Dobra je i za štangliranje nekoga, ono italijanska tehnika, što uvek mora biti poluosovina od TojoteG0XY napisao:Pa vidi,ako je ne stavim na koseve,uvek mogu da je iskoristim za zgibove,da uradim ledja
Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Pogotovo na 147 koja je i inače sasvim dovoljno kruta,
te konstruisana i za 3.2 motor.
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Dora napisao:U ovoj celoj priči je jedino bitno da to vama u stvari netreba a ne kojeg je kvaliteta Jedino u slučaju da kad otvoriš haubu a onaj zine i pita šta je to lepo crveno a ti važno saopštiš... " e vidiš bajo to ti je kad ugrnem u krivinu sa 80 na sat sa svih 106 njutnmetara onda krene da se uvija karoserija, e to služi zato.." da se ne uvija...
Pogotovo na 147 koja je i inače sasvim dovoljno kruta,
te konstruisana i za 3.2 motor.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Ako to imenjak pravi po uzorku ove koja se kupuje u EU, verovatno je dobra... Inače, sumnjam da se za pomenutu koristi neki specijalni čelik - cena bi tada morala da bude veća od 80€.
Sve u svemu - odoh u Alfa Piazzu.
U vezi sa polemikom o domaćoj radinosti: ako je dobra geometrija i krutost (ovde to pogrešno zovu tvrdoća) struta, poreklo nije od značaja...
Sve u svemu - odoh u Alfa Piazzu.
U vezi sa polemikom o domaćoj radinosti: ako je dobra geometrija i krutost (ovde to pogrešno zovu tvrdoća) struta, poreklo nije od značaja...
Alfa je stil... ostalo je status...
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
U svakom slucaju sa Duletovim strut-om sasija kruca je nego kad struta nema uopste,dakle bitno je da se rupe za sarafe pogadjaju-a pogadjaju se
A cijenu od 30,00 eura ne bih komentarisao...
A cijenu od 30,00 eura ne bih komentarisao...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Spacemaster
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed 2.0 - 150KS (2006 god.)
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Blahhh, kad mi je čovek ispričao koliko i šta radi sa njima
Prelazi ih niklom na kraju i sam kaže d ana njima nema ništa.
Sve pohvale za entuzijazam.
Prelazi ih niklom na kraju i sam kaže d ana njima nema ništa.
Sve pohvale za entuzijazam.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Nego,ja sam prednju nabavio.Sad me i zadnja interesuje.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Prvi ko je shvatio situaciju...Dora napisao:U ovoj celoj priči je jedino bitno da to vama u stvari netreba a ne kojeg je kvaliteta Jedino u slučaju da kad otvoriš haubu a onaj zine i pita šta je to lepo crveno a ti važno saopštiš... " e vidiš bajo to ti je kad ugrnem u krivinu sa 80 na sat sa svih 106 njutnmetara onda krene da se uvija karoserija, e to služi zato.." da se ne uvija...
- Ducero
- Contact:
- Garaža: 145 Bomber,ostatak garaze zauzimaju bicikle
- Lokacija: gargantua
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Izvinjavam se za offcinu Imao sam problema sa internetom...
Procitao sam sve postove u temi,i malo mi je krivo zbog nekih kometara
Ne zelim da se svadjam....
Krenucu od cene....
Pa iskreno,ja sam mogao da napisem i 80 eura.Cena je takva kakva je,jer ne umem da cenim svoj trud.
Samo materijal za svaku izlazi preko 2000 din,a gde su tu sati rada?
Cevi nisu tankozidne od obicnog metala ''smlj'' kvaliteta,nego svaku pravim od pocinkovanih cevi debljine oko 3 mm(ljudi koji su kupili od mene,mogu slobodno da zagrebu boju,da vide sta se nalazi ispod nje).
Nju ne mozete tako lako da savijete(pogotovu nekom oko glave ).Svi varovi su odradjeni sa celuloznom elektrodom promera 3,25mm.Sa njom se dobijaju najbolji varovi,sa dobrim mehanickim osobinama.I sto je najbitnije u varovima nema prslina ili ukljucaka troske.
Nakon toga se svi varovi obradjuju, pa onda sledi gitovanje varova i obrada istih.Mogu samo da kazem da je to muka ziva,jer to smirglam sve dok ne napravim da izgleda da izgleda kao da je izliveno iz jednog dela.
Posle se farba u osnovnu boju,pa preko nje ide crvena akrilna boja(slicna nijasa ferari crvene).
Onda se boja susi 48sati na temperaturi od 50 do 60 stepeni...
A da ne pricam kako je posle upakujem,pre nego sto je posaljem
(znaju oni koji su je kupili)
I svakom posaljem upustvo za ugradnju,da se ne muci bez potrebe...
A od sad dajem dozivotnu garanciju za svaku upornicu(vazi i za one sto su vec prodate)
Sve u svemu, po struci sam saobracajni tehnicar,uskoro i sa V stepenom saobracajne skole...i varilac sa atestom za rel postupak(rucno elektro lucno varenje) ,a za mesec dana i atestirani varilac za CO2 postupak....
Ne bih se upustao u takvu avanturu bez znanja....
Najvise me je pogodio komentar da su ruzne na sta nemam sta da kazem,jer sam zatecen
Obraz mi je cist,i nemam cega da se stidim
Procitao sam sve postove u temi,i malo mi je krivo zbog nekih kometara
Ne zelim da se svadjam....
Krenucu od cene....
Pa iskreno,ja sam mogao da napisem i 80 eura.Cena je takva kakva je,jer ne umem da cenim svoj trud.
Samo materijal za svaku izlazi preko 2000 din,a gde su tu sati rada?
Cevi nisu tankozidne od obicnog metala ''smlj'' kvaliteta,nego svaku pravim od pocinkovanih cevi debljine oko 3 mm(ljudi koji su kupili od mene,mogu slobodno da zagrebu boju,da vide sta se nalazi ispod nje).
Nju ne mozete tako lako da savijete(pogotovu nekom oko glave ).Svi varovi su odradjeni sa celuloznom elektrodom promera 3,25mm.Sa njom se dobijaju najbolji varovi,sa dobrim mehanickim osobinama.I sto je najbitnije u varovima nema prslina ili ukljucaka troske.
Nakon toga se svi varovi obradjuju, pa onda sledi gitovanje varova i obrada istih.Mogu samo da kazem da je to muka ziva,jer to smirglam sve dok ne napravim da izgleda da izgleda kao da je izliveno iz jednog dela.
Posle se farba u osnovnu boju,pa preko nje ide crvena akrilna boja(slicna nijasa ferari crvene).
Onda se boja susi 48sati na temperaturi od 50 do 60 stepeni...
A da ne pricam kako je posle upakujem,pre nego sto je posaljem
(znaju oni koji su je kupili)
I svakom posaljem upustvo za ugradnju,da se ne muci bez potrebe...
A od sad dajem dozivotnu garanciju za svaku upornicu(vazi i za one sto su vec prodate)
Sve u svemu, po struci sam saobracajni tehnicar,uskoro i sa V stepenom saobracajne skole...i varilac sa atestom za rel postupak(rucno elektro lucno varenje) ,a za mesec dana i atestirani varilac za CO2 postupak....
Ne bih se upustao u takvu avanturu bez znanja....
Najvise me je pogodio komentar da su ruzne na sta nemam sta da kazem,jer sam zatecen
Obraz mi je cist,i nemam cega da se stidim
I like big, fat men like you. When they fall, they make more noise. And sometimes they never get up.
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
TEBI SVAKA CAST!
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- cabarakandi
- Garaža: alfa romeo 166 2.4 jtd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
matori opusti se i svaka ti cast uradio si nesto kvalitetno i dobro a za one koje vole "firmirano" veruj mi cvile ti j...!!!!!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Znaš šta imenjače: samo napred! U međuvremenu - da li su se pojavile upornice za 147cu?
Alfa je stil... ostalo je status...
- duxi-kg
- Garaža: Alfa GT 1.9 JTD-m 180ks : Alfa 145 QV 155ks
- Lokacija: kragujevac
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
mozda sam se ja malo izleteo-nisam tako mislio da su "ruzne",cenim svaciji trud kao i trud od kolege kojeg nisam kritikovao za izradu istih a svi su odma drvlje i kamenje na ono sto sam ja uzeo iz EU gde se sigurno ne prodaje svasta,svaka stvar ima sertifikat itd... ali svako ima pravo na svoje misljenje...i rekao sam da bi voleo da vidim kako je to uradjeno za 147 jer nije sve tako jednostavno kao kod ove za 145 evo meni je stigla moja i vrhunski je odradjena i kvalitetna...
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
ja samo da kazem jednu da mi ostavis sa strane za kraj godine naravno za 156
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Štangla da izdrži slona a onda šraf od 8 mm stvarno ima sve sertifikate
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
ne! vidis da su tu i srafovi na slici! i to 12x1.25, pa jos plivajuci! stelovanje ovo ono... drzi slona bez problema!
- Spacemaster
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed 2.0 - 150KS (2006 god.)
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
@dusan 145 kv
Drug hvala tebi na trudu, kao što rekoh nekoliko puta ja verujem da će to ispasti odlično jer nemam razloga da ne verujem u suprotno. Ljudi koji su uzeli kažu da valja, stoga za te pare verujem ti da nemaš ništa na njoj sem uloženog truda i vremena. Hvala ti još jednom i čekam da moja stigne.
Drug hvala tebi na trudu, kao što rekoh nekoliko puta ja verujem da će to ispasti odlično jer nemam razloga da ne verujem u suprotno. Ljudi koji su uzeli kažu da valja, stoga za te pare verujem ti da nemaš ništa na njoj sem uloženog truda i vremena. Hvala ti još jednom i čekam da moja stigne.
- DogoArgentino
- Garaža: Alfa `02 god. 147 1.6 TS 120 ks
-----------------------------
Fabia `08 god. 1.2 HTP 70 ks - Lokacija: BGD - Borca
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Neke stvari mi ovde nisu najjasnije... zasto se stajling povezuje sa konjazom ?
Zasto ako auto ima spojler i skupe felne mora da ima 300 konja ? (primer)
Ako neko zeli da da 100 eur za kosku samo da bi imao vizuelni efekat, zasto da ne da..
Ima mnogo ljudi kojima je izgled auta daleko bitniji od broja konja..
Skoda Felicia 1.6 mpi ima fabricki kosku... sa svih svojih 75 konja...
Po logici iz par postova ove teme, ja sam trebao da je skinem, jer sta ce koska na fabrickom motoru od 75 konja
Zasto ako auto ima spojler i skupe felne mora da ima 300 konja ? (primer)
Ako neko zeli da da 100 eur za kosku samo da bi imao vizuelni efekat, zasto da ne da..
Ima mnogo ljudi kojima je izgled auta daleko bitniji od broja konja..
Skoda Felicia 1.6 mpi ima fabricki kosku... sa svih svojih 75 konja...
Po logici iz par postova ove teme, ja sam trebao da je skinem, jer sta ce koska na fabrickom motoru od 75 konja
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
prva poenta je da to nije potrebno nasim autima za ulicu jer svako ovde ima cca serijsko ogibljenje (opruge, amortizere, b.stangle, silen blokove...) lowering kit sto je laki spomenuo ne mogu da racunam ni kao stage 1 nekog tvrdjeg ogibljenja jer je razlika mizerija... staviti strut bar (stanglu) od kosa do kosa kako bi se popravilo sta?
na kom mestu je strut bar na lestvici unapredjenja, na kom su opruge i amorti? jbg dobar set coilovera izadje preko 500e, bolje da zviznem ovu sipku, kosta manje a i vidi se kad otvorim haubu!
veliki broj ljudi ovde na forumu nije izvuklo ni 80% mogucnosti svog auta, to je poenta br 1.
druga poenta se odnosila na domacu proizvodnju, mnogi jesu imali losa iskustva ili se naslusali kojekakvih prica o ovoj ili onoj fabrici, radionici, majstoru i sl... pa je jasno zasto vise vole kad je nesto 'od preko'. puno toga moze i ovde, i bolje i jeftinije, treba samo malo uci u materiju i posvetiti se...
na kom mestu je strut bar na lestvici unapredjenja, na kom su opruge i amorti? jbg dobar set coilovera izadje preko 500e, bolje da zviznem ovu sipku, kosta manje a i vidi se kad otvorim haubu!
veliki broj ljudi ovde na forumu nije izvuklo ni 80% mogucnosti svog auta, to je poenta br 1.
druga poenta se odnosila na domacu proizvodnju, mnogi jesu imali losa iskustva ili se naslusali kojekakvih prica o ovoj ili onoj fabrici, radionici, majstoru i sl... pa je jasno zasto vise vole kad je nesto 'od preko'. puno toga moze i ovde, i bolje i jeftinije, treba samo malo uci u materiju i posvetiti se...
- duxi-kg
- Garaža: Alfa GT 1.9 JTD-m 180ks : Alfa 145 QV 155ks
- Lokacija: kragujevac
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
kao prvo vidim da prozivate mene...strut nisam stavio zbog sminke,mada je lep detalj ,uskoro ce da budu i sportski amorti i jos toga,tako da sve vase price padaju u vodu ...kao drugo za moj auto hocu sve originalno i sto kvalitetnije....a to znam da kosta!!!! necu da pametujem vise vidim da ima ovde dosta "pametnijih" pozdrav
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Ode rasprava u nedogled.
Poenta svega je da koska ne škodi ko je ima ili hoće da je ima iz bilo kakvih razloga, estetskih ili drugih. Duletova (dusan 145 kv) je odlična za manje para, a ko hoće skupu nek je kupi, svako ima svoj izbor.
Jedno zapažanje. Ovi varovi od ove "skupe" šipke i nemaju baš neku ekstra završnu obradu, a dusan kv svoje brusi, pa gituje da se ne vide
Poenta svega je da koska ne škodi ko je ima ili hoće da je ima iz bilo kakvih razloga, estetskih ili drugih. Duletova (dusan 145 kv) je odlična za manje para, a ko hoće skupu nek je kupi, svako ima svoj izbor.
Jedno zapažanje. Ovi varovi od ove "skupe" šipke i nemaju baš neku ekstra završnu obradu, a dusan kv svoje brusi, pa gituje da se ne vide
potpis
- duxi-kg
- Garaža: Alfa GT 1.9 JTD-m 180ks : Alfa 145 QV 155ks
- Lokacija: kragujevac
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
pa ludi to su obicni varovi ne pravite filozofiju od toga... sto da nece da drze dobro mozda
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Uz rizik da budem pogrešno shvaćen - moram da kažem - samo jednodelna šipka radi posao ukrućenja kako valja. Svaka dodatna "šarka" dodaje tzv. "stepen slobode" koji čini ovakav konstrukcijski koncept pogrešnim. Kvalitet šavova, ili kako se ovde često kaže "varova", je sporedan u tom slučaju. Kod jednodelne šipke sve je važno, a posebno kvalitet (ne izgled) šavova.
Naravno, višedelna šipka nije štetna, ali ni mnogo korisna, osim ako se ne shvati kao styling. Šminka je, naravno, stvar ličnog izbora i o tome neću da diskutujem.
Naravno, višedelna šipka nije štetna, ali ni mnogo korisna, osim ako se ne shvati kao styling. Šminka je, naravno, stvar ličnog izbora i o tome neću da diskutujem.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Upravo to sam hteo reći, obični varovi, ošljampareni u nekoj kineskoj radnjici
Normalno da en treba praviti famu oko varova ali se mašinski rad poznaje iz aviona a ovo je isto tako ručni rad i to loš.
Ja sam samo hteo da napomenem nepotrebnost te kocke bez jačeg tuninga, ako je iz estetskih razloga i to sam opisao i nemam ništa protiv. Da smo svi isti crne se nebi nikad udale ili plave svejedno.
Što se škode tiče i fabričke štanglice, to dovoljno govori samo po sebi o konstrukciji koša, naravno da je ne skidaš, nisu je džaba stavili.
Ako ćemo već da teramo mak na konac, takva prerada umanjuje sistem gužvanja koša u slučaju udesa, mnogo, malo, tek, ne znam bez ispitivanja ali umanjuje.
Da li je to bitno, nemam pojma.
Pojenta svega (mog pisanja) je da se ne dozvolim da se omalovaži jedan domaći rad koji sad po ovim slikama sasvim sam siguran da je bar 5 puta bolji zato što neko misli da na zapadu nema laži i prevare.
Naplaćao sam se svakakvih originala, cene nikad nisam pitao ali kugla, rame itd ode samo tako, onda naprave ovi iz KG jeftinije i bolje.
Normalno da en treba praviti famu oko varova ali se mašinski rad poznaje iz aviona a ovo je isto tako ručni rad i to loš.
Ja sam samo hteo da napomenem nepotrebnost te kocke bez jačeg tuninga, ako je iz estetskih razloga i to sam opisao i nemam ništa protiv. Da smo svi isti crne se nebi nikad udale ili plave svejedno.
Što se škode tiče i fabričke štanglice, to dovoljno govori samo po sebi o konstrukciji koša, naravno da je ne skidaš, nisu je džaba stavili.
Ako ćemo već da teramo mak na konac, takva prerada umanjuje sistem gužvanja koša u slučaju udesa, mnogo, malo, tek, ne znam bez ispitivanja ali umanjuje.
Da li je to bitno, nemam pojma.
Pojenta svega (mog pisanja) je da se ne dozvolim da se omalovaži jedan domaći rad koji sad po ovim slikama sasvim sam siguran da je bar 5 puta bolji zato što neko misli da na zapadu nema laži i prevare.
Naplaćao sam se svakakvih originala, cene nikad nisam pitao ali kugla, rame itd ode samo tako, onda naprave ovi iz KG jeftinije i bolje.
- Spacemaster
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed 2.0 - 150KS (2006 god.)
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Šipka za učvršćenje šasije - Alfa 147
Moja će moći da se podešava i po dužini
Nešto na foru ovoga http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3709.html ali 7 puta jeftinije.
Hvala Dušane
Nešto na foru ovoga http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3709.html ali 7 puta jeftinije.
Hvala Dušane
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”