Stranica 1 od 1
Pomoc!!
Poslato: Sre Avg 11, 2010 11:08 am
od darko qv
Ljudi,nije Alfa u pitanju.
Opel Vectra od mog druga,1.6 16v,1997 godiste.Auto kad je hladan pali i ide dobro,cim se ugrijenece da upali.Dimi na auspuh.Meni se cini da su tu karike otisle,sta mislite Vi?Obecao sam da cu pitati ovdje.
Re: Pomoc!!
Poslato: Sre Avg 11, 2010 12:11 pm
od milance
uuuu druze isti takav slucaj je imao moj komsija pre 10 godina.
vektra je isto bila u pitanju ali se ne secam koji motor.kupio preko u inostranstvu,krenuo da je doteruje i cim postigne radnu temperaturu i ugasi se i ne moze da se upali dok se ne ohladi.on se jakooooo dugo zezao oko nje govorili mu da je pumpa i ne znam sta jos,sve je izmenjao na njoj,pukao brdo para i nije bio resio problem.
nadam se da cete vi resiti,mozda najbolje u neki bolji servis za opel da odete pa vidite sta kazu....
Re: Pomoc!!
Poslato: Sre Avg 11, 2010 3:24 pm
od JaMaL
Isti motor samo u astri i isti problem samo ne toliko izrazen jos uvek kod mog drugara...
bio u par servisa, vecina je rekla da nema pojma sta je... u simanovcima su mu rekli daje cela ta serija motora problematicna...
po njihovim recima, klipovi nisu savrseno okrugli i jedu karike brzo, uz neravnomerno trosenje bloka, problem postaje mnogo izrazeniji posle 150k km... a na kolima preko 200k km nastaju takvi problemi koje ti opisujes...
preporucena mu je zamena klipova, karika, i koculjica cilindara na 2 specijalu ako moze, mada prvo treba otvoriti i premeriti ostecenje jer ono zavisi od toga kako je auto vozen i koliko je odrzavan, koje ulje itd...
ukupno su mu trazili 800e za delove + ruke u najboljem slucaju da otvore motor i da je samo to da ne moraju da diraju glavu niti radilicu, letece itd... sto je po meni sumanuto jer ako vec rasturas ceo motor, znaci vadis i glavu i radilicu i sve... onda zamenis odmah sve da ne bude posle novi klipovi a leteci i lezista ventila 200k km na sebi...
veoma skupa rabota i ljudi se uglavnom odlucuju za prodaju kola ili nabavku novijeg motora iz inostranstva...
Re: Pomoc!!
Poslato: Sre Avg 11, 2010 9:44 pm
od dusanGT
Opel...
Re: Pomoc!!
Poslato: Sre Avg 11, 2010 10:50 pm
od vojaalfa
Da li taj dim iz auspauha jako smrdi ili se oseti na benzin?
Re: Pomoc!!
Poslato: Sre Avg 11, 2010 10:58 pm
od darko qv
Meni smrdi ko motorna testera
Kad ide nizbrdo bez gasa tad ubija kako dimi.
Inace je dosta ofucan auto i dosta zapusten.
Moze biti da je tu otvaranje 100 % jedini lijek.
Re: Pomoc!!
Poslato: Čet Avg 12, 2010 1:52 am
od cirko83
Moj bivši kolega imao sličan problem na Astri 1.6 ´99, ali samo kad ide nizbrdo kao primetio nekoliko puta dim u retrovizoru, a ove druge simptome nije imao. Mislim da je to rešio promenom ulja sa sintetike na polusintetiku koliko se sećam da mi je rekao.
Re: Pomoc!!
Poslato: Čet Avg 12, 2010 10:17 am
od dekideki
izgoreli izduvni ventili, vodjice ventila, gumice ventila itd...
mislim da ti je samo u glavi problem.
auto vozen do daske, na TNG, dugi vremenski period. izduvni gasovi na TNG su malo topliji nego kod benzina, uredjaj malo rastelovan i eto havarije... nema veze u svakodnevnom teranju u crveno, ali kad se przi mnogo minuta u maksimalnoj brzini, desava se...
*to, sa promenom ulja, ima smisla samo ako je sintetika bila npr. tipa 5W-30 ili 0W-30 pa kad sipas 10W-40 naravno da ce manje trositi ulja, kad su one prve dve gradacije totalno neodgovarajuce za taj motor. vecina nas je presla sa (polusintetike, 20K) 10W-40 na (sintetiku, Racing) 10W-60 i svima se
smanjila potrosnja ulja.
ukratko:
nije vazan sastav ulja vec gradacija.
Re: Pomoc!!
Poslato: Čet Avg 12, 2010 11:51 am
od starac vujadin
Poznat problem na Opelovom 1.6 16v motoru.
Re: Pomoc!!
Poslato: Čet Avg 12, 2010 8:51 pm
od vojaalfa
A jel u brzini ide nizbrdo ili u leru
Slazem se sa dekijem za glavu

Re: Pomoc!!
Poslato: Pet Avg 13, 2010 10:12 pm
od darko qv
Nema tng,a desava mu se da se ugasi u voznji.I onda na jedvite jade upali.