Stranica 1 od 1
alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Uto Maj 10, 2011 6:23 pm
od duxi-kg
interesuje me dali su svi 2.0 T.S motori sa duplo nazubljenim kaisom i spanerom i dali je moguce da motor radi bez njega,tj da se on ukine- izbaci kako kaze jedan majstor...
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Uto Maj 10, 2011 8:17 pm
od dekideki
svi 2.0 16V imaju slicne kaiseve, razlikuje se samo broj zubaca, ima ih 3 vrste.
moguce je da taj motor radi bez dvostruko nazubljenog kaisa.
te ekscentricne osovine balansiraju motor, odnosno udaraju kontru prirodnim vibracijama motora.
kazu iskusniji od mene (a ja samo prenosim) da 2.0 16V trosi oko 5KS na to balansiranje, i da je to zrtvovano zarad ocuvanja ostalih sklopova u motoru, nosaca motora, koseva itd...
ja sam ga uvek stavljao, mada cesce sam vidjao taj motor bez tog kaisa...
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Uto Maj 10, 2011 9:31 pm
od duxi-kg
hvala deki

a ima li nekih negativnih posledica ako se on nekako skine-demontira?kazu ljudi da kod novijih motora alfe su oni izbaceni...
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Uto Maj 10, 2011 9:49 pm
od dekideki
ali ni kod jednog 2.0 16V TS
nisu izbaceni, a ovde bas o njemu pricamo...
posledice?
jos jednom, opsta preporuka je da to ne mora da se ugradjuje. ja sam pak bio skeptican i ugradio ga i opet cu kad god bude doslo na red. ne bi on bio tu samo da bi smetao, taj motor je cuven po ogromnom obrtnom momentu i uzasnom hodu klipa 91mm, a opet se vrti do 7000rpm, a mnogim V6 motorima je limit 6500 a - hod klipa je 65mm, na primer...
ja bih ga ugradio.
za zupcaste preporuka
Gates, moze Dayco, Continental, Hutchinson ili ta klasa, Goodyear i jeftiniji nikako - pucali su trojici posle male kilometraze, bas na 2.0 16V... ne mora da znaci da su i sad nove serije lose, ali Gates nije nikome omanuo.

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Uto Maj 10, 2011 9:57 pm
od DushanSD
Video sam kako motor trese kad mu prezube balanseri. I to za jedan zub

. A video sam i kako mirno radi, i ne mrda, kad se isti uzube kako treba i stavi nov kais

. Tako da mislim da moze lagano da iskida radilicu kad se bez balans kaisa auto tera u crveno polje obrtaljke, i kida svakodnevno

.
Moj savet ti je da ga ne skidas sa motora nikako... Nije on dzabe tu postavljen.

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Uto Maj 10, 2011 10:33 pm
od darko qv
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Sre Maj 11, 2011 7:19 pm
od Tazio
Pricate o 2.0 16 v,a mene ne zovete ?
Bez zezanja sve sto su ti ljudi naveli su u pravu,moguce je i moze da se vozi bez balansera,i dobices neke 3-5 ks vise,ok.
Za tu operaciju,prvo, koliko sam upoznat, (isto kao dekideki cuo od mudrijih,pa prenosim),moras da vadis ceo motor.Pored kaisa,skidas i spaner,roler...
Za ljubav 3 ili 4 crvene rizikujes mnogo ,odradi svaki servis,onako kako je fabrika predvidela.
I
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Čet Maj 12, 2011 10:46 am
od StefanMih
Bolje skinuti kompresor klime ili servo pumpu...balansiranost motora je mnogo bitnija od tih par KS dobijenih rasterecivanjem.
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Pon Maj 16, 2011 2:59 pm
od Isus
ja sam ga skiuo kod sebe i nisam primjetio nikakvu tresnju u odnosu prije kad je bio remen gore.
Nema to veze sa trganjem radilice u leru se nis ne osjeti niti na okretajima.
motor se ljepse razvrti bez tog remena.
osobno iskustvo.
Ne mora motor van, sve se ksien i ovak, smao maknes remen mozes i spanere ostavit i bok.
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Pon Maj 16, 2011 9:00 pm
od alfaskorpion
Mislim da si ti sahranio svoj 2.0 16v tako da ....
Nema potrebe da se skida taj kajs , mislim da je deki objasnio .
Deki zar ti imas balansere na tvom 1.8 16v taj motor ih nema koliko ja znam
mozda si mislio na proslu 155

Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Uto Maj 17, 2011 8:53 pm
od dekideki
jesam, na proslu.
---
ali i na 156 koji mi je sad u uzoj familiji...
*jeste, 1747ccm 16V nema taj kais. njega ima samo 1970ccm 16V
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Uto Maj 17, 2011 10:11 pm
od spinto veloce
imaju ga i pojedini 1,6ts ,licno video u katalogu za remene u AP Sportu
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Uto Maj 17, 2011 10:21 pm
od sibin
ja to ne bih u zivotu skinuo sa mog ts-a, vidim da su pojedine kolege veoma lepo objasnile zasto.
Re: alfa 145 2.0 duplo nazubljen kais
Poslato: Uto Maj 17, 2011 10:32 pm
od delic
Te balanse imaju i dedre na 1.8 i 2.0 8v motorima i verujem da skidanje ne steti nista motoru i samo smanjuju vibracije.Zamisli koliko su teski ti excentri kada bi oni imali veze sa balansom radilice skidanjem tog kaisa motor bi se razleteo mnogo pre 7000 obr. i sve sto je na kaisu nema veze sa obrtnim momentom ili snagom nego samo stvara otpor (naravno bez bregasti se ne moze)