Stranica 1 od 2

Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 12:55 am
od DzOoNy
Imam Alfu 33 1.3 VL.. taj motor je bio u njoj kad sam je kupio..fabricko stanje kao satic..sjebao sam ga pa sam uradio generalnu..taj motor mi je ponovo crkao i izvadio sam ga,kupio motor iz stranca alfe 145 1.6 stavio moje karburatore,naravno pre svega toga skinuo karter,skinuo svaku konzolu i sve isproveravao i podmazao..
Posle 400 km kad sam je pukao u 2 skoro do blokade (jer me iznervirao pajser sam fiat stilom) cuo sam ga kako je propevao i onda sam se sklonio sa strane,ugasio i odslepao..
Ja vise ne znam sta da radim..3 motora za 5 meseci!Mnogo bre..zagrejao sam je pre toga 7-8 km..nije bila hladna..imala je novo ulje,novo sve..i motor pre je bio full..stvarno ne razumem sta se desava sa boxer motorima..jer to mana?jel boxer ne sme da se protera?O cemu se radi? Mnogo sam zagotivio alfu pa bih voleo neko da mi odgovori da se ne posvadjam sa njom :))))
p.s. samo nemoj niko da mi napise "nisi zagrejao ili nije valjao motor" :)))) to bar znam da jeste

Re: Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 7:32 am
od Stefan Zailac
Pa da je bilo sve OK verovatno se ne bi isto dogodilo.
Mada realno ta mašina sa ubrizgavanjem ima blokadu. Na karbove nema blokade i verovatno si malčice "preterao" obrtaje.
Moja se vrtela do blokade n puta i dalje šljaka kao doxa.
Koliko se vrtela kada je pukao motor?

Re: Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 8:43 am
od JaMaL
Pa....

sve zavisi kako si ga sastavio... nisi napisao da li su skidane glave? da li si proverio karike i klipove? da li si zamenio dihtunge? kako si ih zategao?
da li si i kako nastelovao karburatore? tj. koji instrument si koristio?

meni ovo sto si opisao lici na topljenje, tj. na ostajanje bez goriva na visokim obrtajima? ako je auto imao injection njegova pumpa ne radi za karbove kao ni regulator pritiska? jesi li i to zamenio?

ima ovde 1000 pitanja koja su mogla dovesti do tvog problema... ne znam sta si tacno radio sa motorom i sa kakvim alatom si utvrdio da je motor dobar u startu bio takodje sto ti kolega kaze karbovi nemaju blokadu... i gorivo doziraju drugacije tako da za razliku od injectiona moras da ih nastelujes i promenis ponekad dizne za vece/manje... prema motoru...

...

rado bi ti pomogli ali treba da krenes od pocetka korak po korak sta si uradio sa motorom da bi ti rekli gde si pogresio... jer ti motori sigurno ne pucaju posle 2 ulaska u blokadu :)

Re: Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 12:05 pm
od Boki_Dj
JaMaL ti je dosta dobro odgovorio. Samo da se nadovežem: pumpa za ulje, treba je dobro proveriti. Takođe, previše goriva i/ili loš rad svećice mogu dovesti do viška goriva u cilindru, što opet dovodi do spiranja ulja i stradanja ležajeva. Generalno jedino na šta su osetljiviji boxeri u odnosu na standard mašine.
Rekoh ti da su karburatori loš izbor. Mada i neispravna/blokirana brizgaljka može da napravi mnogo štete.

Re: Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 12:45 pm
od DzOoNy
kupio sam motor iz 145. 97 god
box motor u njoj
ja ga izwadim
donesem u servis (imam servis,radim mehaniku)..skinem karter,skinem konzole unutra med i mleko :thumbsup: ....
skinem zadnji dekli posto na direktnom ubrizgavanju drugacija pumpa za ulje,nema izlaz za razvodnik paljenja a i nema tehnicku rupu za pumpu goriva...kada sta skinuo karter okrenuo sam motor ne bi li malo video cilindre i klipove..sve kao staklo...podmazem sve...glave nisam hteo da skidam jer je u fabrickom stanju bio motor,motor je radio u 145,probao sam je pre nego sto sam ga izvadio..
predidihtujem karter i zadnji dekli..skinem brizgaljke,promenim remenice,ubacim ga kod mene..malo sam okretao rucno ne bi li se podmazale subline..sipao seleniu,novi filter ulja,vazduha,ugradio filter goriva,sklopio sve..upali,motor radio na leru pola sata...posle odmorio,ponovo sam ga startovao,mago ga dostelovao i vozio laganica 400 km..znaci pali na cvrgu,ne vidi brdo,sve super dok ga nisam nagazio...karburatori mi je stelovao stari vul (cale)...e sad svako ulje koje sam izvadio nije imalo benzina u sebi..merio sam u gram..niti je mirisalo na benzin..
moju pompu sam otvorio bila je extra..opruga sve..strasno...

Re: Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 1:07 pm
od DzOoNy
u prevodu..motor kome sam radi generalnu,njen pravi je imao nove klipove,nove karike,nove akcialne lezajeve,novu radilicu na standardu,nove lezajeve,glave,blok proverawan kod Adamovica u kragujevcu,novi dixtuni,isto set svecica,kablova,ocisceni karb,polirani usisi, nabawio druge gace. :love: (od 1.4 ie prepravio).ubacio alnaser od 1.7...motor kad sam sastavio ne ume da vergla...motor pre upali nego sto okrenes kljuc..a o radu da vam ne pricam..i isto mi se desilo...cak sam tad i uradio prvi servis,do tad ga kulirao i cim sam ga puko zivorad propevao...svi delovi su bili iz italije..

Re: Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 1:26 pm
od flojd
Zao mi je sto si ponovo na pocetku ali ne citas sta ti ljudi kazu do koje blokade si ga nagazio 2 kad imas karbove tu nesto ne verujem da ima blokade taj motor lezi na tri lezeca lezaja mislim radilica lezi i kad prolupa prolupa samo jer nema ulja na lezaju a obicno prolupa na drugom letecem bolje je bilo da si odradio ponovo tvoj motor da si zamenio klipnjacu i letece lezajeve ali sad je gotovo ponovo si na pocetku :bye:
P.S.sa kompom taj motor u drugoj brzini udari negde do 100 km/h i tu je blokada kolko si ga ti poterao drugom?
preko 6000 nije preporucljivo da ga bas teras evo kako to kod mene izgleda kad sam probao obrtomer
http://www.youtube.com/watch?v=peubH1EKPC0

Re: Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 4:41 pm
od pejo
pogledaj na toj 145ici na koliko rpm ide u crveno.mozda je tvoj sat na 7500 a u njoj je bilo 6000.obrtomere nisi menjao.mozda si sagoreo letece lezajeve. :scratch:

Re: Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 9:53 pm
od DzOoNy
Nemojte da mislite da sam lud ili da lazem,bio sam jampi,TERAO SAM GA SKROZ DO BLOKADE :banghead: !!! MNOGO SAM BIO JAMPI...A KOLIKO SAM ISAO TO ME TAD NIJE ZANIMALO,MNOGO JE MOCNIJE BILO GLEDATI OBRNOMETAR U TRENUTKU PROLETANJA PORED STILA KOJI MI JE BIO NA ZULJU 3 KM..
E SAD...SITUACIJA JE SLEDECA...RADILICA NIJE OSTECENA,NIGDE NIJE POVUKLA,NOSIO SAM NA PROVERU I POLIRANJE..sta se desava,lezaj na 3 klip. je povukao malo ali imao sam srece sto mi je tog dana crkla bazuka pa nisam slusao muz i odmax sam ga ugasio..tj riba je primetila da se nesto culo..tako da cu proci samo sa lezajevima..
a sto se tice zakljucka,boxer motor na blokadi izbacuje ulje i procuka..ja sam 3 dana pre toga ugradio taj motor i sipao do maximuma ulje..tog jutra sam izmerio i bio je max...znaci u trenutku przenja je izgruwao na libelauf i ostao na litar ulja koji mu nisu puno znacili....samo mi nije jasno kako je uspeo za tako kratko vreme da izbaci 3l,nije bas kratko,mozda 30 sekundi ali sta znam....opet kazem nisam sigurna dal sam ga i u prvoj izvukao ali sad vise nije ni bitno..

Re: Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 10:45 pm
od magic33
:banghead: :banghead: :banghead:
NO COMENT!

Re: Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 10:46 pm
od dekideki
da rascistimo prvo nesto:
da li je tebi jasno da nemas blokadu na motoru sa karburatorima?
na tako sklopljenom motoru rec blokada - ne postoji! takav motor moze samo da se preobrne.
*elektronska kontrola jedino moze da zastiti motor, a ovde je izbacena.
dakle, nisi ga terao do blokade vec do unistenja. pijan ili lud, svejedno je.

i, koji je zakljucak?
kad muvi iscupas sve noge i sva krila ona - ogluvi.

Re: Razocarenje

Poslato: Sre Maj 26, 2010 11:01 pm
od Tihomirce
Pa ako ima razvodnik od prve serije (ne ovaj koji ima istu kapu kao i kec)
njemu ispod razvodne ruke stoji blokada , radi na principu centrifuge ,
sad :scratch: ne mogu tačno da se setim kako i šta al čini mi se da je kači vrh ruke
i tako prebacuje varnicu na osovinu umesto da daje na svećicu
koliko se sećam gura do 7000rmp :glare:

Re: Razocarenje

Poslato: Čet Maj 27, 2010 8:43 am
od dekideki
zanimljivo :cool:

Re: Razocarenje

Poslato: Čet Maj 27, 2010 12:26 pm
od DzOoNy
Ne secam se da sam raspravljao oko blokade,mislim da sam rekao terao sam ga do blokade -dok kazaljka ni je udarila u 8!

Re: Razocarenje

Poslato: Čet Maj 27, 2010 12:27 pm
od DzOoNy
tj da ne bi blia posle rasprava da li moze do 8,bilo je 7,200-7300 mozda malo vise...nisamm siguran

Re: Razocarenje

Poslato: Čet Maj 27, 2010 2:22 pm
od Boki_Dj
DzOoNy napisao:tj da ne bi blia posle rasprava da li moze do 8,bilo je 7,200-7300 mozda malo vise...nisamm siguran
Bravo. A fabrička blokada je inače na 6.500rpm...kod skoro svih boxera na tržištu (Alfa, Porsche, Subaru...). Neki rpm gore-dole...Neću sada da ulazim u priču ZAŠTO. Ima dovoljno dokumentacije na tu temu, i šta je sve potrebno za više domete.

Re: Razocarenje

Poslato: Sub Maj 29, 2010 4:09 am
od DzOoNy
fabricka blokada? A pricamo kako boxer motor sa kar nema blokadu i objasnjawam da moj motor moze da zawrti i da mi je tako crkao?
Pa sta ja ispadam owde kreten i jos fora "brawo" kao lazem..mislim da je bolje da swoje iskustwo ostawim za sebe nego da delim sa pozitiwnim momcima..pozdraw

Re: Razocarenje

Poslato: Sub Maj 29, 2010 8:35 am
od Dora
Sinko, ti ne da nemaš iskustva nego sumnjam da i biciklo ne bi pokvario na laganoj nizbrdici.... Nije to za tebe, batali to...

Re: Razocarenje

Poslato: Sub Maj 29, 2010 10:45 am
od delic
To sa crkavanjem zbog skidanja blokade nema veze moja stara 33 1.3 s nije imala blokadu od momenta kad sam je kupio(skinuta ruka sa blokadom i stavlena obicna),i mogla je da vrti do 8000.Druga stvar je sto je taj motor beskorisno terati preko 6500 jel preko toga mu pada snaga.Sa mojom 33 bez blokade presao oko 30k i terao je,pa prodao drugaru i on je presao oko 90k,motor nije radjen bile su menjane samo bregaste i on ga je prodao sa nesto preko 200k.

Re: Razocarenje

Poslato: Sub Maj 29, 2010 3:58 pm
od milosks
drugar moje misljenje za tvoj problem je u pumpi za ulje.alfa 145/6 imaju drugaciju pumpu od 33 tjs jacu sa vecim zupcanicima i samim tim i guraju vecu kolicinu ulja i jaci pritisak.pa je najverovatnije motor pri tolkim brojem obrtaja imao nedovoljnu kolicinu ulja za podmazivanje

Re: Razocarenje

Poslato: Sub Maj 29, 2010 5:09 pm
od DzOoNy
brawo drugar..i ja sam zakljucio da je radilica ostala bez ulja..ali mi nije bilo jasno zasto je izbaciwao iz liberlaufa..
a owaj ortak gore sto pametuje za obrtaje,da ne bude da ja owo,ono neka pogleda medju owim komentarima pa ce wideti da je jos neko wozio alfu 33 do 8000!
pozzz

Re: Razocarenje

Poslato: Sub Maj 29, 2010 5:10 pm
od DzOoNy
delic napisao:To sa crkavanjem zbog skidanja blokade nema veze moja stara 33 1.3 s nije imala blokadu od momenta kad sam je kupio(skinuta ruka sa blokadom i stavlena obicna),i mogla je da vrti do 8000.Druga stvar je sto je taj motor beskorisno terati preko 6500 jel preko toga mu pada snaga.Sa mojom 33 bez blokade presao oko 30k i terao je,pa prodao drugaru i on je presao oko 90k,motor nije radjen bile su menjane samo bregaste i on ga je prodao sa nesto preko 200k.
uprawo owo pogledaj..pa ti kwari biciklo na 6500

Re: Razocarenje

Poslato: Sub Maj 29, 2010 6:53 pm
od Dora
Šta se vredjaš, niko nije stvoren da sve zna, neko voli a neko zna. Sad tražiš manu u motoru ili Alfi a zaklao si tri motora, svi imaju istu manu, vozača.

Re: Razocarenje

Poslato: Sub Maj 29, 2010 8:28 pm
od Gruja
A i btW, v se nw piwse s w wec s V ;)

Re: Razocarenje

Poslato: Ned Maj 30, 2010 7:55 am
od milosks
kada dodje do zagrevanja materijala,materijal se siri samim tim ulje nije moglo da prolazi tamo gde je bilo predvidjeno vec je izbacilo tamo gde mu je bilo njaslobodniji prolaz sto je u tvom slucaju bio iberlauf :arflag :arflag :arflag :arflag :arflag :arflag :arflag :arflag :arflag :arflag