nosac motora JTD

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 15, 2010 9:38 pm

nisam zamenio veceras nosac, ispalio majstor... ode na neku veceru i bilo ga uvo

imas na pm gde ja uzimam, nesto malo skuplje ce izadje

dusan147 je resio problem vibracija koliko sam razumeo? zvao sam danas ljude koji ciste dizne, 60eura kosta, a ako hocu cistim usis itd onda 120e ukupno sve sa diznama
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 22, 2010 5:48 pm

Zamenjen nosac ispod akumulatora, stari se raspao...

Vibracije su dosta manje ali potrebna je zamena poslednjeg nosaca, tj levog posto je dosta napukao. Chip je ucinio svoje :grin:

Ako bude normalno vreme sutra skidam EGR
Korisnikov avatar
Stig
Contact:
Garaža: Alfa 147 1.9JTD, BMW E46 compact 320td, Yamaha XTX 660 '08
Lokacija: Kikinda (Mokrin) - Novi Sad
Postovi: 6
Pridružio se: Ned Okt 03, 2010 10:05 pm

Re: nosac motora JTD

Uto Nov 09, 2010 1:35 am

Pozdrav ljudi, ja imam skoro slican problem. Isto imam vibracije i blago tandrkanje ako se moze tako reci kad krecem iz lera prvom, a i meni su malo varirali obrtaji na leru pa sam odvezao kod svog majstora ovlascenog za fiat vozila. Ocisto sam EGR i pregledao mi sve nosace motora i kaze mi da je sve u najboljem redu i opet se isto desava sem variranja obrtaja, variraju mi malo samo kad ga uplaim hladnog i posle par sekundi bude sve kako treba, a pre tog i kad se ugreje je pravio blage oscilacije na leru. A za te vibracije mi rekao da delimicno mora tako, e sad da covek nije pametan. Vibracije pri kretenju me uzasno nerviraju, ne mogu reci da je to jako ali mene nervira, imao sam pre alfe i punta i stila JTD i sve je bilo gotovo savrseno
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Uto Nov 09, 2010 1:41 am

Pa ne bih rekao da mora tako..

kada sam kupio alfu nije imala nikakve vibracije, znaci da moze bolje od ovoga
meni se vibracije polako smanjuju, pitaj boga do cega je xD
Korisnikov avatar
Stig
Contact:
Garaža: Alfa 147 1.9JTD, BMW E46 compact 320td, Yamaha XTX 660 '08
Lokacija: Kikinda (Mokrin) - Novi Sad
Postovi: 6
Pridružio se: Ned Okt 03, 2010 10:05 pm

Re: nosac motora JTD

Uto Nov 09, 2010 5:16 pm

Ili se smanjuju ili se polako navikavas pa ne primecujes :)
Ja bi voleo neki konkretan kvar il sta god to bilo da neko kaze uradimo i vozimo se, sve nesto okolo naokolo, mozda ovo mozda ono, nebitno. Al nije da samo neko od nas ima taj problem, ima vise nas koliko sam skontao iz price
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Uto Nov 09, 2010 7:44 pm

Nije navikavanje, osluskujem , pipam i ostalo kad udjem u alfu
Jednostavno njijansu su manje. Decki sa FLCS resavaju tako sto ociste dizne na svojim Stilicima :D Neko zameni nosac ispod motora. I ja sam pre za neki konkretan kvar nego ovo da bunarim
Korisnikov avatar
pedja_156
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd, 115 ks
Lokacija: Beograd
Postovi: 204
Pridružio se: Pon Jan 25, 2010 5:28 pm

Re: nosac motora JTD

Sre Nov 10, 2010 5:34 pm

Evo da napisem i ja nesto s obzirom da sam skidao usisnu granu i cistio je... Radi se o jako velikom poslu... da bi se otkacila usisna grana i izvadila najveci problem je u jednom brezonu koji se nalazi do kucista zupcastog kaisa. Tj. da bi se taj brezon odsrafio mora da se skine bosch pumpa, sto dalje povlaci razupcavanje motora. E sad, mozda to i moze sa nekim spec alatom da se uradi (mada ne verujem) bez skidanja pumpe. Sve u svemu 2 dana sam zaglavio u garazi, ali isplatilo se... auto je "prodisao". U celom tom postupku skidanja moracete i EGR da raskacite ceo, i da ga izvadite pa odma i njega dobro ocistite, takodje i klapnu gasa. Sa zadnje strane usisne grane(ka pozarnom zidu) nalazi se i MAP senzor koji takodje moze da se zaprlja pa da salje pogresne invormacije o pritisku vazduha u usisu pa i njega obavezno ocistite. Majstori tesko da ce prihvatiti to da vam rade, jer je gomila posla koji oni ne mogu da naplate, ili ce da vam kazu nekih 100 e za skidanje ciscenje i montazu. Tako da ko ima uslova(garaza, alat, vreme...) moze da proba sam da se poigra sa tim. Uz to ako budete razupcavali motor, savetuejm da kupite i nov zupcasti kais (osim ako nije presao relativno malo) zbog naknadnog spanovanja kaisa (sam po sebi se rastegne), da slucajno ne bi doslo do toga da motor prezupci ili ne daj boze da pukne kais u vozjnji u nekom narednom periodu (ja sam ga zamenio da ne razmisljam zbog 2500 din koliko kosta dayco). Eto... tu vam je ukratko opisan posao od 2 dana :) :) p.s. Ja sve to nisam radio zbog drhtanja ili variranja obrtaja na leru vec zbog slabijeg potezanja auta. Savet: za pocetak ocistite EGR, MAP i klapnu gasa, proverite dizne pa tek onda skidajte granu. POZZZ :arflag
Slika
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Re: nosac motora JTD

Sre Nov 17, 2010 11:08 am

Pozzz,

evo ja sam za vikend imao krštenje sa usisnom granom, EGR i usisnom klapnom, mora se sve skinuti od kaiševa, bosch pumpe, magistrale, sex do bola...

ALI, neće mi verovati šta sam sve izbacio iz tih elemenata pogotovo usisne grane gareži i prljavštine za kantu od 1l prali smo je 2 sata i nismo uspeli da je dovedemo u fabričko stanje (femin, benzin, vodeni top ništa je ne može očistiti više) ali dobro 95% je čista auto je prodisao, MAP senzor očišćen isto bio je zatrpan sa crnim blatom, klapna katastrofa, isto tako i EGR za koji me začudilo da radi uopšte, sve u svemu jedno 6 sati posla za nas troje ali bih ovo preporučio svakome da radi kada menja kaiševe jer je jedino u toj kombinaciji isplativo dodatni 2-3sata + zupčenje!

Dakle svaka preporuka na nekih 50000-80000 KM

u Subotu skidam Turbo, intercooler i katalizator, bože pomozi mada mi auto već sad ide ko nevreme, ali ovo će se morati uvrstiti kao redovan srvis za sve comon rail motore sa euro3-4 standardom znači svi dieseli koji imaju EGR ili povratne gasove vraćaju nazad u usis! Toliko van teme!

A sad nosači motora, po Dušanovoj preporuci išao sam na samoštelovanje motora jer su mi nosači novi (Ricambi) i mogu Vam reći da ima vajde, u principu na svakom nosaču imate rupe za centriranje koje moj majstor nije ispoštovao ni malo! sada su one na mestu i vibracije su znatno manje, u subotu ću se pozabaviti gornjim i donjim srednjim nosačem jer mislim da su oni u uzajamnoj sprezi a oba Vam dozvoljavaju štelovanje po uzdužnoj osi auta tj. imate jedno 1,5cm za pomeranje motora pa ko zna možda je tu kvaka, jer ko god je skidao kaiševe a posle toga dobio vibracije ovo je jedini razlog pod uslovom da je motor uzupčen za 5!

Toliko od mene za sad!

Pozdrav Squadri :arflag
Korisnikov avatar
pedja_156
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd, 115 ks
Lokacija: Beograd
Postovi: 204
Pridružio se: Pon Jan 25, 2010 5:28 pm

Re: nosac motora JTD

Sre Nov 17, 2010 7:51 pm

ShabaMan napisao:Pozzz,

evo ja sam za vikend imao krštenje sa usisnom granom, EGR i usisnom klapnom, mora se sve skinuti od kaiševa, bosch pumpe, magistrale, sex do bola...

ALI, neće mi verovati šta sam sve izbacio iz tih elemenata pogotovo usisne grane gareži i prljavštine za kantu od 1l prali smo je 2 sata i nismo uspeli da je dovedemo u fabričko stanje (femin, benzin, vodeni top ništa je ne može očistiti više) ali dobro 95% je čista auto je prodisao, MAP senzor očišćen isto bio je zatrpan sa crnim blatom, klapna katastrofa, isto tako i EGR za koji me začudilo da radi uopšte, sve u svemu jedno 6 sati posla za nas troje ali bih ovo preporučio svakome da radi kada menja kaiševe jer je jedino u toj kombinaciji isplativo dodatni 2-3sata + zupčenje!

Dakle svaka preporuka na nekih 50000-80000 KM

u Subotu skidam Turbo, intercooler i katalizator, bože pomozi mada mi auto već sad ide ko nevreme, ali ovo će se morati uvrstiti kao redovan srvis za sve comon rail motore sa euro3-4 standardom znači svi dieseli koji imaju EGR ili povratne gasove vraćaju nazad u usis! Toliko van teme!

A sad nosači motora, po Dušanovoj preporuci išao sam na samoštelovanje motora jer su mi nosači novi (Ricambi) i mogu Vam reći da ima vajde, u principu na svakom nosaču imate rupe za centriranje koje moj majstor nije ispoštovao ni malo! sada su one na mestu i vibracije su znatno manje, u subotu ću se pozabaviti gornjim i donjim srednjim nosačem jer mislim da su oni u uzajamnoj sprezi a oba Vam dozvoljavaju štelovanje po uzdužnoj osi auta tj. imate jedno 1,5cm za pomeranje motora pa ko zna možda je tu kvaka, jer ko god je skidao kaiševe a posle toga dobio vibracije ovo je jedini razlog pod uslovom da je motor uzupčen za 5!

Toliko od mene za sad!

Pozdrav Squadri :arflag
Znaci ti si isto osetio disanje auta ;) Salim se, ja sam bio odusevljen posle skidanja i ciscenja usisa. Jedan mali savet za ciscenje grane(za ljude koji jos nisu ocistili a nameravaju), prvo se na grubo ocisti naftom, pa se onda naprska axel-om (ima ga u svakom maxiju) i ostavi tako jedno sat vremena da se opusti onaj talog, posle se samo malo "dotera" i kao fabricka je.. ;) a za intercooler, imaces problem njega da izvuces (nepristupacan je), moraces i nosac motora (onaj ispod akumulatora) da otkacis da bi izvadio jedan nosac intercoolera. Ja kad sam ga skidao mislio sam da je u njemu uzas kao i u grani, ali sam se iznenadio sto u njemu nije bilo skoro pa nista prljavstine. Promuckao ga benzinom, izasao crn benzin, sipao opet promuckao, izasao siv benzin, sipao treci put, promuckao, izasao cist benzin... iskreno nema razlike posle vracanja opranog intercooler-a. tako da, kao sto rekoh vec ako imas vremena uradi i to. Sto da bude prljavo kad moze da bude cisto.. ;) pozz
Slika
Korisnikov avatar
Darko_NS
Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 349
Pridružio se: Ned Mar 29, 2009 5:49 pm

Re: nosac motora JTD

Pet Nov 19, 2010 1:30 pm

jel neko cistio dizne pa je doslo do pobosljanja, odnosno da manje vibrira i trese pri kretanju i uopste???

i koliko nosaca ima jtd i koji je najproblematicniji?
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Re: nosac motora JTD

Pet Nov 19, 2010 2:02 pm

Darko,

imaš 4 nosača bar je toliko kod mene JTD 8V 115KS, 2 bočna levi i desni, gornji (tzv. koska) i srednji donji koji je zakačen na desnu stranu motora i nosač menjača.

Što se tiče dizni mala poboljšanja, malo bolje ide i to je to, zavisi koliko su oštećene!

Ali srž problema još nije rešen! Probaću sutra nešto ali sve mi smrdi na ZAMAJAC tj. u naj bolju ruku 360€ valeo iz AP sporta!

Pozzzz! ;)
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Re: nosac motora JTD

Pon Nov 22, 2010 12:23 pm

Pozdrav,

eto ja skinuo turbo i katalizator koji su bili u katastrofalnom stanju, turbo zapekao od prljavštine očišćen sada alfica leti ko nenormalna - očekivao sam da je turbo većih dimenzija kad ono palavrtak od nekih 10cm, katalist očišćen sredstvom za čišćenje motora i izduvan vodenim topom šta sve izađe samo iz njega (mora da se osuši u potpunosti pre vraćanja)!

Nosače sam ponovo pokušao vratiti u normalu i kombinaciju gornjeg i donjeg srednjeg nosača i opet ništa TRESE NA LERU mada mnogo manje nego kad sam krenuo u akciju čišćenja motora!

Očigledno da je zamajac u pitanju jedino je on još ostao ne ispitan, kada se dodaje gas na leru osete se blage vibracije na nekim rasponima obrtaja recimo od 1000-1200rpm pa onda se izgube, ako je neko imao nešto slično neka javi!

Plivajući u najboljoj varijati ima u APsportu 27500din VALEO onaj mi se kune tamo da je orginal kao on ide u prvu ugradnju za Alfu!

Kakva su Vaša iskustva? Da li uzimati to ili ne, ima li šta bolje!? :arflag
Korisnikov avatar
Dragon
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 6395
Pridružio se: Uto Maj 26, 2009 6:43 pm

Re: nosac motora JTD

Pon Nov 22, 2010 3:54 pm

Majstori kazu da se niko nije zalio na taj zamajac, mada ja prenosim iskustva uglavnom za Fiat, ali to je JTD.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Pon Nov 22, 2010 4:25 pm

kod mene su isto vibracije od 1000-1200rpm
pre par dana mi se desilo sledece, isao 5om ,70km/h i potopim ga do kraja
posle 2sec auto krece da se trese nenormalno, kao da se raspada. pustim gas ono sve ok
posle nisam smeo probam ponovo.

izgleda je zamajac glavni krivac, ujedno cu menjati i set kvacila a ako su otisle i dizne bice veselo :D
nikako da odem za bg na pregled


koje sredstvo si tacno koristio za katalizator?
u cetvrtak cistim sve komplet sa drugom pa da ocistim i njega
Minketa
Garaža: 156 SportWagon 1.9JTD 2004.
Lokacija: Zrenjanin
Postovi: 135
Pridružio se: Ned Sep 26, 2010 1:09 am

Re: nosac motora JTD

Pon Nov 22, 2010 10:01 pm

Izvinjavam se za off topic, ali, kad smo vec kod nosaca... meni menjac teze ide u rikverc. I to ne uvek jednako. Nekad udje lako kao u puter, nekad pustim kvacilo pa opet probam da ubacim u rikverc, pa tako pet puta. Nekad ide do lako samo do pola, pa opet pustaj kvacilo, pa iz drugog pokusaja udje lepo.
Da li je moguce da se ovo desava zbog nekog nosaca?
I meni se dosta trese! Trese pri paljenju - kad sastavi. I trese kad krecem prvom a ne dignem iznad 1000 o/min.
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: nosac motora JTD

Pon Nov 22, 2010 10:17 pm

Kako probati da li je zamajac za JTD u OK stanju? Kad se skine dole, probati rukom da li je rotacija (neko ovo zove "luft") između 5mm i 10mm. Više od 10mm ne valja...
Međutim - što kaže Dragon - na JTDu zamajac veoma teško "crkava" jer je "plivanje" postignuto radijalnim oprugama (2 komada). Na vozilima sa plivajućim zamajcem koji ima gumene amortizere, crkavanje je realnije...
@Relja - to su simptomi izvitoperene korpe i istrošene lamele...
@ShabaMan - da li su te vibracije na 1000-1200o/min kad daješ ili oduzimaš gas (tj. skineš nogu sa pedale)?
Zamajac i set kvačila kod 1.9 JTDa mogu lako da podnesu 450Nm - 2.4JTD 10v ima isti zamajac. Da bi se postiglo 450Nm potreban je veoma ozbiljan remap.
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Pon Nov 22, 2010 10:47 pm

Meni je kvacilo za zamenu. Zanimljivo je npr ujutru kad je hladno, kao da nesto lupka iz dela gde je menjac, isto tako kad dodirnem kvacilo osecam vibracije koje se poklapaju sa tim lupkanjem. Kada se zagreje motor, lupkanje je manje ali vibracije na pedali su tu.

Volan i dalje trese, buka u kabini je ogromna, sve se trese. Da li je moguce da to korpa i lamela prave ili su dizne dobile malo "lufta" pa sam motor pravi vibracije?

Narucicu set kvacila u AP sportu, Valeo, 15000din. Ovaj set sto je trenutno kod mene je valeo, izdrazo nekih 45kkm, valjda ce i ovaj novi posluzi Ili uzeti LUK?. Da li da zamenim i cilindar? Koji tacno, ima ih 2? Osetim ponekad kada stisnem brzo do dna kao da propadne zadnjih 4-5mm

ove vibracije od 1000-1200rpm, meni se desava sledece: prvo se jave pa kada oduzmem gas nestanu na trenutak kao da motor radi glatko pa se opet jave. Sta to moze biti?

Pomazi dule, ti si iskusniji od nas :) nisu ovo jeftine intervencije, oce izadje na 500e
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Dule

Pon Nov 22, 2010 11:01 pm

Dušane,

ja bih stvarno voleo da neko konkretno kaže šta bi to moglo biti sa tim vibracijama na leru, jer ovaj JTD ne bih trebao imati uopšte vibracija u kabini, gde on to prenosi j..bem li ga, ja sam gledao nosače kad staviš ruku pored njih na karoseriju jedva da se nešto oseća, kao da vibracije dolaze iz sasvim drugih izvora nosači su mi mirni skroz!!!

Što se tiče blagih vibracija dešavaju se kad stojim u mestu i dodajem gas na leru 100-1200rpm ali one nisu toliko jake koliko je ova vibracija u kabini i na volanu, znači samo kad dodajem gas na leru!!!

U principu sve mi je OK auto ide boli glava, ali ovo trešenje me izluđuje!!!

Pozdrav i Hvala :arflag
Korisnikov avatar
pejo
Contact:
Garaža: ALFA 156
Lokacija: novi sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 720
Pridružio se: Ned Jan 18, 2009 7:13 pm

Re: nosac motora JTD

Uto Nov 23, 2010 11:10 am

i meni se volan trese u leru,ali kad dodam mali gas do jedno 1000rpm sve se umiri.na volanu su mi najvece vibracije u leru .samo sam promenio kosku ostale nosache nisam ni gledao. :grin:
MISLIO SAM...je majka svih zajeba
moj mob 069/1468-109 viber
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: nosac motora JTD

Uto Nov 23, 2010 2:04 pm

Danas u 15:00 sam zakazao kod "Cubike", samo zbog vibracija koje nisu toliko strašne, ali bi mogle da budu manje... Referišem kad se vratim.
Provereno je dosta stvari, a šta još nije proveravano:
a) servo pumpa sa pripadajućim crevima (vibrira više kad se volan okrene skroz levo ili desno)
b) izduv (cevi, flexi veza i lonci),
c) nešto od stvari na koje se obično ne sumnja (kompresor klime i njegov kuplung, pumpa za vodu, itd... - mogu da budu izvor vibracija ako je zaribao neki ležaj...),
d) zamajac (iako mi je neverovatno da kod JTDa on ode...) i
e) remenica, spaneri i kaiševi (nedovoljno zategnuti)...
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Re: nosac motora JTD

Uto Nov 23, 2010 2:12 pm

Ja sam skidao PK kaiš i palio motor i opet isto znači kod mene nije ni klima, ni španeri, ni pumpa...

Sretno Dušane!!!
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Uto Nov 23, 2010 3:57 pm

Ja sam procitao da je zivotni vek zamajca 150 000km , moja alfa je pod remapom zadnjih 50kkm, tj trenutno ima 137 000, Sto znaci da je zamajac ispustio dusu pre nekih 10-15kkm tj bas tada kada krecu vibracije. Zanimljivo je sledece, kada na autoputu idem na nekih 3200rpm, 20km, i poosle stanem vibracije su minimalne. Nema skakutanja volana, vibracije minimalne.
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: nosac motora JTD

Uto Nov 23, 2010 6:34 pm

Vratio se iz servisa gde smo radili "popusti-zategni" sa nosačima motora... Pričali smo i o vibracijama... Majstor i šef spominju remenicu bregaste - ona je fiksirana pomoću jedne kajle/štifta (šta god). Kad taj štift "ode" remenenica ne samo da izaziva vibracije, već i čini da motor prezubi za "manje od jednog zuba". To se oseti u vožnji - loše vuče i radi sa naprežućim zvukom - da li to imate?
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Uto Nov 23, 2010 6:58 pm

Da! Slabije vuce ali kontam da je to zbog usisne grane ,egr, turba, tj zaprljanosti
Imam naprezuci zvuk kad ubrzavam. Ranije je alfica ulazila u vece obrtaje( do 3500) prilicno brzo, sad je to dosta teze, tj gotovo nemoguce.
Korisnikov avatar
pedja_156
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd, 115 ks
Lokacija: Beograd
Postovi: 204
Pridružio se: Pon Jan 25, 2010 5:28 pm

Re: nosac motora JTD

Uto Nov 23, 2010 9:17 pm

@ShabaMan Buraz, koje sredstvo si koristio za ciscenje katalizatora, i sta si cistio na turbini?
Slika

Povratak na “Diesel Potenza”