Stranica 1 od 2

Kablovi

Poslato: Čet Mar 03, 2011 3:09 pm
od Briza164
Ovako dali neko ima na autu ili znate dali se isplati stavljati lika kablove,u pitanju je superka ts .I ako je neko skoro pazario koja je cena ,hvala.

Re: Kablovi

Poslato: Čet Mar 03, 2011 3:25 pm
od vnov
Nabrzaka se setih da je Dušan menjao kablove viewtopic.php?f=6&t=46127&start=150

Re: Kablovi

Poslato: Čet Mar 03, 2011 4:47 pm
od dekideki
lika je sasvim ok. pouzdani a jeftini. :thumbsup:

Re: Kablovi

Poslato: Čet Mar 03, 2011 6:20 pm
od 982026
Koristio sam likine kablove na 155-ici i bio sam zadovoljan sa njima. Iste su bili cene kao i kablovi u auto-stilu, koji su mi btw probili posle nepunih cetiri meseca voznje.

Re: Kablovi

Poslato: Čet Mar 03, 2011 11:56 pm
od DushanSD
dekideki napisao:lika je sasvim ok. pouzdani a jeftini. :thumbsup:
:podrzava
Nema greške :thumbsup:

Re: Kablovi

Poslato: Čet Mar 03, 2011 11:58 pm
od Briza164
Hvala drugari.
:drink

Re: Kablovi

Poslato: Pet Mar 04, 2011 9:18 am
od G0XY
I ja se pridružujem pozitivnim ocenama :good:

Re: Kablovi

Poslato: Pet Mar 04, 2011 11:41 am
od darko qv
Koliko si ti Likini kablovi,a koliko org.Bocsh?

Re: Kablovi

Poslato: Pet Mar 04, 2011 11:50 am
od dekideki
mislim da je odnos cena bosch:lika - 4:1

zvakano je vise puta, ali evo jos jednom:
Lika Sistem ima sopstvenu liniju gde proizvodi odlicne silikonske kablove na metar. njih majstori po fabrickim merama i konektorima prave kao finalni proizvod u kombinaciji sa sitnim delovima, konektorima i kapicama koje uzimaju od njima bratske firme iz Italije. na primer, oni kablovi za 16V koji idu od bobine do male svecice (bakelitna shipka sa dva konektora na krajevima i silikonskom izolacijom) je komplet uvoz iz Italije.

ukratko, njihovi su samo kablovi i - ruke.

kad sam kupovao za sebe, NGK su bili oko 100e (i nije ih bilo na lageru), bosch su bili oko 130e i trebalo ih je cekati par nedelja takodje, a mala privreda iz italije su kostali oko 80e.
na kraju sam uzeo Lika Sistem sve komplet 8 kablova 4+4 za oko 35e (godinu dana overene garancije, fiskalni racun...)

Re: Kablovi

Poslato: Pet Mar 04, 2011 12:25 pm
od darko qv
Vrh.Svaka im cast i hvala Bogu kad tako nesto postoji kod nas. :) dekideki :drink

Re: Kablovi

Poslato: Pet Mar 04, 2011 12:28 pm
od DushanSD
Bas tako deki. Eno jos mi stoje u koverti stari kablovi, svecice i garancija za kablove. Istekla bas proslog meseca :D .

Re: Kablovi

Poslato: Pet Mar 04, 2011 12:41 pm
od alfamen
dekideki napisao:mislim da je odnos cena bosch:lika - 4:1

zvakano je vise puta, ali evo jos jednom:
Lika Sistem ima sopstvenu liniju gde proizvodi odlicne silikonske kablove na metar. njih majstori po fabrickim merama i konektorima prave kao finalni proizvod u kombinaciji sa sitnim delovima, konektorima i kapicama koje uzimaju od njima bratske firme iz Italije. na primer, oni kablovi za 16V koji idu od bobine do male svecice (bakelitna shipka sa dva konektora na krajevima i silikonskom izolacijom) je komplet uvoz iz Italije.

ukratko, njihovi su samo kablovi i - ruke.

kad sam kupovao za sebe, NGK su bili oko 100e (i nije ih bilo na lageru), bosch su bili oko 130e i trebalo ih je cekati par nedelja takodje, a mala privreda iz italije su kostali oko 80e.
na kraju sam uzeo Lika Sistem sve komplet 8 kablova 4+4 za oko 35e (godinu dana overene garancije, fiskalni racun...)
Da li je to tamo na zrenjaninskom putu izmedju krnjace i borce, sa desne strane kada ides ka ZR?

Re: Kablovi

Poslato: Pet Mar 04, 2011 12:55 pm
od vnov

Re: Kablovi

Poslato: Pet Mar 04, 2011 5:35 pm
od dekideki
ako neki drug chlan ide tamo nek se javi rukovodstvu firme da mozda napravimo i neki popust za clanove za ubuduce :D

Re: Kablovi

Poslato: Pet Mar 04, 2011 8:57 pm
od DushanSD
:podrzava odlican predlog :thumbsup: .

Re: Kablovi

Poslato: Uto Mar 15, 2011 12:55 am
od Briza164
Evo ovako uzeo sam kablove,do duse nisam menjao svecice,problem jos uvek postoji.Sumljam na dizne ,e da kod prvog paljenja ako ne dodam malo gasa radi par sekundi i onda hoce da se ugasi,kad samo pipnem gas nastavi da radi normalono naravno na visim obrtajima dok se ne ugreje .Cim dodje na 900obrtaja pocne da brljavi tj.trza,e sad imate li neku ideju sta dalje da gledam.

Re: Kablovi

Poslato: Uto Mar 15, 2011 1:43 am
od Santino
cisti dizne, smeni svece...

jel ti auto bolje radi kad se zagreje?

Re: Kablovi

Poslato: Uto Mar 15, 2011 9:31 am
od dekideki
Santino je u pravu. moze da bude lako i jedno i drugo, ali vise mi lici na osnovu opisa da su svecice glavni uzrok...

to sto si opisao se na engleskom kaze "misfire", neokinuta smesha u cilindru. ako je svecica, to bi bilo najlakse objasnjenje, a ako je brizgaljka, onda je malo komplikovanije. smesha treba da je 14.7:1 (vazduh:gorivo), ako je mnogo odstupilo od toga onda takodje moze da ne dodje do eksplozije iako je svecica okinula varnicu...

Re: Kablovi

Poslato: Uto Mar 15, 2011 2:42 pm
od Briza164
Da kad se zagreje bolje radi mada i tad se oseti da na leru podrhtava tako bih ro nazvao,tj.malo malo pa trzne.

Re: Kablovi

Poslato: Uto Mar 15, 2011 3:28 pm
od OMP
Briza164 napisao:e da kod prvog paljenja ako ne dodam malo gasa radi par sekundi i onda hoce da se ugasi,kad samo pipnem gas nastavi da radi normalono naravno na visim obrtajima dok se ne ugreje .Cim dodje na 900obrtaja pocne da brljavi tj.trza,e sad imate li neku ideju sta dalje da gledam.
dizne ;) , kod mene je isto tako bilo, ocistio sam ih i stanje se dosta popravilo mada jos ima male trzaje kad je hladna ali daleko bolje stanje nego pre ciscenja, majstor mi rece da bi trebalo da se promene i svecice i da ce onda biti sve ok, videcemo

Re: Kablovi

Poslato: Sre Mar 16, 2011 12:34 am
od Briza164
Dizne su skoro ciscene,mada dve su jedva ocistili mnogo su zapekle bile.Radjeno u ninicu ali navodno ok so uradjene e sad ,mozda pas te zezaju dve ili svece videcemo,koja je cena dizni dali neko zna,a da hte bih da resetujem ecu da probam i to pa kako yo sam da uradim motor je 2,0ts.

Re: Kablovi

Poslato: Sre Mar 16, 2011 1:05 am
od OMP
da bi resetovao komp samo skini kleme na par minuta, trebalo bi navodno 15-20min, ali moze manje, vrati kleme i posle toga vozi auto u razlicitim rezimima voznje da pokupi nove parametre, trebace joj neka odredjena kilometraza da se ponovo vrati u normalu ali to je relativna stvar, moe za 30ak a moze i za 100km zavisi, naravno ne moras odjednom da je vozis toliko.
ako si cistio dizne a nisi menjao filter goriva sve je uzalud ;)

Re: Kablovi

Poslato: Uto Mar 22, 2011 12:18 am
od Briza164
Nebi trebalo da su dizne posto isto se desava i na plinu,bar ja mislim neznam nemam iskustva dali benzinske dizne uticu na rad motora ,kad je plin ukljucen.

Re: Kablovi

Poslato: Uto Mar 22, 2011 1:02 am
od DushanSD
Pa ako neka od njih ne zatvara lepo i curi, mogu itekako da ti naprave mnogo problema. Da detonira, da trokira, da puca... Tu moze da bude uzrok i emulator dizni. Sluzi da laze ECU da dizne rade, a njih drzi zatvorene.
Da je moj auto ja bih skinuo dzekove sa dizni i upalio je direktno na plin, pa bih video sta se desava :) . Ili dok auto radi na plin to uradis, pa vidis sta se desava. Nebi trebalo da zeznes tako nista. Ja to nisam radio nikad, nisam imao potrebe. Tako da sacekas nekog iskusnijeg koji ce ti reci jel takav fazon provere OK, neko ko je to vec radio. Pa ako jeste, udri :) .

Re: Kablovi

Poslato: Uto Mar 22, 2011 9:48 am
od Stefan Zailac
Ja radio!

Može tako da se proveri. ;)

Možeš da isključiš džekove i u radu.