Stranica 1 od 1

da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Sub Jan 08, 2011 8:18 pm
od djurkin
Dobar dan i sretni praznici
Evo mene opet s problemom i to kakvim promenio sam pumpu za gorivo na lafi 155 1.8TS i gle cuda sada ima goriva i to previse izbacuje ga na sve zive nacine iz motora!
Potreban savet oko cega da se pozabavim i sta mi to moglo biti, krenulo je cak i oko svecica a na izduvnoj grani da i ne pricam!!!
Svaka pomoc dobrodosla
Pozdrav iz Zrenjanina

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Sub Jan 08, 2011 9:25 pm
od pedja_156
prekontrolisi creva za dovod i prelivna creva. Verovatno su popucala.

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Sub Jan 08, 2011 10:32 pm
od cirko83
A ako nije do toga vozi auto kod majstora, nemoj se zezati sa tim

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Sub Jan 08, 2011 11:20 pm
od djurkin
crevo za dotok goriva je bilo puknuto pa sam ga zamenio!Brinemo sto se prilikom davanja kontakta ne cuje on vzuup napred tj ispod haube!
Druga stvar sto me interesuje je s koje strane stize gorivo na onu da kazemo magistralu ili cev sa cije se donje strane nalaze dizne,da ne bude da mi gorivo stize s prelivne strane!Zanima ma dal ulazi s vozaceve ili suvozaceve strane i onaj ventil napred da li se nalazi na povratnoj strani?

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Sub Jan 08, 2011 11:30 pm
od DushanSD
Crevo koje od suvozaca dolazi do magistrale za dizne je dovodno, a koje odlazi od magistrale do vozaca je odvodno (povratno).

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Sub Jan 08, 2011 11:35 pm
od djurkin
joj
izgleda da je kod mene pogresno povezano jer kad smo raskacili to sa suvozaceve strane bilo je suvo i vozilo nije dobijalo kroz njega gorivo, pa kad smo dunuli u njega je vazduh takvom lakocom prolazi kao da duvamo kroz slamcicu!
Sutran je drugar promenio creva nazad na pumpi i upalio auto ali sa problem koji sam opisao, znaci da je casica gde stoji svecica skroz levo mislim da je to prvi cilindar bila skroz potopljena gorivom i to samo nakon 10tak sekundi rada!
Dal je moguce da se zbog toga javlja potop ili su u pitanju svecice dizne ili je mozda prolupao motor jer radi kao na 2 cilindra

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Ned Jan 09, 2011 12:12 am
od DushanSD
Jesi li cistio dizne (proveravao kako bacaju, koliko bacaju, da li lepo otvaraju - zatvaraju)???
Jesi li proverio regulator pritiska goriva?
Jesi li proverio creva?

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Ned Jan 09, 2011 12:16 am
od djurkin
dizne nisam sam cu prvo da okrenem ta creva od goriva ako su ih pogresno povezali a mislim da jesu!!!
Nove svecice i kablove a onda i regullator pritiska goriva!
Neznam na plinu je sve radilo ok, izgleda da sam malkice preterao s voznjom na plin mada je bilo nekih 10 litara litara u rezervoaru i iapk crkla pumpa

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Ned Jan 09, 2011 12:23 am
od DushanSD
Ciscenje dizni je bilo 5e po komadu, znaci 20e. Sa sve proverama koje sam gore naveo.
Regulator pritiska goriva se jednostavno proverava, das kontakt i iscupas ono vakuum crevce sa njega, ako tu izlazi benzin znaci da je crko...
Creva za benzin pregledaj, i vidi dal curi neko kad auto radi, ili vlazi. A mozes i da ih zamenis, za svaki slucaj i da ti budes siguran...
Ako je sve ovo OK, i sve lepo povezano zaista ne vidim sta bi moglo da zeza, trebalo bi auto na benzin da radi kao sat :). Naravno, kablovi i svecice da su OK (struja) . :)

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Ned Jan 09, 2011 12:31 am
od djurkin
da li je moguce da je prolupao motor?

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Ned Jan 09, 2011 12:43 am
od alfaskorpion
Ne moguce tvoj auto je bas u dobrom stanju .

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Ned Jan 09, 2011 8:02 am
od djurkin
da li ja to secam da tu fali jedan smajlic na kraju recenice
pozdrav alfaskorpione

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Pon Jan 10, 2011 12:30 pm
od alfaskorpion
Naravno ;) :D
Pozdrav i za tebe , dali si uspeo da je dovedes u pristojno stanje ?
Nije te dugo bilo pretpostavljam da si zadovoljan sad, mada bi mogao i da svratis po nekiput na forum i bez obaveze ;)

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Pon Jan 10, 2011 3:41 pm
od JaMaL
Regulator pritiska mora da se proveri putem manometra...

kod mene je bio problem da je zastekao zatvoren... tj. da se ukrutila membrana vremenom... pa je drzao 4.6 bara pritisak, a trebalo je 2.8... i auto je imao razne probleme.... od teskog paljenja do seckanja u voznji itd...

na izlaznom vodu skoro da nije ni curio benzin...

ne razumem kako ti puni prostor za svecicu gorivom? kako mozes da ne vidis odakle tu curi... to je spoljasnjost motora... mora biti nekog jasnog i ociglednog curenja u radu da bi se to desilo...

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Uto Jan 11, 2011 2:38 am
od DushanSD
JaMaL napisao:ne razumem kako ti puni prostor za svecicu gorivom? kako mozes da ne vidis odakle tu curi... to je spoljasnjost motora... mora biti nekog jasnog i ociglednog curenja u radu da bi se to desilo...
Ovo ni meni nije jasno...
Po meni, jedino moze da prsti sa dovodnog creva (tamo gde se crevo stavlja na magistralu za dizne) pa da naliva prostor za svecicu.
To nikako nije za igranje, posebno ako su kablovi losiji pa varnice malo...
Ili da curi neka dizna (spolja), ali to mora da curi toliko da to nije normalno :scratch:

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Uto Jan 11, 2011 9:54 pm
od djurkin
@alfaskorpion
naravno da svracam samo nisam ti kompetentan za neku vrstu diskusije s bilo kim ovde!
Maje poznavanje svega ovog je povrsnog karaktera ipak sam iz neke druge branse,a ovde samo informativnog tipa!
Sto se auta tice sredio bi ga jedino da sam Onazisev sin, ili neki rodjak Abramovica hihi!
Cak i kad uspem skupiti neki visak parica da ulozim u nju desava se da amortizere ne pasu, ventilator se ponasa kao i taj koji je na njoj, hladnjak klime i kondezator neznaju da mi povezu i spoje, prednji branik tako nabace da stoji gore od onog narandzastog, alu felne gde mi posle 550 km otpadnu 2 srafa sto je drze, onda sve ovo prilikom zamene pumpe i bla bla.
Kakav bedak!!!
U svakom slucaju tu sam virim iz prikajka i mudro cutim
Pozdrav svim alfistima

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Sre Jan 12, 2011 1:13 pm
od pedja_156
Jel si nasao na kraju gde curi(da ne kazem lije) benzin?

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Pet Jan 14, 2011 8:52 pm
od djurkin
eh nasao eno ga stoji 2 dana na benzinskoj pumpi!!!
Salu na stranu, sad sam u jos vecem problemu, inace na savet prijatelja s foruma resih da ga oteram do QV Laleta u Klek da se poigra s mojom alficom!
Upalio, pa klasicnih, rad kao na 2 cilindra prebacim na plin on i dalje radi i ide, pa rekoh ajde da ne oteram auto bez goriva i svratim na pumpu,da ubacim malkice corbe!Do pumpe se vec nekako normalizovao rad stanem ugasim i sipam corbu,platim i da krenem kad ono cvrc!Nece i nece da sastavi!Naravno dizanje haube, ciscenje svecica, pogledam isparivac, zaledio sve skoro do protokomera, otvorim posudu za vodu kad ona skoro prazna, dopunim je do vrha, zvirnem u ulje preko meraca kad njega preko gornje granice, e sad dal je zamascen merac ili se preselila voda u karter!Svi daljni pokusaji da upalim auto su se zavrsili bezuspesno cak sam i pri povratku s posla danas opet verglao i verglao i opet nista!
Dolazim u iskusenje da je polijem benzinom i upalim,a gasenje izvrsim guranjem u obliznji Begej!!!
Pozdrav

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Pet Jan 14, 2011 8:59 pm
od pedja_156
Idi do auta, otvoris cep sa sipanje ulja i pogledas cep sa unutrasnje strane, ako se uhvatila siva ili bela "skrama" na cep znaci da ima vode u ulju. Isto tako bi i na meracu trebalo da bude siva boja ukoliko ti je sabio vodu u karter.. Ako je ulje normalno u motoru tj. bez vode onda je verovatno i neko crevo od vode puklo.
P.S. sto se vise nerviras teze ces resiti probleme... opusti se, resice se... ;)

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Pet Jan 14, 2011 9:22 pm
od djurkin
Upravo sam seo da pijem kafu s zenom uz cigaretu i dopisujemo se!!!
Nego trenutno sam u nekoj frci, dete dobilo boginje pa se nekako snalazimo oko preuzimanje i brige oko njega citaj jurnjava s i na posao koji mi je 4 km dalje i to sve pesaka!
Posao mi se sluzbeno svodi na programiranje i kontrolu diskonata pica gde nemam sluzbeno vozilo vec smo se oslonili na moje privatno i gledaj sada pocetak nove poslovne godine,ja bez vozila,a treba odraditi inventare i sve ostalo!Ovo sam nekako premostio ostavljajuci im fore da se rackucaju povracaji i vidimo posle pravoslavne N.G.!Teren koji pokrivam je od Banatskih Karlovaca do Sente i ovamo od Zablja i Sajkasa do Srpske Crnje!
Da se vratimo na vozilo,jutros je dimio kad sam ga upalio al to sam shvatio kao kondez,malkice je bilo neke bele skramice ispod limcica koji drzi cep na dekli znaci 0.5x0.5cm velicine, al pomislih nista strasno!Nivo ulja se povecao al neznam na konto cega nije prokuvavao jer su mi proslo leto iscupali "pravi" majstori termostat iz kucista a u stvari sam imao vazdusni cep!Danas je bilo mracno kad sam svratio do auto a preko dana radim i s posla jurcam kuci zbog deteta!
Neznam resicemo uz dosta nerviranja!

Re: da'l da vucem vatrogasnu prikolicu

Poslato: Pet Jan 14, 2011 9:44 pm
od pedja_156
Dzaba nerviranje, i sam znas da nerviranje ne moze da resi problem, a moze samo da pogorsa situaciju. Najpametnije ti je da vidis sa nekim majstorom, ko ti vec odrzava auto, da pogleda o cemu se radi, a po meni dihtung glave ti je probio i ubacuje vodu u cilindre. Zbog toga ti auto i radi na 2 cilindra. Nemoj tako da ga vozis nikako da ne bi bilo ozbiljnijih posledica po motor. Mozda gresim, pa neka me neko od kolega ispravi... Ali definitivno ti je majstor najbolja opcija, a verovatno i najjeftinija...