Pao sneg i vreme da se obuju carape!
Prvo sam krenuo sa drugom kod Bezaniskog groblja, tamo su se vec skupili BMW-ejci sa njihovim zadnjim vucama i nisu mi nesto sigurni bili

, pa sam otisao do sajma.
Naravno sajam zatvoren u 10h, ali posle pruge, kada idete za sajam, odma sa leve strane imaju 2 velika parkinga, za dva automobila dusu dalo.
E sad ono glavno,
imam Vintera zimske gume 195/65/15, moram da priznam da se Alfa 156 bez el. pomagala vrlo dobro drzi zadate putanje, znaci nije me neprijatno iznenadila. Uglavnom forsirao sam drugu brzinu u trecu nisam ni ubacivao ipak je mali prostor.
Posle nekih 5 - 10 minuta okretanja po parkingu, stavio sam carape. Stavljanje carapa je pesma, za manje od minuta carape su bile montirane (drug i ja smo montirali, svako po jedan tocak). Posle 10m carape su legle ko zmaj kako treba, sledilo je cimanje da vidim da li ce carape spasti posle 5 minuta akanja i kocenja, ostale su na gumama

.
Sta smo primetili u voznji sa carapama, zadnji deo je "plesao" i to mi je bio znak da carape ipak rade radnju. Sa carapamo pod rucnom na snegu je prava uzivancija, dok bez njih fizika je radila svoj posao. Daleko od toga da nije bilo zanimljivo ali Alfa je bolje reagovala tj. slusala.
Onda sam odradio mali test kocenja, povukli smo crtu i odradio 2 kocenja sa carapama i dva kocenja bez. Za 1m - 1.5m carapa se bolje pokazala.
Moguce da je carapa izglacala malo put, ali koja je verovatnoca na snegu da ubodem istu putanju.
Naravno ovo je odokativna i laicka metoda snimio sam mobilnim telefonom, pa cu da okacim u toku dana.
Biti ili ne biti

sve sam to isprobao na ravnom terenu, zimska guma je vise nego dovoljna, ko je lud da tera auto preko 4000 obrtaja po zaledjenom terenu, njemu i ne trebaju zimske gume.
Za par dana idem na planinu i tamo cu sigurno da nadjem pravi teren da isprobam carape na terenu na koji zasluzuju da se pokazu kako treba.
Do tada se cujemo.
