nosac motora JTD
- milosh024
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Subotica
Post
Re: nosac motora JTD
Ljudi zamajac kod JTD=a definitivno moze da ode, i u velikom broju slucajeva on odlazi.....pouzdan nacin za njegovu proveru ne postoji dok se ne skine kvacilo ali se zvukom i podrhtavanjem moze u velikoj meri odrediti da li je on ili nije.......evo jedan od metoda, nesto sto inace i utice na stradanje zamajca, probajte pa vidite ali nemojte cesto.....povucite rucnu, izbacite auto iz brzine i ugasite motor....zamajac ce zbog pustenog kvacila slobodno da "ljulja" dok se ne umiri, ako je istrosen odnosno ako su mu zazori pomeranja veci od tolerisanog cucete lupanje iz predela menjaca i automobil ce se prilicno zatresti zatresti (zavisi od toga koliko je trosen zamajac).....
Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: nosac motora JTD
Ej, zdravo milosh024 nismo se odavno dopisivali...
Uporedio sam tri plivajuća zamajca za 147 1.9 JTD 8v:
a) potpuno novi "Valeo" - kupljen zbog zamene zamajca b),
b) onaj koji je došao sa mojom Alfom i prešao oko 140000km i
c) polovni tj. korišćeni (uzeo zbog upoređenja, pa posle vratio)...
Rezultat upoređenja (sva tri su bila ugrađena i voženo je nekoliko dana sa njima) je:
d) sva tri zamajca imaju otprilike isti luft (zazor) kada se pomeraju rukom,
e) sva tri zamajca imaju isto ponašanje u leru, pri ubrzanju, kočenju motorom ,pri gašenju, startovanju i
f) sada imam maltene nov, tri dana korišćen zamajac viška, onaj pod a), koji prodajem...
Šta je zaključak?
Uporedio sam tri plivajuća zamajca za 147 1.9 JTD 8v:
a) potpuno novi "Valeo" - kupljen zbog zamene zamajca b),
b) onaj koji je došao sa mojom Alfom i prešao oko 140000km i
c) polovni tj. korišćeni (uzeo zbog upoređenja, pa posle vratio)...
Rezultat upoređenja (sva tri su bila ugrađena i voženo je nekoliko dana sa njima) je:
d) sva tri zamajca imaju otprilike isti luft (zazor) kada se pomeraju rukom,
e) sva tri zamajca imaju isto ponašanje u leru, pri ubrzanju, kočenju motorom ,pri gašenju, startovanju i
f) sada imam maltene nov, tri dana korišćen zamajac viška, onaj pod a), koji prodajem...
Šta je zaključak?
Alfa je stil... ostalo je status...
- milosh024
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Subotica
Post
Re: nosac motora JTD
Pozdrav Dusane
hteo sam da kazem da se kod tih dizel motora u vecini slucajeva gore opisani simptom javlja zbog kvacila (u velikom procentu), ne mora da bude na tvojoj Alfi ako si kontrolisao znaci da si tu mogucnost iskljucio.....kontrola zamajca kad je gore na autu moze onako kao sto sam rekao, ostali simptomi su da kvacilo hvata visoko i sta ja znam to bi svi vec primetili (pretpostavljam)....kad je zamjac dole dlanom se pokusa simulirati njegovo kretanje levo desno, kod novog zamjaca kretanje treba da bude osetno teze jer su opruge novije pa normalno da ide teze...takodje se dlanom gura na dole ili prema unutra (zavisi kako zamjac stoji) da se vidi da li postoji luft i po toj osi.....ako je sve ovo ok, znaci da nije zamajac pa sledi kontrola korpe i lamele........kod nekih dizela koji su presli more kilometara ili su bili havarisani moze da se desi da poluosovine vise nisu ok, krst poluosovine pa se javlja treseje prilikom kretanja....takodje nosaci motora mogu da prave problem ali je njih skoro najlakse skontati.....eto to je ovako napamet, vise bi se moglo reci kad se vozilo pogleda...........
hteo sam da kazem da se kod tih dizel motora u vecini slucajeva gore opisani simptom javlja zbog kvacila (u velikom procentu), ne mora da bude na tvojoj Alfi ako si kontrolisao znaci da si tu mogucnost iskljucio.....kontrola zamajca kad je gore na autu moze onako kao sto sam rekao, ostali simptomi su da kvacilo hvata visoko i sta ja znam to bi svi vec primetili (pretpostavljam)....kad je zamjac dole dlanom se pokusa simulirati njegovo kretanje levo desno, kod novog zamjaca kretanje treba da bude osetno teze jer su opruge novije pa normalno da ide teze...takodje se dlanom gura na dole ili prema unutra (zavisi kako zamjac stoji) da se vidi da li postoji luft i po toj osi.....ako je sve ovo ok, znaci da nije zamajac pa sledi kontrola korpe i lamele........kod nekih dizela koji su presli more kilometara ili su bili havarisani moze da se desi da poluosovine vise nisu ok, krst poluosovine pa se javlja treseje prilikom kretanja....takodje nosaci motora mogu da prave problem ali je njih skoro najlakse skontati.....eto to je ovako napamet, vise bi se moglo reci kad se vozilo pogleda...........
Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: nosac motora JTD
Upravo o tome se i radi - nije mi se davalo za nov zamajac, ali je majstor zapeo... Kad smo videli da se ništa nije promenilo (vibracije i ostalo) sa novim (iz radnje) zamajcem, on rekao: "...e pa nije zamajac...", a ja rekao: "...e pa nisi majstor..." i uzeo stvar u svoje ruke. Dakle, otišao na drugo mesto, uporedio sva tri pomenuta zamajca i video da praktično nema razlike. Naravno u pitanju je subjektivan osećaj u vožnji od po nekoliko dana, a ne neko merenje. Uzgred nijedan zamajac nije imao nijedan drugi luft osim tangencijalnog od 5mm ili nešto malo više.
Šta je poenta: opruge u zamajcu JTDa mogu i da oslabe, ali će on da obavlja svoju "plivajuću" funkciju. Zbog toga i ne bi trebalo da brine nešto više vibracija pri startu i gašenju motora. Problem su vibracije u stacionarnim režimima rada - na primer ler od 850o/min ili 900o/min. Kad se zamajac zaleti, opruge maltene i ne rade - njihova funkcija je da smanje (ne mogu da spreče) dinamičke udare pri naglim promenama režima vožnje. Ali onda toliko drugih stvari ima veći problem (korpa, lamela, menjač, diferencijal...) od zamajca...
Šta je poenta: opruge u zamajcu JTDa mogu i da oslabe, ali će on da obavlja svoju "plivajuću" funkciju. Zbog toga i ne bi trebalo da brine nešto više vibracija pri startu i gašenju motora. Problem su vibracije u stacionarnim režimima rada - na primer ler od 850o/min ili 900o/min. Kad se zamajac zaleti, opruge maltene i ne rade - njihova funkcija je da smanje (ne mogu da spreče) dinamičke udare pri naglim promenama režima vožnje. Ali onda toliko drugih stvari ima veći problem (korpa, lamela, menjač, diferencijal...) od zamajca...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: nosac motora JTD
Odoh u off, cisto danas usisnu granu, EGR, interkuler.
Mislio sam da cu iskopati brdo garezi i ostalih gremlina ali za divno cudo, egr ima samo film garezi, u usisu po zidovima smole debljine 1-2mm dok je iz interkulera izasla svetlo braon voda. Jedini problem je bio MAF senzor(mislim da je on) koji je totalno zalepljen i zato mi alfa odlazi u safe mod na 3000rpm. Sad mnogo bolje ubrzava, manje dimi, i ide lagano do 4000rpm ,ali imam knegle... Moram turbo ocistim a verujem i katalizator. Ali danasnji tretman ima i jednu losu stranu, tj mozda je to uzrok vibracija. Motor dosta grublje radi, tj bucnije. Izgleda da sad dobija pravu kolicinu vazduha i potrebne paraametre ali i razlicite kolicine goriva usled zeznutih dizni. Ili ce padne ciscenje, ako je to uopste moguce ili zamena ulozaka. Uglavnom, alfica je nijansu mirnija, sto zbog ciscenja sto zbog podesavanja nosaca. Ali jos daleko od savrsenstva...
Narucih danas ledovke za kabinu, za duga svetla, stopaljke i tablice Narucih jos nove xenone, Bear 6000k, stari vec umiru polako
Mislio sam da cu iskopati brdo garezi i ostalih gremlina ali za divno cudo, egr ima samo film garezi, u usisu po zidovima smole debljine 1-2mm dok je iz interkulera izasla svetlo braon voda. Jedini problem je bio MAF senzor(mislim da je on) koji je totalno zalepljen i zato mi alfa odlazi u safe mod na 3000rpm. Sad mnogo bolje ubrzava, manje dimi, i ide lagano do 4000rpm ,ali imam knegle... Moram turbo ocistim a verujem i katalizator. Ali danasnji tretman ima i jednu losu stranu, tj mozda je to uzrok vibracija. Motor dosta grublje radi, tj bucnije. Izgleda da sad dobija pravu kolicinu vazduha i potrebne paraametre ali i razlicite kolicine goriva usled zeznutih dizni. Ili ce padne ciscenje, ako je to uopste moguce ili zamena ulozaka. Uglavnom, alfica je nijansu mirnija, sto zbog ciscenja sto zbog podesavanja nosaca. Ali jos daleko od savrsenstva...
Narucih danas ledovke za kabinu, za duga svetla, stopaljke i tablice Narucih jos nove xenone, Bear 6000k, stari vec umiru polako
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
ECU, kada postoji neki nedostatak (nedovoljna ili neravnomerna kompresija, premalo vazduha, problem sa ventilima, itd), to nadoknađuje povećanom količinom ubrizganog goriva (ne na svim injektorima, već samo tamo gde je nastala neravnomernost). Međutim proces korekcije nije trenutan, nego je potrebna određena kilometraža. E tu pomaže "reset" procedura, posle koje će ECU brže da se prilagodi novoj situaciji (očišćen usis ili skinut/zapušen EGR, i sl).
Re: nosac motora JTD
To je sasvim umesno zapažanje - to sam i ja imao kada sam prvi put očistio injektore...Relja napisao:...ali danasnji tretman ima i jednu losu stranu, tj mozda je to uzrok vibracija. Motor dosta grublje radi, tj bucnije...
ECU, kada postoji neki nedostatak (nedovoljna ili neravnomerna kompresija, premalo vazduha, problem sa ventilima, itd), to nadoknađuje povećanom količinom ubrizganog goriva (ne na svim injektorima, već samo tamo gde je nastala neravnomernost). Međutim proces korekcije nije trenutan, nego je potrebna određena kilometraža. E tu pomaže "reset" procedura, posle koje će ECU brže da se prilagodi novoj situaciji (očišćen usis ili skinut/zapušen EGR, i sl).
Alfa je stil... ostalo je status...
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
- Darko_NS
- Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8 - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: nosac motora JTD
ja sam danas testirao auto, kad sedim u autu i u leru dajem polako gas, na 1700-1800 obrataja kao da se trese ceo auto, ispod i preko tih obrataja NE.. da li je to nosac motora?
- ShabaMan
- Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Post
Re: nosac motora JTD
Squadro pozdrav,
vidim da niko još nije uspeo da reši tresku na leru!? Ljudi šta činiti, mislim kad Dušan nije uspeo kako ćemo mi ostali tek!
Šarao sam malo po netu, za JTD motore pišu ljudi da im je mana i sklop PK kaiša odnosno remenice 1. Alternatora 2. Radilice (ona donja sa gumom) 3. Zatezni španer sa oprugom 4. remenica klime!
Pa ja sam već skidao PK kaiš i startovao motor, kod mene se ništa nije promenilo jedino Br:2 možda zeza ali u radu on ne baca i sasvim je stabilan! Tako da to otpisujem kao moguć problem!
Vama savetujem da proverite od 1-4 mnogi su rešili trešenje motora zamenom nekih od remenica najviše Br:1 jer je "pod rukom" delovala besprekorno a ustvari bila neispravna i bacala motor napred-nazad!
Sve sem Br:2 možete testirati skidanjem PK kaiša i startovanjem motora ali nemojte dugo da radi bez kaiša mada ne vidim šta može smetati sem alternatora!
Dušan:
"Majstor i šef spominju remenicu bregaste - ona je fiksirana pomoću jedne kajle/štifta (šta god). Kad taj štift "ode" remenenica ne samo da izaziva vibracije, već i čini da motor prezubi za "manje od jednog zuba". To se oseti u vožnji - loše vuče i radi sa naprežućim zvukom - da li to imate?"
Da li je ovo neko proverio, da li je moguće da Alfa napravi ovakvu glupost!?
Pozdrav, ajde javljajte iskustva!!!
vidim da niko još nije uspeo da reši tresku na leru!? Ljudi šta činiti, mislim kad Dušan nije uspeo kako ćemo mi ostali tek!
Šarao sam malo po netu, za JTD motore pišu ljudi da im je mana i sklop PK kaiša odnosno remenice 1. Alternatora 2. Radilice (ona donja sa gumom) 3. Zatezni španer sa oprugom 4. remenica klime!
Pa ja sam već skidao PK kaiš i startovao motor, kod mene se ništa nije promenilo jedino Br:2 možda zeza ali u radu on ne baca i sasvim je stabilan! Tako da to otpisujem kao moguć problem!
Vama savetujem da proverite od 1-4 mnogi su rešili trešenje motora zamenom nekih od remenica najviše Br:1 jer je "pod rukom" delovala besprekorno a ustvari bila neispravna i bacala motor napred-nazad!
Sve sem Br:2 možete testirati skidanjem PK kaiša i startovanjem motora ali nemojte dugo da radi bez kaiša mada ne vidim šta može smetati sem alternatora!
Dušan:
"Majstor i šef spominju remenicu bregaste - ona je fiksirana pomoću jedne kajle/štifta (šta god). Kad taj štift "ode" remenenica ne samo da izaziva vibracije, već i čini da motor prezubi za "manje od jednog zuba". To se oseti u vožnji - loše vuče i radi sa naprežućim zvukom - da li to imate?"
Da li je ovo neko proverio, da li je moguće da Alfa napravi ovakvu glupost!?
Pozdrav, ajde javljajte iskustva!!!
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: nosac motora JTD
Ja sam proverio juce sve ovo, ukljucujuci remenicu bregaste. Majstor kaze da je to sve super.
- ShabaMan
- Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
Post
Re: nosac motora JTD
Pa Šta onda može biti, meni ostaje samo zamajac!
Jedino me ona Dušanova priča ljulja nije za bacanja 360€ sa zamjenom zamajac+semering radilice+ruke!
Muke moje!!!
Jedino me ona Dušanova priča ljulja nije za bacanja 360€ sa zamjenom zamajac+semering radilice+ruke!
Muke moje!!!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: nosac motora JTD
Prvo - vibracije nisu kvar, osim ako nisu posledica nekog drugog problema, a nisu čak ni nedostatak - to mora da postoji, posebno kod remapovanog turbo-dizela
Drugo - povećanjem lera na 900o/min bitno sam smanjio vibracije...
Treće - za rešenje ovog problema potrebna je upornost. Finansijska ulaganja nisu toliko velika, ali majstori ne vole ovakve mušterije, jer izvor vibracija nije lako naći, pa pare ne mogu da se uzmu lako...
Sutra idem u "Cubi" servis, zbog nekog drugog "budženja" i opet ću da se konsultujem o onome što spominjete...
Drugo - povećanjem lera na 900o/min bitno sam smanjio vibracije...
Treće - za rešenje ovog problema potrebna je upornost. Finansijska ulaganja nisu toliko velika, ali majstori ne vole ovakve mušterije, jer izvor vibracija nije lako naći, pa pare ne mogu da se uzmu lako...
Sutra idem u "Cubi" servis, zbog nekog drugog "budženja" i opet ću da se konsultujem o onome što spominjete...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: nosac motora JTD
Evo nesto zanimljivo sto sam ja primetio kod mene pri gasenju motora. Ranije , gasenje je bilo bez ikakvih zvukova i potresa. Znaci glatko i ujednaceno, kao da klizi. Sad, pri gasenju imam osecaj kao da nesto "steze" radilicu i ona bukvalno odmah prestaje sa okretanjem i pritom se prave trzaji. Nadam se da je neko razumeo sta htedoh reci.
Isto tako, nosac ispod akumulatora je bio totalno rasturen kad sam ga menjao, dok nosac na suprotnoj strani je 95% citav, da je remenica alternatora ili neka druga na toj strani verujem da bi i on pukao. Ovako je nosac ispod akumulatora pukao jer je tu izvor vibracija.
Menjam kvacilo ove nedelje pa cu videti sta se desava
Isto tako, nosac ispod akumulatora je bio totalno rasturen kad sam ga menjao, dok nosac na suprotnoj strani je 95% citav, da je remenica alternatora ili neka druga na toj strani verujem da bi i on pukao. Ovako je nosac ispod akumulatora pukao jer je tu izvor vibracija.
Menjam kvacilo ove nedelje pa cu videti sta se desava
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: nosac motora JTD
Inače, spominjana "reset" procedura je:
1. Disconnect the negative lead from the battery for a minimum of 45min.
2. Reconnect the battery negative lead.
3. Put key in ignition, turn to MAR and leave for 90sec.
4. Turn off the ignition, but not remove the key and leave for 90sec.
5. Start the engine but do not touch the throttle and let the car idle for 15min.
6. Turn the car off and leave for 10min.
7. Start the car and take her for a blast.
Note:
1,2,5,6,7 = ECU Reset
3,4 = Throttle reset
For the more impatient folks:
For step 1, disconnect cables from battery and just apply a wire across the positive and negative wires (NOT on the battery!) to clear any residual memory/charge - you don't then need to wait 45min!
1. Disconnect the negative lead from the battery for a minimum of 45min.
2. Reconnect the battery negative lead.
3. Put key in ignition, turn to MAR and leave for 90sec.
4. Turn off the ignition, but not remove the key and leave for 90sec.
5. Start the engine but do not touch the throttle and let the car idle for 15min.
6. Turn the car off and leave for 10min.
7. Start the car and take her for a blast.
Note:
1,2,5,6,7 = ECU Reset
3,4 = Throttle reset
For the more impatient folks:
For step 1, disconnect cables from battery and just apply a wire across the positive and negative wires (NOT on the battery!) to clear any residual memory/charge - you don't then need to wait 45min!
Alfa je stil... ostalo je status...
- pedja_156
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd, 115 ks
- Lokacija: Beograd
Post
Re: nosac motora JTD
jel probao neko ovo, ima li neke razlike posle ovog reseta (mislim na odziv na gas, dali auto slabije vuce u prvo vreme itd..)?
- Milan 166
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0ts 2002god
- Lokacija: Beograd
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: nosac motora JTD
Promenjen nosac motora, tzv. koska. Vibracije koje su se javljale, a za koje su mnogi mislili da dolaze od loseg kvacila ili zamajca, su nestale...
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- ShabaMan
- Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: nosac motora JTD
Od silnih razmisljanja o zamajcu i kvacilu, ispade da je deo od 1400 dinara. Interesantno je da sam nosace proveravao pre pola godine i da je sve bilo OK. Pre neki dan majstor krenuo rukom da cima motor, a on ima lufta, mozes lagano da ga pomeras nekoliko centimetara...
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: nosac motora JTD
Vrlo je verovatno da nosači nisu od trajnog materijala, niti od materijala koji podnosi niske temperature. Promenio sam sve nosače (kosku, levi kod menjača, zadnji) osim desnog donjeg... Guma koja je u nosačima trebalo bi da bude "ni tvrda, ni mekana", trajna (da ne stari brzo) i da zadrži karakteristike u raznim temperaturnim uslovima... To je teško napraviti. S obzirom da se time bave "mali" proizvođači, kvalitet je pod znakom pitanja.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: nosac motora JTD
Jasno, ovaj nosac kosta u Delti 9500 dinara. To je original, i sigurno je kvalitetniji, ali ne znam samo od kojeg ga plemenitog metala prave.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Darko_NS
- Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8 - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: nosac motora JTD
da li na alfi 1.9 jtd postoji ovakav nosac.. prodali su mi takav po broju sasije u autoitaliji (to bi trebao da bude centralni donji nosac) medjutim kaze mi majstor da ovo ne odgovara za alfu??
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: nosac motora JTD
Ovaj liči na donji desni nosač... U čemu je problem?
Inače - onaj kod menjača je vrlo sličan.
Inače - onaj kod menjača je vrlo sličan.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Darko_NS
- Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8 - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: nosac motora JTD
hteo sam da malo smanjim vibracije, pa mi majstor rece da je verovatno ovaj sa sledece slike najbrze crkava.. ja sam uslikao u kanalu, kako se zove ovaj nosac, da li je to taj na koji lici ovaj sto sam kupio sa prve slike??
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad