Stranica 1 od 10

Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Uto Sep 28, 2010 6:32 pm
od darkonny
Kolege,
Bio sam na dijagnostici koja je pokazala da dve dizne nisu ok,odnosno deluju zapuseno,treba ih menjati...Kakva su iskustva sa diznama na starim 1,9 JTD-ovima sa 8 ventila,znaci klasika 115 ks?Hocu pitati ima li neko iskustva sa ovim problemom i kako ga je resio?Drugo pitanje je moze li se procitati kod dizne bez skidanja plasticnog poklopca na motoru?

Postoje tri opcije koje sam cuo:
1.Novi ulosci dizni
2.Nove komplet dizne
3.Polovne komplet dizne

Nisam siguran moze li se nesto reparirati u smislu dobar bosh servis ili nesto slicno?


Pozdrav,
Darko

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Sre Sep 29, 2010 4:49 am
od dusanGT
Novi ulošci dizni tj. injektora i podešavanje na "Bosch" mašini rešava skoro sve probleme... CR injektori retko budu sa zapušenim otvorima, a sa suviše otvorenim veoma često... U NS mi to rešavamo u "Vilić" dizel servis... http://www.dieselvilic.co.rs/index.html

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Okt 18, 2010 6:01 pm
od Sone Bg
Imao problem na 156 da mi se zbog prljavstine u rezervoaru zaprljao ceo sistem za dovod goriva a samim ti i zapusile dizne, tj radile su maltene pod duplo manjim pritiskom. Covek mi poslao dizne na remont ne znam sta su radili sa njima i izaslo me 120e po komadu. Jos mi se zbog toga zapusio katalizator. Oprao mi rezervoar i procistio ceo sistem i sad radi kao sat. Sad dimi jako malo i to tek 3800,3900 obrtaja a auto je inace presao 230 000, da nepominjem koliko bolje ide i bolje prima gas

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Okt 18, 2010 8:23 pm
od vnov
Sone Bg napisao:Imao problem na 156 da mi se zbog prljavstine u rezervoaru zaprljao ceo sistem za dovod goriva a samim ti i zapusile dizne, tj radile su maltene pod duplo manjim pritiskom. Covek mi poslao dizne na remont ne znam sta su radili sa njima i izaslo me 120e po komadu. Jos mi se zbog toga zapusio katalizator. Oprao mi rezervoar i procistio ceo sistem i sad radi kao sat. Sad dimi jako malo i to tek 3800,3900 obrtaja a auto je inace presao 230 000, da nepominjem koliko bolje ide i bolje prima gas
Dao si 480e za čišćenje dizni :bluechin:

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Okt 18, 2010 9:31 pm
od dusanGT
Sone Bg napisao:...poslao dizne na remont ne znam sta su radili sa njima i izaslo me 120e po komadu...
Remont injektora za JTD obično podrazumeva zamenu uložaka i ponovnu proveru, što izađe oko 200€ za četiri JTD injektora. Tu nema posebnog čišćenja, osim kratkotrajnog tretmana u ultrazvučnoj kadici, neposredno pre provere na mašini koja simulira rad motora... E sad - ako su injektori oštećeni/dotrajali mora da se menja i telo, a to ne znam koliko košta. Još nisam čuo da se nekom desila takva šteta. Cena četiri nova injektora za 1.9 JTD 8v je oko 1150€.
Nešistoće iz rezervoara zaustavlja filter goriva, pa mi nije jasno kako su se injektori "zapušili". Pored toga pritisak u railu je 1350bara - to "otpušava" skoro sve...
Bez obzira šta je starno bilo:
a) injektori za CR dizela se rade u ovlašćenom "Bosch" servisu,
b) pre pristanka na tako skupu intervenciju dobro je konsultovati se sa nekim ko je stručan i nema sukob interesa i
c) za to, između ostalog, služi i ovaj forum...

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Uto Okt 19, 2010 7:00 pm
od Sone Bg
vnov napisao:
Sone Bg napisao:Imao problem na 156 da mi se zbog prljavstine u rezervoaru zaprljao ceo sistem za dovod goriva a samim ti i zapusile dizne, tj radile su maltene pod duplo manjim pritiskom. Covek mi poslao dizne na remont ne znam sta su radili sa njima i izaslo me 120e po komadu. Jos mi se zbog toga zapusio katalizator. Oprao mi rezervoar i procistio ceo sistem i sad radi kao sat. Sad dimi jako malo i to tek 3800,3900 obrtaja a auto je inace presao 230 000, da nepominjem koliko bolje ide i bolje prima gas
Dao si 480e za čišćenje dizni :bluechin:
Nije bilo ciscenje u pitanju...

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Uto Okt 19, 2010 11:12 pm
od Raca
Na osnovu mojih iskustava, preporučujem svima da prvo žrtvuju oko 40Eur za ultrazvučno pranje dizni, sa prethodnom probom na mašini koja simulira rad motora(saab servis u Južnom bulevaru npr).Proba se vrši i posle pranja na istoj mašini.Tamo radi momak koji se zove Viktor, a on mi je rekao da se je masa dizni ista kao i za traktore i kamionske motore i da ih na svetu pravi par proizvođača(treba proveriti, google je majka) i da ih servisi uvaljuju po enormnim cenama u zavisnosti od modela automobila.
Mašinac sam tim se dičim, a pravih majstora je vrlo malo, glavni alat su im makaze da te ošišaju ;)
:arflag

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Sre Okt 20, 2010 5:59 am
od dusanGT
Da ne bude zabune - ovo na slici dole je "Bosch" mašina za testiranje CR dizel injektora koja simulira razne režime rada motora. Ultrazvučno čišćenje ovih CR dizel injektora je deo standardne procedure pre stavljanja u mašinu na slici i ne naplaćuje se... Samo na ovakvoj mašini može da se utvrdi neispravnost CR dizel injektora. Sve ostalo je prazna priča...

Slika

Za dizne na benz motorima uobičajeno se koristi mnogo manja i jednostavnija aparatura sa menzurama... Ovde ultrazvučno čišćenje može da pomogne, ako ima naslaga koje smanjuju protok na benz diznama...

"Testiranje" CR dizel injektora na aparaturi sa menzurama je bacanje para.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Sre Okt 20, 2010 11:12 am
od Dragon
Pitaj tog Vilica ko poseduje ovakvu masinu u Bgd.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Sre Okt 20, 2010 12:25 pm
od dusanGT
Pozovite Dusana, pitajte sve detalje...
021/419-218 063/563-386
Majstor Milos kaze da servis
http://www.popesku.rs/index.html
moyda ima tu masinu...

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Sre Okt 20, 2010 12:33 pm
od Dragon
Hvala.

A i Novi Sad nije preko sveta. :D

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Sre Okt 31, 2012 8:51 pm
od Falcon037
Ajd da pitam ovde ...

Nemam konkretan problem sa radom dizni već je jedna "pustila na dihtungu".

Bio ja kod majstora da zamenim antifriz i slučajno vidimo da oko jedne dizne ima neke crne smole. Ta crna smola deluje prilično stvrdnuto.

Da ne dužim puno, majstor traži 4000 da to očisti i "preihtuje" dizne, meni se to čini malo puno za naprskaj neko sretsvo, odvrni, zameni podloške i zavrni dizne ?!?

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Sre Okt 31, 2012 9:42 pm
od dusanGT
Majstor je u "Bosch" servisu ili...?

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Sre Okt 31, 2012 10:43 pm
od Falcon037
Majstor kod koga održavam auto. Znači ne radi mi čišćenje dizni već samo zamenu diht podloške.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Nov 01, 2012 7:13 am
od dusanGT
Ne znam da li se to sme poveriti majstoru koji nije specijalista za dizne. Ali ako je u pitanju samo zamena podloški (bakar?) i ako su nove podloške ispravne (ko garantuje?) onda može i "majstor opšte prakse"...
Ipak, za te pare, prvo bih konsultovao ove:
http://www.popesku.rs/index.html

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Nov 01, 2012 9:08 am
od Falcon037
Majstor jeste opšte prakse ali je od poznatih i radi samo AR, vodi se i kao skuplji ali za ono što mi je objasnio da treba da se uradi mi malo mnogo para.

Hvala za info zvaćo Popesku da vidim koliko oni traže. :wave:

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Nov 01, 2012 11:18 am
od dusanGT
Falcon037 napisao:Majstor jeste opšte prakse, ali je od poznatih i radi samo AR, vodi se i kao skuplji...
E, kad bi ovo bile "performanse", oma' bi preš'o u tu struku...

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Nov 01, 2012 11:22 am
od Falcon037
:D

Zvao sam Popeska i reče mi da je skidanje sa čišćenjem (ako nije previše zapekla) 20€

E sad ja se nadam da je samo probila podloška i se nije oštetila dizna ili ležište. Oko dizne mi je čađ u kristalizovanom obliku.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Nov 01, 2012 4:02 pm
od dusanGT
:thumbsup: Napiši šta je rađeno i kakav je servis "Popesku"...
Ja se nešto sećam da te podloške nisu baš nežne, pa bi mi bilo čudno da joj se nešto desilo. Možda injektor nije fiksiran kako treba - bilo je i tih slučajeva.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Nov 01, 2012 4:20 pm
od Milorad
Mislim da je Popesku jedan od retkih u Bg-u koji to moze da uradi valjano. A sto se ostalih tice Zeravica u Novom Milosevu, u februaru na 320.000km uradjene dizne, sad je na 390000km sve i dalje radi perfektno. Cena 80e za remont dizne, za Iveca 2.3hpi, ne verujem da je vise ili manje za kola.

Ima i Dmitrovic, kod Galenike, ali kod njega je oko 120e bilo.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Nov 01, 2012 5:07 pm
od Bug
Kad je radjeno u Zeravici, jer koliko sam ja cuo cena je duplo veca nego tih 80e...

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pet Nov 02, 2012 6:55 pm
od Milorad
U februaru ove godine... Ocigledno da zavisi od modela do modela auta.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pet Nov 02, 2012 10:43 pm
od Falcon037
Evo i ja da javim kako je bilo kod Popeska.

Namešteno sve, jeste da je naplatio više nego što je prvobitno rekao iako nije bilo nešto preterano više posla ali ajde ...

U svakom slučaju zapekla dizna je očišćena kao i ležište i sada je sve u redu. Evo i jedne slike posle čišćenja na kojoj se vidi kako je garež duvala na sve strane.

Slika

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Sre Nov 21, 2012 4:57 pm
od bicko015
Da ne otvaram novu temu, da li moze da bude povecana potrosnja zbog zprljanosti ili kvara dizni? Meni po gradu trosi 12-13l na 100km. Ne dimi, vrlo malo na 4000 obrtaja, mislim da je to normalno. Na dijagnostici ima greska, low pressure regulator, jednom mi se prosle godine ugasio u voznji i nije hteo da se upali jedno 15min. Posle se upalio normalno i od tada radi najnormalnije, a ecu je memorisao tu gresku. Motor je 1.9 jtd 81kw.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Sre Nov 21, 2012 5:25 pm
od dusanGT
Može - na bivšoj 147ci (remap) smanjila se potrošnja za oko 1l/100km posle servisa injektora.

Inače, ovih 12-13l/100km deluju neverovatno...

U MultiECUScan može da se proveri više "Fuel Pressure..." stvari, pa bi trebalo utvrditi šta je problem. Regulator pritiska goriva (oko 100€) obično strada jer mu se "sito" zaprlja od nečistoća u gorivu, a simptomi su kao što si opisao.