Stranica 1 od 1
Šta raditi sa "petim cilindrom"
Poslato: Čet Jun 03, 2010 1:17 pm
od freedom
Ne koče mi dobro zadnje kočnice... zezaju na tehničkom zbog neravnomerne sile kočenja.
Da li menjati peti cilindar ili "malo razbušiti" pa da koči ujednačenije
JBG 90% vožnje sam sam u kolima pa peti nema kad da se otvori...
ako stavim nov... hoće li za par meseci i on da zeza?

Re: Šta raditi sa "petim cilindrom"
Poslato: Čet Jun 03, 2010 2:51 pm
od gile
Stavi džak od 100 kg u prtljažnik i ima da koči ko lud. To što se bolidi na tehničkom prave nemušti pa šatro ne znaju kako funkcioniše peti, njihov problem.
Re: Šta raditi sa "petim cilindrom"
Poslato: Čet Jun 03, 2010 5:37 pm
od freedom
'beš ga, ipak je moj problem ako neće da mi daju da sam prošao tehnički
Moraću da probam to sa opterećenjem pa da vidim, možda stvarno ne otvara

Re: Šta raditi sa "petim cilindrom"
Poslato: Čet Jun 03, 2010 10:08 pm
od ljube-kugla
mozda stvarno i ne otvara,najjednostavnije vidi koji je navoj i ako je ulaz 10x1 i izlaz 10x1 onda nadji fordov regulator,bmw-ov ili floriodin pa nek ti neki strugar napravi prikljucak sa 10x1 na 12x1
na floridi je ulaz 12x1 a izlaz 10x1
ja na fiat cromi tako resi i evo hvala Bogu rade vec pet godina,na juga stavio bmw-ov jer sam ga imao i koci extra,na 140 jugo koci racno i ne zanosi ni po kisi,a zadnji ne blokiraju dok ne ubodem pedalu onako momacki
isto i na 75-ici mi je brljavio i stavim od giuliette koji je sliocan kao ovi samo drugog oblika i koci kako treba,jednaka je sila na valjcima i ne zanosi ni na mokrom