Stranica 1 od 1
Control motor sistem failure
Poslato: Uto Jun 22, 2010 6:42 pm
od milance
ovo mi se nazalost danas upalilo i auto ide kao da ima 50 konja.jedva sam se dovukao do majstora.nisam mogao 80 da predjem a ubrzanje od 0-80 par minuta :cray:
nadao sam se da je protokomer jer mi se to isto desilo na fiatu jtd ali majstor sumnja da je otisla turbina,posto varijator uopste ne radi......
ima li ko kakav predlog? :cray:
Re: Control motor sistem failure
Poslato: Uto Jun 22, 2010 10:05 pm
od Djo83
ima mnogo razloga zasto se to desava... zaprljana krilca turbine pa se ne pomjeraju dovoljno i onda overboostuje pa ECU iskljuci turbinu,MAP senzor pokvaren,Pierburg ventil ne radi dobro,zna da zeza i membrana u aktivatoru sto iz njega ide rucica koja pomjera varijabilna krilca.
Najbanalniji razlog je da neko od vakuum crijeva koja idu od tog aktuatora do Pierburg ventila ima naprslinu. To sam vidio da se cesto desava pa sam kod mene zamjenio jedno crijevo koje je bilo malo popucalo spolja da ne bi slucajno prslo u voznji.
Turbina ne odlazi tako lako a i ako je otisla moralo bi biti mnogo dima na auspuhu.
Re: Control motor sistem failure
Poslato: Ned Jul 04, 2010 7:42 am
od Marko NS
Nazalost, meni je juce istu gresku nekoliko puta izbacio. Raspitao sam se malo, i posle dijagnostike i par razgovora zakljucio da je krivac lose gorivo (ili cak filter goriva) tj u mom slucaju los plin ili eventualno filter plina. Na forumu za 156ice sam video da se ljudi zale na isto- doduse niko nije spominjao tako drastican pad snage...
Re: Control motor sistem failure
Poslato: Ned Jul 04, 2010 10:32 am
od ivdzabg
Marko NS napisao:Nazalost, meni je juce istu gresku nekoliko puta izbacio. Raspitao sam se malo, i posle dijagnostike i par razgovora zakljucio da je krivac lose gorivo (ili cak filter goriva) tj u mom slucaju los plin ili eventualno filter plina. Na forumu za 156ice sam video da se ljudi zale na isto- doduse niko nije spominjao tako drastican pad snage...
Sonde ti pokazuju gresku (lose gorivo), ja sam ih menjao skoro. Ako ti izadje greska a motor radi bez problema i ako se iskljuci posle 5. paljenja sve je ok.
Re: Control motor sistem failure
Poslato: Ned Jul 04, 2010 1:26 pm
od dejan555
Nije ništa loše nego plin treba podesiti.
Koje su greške u pitanju?
Inače, zašto ljudi uvek kad se pojavi neka greška misle da
davač-senzor šta već nije dobar a ne da se stvarno
nešto loše dešava sa motorom ?!?!?!?
Re: Control motor sistem failure
Poslato: Ned Jul 04, 2010 1:46 pm
od Bogdan156
Covek vozi dizela koliko ja vidim, ne znam o kom plinu pricate...
Re: Control motor sistem failure
Poslato: Ned Jul 04, 2010 5:17 pm
od milance
Bogdan156 napisao:Covek vozi dizela koliko ja vidim, ne znam o kom plinu pricate...
tako je druze
nego resio sam problem,ociscen vakum ventil sto ide pre turbine i auto je poleteo...
hteo sam da kupim novi medjutim majstor ga je izduvao i ocistio i stvarno funkcionise perfektno.....cena presmesna...
a taman sam ocistio i egr ventil i vidi se razlika bas,bas....
Re: Control motor sistem failure
Poslato: Ned Jul 04, 2010 6:29 pm
od Bogdan156
Drago mi je da nije bio nikakav veci problem i finansiski trosak.

Re: Control motor sistem failure
Poslato: Ned Jul 04, 2010 11:12 pm
od Relja
samo kad nije nesto ozbiljnije
kad vec pomenusmo ciscenje, ovih dana planiram da radim mali servis pa kad vec menjam filter vazduha da odradim i ciscenje EGR-a, usisne grane i svih pratecih delova. otisao sam kod jednog majstora da se raspitam oko toga i rece mi da ce ocistiti EGR ventil sa nitro razredjivacem

jel smem da mu poverim ciscenje ili da begam od njega?
nemam nikakvih problema sa EGR ali hocu preventivno da odradim posto sam vidjao sta sve moze da se nadje u usisnoj grani..
prvi put radim ovako nesto pa svaki info mi dosta znaci
Re: Control motor sistem failure
Poslato: Pon Jul 05, 2010 6:47 am
od dusanGT
Možda je bolje da se EGR očisti sredstvom za kočione diskove (Würth u spreju)...
Ali je definitivno najbolje da se EGR zatvori i eventualno deaktivira u mapi.
Na 1.9 JTD 8v blokiranje je dovoljno, a na 1.9 JTD 16v obavezno je i deaktiviranje u mapi, jer se inače pojavljuje greška...
Čišćenje usisne grane (veoma korisno) je posao koji traži dosta vremena (skidanje, itd.), pa se raspitaj o ceni...
Re: Control motor sistem failure
Poslato: Pon Jul 05, 2010 6:50 am
od dusanGT
milance napisao:...posto varijator uopste ne radi...
Varijator u JTD?
Re: Control motor sistem failure
Poslato: Pon Jul 05, 2010 8:11 am
od milance
nemam pojma druze ni sam,tako mi je nesto receno kod tog prvog majstora ali sam otisao kasnije u fiat ino i resili ljudi bez ikakvih problema......
ocistio i egr ventil,usisnu granu,turbuna je bila otvorena i ociscena posto je bilo malo komadica gume u njoj od creva pa sam sve to prevenirao,ocistio,promenio sto je trebalo....
nije preskupa investici

ja a auto ide bolje nekih 20%
Re: Control motor sistem failure
Poslato: Pon Jul 05, 2010 2:02 pm
od Relja
dusan147 napisao:Možda je bolje da se EGR očisti sredstvom za kočione diskove (Würth u spreju)...
Ali je definitivno najbolje da se EGR zatvori i eventualno deaktivira u mapi.
Na 1.9 JTD 8v blokiranje je dovoljno, a na 1.9 JTD 16v obavezno je i deaktiviranje u mapi, jer se inače pojavljuje greška...
Čišćenje usisne grane (veoma korisno) je posao koji traži dosta vremena (skidanje, itd.), pa se raspitaj o ceni...
ok, probacu sa tim
ovo je jedan majstor sto zivi blizu mene
on ce to rasturi i sklopi a ja cu struzem garez
