nosac motora JTD

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
Darko_NS
Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 349
Pridružio se: Ned Mar 29, 2009 5:49 pm

nosac motora JTD

Ned Sep 19, 2010 10:32 am

imam problem sa alfom 147 jtd 85kw, dva puta sam menjao set kvacila, iz razloga sto mi je bila tvrda papucica i sto su se osetile vibracije pri polasku iz prve, zamenom kvacila i cilindra sam resio prvi problem, ali to sto trese pri polasku nisam
da napomenem da je zamajac kao nov i da to nije problem, u to sam se licno uverio

sumnjam na nosac jer mi se desava i sledece, kad gasim auto, svaki drugi put kao da hoce onako da se zatrese jos sekundu dve, i takodje kad palim auto isto u tom momentu paljenja zatrese se motor..

imate li neki predlog, moze li to biti do nosaca, meni nista drugo ne pada na pamet
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Ned Sep 19, 2010 1:08 pm

ja imam isti problem, bio kod majstora kaze donji nosac do sasije, narucio ga i stize ove nedelje, javljam dal je sve ok :)

gde si uzeo cilindar?
Korisnikov avatar
Darko_NS
Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 349
Pridružio se: Ned Mar 29, 2009 5:49 pm

Re: nosac motora JTD

Ned Sep 19, 2010 6:58 pm

cilindar sam uzeo u ns u radnji gde sam uzeo i set kvacila, mislim da je bio oko 3000din. nisam sad siguran

a reci mi koliko kosta nosac motora??

i znaci tebi se zatrese kad kreces prvom od nule, a sa jacim gasom ne???
Korisnikov avatar
kovalski
Garaža: ex 156 1.9 JTD 16V giugiaro
remap;
ex 166 2.0 TS
ex 156 SW 2.0 SP3
ex159 SW
ex GTV CUP limitata No_076 2.0 TS
Vectra C CDTI 16V
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 698
Pridružio se: Ned Jan 25, 2009 5:50 pm

Re: nosac motora JTD

Pon Sep 20, 2010 7:23 am

Isti problem, zimus na redovnom servisu majstor mi rekao da je otišao jedan nosač.

Problem se javlja jedino pri polasku iz prve, dok pri paljenju i gašenju ne primećujem neke veće vibracije.
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Re: nosac motora JTD

Pon Sep 20, 2010 8:38 am

Za 156 1.9JTD 8V desni nosač je oko 13000din ricambi a levi je oko 16-17000din takođe ricambi ja sam ih zamenio oba pa čak i srednji nosač Birth i posle svega opet trese u leru i kad krećeš bez gasa, mora mu se dati 1000rpm min da bi krenuo bez mnogo treskanja.
Ako je neko rešio ovaj problem neka nam javi, stvarno nervira, meni je set kvačila nov jedino nisam proveravao plivajući zamajac!

Pozdrav svima!!! :arflag
Korisnikov avatar
Darko_NS
Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 349
Pridružio se: Ned Mar 29, 2009 5:49 pm

Re: nosac motora JTD

Pon Sep 20, 2010 9:49 am

cekamo relju da vidimo kako se ponasa posle zamene..


naravoucenije, lepo kupis benzinca i nema tih problema, imam 156 1.6ts, nista ne trese, ne trza, nikakvi nosaci, kvacila, zamajci i ostalo.. u leru se auto ne cuje, uvek se preporodim kad iz jtd predjem u benzinca..
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: nosac motora JTD

Uto Sep 21, 2010 5:25 am

A kako ide JTD (max 8.5l/100km gradske vožnje) u odnosu na tog tihog benzinca (oko 12.5l/100km gradske vožnje)? Inače, novi 159 JTDm 16v radi u leru kao benzinac...
To što JTD malo zatrese pri startu/gašenju je normalno, tj. treba se navići.
Ja sam digao ler gas sa 850o/min na 900o/min i sada je sve mnogo mirnije... Inače sam menjao nosače motora (sva tri donja i onaj gornji - kosku), radio reparaciju injektora, proveru kompresije, pešao na drugo ulje, radio promenu oslanjanja cevi izduva...
A juče sam bio u "Sija Motors" vlasnika Aleksandra Bečejca, gde mi je majstor Dejan :beerchug: skinuo prednju instrument tablu, jer nešto vibrira ispod nje pri ubrzavanju... To je stvarno veliki posao, ali su vibracije tog dela eliminisane...
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
Darko_NS
Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 349
Pridružio se: Ned Mar 29, 2009 5:49 pm

Re: nosac motora JTD

Uto Sep 21, 2010 8:45 am

1.6 ts ne ide nista specijalno, ali to nije primarno, trosi 11 litara plina u gradu sto je opet jeftinije nego na dizelu.. za 159 ne znam, nisam se vozio nikad
sto se tice teme, postavio sam jer sam pretpostavio da ne valja nesto (mozda taj nosac) pre ove alfe sam imao 3 stila jtd i nisam imao taj problem da mi trese pri polasku i kad gasim motor
ZE
ZEPP 46
Drug Član
Drug Član

Re: nosac motora JTD

Uto Sep 21, 2010 8:55 am

dusan147 napisao:A kako ide JTD (max 8.5l/100km gradske vožnje) u odnosu na tog tihog benzinca (oko 12.5l/100km gradske vožnje)? Inače, novi 159 JTDm 16v radi u leru kao benzinac...
Matematika je prosta...sa plinom je razlika u korist benzinca oko 1.5 e..ili 150 e/10kkm :grin:
JTD..bio M ili ne..NIKADA ne moze da radi kao benzinac..o podrhtavanju volana i table..da ne pricam..zato si je i skidao :)
A o tome kako ide...turbo motor,sa jacom kubikazom...u odnosu na manjelitraznog atmosferskog benzinca...bilo je mnogo prica o tome...i u pitanju su nijanse.. :wave:
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: nosac motora JTD

Uto Sep 21, 2010 4:48 pm

Ne vibrira to pri ubrzanju zato što je dizel, već zato što mu je obrtni moment veliki...
Pokušao sam da pomognem čoveku, jer zaista znam to o čemu govorim. Ne zanima me rasprava benzin/dizel/LPG, već performanse.
Ako su vibracije razlog da se pređe na drugo gorivo i ako je razlika između malolitražnog atmo benzinca i turbodizela veće zapremine u nijansi - ja se povlačim iz ove teme...
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

nosac motora JTD

Pet Sep 24, 2010 3:24 pm

Da li je neko rešio trešenje kola u leru!? Da li je nekom palo na pamet možda čišćenje usisne grane, juče sam video skinutu granu sa Fiata stila, nemogu Vam opisati koliko masti i gareži je bilo u njoj sigurno oko 3mm naslaga na zidovima a na nekim delovima i više!

Hajde javljaj te, da li će neko u srbiji uopšte rešiti ovu dilemu, moj majstor "nema vremena da se bavi s tim" je..š ga!!!

Pozdrav svima!!! ;)
Korisnikov avatar
pejo
Contact:
Garaža: ALFA 156
Lokacija: novi sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 720
Pridružio se: Ned Jan 18, 2009 7:13 pm

Re: nosac motora JTD

Pet Sep 24, 2010 8:53 pm

i meni trese u leru.kad sam ga prikopchao na fiat eku primetio sam da mu obrtaji skachu sa 840 na 870 i onda padaju i tako varira.neznam dali je to normalno ali mi profa(dule 147) kaze da njemu miruju.e sad kakvi su mi nosachi dole pojma nemam dok nevidim.znam samo kad pritisnem gas i dignem obrtaje na oko 900 da se smiri treshenje.i kad ukljuchim klimu vidi se kako kazaljka ide gore dole u leru. :scratch:
MISLIO SAM...je majka svih zajeba
moj mob 069/1468-109 viber
Korisnikov avatar
Darko_NS
Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 349
Pridružio se: Ned Mar 29, 2009 5:49 pm

Re: nosac motora JTD

Sre Sep 29, 2010 8:24 am

@relja jesi zamenio nosac, kakvi su rezultati???
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 01, 2010 12:16 pm

Da li je neko rešio problem!? Ja sam nešto istraživao i saznao da pored nosača, zamajca, dizni (što je kod mene OK) može uticati i količina usisnog vazduha koji obezbeđuje turbina, pa da li je neko čistio turbinu i da li se ona može štelovati odnosno povećavati količina vazduha koja se isporučuje na 850rpm da li možda treba očistiti ceo sistem usisa???

Mene ovo već toliko nervira da bih se rado vratio na benzinca, ne mogu da verujem samo da niko od majstora neće da se posveti ovom problemu svi kažu ma nije strašno sedi i vozi! Ali ovom dinamikom ću verovatno iduće godine ponovo menjati nosače motora koji nisu uopšte jeftini!

Aj pomagajte!!! :)

Hvala
Korisnikov avatar
Dragon
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 6395
Pridružio se: Uto Maj 26, 2009 6:43 pm

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 01, 2010 1:02 pm

Tacno je to za majstore, gube vreme, ne mogu da naplate...

Meni na leru radi super, ali imam blago podrhtavanje iz prve u drugu. Sto je najzanimljivije, postoje periodi kada se i ono izgubi. Kod mene je verovatno zamajac dobio malo lufta ili Valeo kvacilo, koje nema jos ni 20.000 kilomatara... :rolleyes:
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 08, 2010 9:04 am

Da li je neko rešio problem sa trešenjem???
:club:
Korisnikov avatar
pejo
Contact:
Garaža: ALFA 156
Lokacija: novi sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 720
Pridružio se: Ned Jan 18, 2009 7:13 pm

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 08, 2010 12:48 pm

ja nisam na stend bay sam i chekam shta ce drugi da napishu
MISLIO SAM...je majka svih zajeba
moj mob 069/1468-109 viber
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 08, 2010 3:06 pm

Ne bih da lupam ali "dusan147" je imao dosta problema sa vibracijama na leru i koliko mi se čini rešio ih je pa ne bilo mu teško da nas malo uputi, simptomi su nam slični svima neka nam pojasni ono samo-štelovanje motora sa olabavljenim nosačima i da li je to stvarno rešilo sve probleme!

Poslat ću mu PM, valjda će nam pomoći! :arflag
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Re: nosac motora JTD

Uto Okt 12, 2010 9:14 am

Dušan je dosta toga uradio tako da je suludo precizirati šta je problem kod svakog od nas, ko je siguran da su mu nosači i kvačilo dobri trebalo bi da se uhvate i ove teme ovo je sa starog ARCS foruma, mislim da će mnogima rešiti probleme:


Kako se čisti EGR ventil ali detaljno!:
http://www.mediafire.com/file/nxgz2frzy0y/How-to

"Moje iskustvo sa 2.4 JTD motorom:
-Kada sam ga uzeo pre dve godine sa 116000 km isao je kao munja. Malo trosio, vukao kao LUD u bilo kojoj brzini bilo kada i gde. -Kako je vreme prolazilo, gubio je snagu. Mislio sam da tripujem, ali posle merenja ubrzanja par puta, bio sam siguran... -U jednom trenutku, pre par meseci, stajao sam u mestu par sati sa upaljenim motorom. Kada sam pokusao da krenem, kao da sam vozio auto sa 30 KS a ne 150. Potpuno mrtav. Zaustavim se na nekom parkingu, ugasim auto i iskuliram 15-20 min. Upalim i radi normalno i vuce normalno. Te nastavim da ga vozim do sledeceg slucaja: Pre kojih desetak dana odem do Delte da provere auto. Secajuci se slucaja koji mi se desio, rekoh da provere i odrade SAMO dijagnostiku.
Ostavim auto i jave mi se posle 5-6 sati (imali su guzvu) i kazu mi da mogu uzeti auto i da je crkla turbina !!! "KAKO CRKLA TURBINA KADA SAM SE DOVEZAO DO VAS PRE 5-6 SATI BEZ PROBLEMA???"
"Pa eto, znate, to kod tih motora crkava i tako. A mozete da kupite novu, ali je skupa. Mozete da remontujete, ali nije to to...itd...itd " Ja bez teksta se pokupim i odem da uzmem auto.
Naplate mi 2000 din za "dijagnostiku". Sednem u auto, upalim i opet kao da je mrtav motor skroz! (jedino preko 3500 obrtaja ima nesto snage ali dok dodje dotle treba vam oko 2km zaleta ) Poucen iskustvom, preparkiram se i sacekam 15-20 min da se ohladi, ali opet ista prica.
Uglavnom, ODLEPIM totalno na lakonska objasnjenja, nestrucnost i nezainteresovanost i krenem da KOPAM po Fu€king internetu: Forumi, blogovi ...itd...itd Kuci uzeo Eper, AutoData, DTE... Citao 5-6 dana, kopao, gledao... Onda se spremim jedan dan da prekopam ispod haube... Opremim se alatom, odvezem auto na neki zabaceni parking i onda: -prvo sam dobro obrisao zapecenu prasinu, ulje i ko zna sta jos -onda sam vise od sat vremena samo gledao gde je sta i uporedjivao sa slikama iz Eper-a koje sam odstampao. -onda jos pola sata zavlacenja ruku i prepipavanja creva (za vazduh, ulje, vakum) -pregledanje kablova i konektora -potom sam krenuo sa skidanjem akumulatora (OBAVEZNO), skidanje creva usisa vazduha. O cemu se radi: -ima nekoliko stvari koje mogu da se desavaju JTD motorima. Razlikuju se simptomi.

1. Ako ima dima u izduvnoj grani
1.1 dim u izduvu znaci da ECU ima informaciju da u motor dolazi odredjena kolicina vazduha i u skladu sa tim uskladi kolicinu dizela koje ubrizga. Ako ima dima, znaci da je previse goriva ili bolje receno premalo vazduha.
1.1.1 ili zaista dolazi premalo vazduha (protokomer lepo izmeri ali posle taj vazduh izadje iz creva pre nego udje u motor, citaj: creva za vazduh su negde napukla, a to moze biti bilo gde na putu: filter-turbina, turbina-intercooler, intercooler-usisna grana)
1.1.2 ili ovde neko laze za kolicinu vazduha (citaj: protokomer ima problem)

2. Ako nema dima u izduvnoj grani (Znaci da motor ima dobre inormacije o kolicini vazduha i u skladu sa tim ubrizga taman goriva da se sagori.)
2.1 Moze biti EGR ventil (Br. 7, Slika 1.)otvoren stalno (deo sagorelih gasova se vraca u usisnu granu i smanjuje snagu motoru DRASTICNO ako je otvoren KADA NE TREBA i motor je mrtav sto se tice snage)
2.2 moze biti proboj na crevu (Br. 4,Slika 2.) sa vakuumom koje ide do turbine (mozete se slikati sa performansama koje daje turbina, ako je u pitanju turbo sa promenljivom geometrijom posto turbina po defaultu ostaje na stage 1. kada nema vakuma a efekat je da auto vrlo slabo ide preko 3000-3500 obrtaja i tada ECU u sebi zapljune dogadjaj da ima previse pritiska u sistemu usisa vazduha)
2.2.1 zaprljana krilca unutar turbine (krilca koja regulisu propustanje izduvnih gasova ka lopaticama turbine) tj zaprljan mehanizam koji ih pokrece. tj. mogu biti blokirana u raznim polozajima a razlikuje se da li su performanse lose u nizim ili visim obrtajima a tu je jedino resenje skidanje turbine i ciscenje a treba da izgleda ovako: http://www.technologie-entwicklung.de/G...turbo.html a inace je Garret koji mi svi imamo u stvari VNT (variable nozzle turbo) a te nozzle se tesko ili nikako pokrecu
2.3 moze biti u otkazu overboost valve (tako ga referenciraju svi) (Br. 1, Slika 2.) na vakuum crevu. Proveriti obavezno sva vakuum creva u nizu. (efekti kao pod 2.2)
2.4 membrana na vakuum pokretanom aktuatoru na turbini moze biti u problemu (efekti kao pod 2.2)
2.5 moze biti problem sa kocionim sistemom posto je vakuum stvar koja se raubuje u celom autu (crevo označeno kao Br. SGR33102, Slika 2. u stvari ide ka kočionom sistemu) Meni je bio slucaj pod 2.1 EGR ventil je bio zacepljen u otvorenom polozaju i STALNO je ubacivao "mrtav vazduh" u usis. Cemu sluzi EGR i zasto ih vraca nazad? Odlicno objasnjenje imate na Wikipedia (search:EGR) posebno deo objasnjenja "EGR implementations" pomocu "variable geometry turbocharger (VGT)" To razjasnjava zasto turbina ne pumpa uopste vazduh kada je EGR ventil otvoren U POTPUNOSTI (100%) NIKAKO NEMOJTE dijagnostikovati problem sa EGR ventilom tako sto cete SAMO OTKACITI kontakte sa elektroventila!!!
-ventil je i dalje u otvorenom polozaju a ECU jedino zna da mu je nestala jedna komponenta bitna za rad celog sistema i baca masinu u default stanje. Koje je opet sa druge strane, vise nego prihvatljivo sa stanovista performansi ali su te performanse motora I DALJE UBIJENE zbog otvorenog ventila. Kako dijagnostikovati: -jednostavno otkaciti crevo (bolje reci metalnu cev) koje iz EGR ventila ide u box od leptira. A umesto creva (cevi) staviti nesto da spreci gubljenje pritiska iz usisa. Na izlasku iz EGR ventila cev takodje zacepiti privremeno.
Ako je EGR ventil bio u pitanju, ovim ga iskljucujete na jedini nacin koji je transparentan za ECU sa jedne strane i sam motor kao sistem sa unutrasnjim sagorevanjem sa druge strane, i performanse treba da se vrate U POTPUNOSTI. Cak sta vise i bolje nego deklarisane.
A inace sam i imao slucaj pod 1.1.1 pre godinu dana, ali se desilo na mestu gde je lako uocljivo.

NAJGORA VARIJANTA je kada imate kombinaciju bilo koje dve (ili jos gore vise njih) stvari u isto vreme. Masu puta kada se misli da je turbina otisla u potpunosti, u stvari je u pitanju EGR ventil.
Otidite na sajt Welcome to TurboByGarrett.com pa pogledajte sta tamo kazu za svoje turbine.
Uglavnom, JA JOS NISAM CUO niti video niti procitao DA JE NA JTD otisla turbina. Tu racunam i JTD/HDI klonove u kategoriji dostavnih vozila (jumper, doblo, berlingo...itd...itd)
"

A sad alat u ruke pa da šrafimo!!!

Pozdrav!!! :arflag
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Čet Okt 14, 2010 5:41 pm

Darko_NS napisao:@relja jesi zamenio nosac, kakvi su rezultati???
danas zamenio nosac, napokon, nema vise klimanja motora napred nazad, mnogo je bolja za voznju ali i dalje trese na leru.

izgleda je jos neki nosac vrisnuo, 2 sam zamenio dosad...

kakvi su akron nosaci?
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 15, 2010 7:46 am

Relja, ja sam imao Akrona levo i vratio sam ga nakon 4 meseca naručio sam ricambi, Akron je malo tvrđi nosač isto kao i Birth, ali bez obzira i dalje TRESE Alfica, malo mekše doduše sa orginal nosačima ali TRESE i dalje, ja krećem u čišćenje motora uskoro, i Dušanovu (147) metodu samo-podešavanje motora u leru! Usisni sistem, EGR....

Da li neko ima iskustva sa čišćenjem Garrett turbo kompresora, skidanje gareži i sl.?

Pozdrav Squadri!!! :club:
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 15, 2010 11:35 am

O ovome sam razmisljao celu noc, mrzim kad nesto nije OK a moze bude...

Nasao sam na CBC da je kolega Dusan cistio dizne pa je posle podesavao nosace
kontam da je to cela problematika ovde, zaprljane dizne i neki nosac koji je previse napregnut. Kod mene je definitivno otisao nosac koji je juce zamenjen i oseca se razlika pri kretanju i samom menjanju brzina, dosta je uskladjenije i lakse.

Isto tako sam nasao na FLCS , imaju dosta problema sa Stilo JTD i svi hvale
servis TIM na vidikovcu, koji cisti dizne.

Ja vec duze vreme nameravam rasturanje svega i svacega sto ima veze sa EGR, usisnom granom itd... ali plasim se zeznucu nesto

Daj da pravimo haos zajedno :D

e sad, akrona sam dobio vise nego povoljno, tj dzabe.. ova 2 nosaca su me kostala 2100din, brat drzi radnju sa delovima u BG pa mi daje po nabavnoj ceni. Neznam koliko kostaju ovako ali kontam da je skuplje... Upravo mi je poslao cenu za nosac ispod akumulatora, 1720din

Kad ocistim granu, egr i ostala cuda znacu koliko je akron dobar ili los
Korisnikov avatar
ShabaMan
Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Postovi: 53
Pridružio se: Uto Nov 17, 2009 9:26 pm

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 15, 2010 3:05 pm

Relja javljaj šta si uradio, simptomi su nam isti pa da uštedimo par koraka!


Pozdrav!!! :arflag
Korisnikov avatar
Relja
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 652
Pridružio se: Ned Mar 22, 2009 3:49 am

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 15, 2010 4:30 pm

Stigao nosac i imam jednog raspolozenog majstora za intervenciju veceras

Inace htedoh da vidim u kakvom je stanju usis itd, pa skidoh selnu sa crnog debleog creveta sto ulazi u motor, na unutrasnjem zidu creveta ima prilicno debeo sloj ulja.

Spremam se polako za ciscenje celog usisa...
Korisnikov avatar
pejo
Contact:
Garaža: ALFA 156
Lokacija: novi sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 720
Pridružio se: Ned Jan 18, 2009 7:13 pm

Re: nosac motora JTD

Pet Okt 15, 2010 9:15 pm

e sad, akrona sam dobio vise nego povoljno, tj dzabe.. ova 2 nosaca su me kostala 2100din, brat drzi radnju sa delovima u BG pa mi daje po nabavnoj ceni. Neznam koliko kostaju ovako ali kontam da je skuplje... Upravo mi je poslao cenu za nosac ispod akumulatora, 1720din

bracala jel mozesh i meni po toj ceni da nabavish.ili po kojoj mozesh da znam.imamo isti problem ja ti i dule147 VIBRACIJE :grin:
MISLIO SAM...je majka svih zajeba
moj mob 069/1468-109 viber

Povratak na “Diesel Potenza”