnice da odskacu sa kablova ako je do njih ako sam dobro shvatio?
Prem da mislim da nije problem u njima jer je otac opet odvezao kola i sredili su mu kablove pre evo tacno 3 dana ali i dalje nece da prihvati gas kako treba.
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Pet Maj 20, 2011 4:36 pm
od Smorization
cirko83 napisao:Kakav bre karburator u 156 i kakve veze ima varijator sa bilo čime ovde što je napisano?
p.s. mislim da se ova tvoja rečenica protegla u tri bez zapete i tačke. Piši malo razumnije da bi uopšte razumeli šta hoćeš da kažeš

I shto se tice varijatora to sam prochitao na nekom drugom sajtu, pa zato pitam

Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Pet Maj 20, 2011 11:26 pm
od cirko83
Varijator faze služi da na određenom broju obrtaja pomeri-zaokrene usisnu bregastu da bi auto dobio više snage, a dešava se da krene da crkava pa se čuje kao dizel. U početku pri paljenju, pa na leru, pa non stop. Zbog njega treba držati uvek ulje na maximum i koristiti kvalitetno ulje. Remont nejbolje uspeva ako se odradi na vreme, tj. dok nije mnogo počeo da se čuje, a uspešnost zavisi najviše od kvaliteta delova. Međutim, u poslednje vreme je malo pala cena pa je i najbolja varijanta kupiti nov varijator.

Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Sub Maj 21, 2011 10:03 am
od Smorization
cirko83 napisao:Varijator faze služi da na određenom broju obrtaja pomeri-zaokrene usisnu bregastu da bi auto dobio više snage, a dešava se da krene da crkava pa se čuje kao dizel. U početku pri paljenju, pa na leru, pa non stop. Zbog njega treba držati uvek ulje na maximum i koristiti kvalitetno ulje. Remont nejbolje uspeva ako se odradi na vreme, tj. dok nije mnogo počeo da se čuje, a uspešnost zavisi najviše od kvaliteta delova. Međutim, u poslednje vreme je malo pala cena pa je i najbolja varijanta kupiti nov varijator.

Mhm, pa da ok to kako radi i cemu sluzi je isto tako objashnjeno. Shto se tice ulja i to je menjano nedavno pre mozda 2-3 nedelje, tako da cu otici da vidim koliko je novi deo.
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Sub Maj 28, 2011 9:34 pm
od delic
Ono za kablove vazi za 33 posto su toliko dugacki da mozes da se obesis sa istima i ako je velika otpornost kabla probija na masu(glavu motora).Ja sam prosao sa mojom istu pricu Championovi koji se prodaju za nju rade samo leti i to kad nema kise inace su beskorisni.
Sto se 156 tice mogu da probijaju i bobine,kablovi koji idu na svecice spolja retko prave problem uglavnom zezaju oni ispod bobina a tu se srbi dovijaju tako sto nabiju crevo u glavu oko kabla po sistemu seci usi krpi dupe sto ti ne savetujem.
Re: Alfa 33, stucanje, trokiranje
Poslato: Čet Jun 02, 2011 2:52 am
od Smorization
delic napisao:Ono za kablove vazi za 33 posto su toliko dugacki da mozes da se obesis sa istima i ako je velika otpornost kabla probija na masu(glavu motora).Ja sam prosao sa mojom istu pricu Championovi koji se prodaju za nju rade samo leti i to kad nema kise inace su beskorisni.
Sto se 156 tice mogu da probijaju i bobine,kablovi koji idu na svecice spolja retko prave problem uglavnom zezaju oni ispod bobina a tu se srbi dovijaju tako sto nabiju crevo u glavu oko kabla po sistemu seci usi krpi dupe sto ti ne savetujem.
Pa pazi ja ta kola volim i stvarno da su to samo moja kola ne bih da da se to neshto budzi i sredjuje ofrlje, e sad jeste da ih i ja koristim i vozim ali su tehnicki to kola mog caleta, tako da it's he's call shto bi braca englezi rekli... Generalno pre 4-5 dana sam ga vozio i ja sam svratio do pumpe i sipao benzin za 2000 i vozio na benzinu i nisam imao nikakvih problema.Na benzinu rade ekstra ne gushi se ali posle kada sam se vracao nazad kuci prebacio ga na gas prvih 15 min. nishta i onda pocheo da se gushi kao da izgubi snagu kada treba da krene iz mesta ponekad i u drugoj isto se gushi.
Tako da stvarno ne znam shta je gledam sada bi treba da idem sa dedom za rusiju da radim sa njim pa cu kad se vratim imati kinte i hocu stvarno da sredim kola generalno je u ok stanju ima par sitnica koje meni izbijaju ochi..