Stranica 1 od 1

Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Pet Jan 28, 2011 2:31 pm
od srdjan_pop
Mojoj dragoj je pocelo da ozbiljno kliza kvacilo (sto sam i ocekivao posto sam je kupio sa cudnim manifestacijama na istom, a od tada je proslo ~35.000km).

Zna li neko sposobnog i realnog majstora da odradi zamenu istog. Sposobnog znaci da ZNA kako i da ne pravi nauku u vezi toga sto se manifestuje posle u naplati?

Moze i na PP, a Bgd je u pitanju, hvala unapred!

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Pet Jan 28, 2011 6:12 pm
od ljube-kugla
idi kod Mise i Alekse u Mirjevo

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Pet Jan 28, 2011 8:29 pm
od sErGiO
Ninić, samo je cena malo jača. Meni je za zamenu lamele, druk lagera i korpe uzeo 70€ za ruke ali je sve urađeno za nekoliko sati.

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Pet Jan 28, 2011 9:32 pm
od ljube-kugla
Slavisa i Darko iz Surcina

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Uto Feb 01, 2011 12:37 am
od srdjan_pop
Kvacilo danas zamenjeno. Hvala svima na brzom odgovoru.

Grazie sErGiO :drink , trajalo je malo vise od par sati u mom slucaju :).

Ja nisam ni znao, menjac i ne mora da sidje dole, ima mesta...

Neznam samo koliko sam pogresio u izboru delova, uleteo je Luk... videcemo kako ce da se pokaze, za sad je kao svako novo kvacilo mekano, nisko i hvata kao za oci. Zao mi je sto nisam slikao staru lamelu, nitna pipa, osetio sam pravi trenutak :D .


Jel neko cuo/video cut-off ventil za tng, venturi naravno... Ekstra mi deluje kao ideja.

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Uto Feb 01, 2011 12:56 am
od REDZEP
imam dobro iskustvo sa LUKom...

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Uto Feb 01, 2011 9:03 am
od sErGiO
Imenjače gde si radio zamenu?

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Uto Feb 01, 2011 5:02 pm
od srdjan_pop
sErGiO napisao:Imenjače gde si radio zamenu?
Gde i ti, od 8:00 do negde 14:00. Sve je u redu i lepo slozeno samo imam osecaj da svi tamo rade sa mozda 25% snage i ucinka... Radno vreme ide a da li ce da uradi 1 ili 5 automobila dnevno nebitno je.

Niko da kaze slovce za cut-off za tng :this: .
Bas mislim da je dobra stvar, sem sto stedi u gradu (85% koje voznje znaci) resava valjda i problem nalivanja plina... przis przis i stanes a auto se davi jer jos nije odreagovao... Naravno dobar deo problema je u isparivacu, ali...svrbi me kao ideja :)

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Pon Feb 07, 2011 1:29 pm
od sickosu
I moj set je zreo za zamenu.
Koliko je izasao Luk-ov set i ako mi mozes reci gde si ga nabavio. Valeo znam da ima u Kit Komercu za oko 100eura, ustvari ne znam sta je bolje da trazim Valeo ili nesto drugo.
Pozdrav :arflag

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Pon Feb 07, 2011 5:50 pm
od srdjan_pop
sickosu napisao:I moj set je zreo za zamenu.
Koliko je izasao Luk-ov set i ako mi mozes reci gde si ga nabavio. Valeo znam da ima u Kit Komercu za oko 100eura, ustvari ne znam sta je bolje da trazim Valeo ili nesto drugo.
Pozdrav :arflag
Imas PP, da ne bude reklama, a vecini poznata prodavnica, oko 75e. ;)



Nikako neko da se uhvati za ovu moju temu za TNG... :(.

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Pon Feb 07, 2011 8:45 pm
od ljube-kugla
cemu sluzi taj ventil

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Pon Feb 07, 2011 9:25 pm
od srdjan_pop
Koliko sam ja ispratio pricu ventil radi sledece:

Prekida dovod plina u motor ako je pusten gas (dakle opaljen mikranjac na leptiru koji i ovako postoji za pusten gas) i obrtaji su preko xxxx rpm. Cim se spuste obrtaji ispod plin ponovo protice i radi dalje kako treba....

Cemu ovo? Pa prvo doprinosi ekonomiji i ekologiji u smislu potrosnje :), a drugo sprecava (valjda?!?) nalivanje plinom kad przis, przis pa stanes naglo.

U sustini ovo isto radi komp. sa el. diznama - gasi ih tj. ne otvara ih kad je pusten gas a obrtaji preko oredjenog broja...samo se "prepumpava" vazduh kroz cilindre :)

Usput... kakav se isprarivac koristi za Lambda Control sistem TNG-a?

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Pon Feb 07, 2011 10:35 pm
od DushanSD
srdjan_pop napisao:Usput... kakav se isprarivac koristi za Lambda Control sistem TNG-a?
Ja msm da potpuno isti kao i za venturi sa slavinom.
Samo sto lambda controla ima onu elektro slavinu koja regulise protok gasa do motora, i ima racunar koji upravlja slavinom. Isti je povezan sa lambda sondom i ECU-om auta :)

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Pon Feb 07, 2011 11:31 pm
od ljube-kugla
da skontao sam,to sam pravio davno na corsi na dvogrlom karburatoru weber 32-36,jer se hladan motor davio pa sam sa tim na mehanicki pogon i nekih opruga napravio ti slavinu koja regulise protok,ali nisam bio zadovoljan jer mi se desavalo da ostane zaglavljena plin je osusi i ne radi kako treba ne otvara dovoljno

morala je biti i dihtujuca gumica koja se brzo stvrdne

aj pogledacu sutra gde mi je i kako je izgledalo

to el. slavinu je drugar imao na bmw e36 i brljavio auto mesecima,nisu znali sta mu je,sve radi i od jednom ugasi auto,zaglavi ili sta vec i kad je stavio klasicu slavinu,auto propevao

Re: Zamena kvacila 164 TS

Poslato: Uto Feb 08, 2011 12:41 am
od srdjan_pop
ljube-kugla napisao:
da skontao sam,to sam pravio davno na corsi na dvogrlom karburatoru weber 32-36,jer se hladan motor davio pa sam sa tim na mehanicki pogon i nekih opruga napravio ti slavinu koja regulise protok,ali nisam bio zadovoljan jer mi se desavalo da ostane zaglavljena plin je osusi i ne radi kako treba ne otvara dovoljno
Nismo se razumeli bas... Tvoja slavina je bila varjabilna u nekom opsegu od-do i pratila je verovatno polozaj leptira. Ovo na sta ja mislim je vise prekidac - ili tece ili ne, a za regulaciju ostaje klasicni sraf ventil za podesaavanje. Znaci el.-mag. ventil kao sto je pre isparivaca samo malo robusniji posto se cesce aka. Pitanje je samo kako ga kontrolisati dovoljno precizno da ne cima ... i da li ce se ustabiliti tok posle itd itd...

DushanSD napisao: Ja msm da potpuno isti kao i za venturi sa slavinom.
Samo sto lambda controla ima onu elektro slavinu koja regulise protok gasa do motora, i ima racunar koji upravlja slavinom. Isti je povezan sa lambda sondom i ECU-om auta :)
Hehe tome sam se i nadao, mozda upgrade-ujem sistem na prolece, mada... kuc-kuc radi dobro i ovako :D . Jos jedno pitanje, da li je elektroslavina podesiva? Mislim u smislu podesi se kako treba a samo se korekcija vrsi "kradjom" vrednosti sa sonde ili je samo sonda upravlja i to ti je sto ti je?

Ima li neko vrednosti (predpostavljam otpor) za proveru preciznosti sonde (cini mi se 4 zice)? A jos i kad bi mi rekao koji je navoj posto ce mi trebati da pravim nove cevke za auspuh...

I koje su tipicne vrednosti za protokomer i davac temperature vode za ecu?

Udavih :blush: , ali voleo bih da isproveravam, nije tesko a nesto imam energije i vremena zadnjih dana :)