Stranica 1 od 2

Ciscenje dizni JTS

Poslato: Ned Jun 27, 2010 7:28 am
od bokili156jts
Da li je neko cisti dizne ili zna pouzdano gde to rade kvalitetno?

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Ned Jun 27, 2010 10:39 am
od gile
24. put pitaš to isto....

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Ned Jun 27, 2010 11:49 am
od bokili156jts
Da gile, pitam posle godinu dana!!!
U medjuvremenu se svasta desavalo i mnogo si kupili alfe jts!!
dakle nastavljamo sa temom za ciscenje dizni!!!

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Uto Jun 29, 2010 10:59 am
od Boki_Dj
bokili156jts napisao:Da gile, pitam posle godinu dana!!!
U medjuvremenu se svasta desavalo i mnogo si kupili alfe jts!!
dakle nastavljamo sa temom za ciscenje dizni!!!
Nema veze što su mnogi kupili JTS.
Mnogi su još odavno kupili GDI, D-4D, FSI, TSI...i sve čeka ista muka
A niko nije uvezao mašine za čišćenje dotičnih, niti ima sve potrebne potrošne delove. NIKO. A još manje išao na obuku za rad sa dotičnim...

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Uto Jun 29, 2010 1:33 pm
od bokili156jts
I sta sad da radimo?

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Uto Jun 29, 2010 10:57 pm
od bokili156jts
Predpostavljam da specijalisti u boshu ipak bar nesto znaju o ciscenju dizni
pa toliko je fsi motora pa valjda imaju aparate za ciscenje

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Čet Jul 01, 2010 9:09 am
od Duke Nukem
Sto ne probas sa onim Wynns Injector cleaner?

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Čet Jul 01, 2010 1:38 pm
od Boki_Dj
Duke Nukem napisao:Sto ne probas sa onim Wynns Injector cleaner?
To NIŠTA ne pomaže. Ili bar pomaže jako malo. Zbog prirode ubrizgavanja, samo komoru za sagorevanje može da pročisti.
Specijalisti iz boša kažu: KUPI NOVU.
Mislite li da se ijedan ovlašćeni servis maje oko ČIŠĆENJA??!?! Pa od čega oni dobro zarađuju i žive?
I, šta mislite, koliko koštaju one mašine, program, obuka?
Dao sam ti link ka onom britanskom sajtu, koliko sam skapirao JEDINI oni se maju sa tim, bar u ovom delu sveta. Nema u našoj okolini, nema ni u italiji(!).
Ako treba da očistiš 4kom onda ti se već isplati i avionski da ih šalješ u englesku.

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Čet Jul 01, 2010 4:37 pm
od Duke Nukem
jbg 4 dizne imaju 200 grama, to bi te kostalo 700 dinara da posaljes, + njihova usluga + PTT iz UK ka ovamo max 3-4 GBP...

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Čet Jul 01, 2010 6:17 pm
od JaMaL
opreme ima svuda sem kod nas... cak bi mozda bilo i opreme da neko zeli da se mlati sa tim? ne razlikuje se mnogo od obicne... pumpa, ulosci... niko iovako ne testira dizne na radnih 50-120 bara... testiraju se na 5... malo dakle vishe od obicnih...

ima distributera svuda opreme... u svim zemljama u okruzenju... madjarska, hrvatska... itd...

zasto vecina ne zeli da se mlati sa gdi diznama je taj sto su obicno van pomoci... tacnije posto dizna ulazi direktno u komoru od koksacije se cesto ne moze ocistiti... i treba nova u svakom slucaju ili ako se i ocisti to posle ne radi kako treba...

ciscenje gdi dizni radi samo u slucaju da se redovno ciste i odrzavaju... a to je bar 2x godisnje... uzmimo u obzir koliko ruku su promenila polovna kola kod nas i kakav uvid u servisnu istoriju imaju njihovi vlasnici, kvalitet naseg benzina... shvatate da je uzaludno... to skidanje i testiranje neko mora da plati... a onda treba jos da nekome kazete da od toga nema nista i da mu trebaju nove dizne... dakle daj recimo 50e min. za skidanje i testiranje i jos brdo para za nove ili reparirane... hmmm kapiras sto to ne bi radilo u srbiji?

svakom trecem automobilu bi trebale nove dizne kod nas sa nasim benzinom ... i onda bi posle toliko "razocaranih" musterija koje su ocekivale da mogu da se ociste ili nesto drugo... taj majstor bi brzo dobio prideve tipa prevarant, nema pojma ili slicno kao sto je to obicno kod nas...

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Čet Jul 01, 2010 11:44 pm
od Dora
Plus toga su obično zapečene i teško se vade uz rizik od loma...

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Pet Jul 02, 2010 7:00 am
od starac vujadin
Nismo mi za tehnologiju :) ...kao sto je bolja slika nasih tv kanala na dobrom obicnom tv nego na nekoj lcd/plasma/led babarogi i tako ce biti dok ne uvedemo digitalnu tehnologiju.

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Pet Jul 02, 2010 9:17 am
od Boki_Dj
Dora napisao:Plus toga su obično zapečene i teško se vade uz rizik od loma...
Da. Lepa zbirka utisaka, svih Vas :) Da se malo nadovežem.
Samo jedan dodatak: brizgaljke (NISU DIZNE. Shvatite, taj izraz je vrlo neadekvatan), se kod JTS veoma LAKO skidaju. Izvlače, kako god.
Problem je: DOĆI do momenta izvlačenja :banghead: Skida se lom delova da se dođe do njih. Dakle, PROCES demontiranja i montranja je, kako to englezi slikovito kažu, "pain in the ass". E sad, i ovu izjavu uzmite sa rezervom, jer su mi i Britanci i Italijani i Hrvati rekli da mogu lako da se polome, a moj ortak koji je odradio ceo postupak, rekao je da nije bio problem. Dva puta je uradio sve, prvi put kada je rotirao brizgaljke, drugi put kada je menjao defektnu.
Pride, u samom uputstvu se lepo kaže: postupak se vrši samo kod ovlašćenih servisera. SAMO. Mi naravno živimo gde živimo, sa naravi kakvom posedujemo. Hoćete da vozite moderan auto a da NE platite održavanje...NE MOŽE.
Posle svega, i imajući u vidu šta je sve prolazilo kroz garažu mog drugara, nije Alfino održavanje ništa skuplje od nekih drugih naprotiv. Ali održavanje npr 33-ke koju imam, SMEŠNO je u poređenju sa cenom koštanja održavanja 156-ce, ili bilo kog iole novijeg auta. Da li si, imenjače, možda video servisnu knjižicu neke 156-ce održavane u nemačkoj ili italiji? Redovan servis na oko 80k km iznosio je skoro 1.500e!
JaMal-e, nije kod JTS-brizgaljki toliko problem koksacija, ona je problem kod usisnih ventila i komori za sagorevanje. Otkaže sam mehanizam, fina regulacija doziranja. Nikakvo čišćenje ne pomaže. Mogu da se čiste samo PRE, dok ne dođe do otkaza. Čiste ih tamo gde je benzin mnogo bolji nego naš, i gde su servisi i održavanje po svim propisima.
Uzgred, ove brizgaljke nisu baš 50g/kom, cele su od metala, a ne plastika i malo metala. Ima ih.

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Pet Jul 02, 2010 12:23 pm
od JaMaL
pa pricao sam uopsteno o GDI injectorima... svaki proizvodjac ima svoj naziv za to...

u sustini pravilo je da se u servis za ciscenje donesu injectori a ne doveze auto...

jer iskreno mehanicar treba to da donese ako vec nema masinu... a ne musterija ali ajde... ti dovezes auto kod mehanicara a on ga rastavlja i radi ono sto moze u svom servisu a ono sto ne moze nosi u specijalizovane radnje i ti dodjes po auto koji radi i platis racun i ne zanima te sta je nosio gde i radio sta... dobijes po stavkama racun i srecan si... tako bi to bar trebalo da funkcionise i kod nas a radi odavno u civilizovanijim drustvima...

ali srbi vole da preskoce par koraka da bi prosli "jeftinije" sto je obicno samo mit i prevara jer u svom neznanju ili neznanju "priucenih, jeftinih" majstora obicno naprave veci problem u pokusavanju da rese nesto...

ja se secam jos uvek lepog vremena... valjda sam vec toliko mator, da odvezem auto u servis, ostavim kljuceve, majstor napise na papir sta ne radi i sta treba da pogleda... uzmem auto posle par dana i on ko nov... i opran pride... i sredjeno jos par stvari koje ja nisam ni primetio ali eto izgledale su istroseno. crevca, selne itd... utegne sve i ja srecan idem gde ocu i ne razmisljam... jbg... sa sunovratom naseg drustvenog morala ocigledno su se i standardi spustili pa smo zbog malo para koje cemo dati pre ili kasnije spremni da odemo kod mike i pere i ostavimo auto majstorima sumnjivih kvalifikacija... i u losije opremljenoj garazi od mog podruma...

jbg... ali ako bi pitao koliko ljudi trose na odrzavanje kola godisnje u srbiji... i uporedio to sa normalnim troskovima smejao bi se... bez racunjanja ruku majstora... samo za potrosne delove i redovne servise...

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Sub Jul 03, 2010 1:58 pm
od bokili156jts
Alal vam vera, napisali ste doktorat o diznama!!
Hvala u svakom slucaju,dakle da dodam! Ni jedna moja dizna nije otkazala, auto strahovito vuce na malim obrtajima ali se posle 4 rpm oseca nedostatak snage!!!
Stavio sam mu onaj instrument za racunanje ubrzanja i izaslo je cirka 12.6 sec do 100 pri idealnim uslovima!!! Max brzina mi je 185km/h!!!
Dizne su samo jedan deo koji je majstorima pao na pamet,auto mi ne trosi ulje i redovno radim servis, presao je 140.000 uvezen iz bergama sa 120.000 i radjen veliki servis na 79800km !!!
I dakle sta raditi, otvoriti glavu i videti sta se desava , ili sipati par puta wynns i terati dalje?????
Dajte savet!
poz

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Sub Jul 03, 2010 2:02 pm
od Boki_Dj
JaMaL napisao:pa pricao sam uopsteno o GDI injectorima... .. ti dovezes auto kod mehanicara a on ga rastavlja i radi ono sto moze u svom servisu a ono sto ne moze nosi u specijalizovane radnje i ... dobijes po stavkama racun i srecan si... tako bi to bar trebalo da funkcionise i kod nas a radi odavno u civilizovanijim drustvima...ali srbi vole da preskoce par koraka da bi prosli "jeftinije" ...
ja se secam jos uvek lepog vremena... valjda sam vec toliko mator, da odvezem auto u servis, ostavim kljuceve, majstor napise na papir sta ne radi i sta treba da pogleda... uzmem auto posle par dana i on ko nov... i opran pride...
Pa to i kažem. U potpunosti se slažemo. Ni ja odavno nisam mladunac, mada izgledam dosta mlađe :grin:
Samo sam ispričao svoju priču, realno iskustvo... Iako sam već par puta čoveku rekao šta se radi, gde se radi, i koliko košta...on i još neki uporno traže da izmuvaju nešto. Ne shvataju da tako neće moći...ali...

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Sub Jul 03, 2010 2:05 pm
od Boki_Dj
bokili156jts napisao:...
I dakle sta raditi, otvoriti glavu i videti sta se desava , ili sipati par puta wynns i terati dalje?????
Dajte savet!
poz
Pa sipaj Wins, ili neko drugo sredstvo, nebitno, neće da škodi. A najmanje te košta.
Trebalo bi da neko endoskopom ispita stanje tvojih ventila i glave, a ako te komp ne upozorava na zezanje, i ako ti auto vuče...ne diraj brizgaljke.
Ako je samo stanje komora i ventila loše, demontaža glave i detaljno čišćenje i obrada mogu da ti vrate stvari u normalu.

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Ned Jul 04, 2010 8:20 am
od bokili156jts
Hvala ljudi, ma shvatam ja sve i sve mi je jasno!
Procitao sam na nekim forumima da problem ne mora da bude samo u navedenom do sada!!
Pricali su neki sa fabrickim problemom bregatse i ECU , kazu ljudi bregasta nije na vreme zatvarala usisne ventile i javljao se taj oksid koji ih je toliko zaprljao da vise nisu mogli da zatvaraju normalno i prave dobar pritisak!
Povremeno mi komp javlja motor sistem failure ali se ne pojavljuje posle po 6 meseci!
Idem sa alficom na siciliju ove godine, sipacu kliner i voziti ga ostro po auto putevima italije sa najboljim benzinom, ako nista ne pomogne otvaranje glave na jesen!
Malo me je i frka da krenem na put od 3000 km , ne daj boze nesto mi se desi u italiji i sta cu onda????
mada me do sada nikad nije izneverio

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Pon Jul 05, 2010 2:28 pm
od Boki_Dj
bokili156jts napisao:....
Pricali su neki sa fabrickim problemom bregatse i ECU , kazu ljudi bregasta nije na vreme zatvarala usisne ventile ...
Povremeno mi komp javlja motor sistem failure ali se ne pojavljuje posle po 6 meseci!...
Idem sa alficom na siciliju ove godine, sipacu kliner i voziti ga ostro...
Malo me je i frka da krenem na put od 3000 km , ne daj boze nesto mi se desi u italiji i sta cu onda????...
Priča se sve i svašta, može da bude nešto od toga ali ne mora. Ako gubiš snagu, onda je stanje komora/ventila. Kada ti izbaci grešku na kompu onda je do injektora, ali kako ti se to javlja sporadično...onda može da bude i trenutni (ne)kvalitet goriva a ne neispravnost brizaljke.
Klineri: ima Selenia, Wurth, Wyns, MOTUL, Shell...koji god da staviš neće biti greške, možeš sipati i malo više (npr ide bočica na 30L, a ti sipaš dve na 50).
AKo ti se nedajbože nešto desi u Italiji, desilo se na najboljem mogućem mestu :grin: Samo ponesi dovoljno novca i ljubimica će posle intervencije biti mirna još 150k km.

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Uto Jul 06, 2010 9:56 pm
od bokili156jts
Hvala imenjace, ima fora u AMSS da uplatis clanarinu 2000 din i imas godisnje jedno slepovanje besplatno gde god da se pokvaris u evropi!! To nije losa stvar!
Znaci mislis da gubljenje snage najverovatnije dolazi od stanja komora i ventila??
Ja se nadam iskreno da je to, da nisu slucajno katalizatori zapuseni ili ne daj boze nesto sa bregastom i ECUom.
Sad cemo videti sta se desava kad sipam pravo gorivo!
pozzz

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Čet Jul 08, 2010 6:55 am
od bokili156jts
Priča se sve i svašta, može da bude nešto od toga ali ne mora. Ako gubiš snagu, onda je stanje komora/ventila. Kada ti izbaci grešku na kompu onda je do injektora, ali kako ti se to javlja sporadično...onda može da bude i trenutni (ne)kvalitet goriva a ne neispravnost brizaljke.

Koliko je pouzdano ovo sto si rekao da je za gubitak snage uglavnom odgovorno prljanje komora i ventila???
To je ustvari najprihvatljivije i razumnije resenje!! Zar ne?

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Čet Jul 08, 2010 11:39 am
od Boki_Dj
bokili156jts napisao:...Koliko je pouzdano ovo sto si rekao da je za gubitak snage uglavnom odgovorno prljanje komora i ventila???
To je ustvari najprihvatljivije i razumnije resenje!! Zar ne?
Najlogičnije, svakako.
Katalizator nije, kada se zapuši imaš konstantno probleme. Em imaš i obaveštenja o tome na dijagnostici.
Bregasta i ECU...to za ECU je glupost. Softwer može da se apdejtuje, ne treba ti drugi ECU. Bregasta...hm, može da bude, ali to bi se primetilo od samog starta, ne bi auto prešao 120.000km da ne primeti totalni gubitak snage. Recimo, kod mene, na dijagnostici sam video podatak i da je italijan vozio dvadesetak sec u max režimu obrtaja sa maximalnom brzinom. Toliko nije mogao da ide da je nešto bilo neispravno od navedenih elemenata.

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Pet Jul 09, 2010 9:32 am
od bokili156jts
U pravu si ti , evo da uzmemo logicno, zbog zaprljanosti usisnih kanala vazduh ne moze u dovoljnoj kolicini da udje u cilindre , medjutim na malim obrtajima i pored te zaprljanosti njemu je dovoljno da nafiluje cilindre jer je i potreba za njim manja, meni auto savrseno dobro vuce na malim obrtajima, i poslen vec kod 4000rpm pocinje blago posustajanje!
Jel znas nekog ko ima endoskop?

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Pet Jul 09, 2010 6:44 pm
od bokili156jts
Kako tebe sluzi tvoja alfica?

Re: Ciscenje dizni JTS

Poslato: Pon Jul 12, 2010 3:01 pm
od Boki_Dj
Dobro, fala bogu i onom dole. Posle promene brizgajke, nemam muka. Doduše, i meni se čini da preko 4k rpm ne ide kako bi možda trebalo, ili je to pak subjektivni utisak, jer je totalno drugačije štelovanje u odnosu na npr. boxer, a njen obrtni moment je extremno impresivan na niskim obrtajima.
Dolazi ona do 7k rpm (crveno polje, blokada), bez problema, probano I, II i III (oko 160km/h), za dalje nisam imao gde. Nikako da se otisnem na otvoreno bez presretača na vidiku pa da vidim koliko može.
Ostalo manje više standardno. Trapovi su dobri, menjač OK, sređujem sitnu kozmetiku lagano.
Endoskop...tražio sam ga i ja duuugo. Niti sam našao da ga neko ima, niti sam saznao cenu takve intervencije. Kolega po autu i muci, Hrvat, reče mi da je u lepoj njihovog sve ušlo u cenu intervencije zamene brizgaljki.