Stranica 1 od 1

TCT (DSG) u Alfi

Poslato: Pet Jul 16, 2010 11:39 am
od speedfreak968
Alfa Romeo modeli uskoro sa DSG menjačima

U Alfa Romeo terminologiji, automatizovani menjač sa duplim kvačilom, tj. DSG (kako ga većina i prepoznaje) će nositi naziv TCT i biće uskoro dostupan kupcima modela Mito i Giulietta.


Alfa Romeo će za neke od modela uskoro ponuditi opciono ugrađivanje automatizovanog menjača sa duplim kvačilom. Potpuno novi menjač je razvijen u Fiatu i za sada je moguća ugradnja u automobile čiji motori proizvode maksimalno 256 Nm, što će biti dovoljno i za novu Giulietta „detelinu".

Menjač će prvo biti dostupan kupcima modela Mito sa 1.4 turbo motorom od 135KS, dok će kupci modela Giulietta taj menjač moći da poruče ukoliko odaberu 1.4 turbo sa 170KS ili 2.0 dizel motorima.

Izvor: Nacionalnaklasa

Re: TCT (DSG) u Alfi

Poslato: Pet Jul 16, 2010 1:05 pm
od starac vujadin
Odlicno, u toj klasi to je jos uvek retkost i to ce doprineti imidzu Alfe kao tehnoloski naprednog brenda.

Re: TCT (DSG) u Alfi

Poslato: Pet Jul 16, 2010 1:25 pm
od alessandro
Sve dok ne pocne "cipovanje" pa obrtni moment preskoci 265Nm i krenu problemcici. :)

Salu na stranu, drago mi je sto cujem da ce takva "spravica" ici u Alfe. :arflag

Re: TCT (DSG) u Alfi

Poslato: Pet Jul 16, 2010 6:35 pm
od alfaholic
Bolje kasno nego nikada...
Ovo ogranicenje od 265 nm je malo, uzimajuci u obzir Alfine namere i ovaj plan sa turbo motorima, trebalo bi da imaju jos jednu skuplju varijantu, kao VW gde im najljuci DSG menjac trpi do 590 nm i 450 ks...

Re: TCT (DSG) u Alfi

Poslato: Pet Jul 16, 2010 8:30 pm
od speedfreak968
Bice, naravno... Sad i ti VW, ono, VW ovo... :glare: ;)

Re: TCT (DSG) u Alfi

Poslato: Pet Jul 16, 2010 8:44 pm
od alfaholic
Pa realnost i istina ne smeju imati autoritet nad sobom... ;)
Generalno VW grupacija je prva ubacila DSG u komercijalno vozilo, da ne pominjem Porsche osamdesetih, tako da o tom menjacu je bilo dosta reci hvale, pomalo kao benchmark, bar kada su mainstream vozila u pitanju...
:wave:

Re: TCT (DSG) u Alfi

Poslato: Sub Jul 17, 2010 8:09 am
od starac vujadin
I VAG je krenuo sa 250Nm i ti menjaci se i danas stavljaju. Ti drugi menjaci koji trpe vise Nm su za uzduzne motore - tada je sve to konstrukcijski lakse.