Stranica 1 od 1

Zamena motora na AR 33 1.5 karb - par pitanja

Poslato: Pet Jun 25, 2010 9:51 pm
od Dzalf
Na samom pocetku voznje zaglavi mi se sajla za gas na Alfi 33 1.5 sa karburatorima i motor pocne onako jos hladan da radi na velikim obrtajima (Oko 7500 rpm) i tako mi je radio jedno par minuta dok nisam uspeo da vodglavim sajlu gasa i spustim tako da u leru radi na jedno 4200 rpm da mogu da se vratim jedno 700 m do stana.
Izgleda da je i to bilo dovoljno da se nesto dobro zezne posto se kada ga startujem cuj neko lupanje u motoru.
Sutra ga vozim kod majstora ali obzirom da ocekujem da kvar nije neki bezazlen, samim tim ni bas jeftin poceo sam da razmisljam o zameni trenutnog motora nekim drugim kao alternativnom resenju pa u vezi sa tim imam neke nedoumice:
- Za koliko bi mogao da se kod nas nadje neki motor koji bi imao papire da se kupi,
- Kakva je procedura zamene motora sa pravne strane ako se imaju papiri (vezano za saobracajnu) a kakva je sa tehnicke (jel to komplikovano pa majstori uglavnom izbegavaju da rade ili...),
- moze li da se umesto postojeceg 1.5 sa karbovima stavi neki 1.5 ili 1.7 IE i ako moze jel to zahteva dosta dodatnog posla (narocito posto je ugradjen plin na postojecem)...
Svaki savet ili drugi komentar vezan za razmisljanje o zameni motora bio bi mi od koristi.
Hvala unapred.

Re: Zamena motora na AR 33 1.5 karb - par pitanja

Poslato: Sub Jun 26, 2010 12:26 pm
od Blade
Pozz
Bilo je vec price o promeni sa karbona na IE, ako nemas stranca da sve skines ne isplati se bas.
Vidi sa majstorom sta kako i koliko ce da te kosta mozda su samo lezajevi na radilici kao minimalna steta ajde pa nek je sa srecom :wave:

Re: Zamena motora na AR 33 1.5 karb - par pitanja

Poslato: Uto Jun 29, 2010 11:36 am
od Boki_Dj
Ako je lupanje, onda su leteći ležajevi. Kada su na radilici, onda je zvuk soničan i motor se gasi.
Pitanje je i kolaterlane štete...
Novosti?

Re: Zamena motora na AR 33 1.5 karb - par pitanja

Poslato: Uto Jun 29, 2010 12:21 pm
od gaston
Pa kad se nisi setio da odmah ugasi motor pa posle namesti sajlu , posto kazes da je bio hladan velika verovatnoca da su samo lezajevi , a to moze da se sredi kroz karter i bez vadjenja motora , i nije neka cifra da bi zbog tog menjao motor i sigurno stavljao macku u djaku pogotovo ako kupujes izvadjen motor , opet je naj sigurnije da ga rasturas i prekontrolises a to su pak dihtunzi glave bar uz jos sitnica i ako je sve u redu , a samo oni su skuplji od letecih lezajeva koji su verovatno otisli , za lezece je preporucljivo vaditi motor i skidati radilicu madaaaaa i to u principu uz zez moze kroz karter :) , e sad je pitanje tvog majstora koliko zna o tom motoru i kolika mu je tarifa .

Re: Zamena motora na AR 33 1.5 karb - par pitanja

Poslato: Pet Jul 02, 2010 8:28 pm
od Antonio
Svaki boxer motor staje u alfu 33.
Ne bitna kubikaza i da li je kar ili injection.
Motor je motor a sve ovo gore se menja.

Re: Zamena motora na AR 33 1.5 karb - par pitanja

Poslato: Ned Jul 04, 2010 12:06 pm
od gaston
Naravno da staje , pitanje je samo koliko ko hoce da investira i sta sve da menja .Ako je covek zadovoljan sa 105 konjica zasto bi sebi komplikovao zivot zamenom motora , instalacije , carinjenjem itd a moze vrlo lako da se desi da ima l*laksi* kvar .Bolje da investira u jedan posten servis i casti motor kaisecima dobrim uljem i malo kozmetike .... uostalom nek sam odluci , mislim da je na nama samo da mu pomognemo da sagleda sve aspekte resenja problema .