Stranica 1 od 1

Pomoc oko farova

Poslato: Ned Feb 27, 2011 7:42 pm
od Sone Bg
Ljudi treba mi pomoc oko stelovanja farova. Naime jer ima neka fora da nastelujem duga? Posto kad dignem oborena duga mi budu ok ali su oborena visoko, a u suprotnom mi duga biju u nebo. Jel ima neka vajde ili su otisla sociva?

Re: Pomoc oko farova

Poslato: Pon Feb 28, 2011 10:59 am
od alfamen
Kod mene na 166 imas da podesavas i duga i kratka manuelno a elektonskim putem cini mi se samo kratka a mozda i duga...nebitno!
Ako je i kod tebe isto onda stani ispred zida i imbus, srafciger, torks ili sta vec pa to lepo poravnaj!

Re: Pomoc oko farova

Poslato: Pon Feb 28, 2011 11:38 am
od interceptor
Na 156 koliko ja znam (možda se varam) se ne mogu posebno podešavati duga svetla,a inače sličan problem imam i ja,kada dobro namestim (manuelno na faru) oborena svetla duga su raštelovana.Sada je još zima pa me mrzi ali dogovorio sam (kad nadjem vremena) sa ljudima na tehničkom da probamo podesiti prema uredjaju za podešavanje.
Ali bilo bi dobro čuti iskustva nekog ko je imao takav problem i rešio ga....

Re: Pomoc oko farova

Poslato: Pon Feb 28, 2011 2:44 pm
od flojd
Nailazio sam na farove sa pogresno odnosno naopako zaorenutim sijalicama pa nije lose prvo to proveriti dali su lepo namestene sijalice u lezistu posto postoje zarezi posle okretanja sijalica kako treba i duga i kratka svetla lepo bacaju :wave:

Re: Pomoc oko farova

Poslato: Pon Feb 28, 2011 3:44 pm
od interceptor
Kod mene to nije problem,jer (zbog nekih drugih razloga) sam skidao farove tako da sam sve na stolu proverio,i sijalice leže kako treba.

Re: Pomoc oko farova

Poslato: Pon Feb 28, 2011 9:38 pm
od Dimce011
Drugari, taj problem sam imao i ja.

Obratite pažnju na jednu stvar. Motor za štelovanje farova često nije namešten kako valja, tačnije postoji pravilna procedura i zahteva, nažalost, ponovno štelovanje.

Ako ne dirate motor (onaj deo koji ima šraf za štelovanje odozgo), i probate da ga ugurate u far i zaokrenete, on pogura kratko svetlo dole i sve džaba. Mora da se šraf odvije skroz tako da poluga izađe do kraja, da se onda ugura u far i lepo zabode unitra iza jezička sočiva, pa onda da se šteluje tako što se sočivo za kratko svetlo podiže. To je jedini način, inače nikad se ne zakači kuglica iza jezička i uvek su vam farovi u raskoraku.

Jako često se dešava da je neko pre vas loše nabudžio motor, što dovodi do raštelovanosti i do igranja oborenog svetla.

Pozdrav!