korpa i lemela nemaju veze sa ispadanjem iz brzine
prva stvar zbog koje moze da ispada je kad kandza(viljuska) ne ukopca dobro, ako je npr. ostecena kandza pa nece dobro da ukopca zupcanik, kandza inace moze da se osteti , uslovno receno, losim rukovanjem menjacem ili ako se dugo vozi auto sa losim sinhronom ali to su vec retki slucajevi, kod serijskih atuomobila je teze sotetiti kandzu nego kod trkackih npr. gde se menjac mnogo vise "trosi", ali u svakom slucaju kandza se vremenom haba kako god okrenes, samo negde brze negde sporije
druga stvar moze biti do poluga rucice menjaca, sto je cest slucaj na fiatima(uno, tipo, tempra, bravo..), npr. kod ćaleta na tempri ispada iz trece i to samo u desnoj krivini

, mada ponekad i u levoj ali retko, i takodje hoce nekad iz pete da ispadne one poluge dole su dobile luft u biksnama tj onim caurama generalni problem kod fiata te generacije pa kad guras rucicu u odredjenu brzinu usled tog lufta menjac ne ukopca dobro i onda ispada ,kod alfe je to dosta slicno reseno kao na fiatu samo mnogo bolje ali opet moze da zeza mada redje, cesto kad te poluge dobiju luft cuje se caktanje menjaca tj rucice pri saltu i rucica dobije malo vec luft u neutralnom polozaju(levo-desno, gore-dole) nekoka nije utegnuta rucica u tom slucaju, nije ni to strasno sa tim moze jos da se vozi ali sve dok ne pocne da zeza tj ispada iz brzine.
jos jedna stvar zbog koje moze da ispada menjac iz brzine su nosaci motora tj onaj na menjacu kao i on isa donje strane, to je ces slucaj kod zastavinih vozila, kad ode onaj na traverzni ili onaj gore ispod akumulatora, usled cimanja pri kretanju iil po krivinama kod dodavanja i oduzimanja gas ispada, oept kod alfe je to bolje reseno ali ne iskljucuje se mogucnost da i to moze da zeza
to je od prilike to sto se toga tice ako se setim jos necega napisacu, ova tri sulucaja su sto se mene i mog iskustva sa kolima tice bila najcesca nevezano za marku auta
ods vega ovoga najvise sumnjam na nesto vezano za rucicu menjaca tj poluge koje rucica gura
kao sto rekoh korpa i lamela ne bi trebalo da imaju veze sa tim, kad je losa korpa onda trese pri kretanju i slatanju, kvacilo postaje tvrdo, cuje, kad je losa lemela onda kliza, slabije vuce, moze da smrdi u nekim situacijama, nekad i da podrhtava pri kretanju, itd.