Stranica 1 od 1

2 pitanja...

Poslato: Pet Feb 11, 2011 9:18 pm
od bums85
Pozdrav svima, imam dva pitanja...
Kada skinem tocak, disk kao da nista ne drzi, mogu rukom da ga mrdam skroz landara izmedju plocica, kao da ga tocak jedino drzi kad se stavi, jel to normalno?

Drugo pitanje je u vezi sekvent plina, jel normalno da prebaci sa plina na benzin kada vozim preko 5000 obrtaja?

Re: 2 pitanja...

Poslato: Pet Feb 11, 2011 9:39 pm
od darko qv
Disk se mrda??? :scratch:

Re: 2 pitanja...

Poslato: Pet Feb 11, 2011 9:42 pm
od Ducero
hmm ja sam to video na gnjolfu 3,disk nije uopste priscvrscen nego slobodno ide levo desno...disk ce da stegne felna kada je pricvstis sa brezonima :)
Ja mislim da je to ok :blush:

Re: 2 pitanja...

Poslato: Pet Feb 11, 2011 9:47 pm
od kilson
1. Nije problem, verovatno je neko skinuo male srafove (obicno ih je jedan ili dva) koji drze disk u firungu kada se skine tocak - verovatno su smetali pri montazi felni..?

2. Moguce je. Ako vozis JTS na plin pogotovo - verovatno si prvi u Srbiji koji uopste ima jts sa plinom. Softverski je moguce u bilo kom trenutku namestiti prebacivanje plina, a prebacivanje na benzin u visokim obrtajima poboljsava performanse motora.

Opet napominjem, ako je JTS ne cackaj nista! Samo dolivaj benzin na vreme.

Re: 2 pitanja...

Poslato: Pet Feb 11, 2011 9:49 pm
od Ducero
Covek objasnio :grin: :wave:

Re: 2 pitanja...

Poslato: Sub Feb 12, 2011 12:22 am
od bums85
kilson napisao:1. Nije problem, verovatno je neko skinuo male srafove (obicno ih je jedan ili dva) koji drze disk u firungu kada se skine tocak - verovatno su smetali pri montazi felni..?

2. Moguce je. Ako vozis JTS na plin pogotovo - verovatno si prvi u Srbiji koji uopste ima jts sa plinom. Softverski je moguce u bilo kom trenutku namestiti prebacivanje plina, a prebacivanje na benzin u visokim obrtajima poboljsava performanse motora.

Opet napominjem, ako je JTS ne cackaj nista! Samo dolivaj benzin na vreme.

ono za plin se nije odnosilo na jts motor, nego imam chryslera sa plinom pa pitam da li se jos nekom to desava. e sad za disk, malopre sam skinuo drugi tocak i na njemu disk stoji cvrsto. kad skrecem u levo nesto mi struze kao da disk dodiruje plocicu pa ne znam da li to moze da bude problem, ali ako kazes da je ok onda je moguce da je nesto drugo u pitanju.

Re: 2 pitanja...

Poslato: Sub Feb 12, 2011 12:57 am
od OMP
disk ne bi smeo tako da mrda mora da ga drze dva mala srafa za glavcinu, ne moze da sipadne i sl. ali bolje kad je utegnut naravno nije to dzabe tako napravljeno, proveri jel ima ta dva mala srafa tj proveri drugi tocak taj na kom ne mrda pa ako ti fale srafovi nije problem nadji i stavi

Re: 2 pitanja...

Poslato: Sub Feb 12, 2011 1:08 am
od cirko83
bums85 napisao:Drugo pitanje je u vezi sekvent plina, jel normalno da prebaci sa plina na benzin kada vozim preko 5000 obrtaja?
Problem je u tome što se greška u kompu plina detektuje kao da nema plina, tj. da gubi pritisak,pa uradi sledeće:
1. promeni filtere za plin ako nisu skoro menjani, moguće je da je samo do njih
2. ako nije to, uradi dijagnostiku plina
3. regulator pritiska
4. membrana i prateći pribor u isparivaču

Kod mene se dešavalo preko 3000o/min da se prebaci na benzin i kada je puna boca, pa sve češće i u zadnje vreme kad on reši tad se prebaci, čak ponekad i na leru. Menjao sam filtere za plin, ali nisu oni bili problem, čak nisu ni zapušeni uopšte. Znači 3. ili 4. :wave:

Re: 2 pitanja...

Poslato: Sub Feb 12, 2011 2:35 am
od sz13shumi
Promeni prekidac benzin-plin oce i on da daje takve simptome pobrljavi elektronika u njemu pa prebacuje sam kako oce pogledaj u toku voznje dali prebacuje svetla kao lajtsou, to iz iskustva sa tim ti govorim kako sam ga promenio odlicno radi.

Re: 2 pitanja...

Poslato: Sub Feb 12, 2011 11:22 am
od interceptor
Što se diska tiče ta dva šrafa su radi lakše montaže točka (da su rupe uvek poklopljene) i nije nikakav problem ako ih nema ali radi tebe je bolje zašrafiti,inače obično su ti šrafovi i vodjice za čelične felne...

Re: 2 pitanja...

Poslato: Sub Feb 12, 2011 4:03 pm
od nenad8448
I meni preko 5500 obrtaja ponekad prebaci na benzin, i kad padne ispod 5500 onda vrati na plin... Seqvent ugradjen pre 6000 km, apsolutno ispravan.

Re: 2 pitanja...

Poslato: Sub Feb 12, 2011 4:58 pm
od alfaskorpion
Svaki gasni ecu za sekvent sisteme ima opciju (kao sto je kilson rekao ) da se u visim obrtajima vrati na benzin zbog boljih performansi . Idi kod nekog da ti uradi dijagnostiku i reci mu da ti iskljuci to ako ne zelis, naravno ako je to u pitanju .
Ima istinie i u tome da ti je i isparivac u maleru kao i senzor za merenje pritiska i pod pritiska :) , ali to se uglavnom desava na manjim obrtajima kao sto je neko rekao i hoce da varira cas prebaci na 2000rpm cas na 3000rpm itd. ako ti konstantno uvek prebacuje na 5000rpm na benzin onda je ovo gore sto sam ti napisao :grin:

Re: 2 pitanja...

Poslato: Pon Feb 14, 2011 5:42 pm
od kilson
Za plin, pravac servis da pretresu, kako mapu ubrizgavanja, tako i ostatak sistema. Opet, ako se prebacivanje desava tacno i uvek na 6k rpm i dalje sam misljenja da je softverski podeseno.

Vezano za disk i skripanje, ista prica; skripanje je novi momenat i ne bi trebalo da ima veze sa srafom koji drzi disk u ravni. Mozemo da nagadjamo do mile volje, najbolje je da skoknes do prvog krstenog mehanicara, koji ce podici auto - pregledati trapove i znas na cemu si. Tipujem na neki pokrivljeni zastitni lim kod glavcine ili slicno, ali najbolje je da se vidi na licu mesta.